mlsradic
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 06.12.2020
- Poruke
- 333
- Poena
- 75
Ok,hvala.Jel si dobio nešto promo za stare korisnike?Obnovljen ugovor.
Hvala, već mi je Joca to isto odgovorio!
Ok,hvala.Jel si dobio nešto promo za stare korisnike?Obnovljen ugovor.
Hvala, već mi je Joca to isto odgovorio!
Ako je 3-4 to je onda 100% do njih. CMTS je prvi-drugi, ako ti je donjega ping ok, onda nije do tebe. BTW i parametri modema su u toleranttnomopsegu -10-+10
edit:
i da, obavezno nasetuj neki normalan dns. Slucajno sam se zeznuo juce da koristim super novin i toj e katastrofa kako radi, tj ne radi.
Preko agenta. 12 meseci po 1 rsd.Ok,hvala.Jel si dobio nešto promo za stare korisnike?
Nema promene dns-a na ruteru,mora na svakom uređaju posebno...Kako promeniti DNS na ruteru? Ili mislis da menja rucno na svakom uredjaju koji je povezan? 😕
Moze samo net, 50/5 ti je 1500din na 24 meseci. Daju valjda jedan mesec dzabe ili tri, nisam siguran.Moze li se uzeti samo internet i koliko meseci max se moze dobiti?
Ako ruter ima tu opciju, obicno nesto u fazonu 'obtain dsn server automatically' ti uncekiras i onda ukucas u kucicu adresu.Kako promeniti DNS na ruteru? Ili mislis da menja rucno na svakom uredjaju koji je povezan? 😕
jesi li probao da ih pozoveš i da reše problem, a ne da se kuckaš sa njima preko mejla?Hahahahaha kakvi slepci.Zbog majnovanja mi pukne net i ne dolazi uopste.Neverovatno sta sve necu da procitam.Sta mi je dalje ciniti Ratel ili trzisna inspekcija posto ne zele da rese probleme niti da izadju na teren?
Pogledajte prilog 308625
auuuu, brate, nznm šta da ti kažem......prijavi ratelu, inspekciji.......Ma jesam ali ne vredi operateri ponavljaju jedno te isto kao papagaji.Objasnjavao sam i za ping na momente skoci i jutjub non stop opada kvalitet i moram rucno da vracam na hd.U nekoliko dana pukne net i ne dolazi sve dok na dugme ne iskljucim i ukljucim modem.Ja sam to njima crtao,objasnjavao,slao dokaze,objasnjavao na tehnicare neznalice i ne vredi nista,Eto na kraju su tehnicari njima preneli da majnujem i da je do toga.. Vucaram se snjima vec nekoliko meseca.
Provalili ga da rudari i neće da se cimaju boli ih uvo.auuuu, brate, nznm šta da ti kažem......prijavi ratelu, inspekciji.......
A da se logujes na njen nalog preko kompa, telefona pa da tu obrises neki uredjaj.Pozz ljudi, pokusavam da pronadjem ovde da li je neko pitao vec ovo, ali ne mogu da pronadjem. Sestra mi je dala Supernova nalog i meni je neko vreme sve radilo super da bi od pre par dana, kada sam uradio fabricki reset na telefonu, stalno pisalo, kada pokrenem supenova aplikaciju, "Postovani, dosegli ste maksmilani broj istovremenih strimova. Za gledanje kanala na ovom uredjaju zaustavite strim na prethodnom i pokusajte ponovo nakon 30 sekundi". Kada udjem u podesadvanja ima 4 od 5 uredjaja. Obrisao sam nekoliko puta svoj telefon, instalirao ponovo Supernova aplikaciju ali sve je bilo bezuspesno.
Da li je neko imao slicnih problema i da li ima resenje za ovo?
Pokusavao sam i na data internet da idem jer sam u MTS-u dok mi je u stanu SBB provajder.
Hvala.
Ti si brisao aplikaciju ali nisi obrisao telefon sa naloga, tako da ti je ostao registrovan na nalogu. Obriši sa naloga gde vidiš uređaj pa se prijavi. Loguj se ovde sa istim podacima i obriši nepotrebne uređaje https://supernovaott.rs/self_care.phpPozz ljudi, pokusavam da pronadjem ovde da li je neko pitao vec ovo, ali ne mogu da pronadjem. Sestra mi je dala Supernova nalog i meni je neko vreme sve radilo super da bi od pre par dana, kada sam uradio fabricki reset na telefonu, stalno pisalo, kada pokrenem supenova aplikaciju, "Postovani, dosegli ste maksmilani broj istovremenih strimova. Za gledanje kanala na ovom uredjaju zaustavite strim na prethodnom i pokusajte ponovo nakon 30 sekundi". Kada udjem u podesadvanja ima 4 od 5 uredjaja. Obrisao sam nekoliko puta svoj telefon, instalirao ponovo Supernova aplikaciju ali sve je bilo bezuspesno.
Da li je neko imao slicnih problema i da li ima resenje za ovo?
Pokusavao sam i na data internet da idem jer sam u MTS-u dok mi je u stanu SBB provajder.
Hvala.
Neka pokuša i ovo, a provalio sam takođe da kada se internet pregledač ažurira na kompu registruje kao drugi uređaj i barem pretpostavljam da zato dolazi do tih problema vezano za gledanje preko kompa.Ne pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
Probao sam i to. Onda udje na njen komp, obrise mi telefon, ja se ulogujem ponovo i nista. Jedino sada ako nesto u bazi ili na serveru MTS-a ne ostaje moja MAC adresa, pa nesto tako...A da se logujes na njen nalog preko kompa, telefona pa da tu obrises neki uredjaj.
Onda cemo ovo da pokusamo sutra. Hvala puno na savetima!Ne pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
Da li bih mogao ja da zovem i objasnim o cemu se radi, samo me zanima koje podatke iz ugovora da spemimNe pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
Odneo stari doneo novi i to je to, u ugovoru lepo stoji 2 CI kartice ili stb i move uređaj. Imam 2 TV-a i u njima kartice i 1 move uređaj koji je priključen na jedan tv. Pokušao i kod mene sa pričom da moram vratiti jednu karticu, a kada sam mu rekao da sam se sve lepo raspitao i da mi obe kartice sleduju i move uređaj i da mu pokažem ugovor završio je sa pričom. Prošao bi loše da mi kolega odavde sa foruma nije skrenuo pažnju na taj jadac. Idu pa gde prođu.Kada su vam menjali stare uređaje za vraćanje u nazad za move, šta su odneli sve?
Momak koji je kod mene bio, odneo uređaj TV po tvom i tražio karticu iz TV a ali pošto mi je trebala, dao sam jedan STB. Kao mora da se vrati jedna kartica kada se move montira.
Ove iz korisničkog ćeš ubiti u pojam samo da te spoje sa it službom.Da li bih mogao ja da zovem i objasnim o cemu se radi, samo me zanima koje podatke iz ugovora da spemim
Ovu oznaku ima S905X3 šta ima dalje otkud znam.Iskopajte ako možete koji je procesor na tim move uređajima, garant je neki rockchip a ne amlogic zato i prave probleme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari