Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel se dešava kod vas da secne na milisekund Move box i podignu se one informacije o emisiji odozdo?
Da.

A primetila sam i da funkcija dugmeta "radio" na daljinskom vise nista ne radi, nego valjda podigne te info o emisiji. Pre je odma prebacivalo na radio rezim. Sad moras ici daljinskim levo levo u beskonacno dok ne dodjes do biranja radio stanica. Bas mi trebalo malo pozadinske muzike za ove praznike i reko sad cu ja to na dugme, kad malo morgen.
 
Izgleda da ta serija sa move natpisom je losija od pahuljice
Taj sa pahuljicom kod mene nije hteo uopšte da radi pri prvoj ugradnji uz novi ugovor.Nema pravila izgleda
Meni još smeta sa ovim zadnjim ažuriranjem da sa tasterom back na daljinskom ,ranije moglo da sa zadnja dva kanala tražena,zapamti.Tipa na broju 5 i 166.Sad sa tim tasterom back ide u onaj meni
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je jos necije oko primetilo, moje jeste u momentu, da su od pre par dana na VIASAT HISTORY/ANIMAL PLANET(na istoj su frekvenciji) a cini mi se i na drugim DISCOVERY kanalima smanjili drasticno bitrate sto je rezultovalo gubitkom ostrine i jasnoce!!! To se najvise primeti na detaljima na licu, kosi, odeci koji vise nisu ostri kao sto su bili. Eto atraktivnog ulaska u novu 2022. posle one blamaze za ng noc!!! Uglavnom se nastavlja degradiranje svega! Sta li je sledece....???
 
Ne znam da li je jos necije oko primetilo, moje jeste u momentu, da su od pre par dana na VIASAT HISTORY/ANIMAL PLANET(na istoj su frekvenciji) a cini mi se i na drugim DISCOVERY kanalima smanjili drasticno bitrate sto je rezultovalo gubitkom ostrine i jasnoce!!! To se najvise primeti na detaljima na licu, kosi, odeci koji vise nisu ostri kao sto su bili. Eto atraktivnog ulaska u novu 2022. posle one blamaze za ng noc!!! Uglavnom se nastavlja degradiranje svega! Sta li je sledece....???
Raskid Ugovora bez penala
 
imam jedno pitanje vezano za odnos supernova-mts-sbb.....drugar koji koristi supernovu menjao je sa mnom sbb nalog tako da obojica sada gledamo sve......on nezadovoljan internetom hoce da predje u mts i da resi te svoje muke....e sada mene zanima da li cemo tim njegovim prelaskom obojica izgubiti mogucnost da gledamo kanale koje nemamo, ja arenu a on sport klub?
 
Ti ces imati Arene a on ce sigurno izgubiti Sk kanale ako koristi tvoj Eon nalog iz mreze. Naravno ako imas Eon van mreze onda nece izgubiti nista. Jedino ces ti umesto supernova aplikacije koristiti Iris go.
 
Ovi meni nikako da daju nalog za Apollon, posalju mi kredencijale i evo vec treci put ih vracam da ne valjaju i da dobijem gresku pri logovanju. Jeste li vi to dobili odma uz ugovor ili ste ih jurili za ono sto vam sleduje?
 
Ja pokušao, neće da mi daju, kažu da Apollon već imam u sklopu aplikacije "TV po tvom". Odustao sam, nemam više živaca.
 
Ja pokušao, neće da mi daju, kažu da Apollon već imam u sklopu aplikacije "TV po tvom". Odustao sam, nemam više živaca.
Nemaju pojma i drugo nije isto, ono što ima na apolonu nema na move uređaju niti u sklopu aplikacije tv po tvom. Zovi i dosađuj, tako sam ja radio i na kraju stigli kredencijali. Drugo lepo ih pitaš da li znaju da postoji aplikacija za mobilne telefone "apolon" i ideš polako postupno jer pojma nemaju. Sve što su tebi rekli isto su i meni rekli. Veruj mi upornost se isplati.
 
Dosađivao sam, čak sam primetio da se neko sa računara ulogovao na moj nalog "TV po tvom" (verovatno da proveri da li mi Apollon radi), e onda sam definitivno digao ruke.
 
Tako su meni za hbo go govorili pa imas ga u paketu na tv, a i na video klubu.. I onda nastade tisina sa slusalice kad sam objasnila da ima u browseru da se ukuca hbo go kao i app za mobilni. U fazonu dooobro, provericemo. Poslali mi za dan, dva i radila je sifra odma. I uostalom tako pise na sajtu i na ugovoru da se to mora dobiti.
 
Evo, sad sam opet zvao, javio se neki Mile, nakon dodatnih konsultacija rekao mi je da apsolutno nije moguće aktivirati aplikaciju Apollon preko partnera Supernova i da ne šalju kredencijale. Mogu da koristim Apollon samo preko Move ili TV po tvom.Na moju primedbu da su neki moji prijatelji dobili kredencijale, reko mi je dajte mi imena i prezimena tih prijatelja.
 
Evo, sad sam opet zvao, javio se neki Mile, nakon dodatnih konsultacija rekao mi je da apsolutno nije moguće aktivirati aplikaciju Apollon preko partnera Supernova i da ne šalju kredencijale. Mogu da koristim Apollon samo preko Move ili TV po tvom.Na moju primedbu da su neki moji prijatelji dobili kredencijale, reko mi je dajte mi imena i prezimena tih prijatelja.
Zovi ih opet
 
Ovi meni nikako da daju nalog za Apollon, posalju mi kredencijale i evo vec treci put ih vracam da ne valjaju i da dobijem gresku pri logovanju. Jeste li vi to dobili odma uz ugovor ili ste ih jurili za ono sto vam sleduje?
Loguj se preko Desktop/Laptop i izaberi Partners/Supernova, pa se onda uloguj preko TV-a i aplikacije Apollon
Evo, sad sam opet zvao, javio se neki Mile, nakon dodatnih konsultacija rekao mi je da apsolutno nije moguće aktivirati aplikaciju Apollon preko partnera Supernova i da ne šalju kredencijale. Mogu da koristim Apollon samo preko Move ili TV po tvom.Na moju primedbu da su neki moji prijatelji dobili kredencijale, reko mi je dajte mi imena i prezimena tih prijatelja.
Pazi, Mile trazi imena i prezimena, sto ga nisi oterao u q. ! nije on pandur, primitivac Mile iz Supernove :)
 
Poslednja izmena:
Evo, sad sam opet zvao, javio se neki Mile, nakon dodatnih konsultacija rekao mi je da apsolutno nije moguće aktivirati aplikaciju Apollon preko partnera Supernova i da ne šalju kredencijale. Mogu da koristim Apollon samo preko Move ili TV po tvom.Na moju primedbu da su neki moji prijatelji dobili kredencijale, reko mi je dajte mi imena i prezimena tih prijatelja.
Pazi ja sam spreman da snimim, video i da ti pošaljem, ako treba da ne misliš da te iko odavde zeza. Paket koji imam je "super par plus move". Iz razloga da ti dokažem da nemaju pojma.
 
Ma verujem vam, taman posla, ali eto... Zvaću svaki dan, dok ne potrefim agenta koji zna znanje...
 
Ma verujem vam, taman posla, ali eto... Zvaću svaki dan, dok ne potrefim agenta koji zna znanje...
Nemoj da zoves i to nisu nikakvi "agenti", tu u CC rade "sljakeri" na neodredjeno vreme, za vrv male pare i ne ostaju dugo, smenjuju se i njihovo znanje je skromno !
Najbolje im pisi na mail, i onda imas sve dokumentovano, odgovaraju relativno brzo !
 
Najbolje im pisi na mail, i onda imas sve dokumentovano, odgovaraju relativno brzo !
Sa ovim poslednjim se slažem, zaista brzo odgovore. Toliko su brzi da su mi dali odgovore na nepostavljena pitanja a brojna ostala bez odgovora, pravopis na nivou početnih razreda osnovne.
Nema ništa dok se ne ode do poslovnice, sedne i "oči u oči" se razjasne stvari a motka da se ponese kao sredstvo ubeđivanja. Verovatno ne bi bilo dozvoljeno da se objavljuju imena onih zaposlenih koji nešto znaju o poslu kojim se bave, što je stvarno šteta, da i ostali pokucaju na prava vrata a ne da nabasavaju na kojekakvog Mileta.
 
Slao sam im pre mesec dana i mejl, a oni ga prosledili monterima u mom mestu, jedan od montera me zvao telefonom i ispričao priču koju sam čuo od Mileta pre pola sata.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno