Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kod mene rade nići, super par plus paket je u pitanju.
 
Ima li traga/vesti o SK HD kanalima? Jos malo pa ce i taj 15-ti...
 
Ima, sklonili su "HD" sa spiska na sajtu. Mislim da je sve jasno.

Bez naslova.jpg
 
Ma nek samo ostane Sk nebitno da li je u Hd-u

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Juce zvao tehnicku sluzbu i danas me makli sa CGNAT-a. Covek me pitao samo sta da navede u nalogu kao razlog za vracanje na dinamicku IP adresu, ja mu rekoh da mi trebaju portovi za gaming i to je to. Prijatno sam iznenadjen. :D
 
U pola sata sam preko FB završio vraćanje na javnu dinamičku IP. Sve pohvale za brzinu.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Sta je ovo,cuo sam da od jednom ima digitalni kanali pa reko da probam da skeniram,kad ono 276 kanala i brdo HD,svi kanali i paketi su otkljucani.U cemu je fora? radijus vektor je u pitanju ,analogni korisnik :D
 
verovatno da te navuku da potpises novi ugovor...
 
Dajte više se ne zanosite sa ovom Supernovom... Ovo je izgleda nešto skleptano ko zna kako, nejasno mi je zaista kako je moguće da je usluga tako loša. Dve nedelje mi nisu aktivirali paket, podrška ne zna kada će biti, CAM moduli nisu isporučeni, ošišali ljude po par hiljada dinara za pozive call centru... Što je mnogo mnogo je. Da hoću namerno da napravim što goru uslugu verovatno bi me bilo sramota da idem toliko daleko da dve nedelje iskuliram korisnika.

Pokušavam da se setim najgoreg provajdera kod koga sam ikada bio i da to je definitivno ova Supernova.

Baš sam ispao glup što nisam iskoristio to što mi je istekao ugovor i potpisao sa SBB-om. Nemoguće je da bi bilo ovoliko loše...
 
Između SBBa i Kopenikusa ti si izabrao ove druge i sada si začuđen lošom uslugom? Pa kad je kod njih usluga bila dobra? Svi mi koji koristimo njihove usluge smo tu silom prilika jer nemamo drugog izbora. Da si pratio forum to bi trebalo da znaš....

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Između SBBa i Kopenikusa ti si izabrao ove druge i sada si začuđen lošom uslugom? Pa kad je kod njih usluga bila dobra? Svi mi koji koristimo njihove usluge smo tu silom prilika jer nemamo drugog izbora. Da si pratio forum to bi trebalo da znaš....

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Problem je u tome što ja nisam imao probleme sa Vektor-om... Evo sada mi Internet danima radi na 70mbps umesto na 120 mbps. Zvao sam ih i rekli su da odem, ako hocu u ponedeljak u Belvil ili Sava Centar i da raskinem ugovor.
 
Dajte više se ne zanosite sa ovom Supernovom... Ovo je izgleda nešto skleptano ko zna kako, nejasno mi je zaista kako je moguće da je usluga tako loša. Dve nedelje mi nisu aktivirali paket, podrška ne zna kada će biti, CAM moduli nisu isporučeni, ošišali ljude po par hiljada dinara za pozive call centru... Što je mnogo mnogo je. Da hoću namerno da napravim što goru uslugu verovatno bi me bilo sramota da idem toliko daleko da dve nedelje iskuliram korisnika.

Pokušavam da se setim najgoreg provajdera kod koga sam ikada bio i da to je definitivno ova Supernova.

Baš sam ispao glup što nisam iskoristio to što mi je istekao ugovor i potpisao sa SBB-om. Nemoguće je da bi bilo ovoliko loše...

Problem je u tome što ja nisam imao probleme sa Vektor-om... Evo sada mi Internet danima radi na 70mbps umesto na 120 mbps. Zvao sam ih i rekli su da odem, ako hocu u ponedeljak u Belvil ili Sava Centar i da raskinem ugovor.

Jeste bio "vau" efekat ali se uvidelo odma da je upravo to sve sklepano na brzinu.
Ono sto se propustilo u organizaciji i pripremi ujedinjenja vise različitih malih i srednjih kablovskih operatera, sada se nadoknađuje, a za to treba vremena...
Nisi ispao glup ali jesi ostecen (materijalno). Radio je dobro RV, poverovao si da ce biti još bolje, sada ispaštaš kao još mnogo drugih korisnika koji su im dali poverenje.
Veci sistem (firma), jos uvek neorganizovano, verovatno smanjen broj terenskih servisera i sto je najgore dobrih ("skupih", sa velikom platom) it strucnjaka u "centrali" koji nadgledaju i upravljaju sistemom. Otpustili "gurue" (stručnjake koji "na prvi pogled" "vide" sta je problem pa ga odma resavaju) koji su placeni "ogroman" novac, jer "koji ce im oni" kad to dvojica-trojica normalnih "znaju da rese"...
Jednom sam imao neki problem na RV, davno bese, resavali ovi obicni nedelju dana i konacno shvate da nema smisla ponavljati po 5 puta jedno te isto bez rezultata, pa me konacno prebace kod "gurua", kazu vidite sa njim on ce znati i covek za 2-3 minuta sve sredio, odma je posumnjao da je neko nesto, negde u sistemu kod njih u serverima i softveru, pogresno "kliknuo"... nasao i ispravio, a ovi "siromasi" obicni strucnjaci se sa mnom mucili... Nastavili bi dalje da ja nisam odbio slusati besmislene upute o restartima, iskljucivanju rutera i prebacivanju na modem i slicno, jednostavno njihovo znanje i sposobnost je ogranicena a pravi znalci nisu cesti, kad ih ima znaju svoju vrednost i traze veliku platu.

Sve u svemu joše će mo mi žaliti za RV, njegovom tehničkom podrskom (terenskom i online), jedino niko nece zaliti za šalterskim radnicima (baš ih je bilo bezobraznih, nadr***ih crnogorki koje ne umeju cutati i raditi svoj posao, vec moraju da lanu i kazu "svoje misljenje" klijentu u vezi razloga sto im se pojavio pred šalterom, cist bezobrazluk i nevaspitanje)...

Dobro proveri da li moze odma sbb uci, preracunaj se, prenoci pa jutrom odluci da li raskidati ili ostati.

Znaj da ce se ovo kod SN resiti ali treba vremena i nema razloga da ne radi dobro i u buduce ako je na RV bilo dobro.
Znaj i da je @alfaunits rekao da ce ce biti bolje u "drzavnom" operateru (vec do kraja godine), pa ti vidi (a on je izuzetno cesto u pravu)... :d

E da, ako ostanes, obavezno trazi umanjenje racuna jer ti nisu pustili brzinu koju si trazi, pa ako ti ide 75/5 umesto 120/15 it izracunaj procenat umanjenja brzine i trazi toliki procenat umanjenja, isto to i sa tv, sracunaj pa trazi i trazi bezobrazno, 50% zbog "problema" i duhovnog bola (razocarenja i frustracije)... ;)

p.s. Koji sam ja skriboman :shock:
 
Poslednja izmena:
Jel zna neko do kada ce nam svi kanali biti ukljuceni i jel cemo prelaziti na neki novi paket automatski


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pa uključeni su

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Jel zna neko do kada ce nam svi kanali biti ukljuceni i jel cemo prelaziti na neki novi paket automatski


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne znaju, pitao sam. Cak nisu ni znali da su nam svi kanali otkljucani... Nemaju odgovor na moje logicno pitanje da li po zavrsetku promo perioda zakljucavaju sve nove kanale koje nismo imali u RV ponudi pre 1.4. Takodje nisu znali da na kraju skale imamo kanalekoji su bili u RV ponudi a sad se gube u novim paketima SN. Moja procena je da ce stari kanali ostati u skladu sa starim ugovorima koje imamo, a da ce nove kanale otkljucavati samo uz novi ugovor. Ako nas prebace na nove pakete, cemu novi ugovor? Ubrzanje neta? Vidimo da to prilicno traljavo ide...
 
Jeste bio "vau" efekat ali se uvidelo odma da je upravo to sve sklepano na brzinu.
Ono sto se propustilo u organizaciji i pripremi ujedinjenja vise različitih malih i srednjih kablovskih operatera, sada se nadoknađuje, a za to treba vremena...
Nisi ispao glup ali jesi ostecen (materijalno). Radio je dobro RV, poverovao si da ce biti još bolje, sada ispaštaš kao još mnogo drugih korisnika koji su im dali poverenje.

...

p.s. Koji sam ja skriboman :shock:

Hvala na rečima ohrabrenja :) Problem je što kada pozoveš taj njihov call centar dobiješ info jednakog kvaliteta kao i sa ovog njihovog "a la Wordpress 1-page template" websajta. Danas sam ih zvao i kažu na većinu stvari da nemaju pojma. Prvi mi kaže da mi je ostao stari paket od Vektora, devojka sa kojom sam pričao posle kaže da su me stavili valjda na neki "Par", ali bez "Plus", a ja sam potpisao "Par Plus". Razumem da je 1. mesec kao free, ali to ne znači da treba da me zafrkavaju kao budalu.

Poslao sam upit i SBB-u. A da zaboravio sam da mi je i firma kod Vektor-a, a da je tu istekla ugovorma obaveza i nije produžena :d Vrlo rado ću da ih prebacim na SBB.
 
Poslednja izmena:
Ne znaju, pitao sam. Cak nisu ni znali da su nam svi kanali otkljucani... Nemaju odgovor na moje logicno pitanje da li po zavrsetku promo perioda zakljucavaju sve nove kanale koje nismo imali u RV ponudi pre 1.4. Takodje nisu znali da na kraju skale imamo kanalekoji su bili u RV ponudi a sad se gube u novim paketima SN. Moja procena je da ce stari kanali ostati u skladu sa starim ugovorima koje imamo, a da ce nove kanale otkljucavati samo uz novi ugovor. Ako nas prebace na nove pakete, cemu novi ugovor? Ubrzanje neta? Vidimo da to prilicno traljavo ide...

Valjda ne bi smeli da ti isključe te stare kanale, jer bi onda imao osnova da raskineš ugovor.
 
Upravo tako! Samo ih cekam... Mada ne verujem da ce to raditi, zato su i ostali ti kanali mimo nove ponude. Znaju sta se dogadja ako ih nema a ne prebace nas na nove sto ne mogu bez odobrenja, ugovora, korekcije cene, itd.;)
 
Ja i ne gledam, jednostavno mi se ne salta dalje od prvih 15 kanala, da li su poredali kanale nekim lapim redom po stobrojnim zonama, pa zabava u jednom "sto podrucju" pa filmovi u drugom pa filmski u trecem i tako dalje, kao sto je bilo kod RV ili je to sve i dalje nabijeno bezveznim rasporedom, pa ko hoce da gleda neka pamti gde je koji od 115-260 kanala...?

Ajde vi neodgovorni i neorganizovani supernovasi, SREDITE LEPO RASPORED KANALA...
 
Znaj da ce se ovo kod SN resiti ali treba vremena i nema razloga da ne radi dobro i u buduce ako je na RV bilo dobro.
Znaj i da je @alfaunits rekao da ce ce biti bolje u "drzavnom" operateru (vec do kraja godine), pa ti vidi (a on je izuzetno cesto u pravu)... :d
Alfa rece i da ce biti problema prvih mesec dana najmanje, za to mu nije ni trebalo da zna da se isto desavalo sa Ikomom :)
 
Koliko im treba da odgovore na mail, mesecak dana. :)

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Ja sam poslao dve poruke preko mejla, jednu prvog aprila a drugu kasnije. Nikakav odgovor nisam dobio.
 
Samo poziv.
Meni doneli dodatni cam, vratili javnu dinamicku...
Sada cekam, da dodju, I da vide, zasto upload ne ide preko 10mb.
Da li je problem u modemu, instalaciji...
Preko telefona, nisu uspeli da nameste.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Meni od 6. aprila nisu odgovorili na mejl. :)
Tako i meni, cekam da odgovore pa da vidimo za dalju saradnju. Ako ne bude do petka odgovora na mail prosetacu se do Sava Centra.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Koji su ovo smradovi, sa radojusom nikad problema, podrska dolazila za par sati nakon poziva, ovih nema vec 4 dana... U petak prijavljen kvar, crko modem, cvrcao i ispstio dusu... Kazu docice sutra, 'nji nemaaa', zovem u nedelju, kaze trebalo je da dodju, poslace ekipu danas, 'niju nema opet', zovem veceras i naduvam djordjem operatera, kaze u pravu ste, moraju u roku 48h da izadju i pisao kao neku prijavu da se ispita zasto nisu... Sutra cim dodjem sa posla kupim modem i sve od njih i djokaricu cu im platim zadnji racun i sve u poslovnicu da razlupam i bacim sa ugovorom., pa nek idemo na sud, ima ja njih da ganjam! Lepo sam ja rekao vec, gamad drzavna kako su postali odma na dno pali.
 
Poslednja izmena:
Jel ima kod vas epg?
Kod mene nema danima ni na jednom kanalu (RV)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Jel ima kod vas epg?
Kod mene nema danima ni na jednom kanalu (RV)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Ima, sve normalno. Probaj da vratis uredjaj na fabricka podesavanja, trebalo bi da ti se pojavi.
 
Nemam stb imam CAM karticu u televizoru

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno