Šta je novo?

Supernova (2024)

Имам 2 картице на 2 ТВ. На рачунару сам до сада гледао тв преко supernovaott.rs. Од данас више не могу, може само на play.move.tv. Али да бих користио ту платформу и апликацију морам да имам задужен и нови уређај, тј. морао бих да вратим једну картицу и уместо ње узмем уређај. А једини разлог зашто сам ја још увек на Супернови је то што могу да користим само картице, а не и којекакве додатне уређаје. (Колико ми је познато то код других оператера није могуће. Исправите ме ако грешим и обрадујте ме.)
Оно што мене занима је да ли се и у тај уређај ставља картица коју бих ја могао да извадим и убодем директно у тв?
Уколико не може, онда је растанак са Суперновом/МТС-ом је по свој прилици неминован, а и близу ми је истек уговора. Срећа, па имам избора.
Upravo te kartice i mene jos drze kod ovog provajdera. Raspitivah se ali niko drugi nece da ih nudi. Ugovor mi istice za dva meseca i tako rado bih raskinuo....
 
Имам 2 картице на 2 ТВ. На рачунару сам до сада гледао тв преко supernovaott.rs. Од данас више не могу, може само на play.move.tv. Али да бих користио ту платформу и апликацију морам да имам задужен и нови уређај, тј. морао бих да вратим једну картицу и уместо ње узмем уређај. А једини разлог зашто сам ја још увек на Супернови је то што могу да користим само картице, а не и којекакве додатне уређаје. (Колико ми је познато то код других оператера није могуће. Исправите ме ако грешим и обрадујте ме.)
Оно што мене занима је да ли се и у тај уређај ставља картица коју бих ја могао да извадим и убодем директно у тв?
Уколико не може, онда је растанак са Суперновом/МТС-ом је по свој прилици неминован, а и близу ми је истек уговора. Срећа, па имам избора.
Ово је нешто ново. И ја имам 2 картице на 2 тв-а, и данас не могу да приступим Мове апликацији на телефону, а ни на Супернова ОТТ корисничком порталу.
Писао им мејл, чекам одговор.
Уређај који ти нуде уместо картице, мислим да у њега иде лан кабал, па га везујеш хдми каблом у ТВ, ако је систем као код њом бокса, картица не иде.
Јел' реално да на сајту Супернова нема назива супер план пакета са ценама?
 
I meni danas to više ne radi kod mojih, sad probao.
Koji User i pass se unose, da li mail i pasword sa moj mts naloga ili ide ona šifra korisnika kao što je bilo?
Probao sve kombinacije i ništa, oni imaju onaj stari uređaj i cam
 
I ja imam problem sa SUPERNOVA,naime pre neki dan sam umesto MSat ubacio supernovu,i uzmem najaci paket,evo vec treci dan nemam otkljucan HBO,ne mogu da udjem u Apolon i ne mogu da udjem u Move aplikaciju...a sve me to sleduje...
 
Имам 2 картице на 2 ТВ. На рачунару сам до сада гледао тв преко supernovaott.rs. Од данас више не могу, може само на play.move.tv. Али да бих користио ту платформу и апликацију морам да имам задужен и нови уређај, тј. морао бих да вратим једну картицу и уместо ње узмем уређај. А једини разлог зашто сам ја још увек на Супернови је то што могу да користим само картице, а не и којекакве додатне уређаје. (Колико ми је познато то код других оператера није могуће. Исправите ме ако грешим и обрадујте ме.)
Оно што мене занима је да ли се и у тај уређај ставља картица коју бих ја могао да извадим и убодем директно у тв?
Уколико не може, онда је растанак са Суперновом/МТС-ом је по свој прилици неминован, а и близу ми је истек уговора. Срећа, па имам избора.

Ово је нешто ново. И ја имам 2 картице на 2 тв-а, и данас не могу да приступим Мове апликацији на телефону, а ни на Супернова ОТТ корисничком порталу.
Писао им мејл, чекам одговор.
Уређај који ти нуде уместо картице, мислим да у њега иде лан кабал, па га везујеш хдми каблом у ТВ, ако је систем као код њом бокса, картица не иде.
Јел' реално да на сајту Супернова нема назива супер план пакета са ценама?

Ne radi ni kod mene.
Nece na supernovaott.rs
Ne rade podaci ni na move.tv
Isto je tako od juče i kod mene. Ex-Kopernikus Svilajnac (selo Kušiljevo).
 
Имам 2 картице на 2 ТВ. На рачунару сам до сада гледао тв преко supernovaott.rs. Од данас више не могу, може само на play.move.tv. Али да бих користио ту платформу и апликацију морам да имам задужен и нови уређај, тј. морао бих да вратим једну картицу и уместо ње узмем уређај. А једини разлог зашто сам ја још увек на Супернови је то што могу да користим само картице, а не и којекакве додатне уређаје. (Колико ми је познато то код других оператера није могуће. Исправите ме ако грешим и обрадујте ме.)
Оно што мене занима је да ли се и у тај уређај ставља картица коју бих ја могао да извадим и убодем директно у тв?
Уколико не може, онда је растанак са Суперновом/МТС-ом је по свој прилици неминован, а и близу ми је истек уговора. Срећа, па имам избора.
Uvek imaš mogućnost antene i direktno hvataš sigmal iz etra, ne plaćaš nikome ništa. Ostali operateri, kao što si i sam rekao, nemaju mogućnost kartica. Osim možda sbb-a ali ne znam kakva je situacija sad kad su promenili vlasnika
 
Јел' реално да на сајту Супернова нема назива супер план пакета са ценама?
Kako nemaju? U meniju pri vrhu stranice nalazi se i kartica Paketi, koja se zapravo odnosi na to. Ne može ona sama po sebi da se klikne, ali u okviru nje imaju četiri opcije: Zgrabite svoj Super PLAN paket (opšta stranica koja pominje MOVE i još neke opcije), Super PLAN 4, Super PLAN 3 i Super PLAN 2. Možda su, doduše, privremeno bile nedostupne ove stranice ako su nešto menjali, ume i to da se desi. Edit: a ako te možda zanima kako su stari paketi pretvoreni pre oko pola godine pretvoreni u aktuelne nove, ovde se nalazi matrica migracije.
 
Мени одговорили на мејл.
Поново ми је ,,успешно " креиран налог Мове 'н ' го.
Исти подаци као и раније и ради.
@rovello
Ја и даље не могу да видим на сајту које врсте супер плана 2 имају.
Кад кликнем (притиснем) на линк да зграбим супер план нема као раније описа супер планова са ценовником. Знам да их је раније било 2.
,,Миграција"?
 
pa da prebacuju korisnike na novu platformu koja naravno ne radi kako treba jos uvek.
Evo upravo dobih mail sa podacima za staru platformu, ulogovo se i vratio staru lozinku i sad radi.
Dogovorio sam se s njima da me ne migriraju na novu dok veb okduženje ne prilagode kako treba za čitače ekrana..
 
Evo upravo dobih mail sa podacima za staru platformu, ulogovo se i vratio staru lozinku i sad radi.
Dogovorio sam se s njima da me ne migriraju na novu dok veb okduženje ne prilagode kako treba za čitače ekrana..
znam tako je i meni bilo pa sam posle morao da begam iz Supernove :ROFLMAO:
 
Ја и даље не могу да видим на сајту које врсте супер плана 2 имају.
Кад кликнем (притиснем) на линк да зграбим супер план нема као раније описа супер планова са ценовником. Знам да их је раније било 2.
U pravu si, trenutno opet nema, sigurno nešto dorađuju. Kontam da je isto bilo i juče kad si pitao. Jutros kad sam poslao linkove tabele su bile tu.

,,Миграција"?
Pre pola godine su sve stare pakete sveli na aktuelnu ponudu (uz retke izuzetke), pa sam pomenuo to za slučaj da si se pitao zašto nema specifikacije tih starih paketa. Aktuelnih treba da ima, ali eto, iz nekog razloga ih privremeno nema.
 
Meni su juce u prodajnom centru rekli da otvorim nalog na moj.mts i sa tim kredencijalima da se ulgujem na MOVE (naglasili su mi da se Move N Go vise ne koristi),sobzirom da sam to uradio ispred operatera i naravno nisam uspeo da se ulogujem na MOVE rekla mi je da je ipak neki veci problem koji ce morati tehnicka sluzba da resi.
 
Ево да се и ја запљунем. И ја сам добио мејл са новим подацима за логовање на supernovaott.rs и move'n'go апликацију.
Сад поново све ради нормлано. Чак ми се чини да supernovaott.rs ради знатно боље него пре, када је у питању премотавање. Моментално се прмотава без икаквог сецкања, замрзавања и чекања, што је пре била мисаона именица.
 
Moj komšija-drugar, kao novi korisnik dobio 18 meseci po 1 dinar, stari Move boks i login podatke za staru Move N Go i Move Smart aplikaciju.
 
Radi move and go, na mejlu stigli novi podaci za logovanje.
Sutra bih išao da ih pitam što neće pa ste me poštedeli blama u poslovnici jer hvala Bogu da ne bih proveravao mejl. Hvala vam.
 
Meni su pokusali da nakaleme ApollonGO na ovaj racun za Jun, beednici nisu znali da objasne odakle se stvorio na ovom racunu na moje pitanje ko je umesto mene sa njihove strane aktivirao ovu uslugu, pa su pokusali sa pricom kako je doslo do promene paketa pa se aktiviralo, reko kako se nije aktiviralo samo od sebe na proslim racunima ako je promena paketa bila u Januaru, pa znate, pa ovo, pa ono.... Ozbiljna banda
 
Vrh Dno