Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zaobilazite SN u širokom luku. Nesposobni su da mi rese problem sa HBO go duze od mesec dana. Dopisunem se na fb sa neznalnica, kazem sta da urade da bi opet mogo da koristim uslugu koju placam a ne dobijam, ali to je za njih nepojmivo. Šaljem mejlove svaki dan ali uzalud.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Jel imaju ovi neku app kao sto je eon?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Imaju supernova apk

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Jel je dzabe za supernova korisnike ili se dodatno placa?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Super nova ide namerno u gubitak, mene par puta zvali, nude internet+tv, 6 meseci po dinar, ja im kazem da imam total tv pod ugovorom, kazu da pitaju sefa, pa ce zvati, sad nude internet+tv+fixni za 2800, 9 meseci po dinar, posle 2800.
 
Poslednja izmena:
Pre par meseci kolega (kaludjerica) je dobio 12 meseci po 1 dinar, bez ikakvog natezanja. Pre toga je imao SBB koji je radio ocajno...A juce sam bio kod prijatelja (Borca), vec 10ak dana nema uopste interneta, niko im do sad nije dosao... zove svaki dan al ne vredi... pozajmljije od komsije.
 
Oni masovno daju 6 meseci za dinar za nove korisnike samo da bi oteli korisnike konkurenciji. To su poceli da rade i ko ima ADSL, brat uzeo i ako ima ugovor do decembra za ADSL jer je net dobio za dzabe, placa samo TV 6 meseci sto je placao i do sad.
Idu na svoju stetu i pitanje kako ce da vrate silne kredite koji su uzeli i preplatili sve kablovske operatere koje su kupili. Pa kad ponestane novca onda nece biti plata za radnike i onda ima sve da se raspadne.
 
Nece bas tako da ide.
 
Pre par dana na Zlatiboru gde koristim samo SN televiziju dolazi lik iz Telekoma i kaže da uvode optiku u zgradu.Pita me šta koristimo i da li bi prešli na optiku,ja mu kažem da smo pre par meseci obnovili ugovor sa SN zbog digitalizacije.(SN je na Zlatiboru kupio lokalni Meteor Užice).Za par meseci kaže on SN i Telekom postaju ista firma tako da ugovori neće biti važni kod prelaska sa SN na Telekom.Ako je on mene lagao onda lažem i ja vas...
 
Za par meseci kaže on SN i Telekom postaju ista firma tako da ugovori neće biti važni kod prelaska sa SN na Telekom.Ako je on mene lagao onda lažem i ja vas...

To bi bilo odlično, ali kako mogu da se koriste usluge mts-a na infrastrukturi Supernove i obrnuto (IPTV or CATV)?
E sada konkretno za optiku ne znam, ali tamo gde je coax znam da sigurno nije moglo i da je to ustvari bio najveći problem, ali možda imaju rešenje i za to...!? ;)
U svakom slučaju to bi i meni odgovaralo jer za koji dan Supernova pušta optiku u mom mestu! :)
 
Poslednja izmena:
Nije bilo reči o korišćenju infrastrukture već samo o ugovorima.Ja sam to razumeo da ako imaš ugovor kod SN možeš da pređeš kod Telekoma uz nastavak ugovora,potisivanje novog ili šta već.Videćemo sve su to samo priče za sada ali bitno je da su informacije iz njihovih redova....
 
Nije bilo reči o korišćenju infrastrukture već samo o ugovorima.Ja sam to razumeo da ako imaš ugovor kod SN možeš da pređeš kod Telekoma uz nastavak ugovora,potisivanje novog ili šta već.Videćemo sve su to samo priče za sada ali bitno je da su informacije iz njihovih redova....

Sorry moja greška, ja sam se zaleteo i brže bolje pomislio da će moći kroz istu infrastrukturu! :wave:
Što babi milo to joj se i snilo! :d
 
Pre par dana na Zlatiboru gde koristim samo SN televiziju dolazi lik iz Telekoma i kaže da uvode optiku u zgradu.Pita me šta koristimo i da li bi prešli na optiku,ja mu kažem da smo pre par meseci obnovili ugovor sa SN zbog digitalizacije.(SN je na Zlatiboru kupio lokalni Meteor Užice).Za par meseci kaže on SN i Telekom postaju ista firma tako da ugovori neće biti važni kod prelaska sa SN na Telekom.Ako je on mene lagao onda lažem i ja vas...
To je najavio i jedan od direktora Telekoma u skorašnjem intervjuu. Sve usluge će biti pod jednim brendom.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
A ko ima SN i mtso u zgradi, da li moze "pod jednim brendom" preci sa netom na njihovu optiku a ostati na koaksialnom tv ili da li ce sa koaksialne SN usluge moci preci u celosti na SN optiku preko mtso instalacija?
Jel ono SN optika od ONT ima koaksial do svih tv pa se tv program moze gledati bez stb vec samo sa cam i daljinskim od tv?
Da li je na SN optici ogranicen broj TV?

Ne zelim stb za gledanje tv, stb koristim samo za snimanje tv programa.
 
Po meni još je rano za te kombinacije,sve je ovo još uvek samo priča.
 
A ko ima SN i mtso u zgradi, da li moze "pod jednim brendom" preci sa netom na njihovu optiku a ostati na koaksialnom tv ili da li ce sa koaksialne SN usluge moci preci u celosti na SN optiku preko mtso instalacija?
Jel ono SN optika od ONT ima koaksial do svih tv pa se tv program moze gledati bez stb vec samo sa cam i daljinskim od tv?
Da li je na SN optici ogranicen broj TV?

Ne zelim stb za gledanje tv, stb koristim samo za snimanje tv programa.

Mislim da nikada neće moći da se mešaju infrastrukture i usluge oba provajdera na njima, već da će samo moći da se bez penala prelazi sa provajdera na provajdera (mts -> Supernova - > mts)

BOX paketi će ostati samo u okviru mts-a i njihove infrastrukture (telefonska parica, fiber), dok će Supernovini paketi takođe ostati dobavljivi samo na Supernovinoj infrastrukturi (coax, fiber)...!
 
Upravo ova stvar pokazuje da je kupovina kab. op. u gradovima gde imas infrastrukturu i dovlacis optiku samo jedno veliko pranje para. Jer niko normalan ne bi pravio paralelnu mrezu.
 
Pozdrav ljudi. Pazite šta mi se danas desilo. Dugogodišnji sam korisnik Kopernikusa (Zaječar) i od prošle godine Supernove. Redovno izmirujem račune, poslednjeg radnog dana u mesecu. Do sada nisam imao nikakvih problema zbog toga. Jutros kad sam se probudio, uključim komp - nema interneta; ćale pusti tv - nema kanala i na svakom poruka da nismo platili račun. Pozovom call centar i šta će da mi kažu, niste izmirili račun za jul mesec na vreme (20. u mesecu). Prosto neverovatno. Platio sam račun, posle sat vremena su pustili kanale i proradio je net ali to nije sve; sledeći račun će biti uvećan za iznos ponovnog uključenja. Primoravaju me da platim nešto zbog par dana kašnjenja sa plaćanjem, a godinama sam tako plaćao. Tretiraju me kao da sam neplatiša koji pola godine nije platio račun. Samo jedna reč ih opisuje - LOPOVI. Ugovor mi ističe jula 2021. i zbogom Supernovo.
 
Nekada su tek posle 2 neplacena racuna iskljucivali, sad ne plati 1m i cvikaju signal...
To se zove LOŠA POLOVNA POLITIKA, dosli diletanti ili osorne, arogante siledžije na položaj pa kao da gledaju kako da razjure korisnike...
U stvari su sitne siledzije koje na isti nacin tretiraju potcinjene na poslu, jer do polozaja su dosli takodje losom i negativnom slekcijom (kao rukovodilac "uzdizem" losije i slabije od sebe da me ne bi pretekli)...
Loša, loša, veoma loša poslovna politika ...
 
Haha nisi platio iskljucili te , pa ti plati, sta je tu nenoramlno i nece te iskljuciti
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno