Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako je 3-4 to je onda 100% do njih. CMTS je prvi-drugi, ako ti je donjega ping ok, onda nije do tebe. BTW i parametri modema su u toleranttnomopsegu -10-+10

edit:
i da, obavezno nasetuj neki normalan dns. Slucajno sam se zeznuo juce da koristim super novin i toj e katastrofa kako radi, tj ne radi.

Kako promeniti DNS na ruteru? Ili mislis da menja rucno na svakom uredjaju koji je povezan? 😕
 
Dobija se 3meseca po dinar. Ja sam uzeo 100/10 za 2000.
 
Ruter nema tu opciju zato sam i napisao par postova iznad da se ne može promeniti dns na ruteru.
 
Hahahahaha kakvi slepci.Zbog majnovanja mi pukne net i ne dolazi uopste.Neverovatno sta sve necu da procitam.Sta mi je dalje ciniti Ratel ili trzisna inspekcija posto ne zele da rese probleme niti da izadju na teren?

Screenshot_1.png
 
Hahahahaha kakvi slepci.Zbog majnovanja mi pukne net i ne dolazi uopste.Neverovatno sta sve necu da procitam.Sta mi je dalje ciniti Ratel ili trzisna inspekcija posto ne zele da rese probleme niti da izadju na teren?

Pogledajte prilog 308625
jesi li probao da ih pozoveš i da reše problem, a ne da se kuckaš sa njima preko mejla?
drugačije je kada imaš direknu komunikaciju sa njima, a preko mejla mogu da ti napišu šta im se hoće i tako te otkače kao što su i uradili.....
ja kada imam neki problem sa njima uvek ih pozovem, nikada im nisam poslao mejl
pre nego što prijaviš ratelu i inspekciji prvo ih pozovi i probaj da rešite problem jer je tebi u interesu da ti net radi kako treba, pa ako ne nađete zajednički jezik onda im zapreti ratelom, inspekciji pa ih i prijavi........
 
Poslednja izmena:
Ma jesam ali ne vredi operateri ponavljaju jedno te isto kao papagaji.Objasnjavao sam i za ping na momente skoci i jutjub non stop opada kvalitet i moram rucno da vracam na hd.U nekoliko dana pukne net i ne dolazi sve dok na dugme ne iskljucim i ukljucim modem.Ja sam to njima crtao,objasnjavao,slao dokaze,objasnjavao na tehnicare neznalice i ne vredi nista,Eto na kraju su tehnicari njima preneli da majnujem i da je do toga.. :ROFLMAO: Vucaram se snjima vec nekoliko meseca.
 
Ma jesam ali ne vredi operateri ponavljaju jedno te isto kao papagaji.Objasnjavao sam i za ping na momente skoci i jutjub non stop opada kvalitet i moram rucno da vracam na hd.U nekoliko dana pukne net i ne dolazi sve dok na dugme ne iskljucim i ukljucim modem.Ja sam to njima crtao,objasnjavao,slao dokaze,objasnjavao na tehnicare neznalice i ne vredi nista,Eto na kraju su tehnicari njima preneli da majnujem i da je do toga.. :ROFLMAO: Vucaram se snjima vec nekoliko meseca.
auuuu, brate, nznm šta da ti kažem......prijavi ratelu, inspekciji.......
 
Pozz ljudi, pokusavam da pronadjem ovde da li je neko pitao vec ovo, ali ne mogu da pronadjem. Sestra mi je dala Supernova nalog i meni je neko vreme sve radilo super da bi od pre par dana, kada sam uradio fabricki reset na telefonu, stalno pisalo, kada pokrenem supenova aplikaciju, "Postovani, dosegli ste maksmilani broj istovremenih strimova. Za gledanje kanala na ovom uredjaju zaustavite strim na prethodnom i pokusajte ponovo nakon 30 sekundi". Kada udjem u podesadvanja ima 4 od 5 uredjaja. Obrisao sam nekoliko puta svoj telefon, instalirao ponovo Supernova aplikaciju ali sve je bilo bezuspesno.
Da li je neko imao slicnih problema i da li ima resenje za ovo?
Pokusavao sam i na data internet da idem jer sam u MTS-u dok mi je u stanu SBB provajder.
Hvala.
 
Pozz ljudi, pokusavam da pronadjem ovde da li je neko pitao vec ovo, ali ne mogu da pronadjem. Sestra mi je dala Supernova nalog i meni je neko vreme sve radilo super da bi od pre par dana, kada sam uradio fabricki reset na telefonu, stalno pisalo, kada pokrenem supenova aplikaciju, "Postovani, dosegli ste maksmilani broj istovremenih strimova. Za gledanje kanala na ovom uredjaju zaustavite strim na prethodnom i pokusajte ponovo nakon 30 sekundi". Kada udjem u podesadvanja ima 4 od 5 uredjaja. Obrisao sam nekoliko puta svoj telefon, instalirao ponovo Supernova aplikaciju ali sve je bilo bezuspesno.
Da li je neko imao slicnih problema i da li ima resenje za ovo?
Pokusavao sam i na data internet da idem jer sam u MTS-u dok mi je u stanu SBB provajder.
Hvala.
A da se logujes na njen nalog preko kompa, telefona pa da tu obrises neki uredjaj.
 
Pozz ljudi, pokusavam da pronadjem ovde da li je neko pitao vec ovo, ali ne mogu da pronadjem. Sestra mi je dala Supernova nalog i meni je neko vreme sve radilo super da bi od pre par dana, kada sam uradio fabricki reset na telefonu, stalno pisalo, kada pokrenem supenova aplikaciju, "Postovani, dosegli ste maksmilani broj istovremenih strimova. Za gledanje kanala na ovom uredjaju zaustavite strim na prethodnom i pokusajte ponovo nakon 30 sekundi". Kada udjem u podesadvanja ima 4 od 5 uredjaja. Obrisao sam nekoliko puta svoj telefon, instalirao ponovo Supernova aplikaciju ali sve je bilo bezuspesno.
Da li je neko imao slicnih problema i da li ima resenje za ovo?
Pokusavao sam i na data internet da idem jer sam u MTS-u dok mi je u stanu SBB provajder.
Hvala.
Ti si brisao aplikaciju ali nisi obrisao telefon sa naloga, tako da ti je ostao registrovan na nalogu. Obriši sa naloga gde vidiš uređaj pa se prijavi. Loguj se ovde sa istim podacima i obriši nepotrebne uređaje https://supernovaott.rs/self_care.php
Pa pokušaj da se prijaviš
 
Ne pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
 
Ne pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
Neka pokuša i ovo, a provalio sam takođe da kada se internet pregledač ažurira na kompu registruje kao drugi uređaj i barem pretpostavljam da zato dolazi do tih problema vezano za gledanje preko kompa.
 
Neka proba svakako. Za pregledac si u pravu. Nisu to bas najsrecnije resili.
 
A da se logujes na njen nalog preko kompa, telefona pa da tu obrises neki uredjaj.
Probao sam i to. Onda udje na njen komp, obrise mi telefon, ja se ulogujem ponovo i nista. Jedino sada ako nesto u bazi ili na serveru MTS-a ne ostaje moja MAC adresa, pa nesto tako...
 
Kada su vam menjali stare uređaje za vraćanje u nazad za move, šta su odneli sve?
Momak koji je kod mene bio, odneo uređaj TV po tvom i tražio karticu iz TV a ali pošto mi je trebala, dao sam jedan STB. Kao mora da se vrati jedna kartica kada se move montira.
 
Ne pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
Onda cemo ovo da pokusamo sutra. Hvala puno na savetima!
 
Ne pomaze ni to. Mora da se zove podrska da izbrise logovanja koja su ostvatena preko kompjutera. Iz nekog razloga ih ne belezi a popunjava slotove. Samo sto obicna podrska ne verujem da to moze da resi.Pisano je vec o ovom problemu ranije.
Da li bih mogao ja da zovem i objasnim o cemu se radi, samo me zanima koje podatke iz ugovora da spemim :)
 
Kada su vam menjali stare uređaje za vraćanje u nazad za move, šta su odneli sve?
Momak koji je kod mene bio, odneo uređaj TV po tvom i tražio karticu iz TV a ali pošto mi je trebala, dao sam jedan STB. Kao mora da se vrati jedna kartica kada se move montira.
Odneo stari doneo novi i to je to, u ugovoru lepo stoji 2 CI kartice ili stb i move uređaj. Imam 2 TV-a i u njima kartice i 1 move uređaj koji je priključen na jedan tv. Pokušao i kod mene sa pričom da moram vratiti jednu karticu, a kada sam mu rekao da sam se sve lepo raspitao i da mi obe kartice sleduju i move uređaj i da mu pokažem ugovor završio je sa pričom. Prošao bi loše da mi kolega odavde sa foruma nije skrenuo pažnju na taj jadac. Idu pa gde prođu.
Da li bih mogao ja da zovem i objasnim o cemu se radi, samo me zanima koje podatke iz ugovora da spemim :)
Ove iz korisničkog ćeš ubiti u pojam samo da te spoje sa it službom.
 
Na pitanje zbog cega prijavljuje da je uredjaj u offline modu svaki put kad ga pokrenem iz standby-ja ,povezan na wifi ,dobijem odgovor da mora biti povezan preko lan :D Nesto zabrlja i kad se to desi ne vidi se ni jedan wifi u setovanju..
 
Ha, ne znam šta je to sa tim android boxovima, ali očigledno nije dzabe na EON-u ugašen wifi :)
 
Iskopajte ako možete koji je procesor na tim move uređajima, garant je neki rockchip a ne amlogic zato i prave probleme.

Takodje znam da na android boxevima pravi problem kada su istovremeno spojeni kabl i koristi se wi-fi. Ako se koristi wi-fi kabl obavezno držite otkačen od uredjaja, ali ja bi svakako preporučio kabl gde god je to moguće.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno