Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A je li vam u poslovnicu spisak ovaj sa sajta gde ima sve živo,ili je korigovan prema nekadašnjim odvojenim operaterima.
 
Danas su mi konačno doneli još jedan stb i promenili paket. Interesuje me dali su me natovali. ( Izvinite što pitam ali mi nije baš naj jasnijekoji je ip opseg za CGNAT? Unapred hvala
4afc57610f86f96d64c06400b09fe8fc.jpg

Proveri na bilo kom sajtu koja ti je javna adresa (na Guglu ukucaj my ip ili what's my ip) i ako je ista kao WAN IPv4 adresa nisi natovan. A ova 100. ne pripada privatnom opsegu tako da nisi natovan.
 
100.64.0.0 do 100.128.255.255 baš jeste opseg adresa za CGNAT...
 
Nisu iste ip adrese na modemu i na sajtu.izgleda da su me natovali, bar po ovome kako ste mi napisali
fd3cdbaa43e49e0cf35aba9f7ace3f8d.jpg
14c7d6bb640fc6253e5564de96be2964.jpg
 
Mc je gledao DNS IP, 109.x.x.x, pa je zato verovatno rekao da nije NAT - jeste.
 
Ok hvala vam ljudi . Ja se ne razumem puno u te stvari,pa zbog toga i pitam.
 
Doplatis staticku ip adresu.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Kakva doplata... Ja sam im poslao poruku na FB. Bukvalno u roku od sat vremena su me skinuli sa NATa.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Moja greška, ne mogu da menjam ili obrišem komentar sad, ali je onaj prvi deo tačan kako možeš biti siguran (čak i kad ne znaš opsege). Što se tiče najlakšeg načina, meni nisu hteli da srede ranije i nudili statičku. Onda sam ih zvao svaki dan jer mi ništa nije radilo (nisam bio samo natovan već i blacklisted IP!) i onda sam došao do nekog iz "napredne podrške" koji me je sklonio sa NAT-a. Od tada se menjala IP, ali sva sreća bila javna svaki put.
 
Ja sam ih večeras zvao i rekli mi da se javim u ponedeljak i da će da me skinu s nata. Sada ne rade ljudi koji se time bave. Videćemo u ponedeljak
 
Od 8.04. kada sam im poslao mail da mi je net oko 93 mbit, a ne 120 i da mi nisu pomogle nikakve "intervencije" preko telefona, i da hoću da mi se taj problem reši, niko mi se nije javio. Sa velikim nestrpljenjem čekam njihov sledeći račun, nadam se da će biti troslojni kao i do sada.
 
Od 8.04. kada sam im poslao mail da mi je net oko 93 mbit, a ne 120 i da mi nisu pomogle nikakve "intervencije" preko telefona, i da hoću da mi se taj problem reši, niko mi se nije javio. Sa velikim nestrpljenjem čekam njihov sledeći račun, nadam se da će biti troslojni kao i do sada.

Brt znam kako ti je. Ni meni nisu bas nesto zainteresovani da pomognu...
 
ko jos u nasoj zemlji cita mejlove a kamoli salje odgovor na isti :crash:
 
Na mom spratu u zgradi u Sremskoj Mitrovici uskoro neće biti ni jedan priključak supernove (kopernikus). U poslovnici savetovali (konkretno direktorka) nove korisnike da idu kod drugog provajdera jer u samoj poslovnici imaju puno posla. Za stare korisnike slično, da idu u beograd da se obrate za usluge jer imaju puno posla. Obratite pažnju da u samoj poslovnici se ne drže nikakvog dogovora, čak i daju lažne termine, odlažu izršenje usluge bez obaveštenja o odlaganju. Međutim, indikativno je bilo insistiranje da se podnese zahtev da se plati izlazak radnika na teren što ukazuje da se vrši ucenjivanje da se izvrši uplata za sprovođenje usluge koja je inače besplatna. Ima još mnogo toga. Zasad toliko.
 
Pa to se zove "pokazivanje inicijative" da se poveca zarada i osmisle novi nacini poslovanja... "to" se nagradjuje, istina u uredjenom drustvu i kompanijama otpustanjem sa posla, barem, a kod nas ... hmmmm
 
To je državna služba, njima nije bitan broj korisnika, platice su fixne tako da što manje ljudi imaju za vratom to im je lakše da odleže svojih 8h na "poslu". Jedva sam čekao da odem sa Telekom adsl i sad se opet vraćam kod njih. A nemam alternativu u mom mestu...
 
I ja sam imao taj problem,pisao sam im preko messengera i zvali su me iz kopernikusa posle dva dana.Dosao je covek sve pregledao i kaze da je sve ok,zvao je onda njihove u tehnickoj sluzbi i rekli mu da mi proveri kakav mrezni kabl imam i ustanovili da je kabl do 100 mbs a ne gigabitni.
Sutra otisao i kupio kabl i sada je internet kao i sto treba da bude 120/15.Pokusaj i ti to druze,mozda je i kod tebe taj problem.Pozdrav.
 
Od 8.04. kada sam im poslao mail da mi je net oko 93 mbit, a ne 120 i da mi nisu pomogle nikakve "intervencije" preko telefona, i da hoću da mi se taj problem reši, niko mi se nije javio. Sa velikim nestrpljenjem čekam njihov sledeći račun, nadam se da će biti troslojni kao i do sada.

Druze,kupu mrezni gigabitni kabl cat.6 i resices problem,tako sam ga ja resio jer mi je kabl maksimalno bio do 100 mbs.Pozdrav
 
Jutros sam pozvao cal centar i za par minuta me skinupe sa CG- NAT-a

A vidiš ja ih juče kontaktirao preko Facebooka pa me jutros pozvali i rekli da nema šanse da me skinu sa NAT-a, već da jedino može ako doplatim 700 dinara za statičku IP!:mad:
Tako da mislim da ima veze na kojoj si mreži, ja sam kod Kopernikusa i kod njih si ili iza NAT-a ili na statičkoj!
Gde si ti kod Vektora ili ...?
 
Poslednja izmena:
Врло је вероватно да ће неко време да пролази захтев али ће временом да ускраћују јер једноставно неће да имају довољно адреса па ће да дају појединима а већини неће. Тако је и мтс неко време враћао јавне па су ваљда престали. СББ углавном не даје.
 
A vidiš ja ih juče kontaktirao preko Facebooka pa me jutros pozvali i rekli da nema šanse da me skinu sa NAT-a, već da jedino može ako doplatim 700 dinara za statičku IP!:mad:
Tako da mislim da ima veze na kojoj si mreži, ja sam kod Kopernikusa i kod njih si ili iza NAT-a ili na statičkoj!
Gde si ti kod Vektora ili ...?
Ja sam kod vektora. Pozvao sam i zamolio ako mogu da me skinu s NAT-a . Operaterka mi je rekla da će me skinuti za desetak min i tako je i bilo.
 
Ja sam kod vektora. Pozvao sam i zamolio ako mogu da me skinu s NAT-a . Operaterka mi je rekla da će me skinuti za desetak min i tako je i bilo.

To je to, Vektor verovatno ima još slobodnih IP pa zato i skidaju!
 
Kupi gigabitni lan kabl i rešićeš problem,ja sam tako uradio i sad mi je 120/15
 
Laicko pitanje. Koja je razlika i koji su benefiti uopste da l si NAT-ovan ili ne? :?
 
Po korisnika nema benefita, moze biti samo problema.
Otkud ti uopste ideja da moze biti benefita (po korisnika)...? :d

Korist od "natovanja" imaju samo provajderi, stede, a mogu i da zarade...:mad:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno