Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
U vezi price o NAT_u i kopernikus korisnicima sa prosle strane...jel moguce da namerno lazu i da nece da vam promene osim na staticku javnu??? Cudno u PM ako je zaista tako a da ih niko nije tuzio i napravio skandal jer je internet pod NAT_om neupotrebljiv
 
Samo veverica može da veruje da je nemoguće promeniti nat-ovanu adresu na na nat-ovanu.

Sve do sitnih crevca se može iskonfigurisati - prioriteti i ostale zezancije. Ali nemaju pristup tim stvarima svi zaposleni. Možda prvi nivo podrške i ne može da prebaci sa nat-ovane adrese na ne nat-ovanu, ali sledeći nivo podrške može.
 
Ништа они не лажу, могу да промене али не свима јер имају мање адреса него корисника. Па коме се посрећи може да добија јавну, све док не укину тако нешто. Свакако им је јефтиније да наплате фиксну или да на једну адресу набацају више корисника него да докупљују нове адресе. Па чак и да имају довољно адреса, наплата фиксне им је додатна зарада.

Ако је некоме такав интернет неупотребљив, често постоје прилике да се фрај раскине УО и иде код другог. Ако такав постоји.

Што се скандала тиче, све ми се чини да је натовано коришћење интернета проблем који дотиче 0,01% људи у Србији и да би се многи чудили таквој идеји.
 
vidim u mom kraju radijus vektor prazan lokal, da li se sada nalaze u mtsu?

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
 
Bio sam korisnik Kopernikus kablovske, veliki kućni TV paket.
Dođe *Supernova i ja dobijem paket super TV L.
Piše 40 HD kanala.
Ja realno imam samo 8 hd kanala. Svi ostali su samo "razvučeni" na 1920x1080.
Pogledajte slike.
- Na prvoj je reklama/ponuda.
- Na drugoj "hd" kanal koji je u SD formatu
- E na trećoj je druga priča, pravi HD kanal.
Voleo bih još nečije mišljenje.
2c2cfbe08180808d0121b7e621839bb7.jpg
515264ad12eea35c1962b13b913d6108.jpg
8eb68c0917ea5f89b1d32894c407f2e1.jpg


Послато са VIVAX_Fly_V550 уз помоћ Тапатока

Proverio sam na mom TV. Slična situacija kao kod tebe. Ko ima Vox TV ako uđe u vodič za emisije može da vidi naglašen HD kanal, ali i one kanale koji imaju samo u nazivu "HD".

Fox HD..................nije HD FOX life, movies, Crime.................nisu HD
ID extra HD............nije HD
Kitchen HD.............nije HD
Animal Planet HD....nije HD
RTS 1 HD...............nije HD
RTS 2 HD...............nije HD
RTS HD.................nije HD

To je to za sad. Verovatno ću uslikati na TV da može da se vidi o čemu pričam.
 
Proverio sam na mom TV. Slična situacija kao kod tebe. Ko ima Vox TV ako uđe u vodič za emisije može da vidi naglašen HD kanal, ali i one kanale koji imaju samo u nazivu "HD".

Fox HD..................nije HD FOX life, movies, Crime.................nisu HD
ID extra HD............nije HD
Kitchen HD.............nije HD
Animal Planet HD....nije HD
RTS 1 HD...............nije HD
RTS 2 HD...............nije HD
RTS HD.................nije HD

To je to za sad. Verovatno ću uslikati na TV da može da se vidi o čemu pričam.
Kod klinaca u sobi je stariji tv, Favorit. I tamo se baš lepo vidi to o čemu pričamo. I ka ću uslikati i postaviti fotke.

Послато са VIVAX_Fly_V550 уз помоћ Тапатока
 
Svi ti kanali su kod mene HD.
Jedino Kitchen TV nema HD u nazivu i on nije HD.
HRT kanali imaju HD u nazivu ali su SD.
 
Takođe, u poslovnici u Sremskoj Mitrovici i dalje drže flajere na kojima piše da je u ponudi Sport Klub HD i Arena Sport HD. Ne znam kako je u ostalim gradovima u poslovnicama?
 
Ne znam ljudi, možda sve zavisi od mesta do mesta.

Послато са VIVAX_Fly_V550 уз помоћ Тапатока
 
Kopernikus, Ruma, LG TV, sve ove navedene programe tv je identifikovao kao hd uključujući i Kitchen TV. Svi su 1080i. Za onaj nesrećni TV Partizan koji više ne radi nego što radi, TV Fruška Gora (?) i Info kanal stoji da su 720p.



Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Mnogi kanali nose oznaku HD ali to veze sa vezom nema,kvalitet slike je na nivou SD kanala a SD kanali bar neki od njih nisu mnogo odmakli od analogne tv.Bor je u pitanju.HRT ne nosi oznaku hd i slika je ocajna.
 
A i sa internetom se ne mogu bas pohvaliti,pogotovu uvece.
 
Bitno je da je "SUPER" i da je "novo", a ostalo ce da dorađuju narednih godinu il' dve, barem... ;)
 
Na 2 televizora stoji 1080 ali na ovom trećem max 576p(na slici sk je u 480p). Taj stb je stari od prošlog ugovora. Jel to mora fizički da promene nešto? Iz podrške je mogla samo ponovo da pusti paket ali ništa se nije promenilo
04c57f626798e67635668f8ed1923533.jpg
d8893fc6e62307469e6470957ae0451e.jpg


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
A i sa internetom se ne mogu bas pohvaliti,pogotovu uvece.

Meni je kada sam potpisao ugovor 5 dana preko wi-fi bio download speed oko 20MB a sad je već više od nedelju dana oko 8MB ( upload speed oko 7 MB). Možda su promenili neki parametar da ne prelazi 8-9 MB download speed.

Preko kabla je u kontinuitetu download speed 58MB (upload speed isto kao i preko wi-fi).
 
A kako zamisljas da su oni "nekako" uticali na tvoj wifi?
Promenilo se to sto si pomerio wifi ili si merio iz neke udaljenije prostorije gde vas 1-2 zida deli (tebe i eifi) ili se neko u neposrednoj blizini aktivirao sa wifi pa sad "ometa" tvoj wifi ili si sti cackao modem (ruter) pa si smanjio snagu signala...
 
Pa i meni zvuči čudno. Samo sam primetio promenu.

Modem je udaljen oko 1,5m od mene u trenutcima merenja. Čak sam i mobilni priblizio na oko 20 cm od modema. Nisam cackao modem. Jedino sam ga bio pomerio da obrisem prasinu ali posle toga je signal bio oko 20MB.

Samo ne znam kako nema ometanja za upload?
 
@calexx to jeste ali to je problem sto vecina ljudi u Srbiji internet koristi za gluposti vecini je face i youtube sve sto znaju od interneta, za one koji internet koriste normalno nije bas prijatno da svaki put kada otvore google moraju da se bakcu sa capcama plus kad dodas na IP ban problem za razne servise od video striminga ,igara itd
 
Ма наравно, ја одувек пишем да би провајдери (на почетку је то био СББ) могли да дају јавну адресу свакоме ко затражи а ономе ко не тражи вероватно и није потребна. Тако би решили овај проблем а вероватно би био једноцифрен проценат корисника. Ипак, можда је превагнуо онај детаљ да ће ови који знају и којима је потребно пре да одреше кесу и плате фиксну па им зинуо новчаник.
 
Uredno mi je stiglo obaveštenje o zaduženju za april, iako bi prvi mesec trebalo da bude free po izdašnoj ponudi koju su spremili za stare korisnike. Inače, paket mi i dalje nije pušten i više ih i ne zovem oko toga, pošto je prošlo više od mesec dana.

Ovo je ubedljivo najgori provajder ikada. Nemam nikakvo racionalno opravdanje/objašnjenje za ovako beznadežno lošu uslugu.
 
Znači da nemaš internet i kanale jer ti nisu aktivirali paket?

Inače slažem da nisu baš za pohvalu iako sam se trudio da ih pohvalim. Ja sam koristio oko 5 godina SBB u Novom Sadu, a ovo (supernova) je na mnogo nekvalitetnijem nivou u odnosu na SBB. I internet i kvalitet slike i ostale usluge. Bio sam i korisnik Ikoma u Beogradu, internet je stabilan i kablovska.

Ovo je stvarno šokantno što se tiče iskustava sa supernovom, na svakom koraku puno problematičnih situacija. Kao da mi korisnici treba da radimo ono što je obaveza provajdera.
 
Možeš da uslikaš račun za koji kažeš da nije u skladu sa ponudom, cenovnikom, ugovorom i da pošalješ na:

[email protected]

[email protected]

Traži da ti pošalju nov račun.

Za neaktiviranje paketa, napiši im i to. Čisto da imaš dokaz da si im pisao, jer preko telefona i u poslovnicama nije nikakav dokaz da si im se obratio. U poslovnici mogu da isključe kameru, što govorim is svog ličnog iskustva u poslovnici. Telefonski razgovor ne mora da se snimi a može i da se izbirše.
 
Poslednja izmena:
Znači da nemaš internet i kanale jer ti nisu aktivirali paket?

Inače slažem da nisu baš za pohvalu iako sam se trudio da ih pohvalim. Ja sam koristio oko 5 godina SBB u Novom Sadu, a ovo (supernova) je na mnogo nekvalitetnijem nivou u odnosu na SBB. I internet i kvalitet slike i ostale usluge. Bio sam i korisnik Ikoma u Beogradu, internet je stabilan i kablovska.

Ovo je stvarno šokantno što se tiče iskustava sa supernovom, na svakom koraku puno problematičnih situacija. Kao da mi korisnici treba da radimo ono što je obaveza provajdera.

Imam stari Internet paket od Vektora (dakle ne 120/15) i skrembovane kanale koji bi trebalo da su dostupni u Super Par paketu za koji sam potpisao ugovor još 01.04...

To kao rešavaju, evo od 1.04. Zadnji put su me zvali pre desetak dana da preskeniram kanale na TV-u i posle se više nisu javili?! Kao možda kanali nisu povukli CI karticu... Šta je sledeće da resetujem kompjuter ili reinstaliram Windows?

Baš užasna "usluga". Nikada ovako nešto nisam video: usluga je toliko loša da to postaje totalno bizarno. Da se trudiš da pružiš što goru uslugu, bilo bi te sramota da se ponašaš kao ova Supernova i ne bi bio ovako loš i nesposoban.
 
Poslednja izmena:
Možeš da uslikaš račun za koji kažeš da nije u skladu sa ponudom, cenovnikom, ugovorom i da pošalješ na:

[email protected]

[email protected]

Traži da ti pošalju nov račun.

Za neaktiviranje paketa, napiši im i to. Čisto da imaš dokaz da si im pisao, jer preko telefona i u poslovnicama nije nikakav dokaz da si im se obratio. U poslovnici mogu da isključe kameru, što govorim is svog ličnog iskustva u poslovnici. Telefonski razgovor ne mora da se snimi a može i da se izbirše.


Ma već sam im pisao i dobijem sledeći odgovor: "Poštovani,

Vaš zahtev je uspešno primljen. Odgovor možete očekivati u najkraćem mogućem roku.

Srdačan pozdrav,"

Niti je definisano kada će odgovoriti na reklamaciju (šta znači u najkraćem mogućem roku? Očigledno više od mesec dana); ne rešavaju problem; paket nije pušten; račune šalju... Najavili su umanjenje cene računa, poslali zaduženje za period u kome je trebalo da bude gratis...

Bežite od ovih u širokom luku, to ne može Sveti Petar da popravi ni za 10 godina. Ovo je gore zajedno od svih onih krš kablovkih operatera o kojima smo se načitali po Forumu.

Napravili su navlakušu sa listom kanala i to je to, a sve ostalo krš i lom.
 
Moras u poslovnicu da ides i da napravis haos, nikako drugacije.
 
Ma već sam im pisao i dobijem sledeći odgovor: "Poštovani,

Vaš zahtev je uspešno primljen. Odgovor možete očekivati u najkraćem mogućem roku.

Srdačan pozdrav,"

Niti je definisano kada će odgovoriti na reklamaciju (šta znači u najkraćem mogućem roku? Očigledno više od mesec dana); ne rešavaju problem; paket nije pušten; račune šalju... Najavili su umanjenje cene računa, poslali zaduženje za period u kome je trebalo da bude gratis...

Bežite od ovih u širokom luku, to ne može Sveti Petar da popravi ni za 10 godina. Ovo je gore zajedno od svih onih krš kablovkih operatera o kojima smo se načitali po Forumu.

Napravili su navlakušu sa listom kanala i to je to, a sve ostalo krš i lom.
Zbog čega ne ideš u poslovnicu?

Послато са Nokia 5.1 уз помоћ Тапатока
 
Bas neobicno. Meni u svako doba funkcionise internet kako treba. Za 2 godine ni jedan problem.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Ladno niko da odgovori na pitanja. Ova tema izgleda služi za istresanje frustracija

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Zbog čega ne ideš u poslovnicu?

Послато са Nokia 5.1 уз помоћ Тапатока

Zato što je svakog puta tamo makar 5-6 ljudi. Bio sam jednom i sto - prosledićemo, kontaktiraće vas u najkraćem roku.

Internet radi i meni, ali nova usluga nije puštena niti ima naznaka kada će.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno