Šta je novo?

Supernova (2024)

Malo su ažurirali stranicu na Supernovi za novi MOVE, i da evo piše da se koriste postojeći MojMts kredencijali za novu MOVE app, te ne znam zašto je nisu pustili svima odjednom koji imaju MojMts naloge, a samo ažuriranje STB-eva da ide postepeno. Inače, na stranici za Super Plan pakete mi se čini da je do pre neki dan pisalo na 1 Smart TV + 3 mobilna uređaja, sad piše samo na Smart TV + 3 mobilna uređaja, a možda mi se samo i čini 😅 niko nije odradio screenshot na webarchive da mogu da proverim, pa možda povećaju slot za Smart TV makar na 2.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250302_161613_Opera.jpg
    Screenshot_20250302_161613_Opera.jpg
    99.3 KB · Pregleda: 143
  • Screenshot_20250302_161855_Opera.jpg
    Screenshot_20250302_161855_Opera.jpg
    80.2 KB · Pregleda: 131
Jel se desavalo nekom da im na move boxu nestanu neki random kanali. Probao sam i rucno da pokrenem pretrazivanje, i nemam danas Arenu sport 1 i Arenu sport 3. Premium arene imaju normalno i onda nizbrdo idu 2 pa 4 pa ostale do kraja.
 
Na novoj Move aplikaciji nedostaju neki kanali. Prvo su nedostajali Hayat i MTV kanali. Zatim su se MTV kanali vratili ali izbacuje grešku pri otvaranju. RT Balkan ne otvara, piše da nije dostupan u paketu. :D

Vraćanje unazad iz nekog nemaju samo iz kanali Republike Srpske (RTRS, RTRS+, ATV, K3) i još jedan ili dva muzička kanala.
 
Aa ok. Zaboravio sam da je taj os u pitanju.. što ne uze android kao svi?
***, znam i ja da na android može van play store, ali na LG ne može, pa rekoh da vidim da nema neka fora
Malo su ažurirali stranicu na Supernovi za novi MOVE, i da evo piše da se koriste postojeći MojMts kredencijali za novu MOVE app, te ne znam zašto je nisu pustili svima odjednom koji imaju MojMts naloge, a samo ažuriranje STB-eva da ide postepeno. Inače, na stranici za Super Plan pakete mi se čini da je do pre neki dan pisalo na 1 Smart TV + 3 mobilna uređaja, sad piše samo na Smart TV + 3 mobilna uređaja, a možda mi se samo i čini 😅 niko nije odradio screenshot na webarchive da mogu da proverim, pa možda povećaju slot za Smart TV makar na 2.
Jeste pisalo je 1 Smart TV + 3 mobilna
Ja sam vratio LG na fabricka i sada ne mogu da instaliram MOVE smart
 
Na novoj Move aplikaciji nedostaju neki kanali. Prvo su nedostajali Hayat i MTV kanali. Zatim su se MTV kanali vratili ali izbacuje grešku pri otvaranju. RT Balkan ne otvara, piše da nije dostupan u paketu. :D

Vraćanje unazad iz nekog nemaju samo iz kanali Republike Srpske (RTRS, RTRS+, ATV, K3) i još jedan ili dva muzička kanala.
Ja sam prijavio oko nepristupačnosti polja za odabir operatera i za unos korisničkog imena i lozinke na move.tv, i odgovorili su mi da su moj prigovor prosledili tehničkoj službi, a sledeći mail od mts info sam dobio da je prigovor evidentiran pod tim i tim brojem.
Na novoj Move aplikaciji nedostaju neki kanali. Prvo su nedostajali Hayat i MTV kanali. Zatim su se MTV kanali vratili ali izbacuje grešku pri otvaranju. RT Balkan ne otvara, piše da nije dostupan u paketu. :D

Vraćanje unazad iz nekog nemaju samo iz kanali Republike Srpske (RTRS, RTRS+, ATV, K3) i još jedan ili dva muzička kanala.
Sve što nije ok slobodno pišite im na mail, dok je još to sređivanje u toku.
 
Da li vam je slika na običnom risiveru bolja od slike na move boxu? Meni je mnogo bolja na risiveru nego i na movi boxu a i na smart aplikaciji.
 
Jel mogu nekako da istrigerujem update aplikacije na move box-u, pošto sam vratio na fabrička u nadi da ce mi to srediti ove gluposti oko kanala, i sad opet niti imam arenu 1, ni 3. A i zakucano mi je na fabričkoj, starijoj verziji aplikacije.
 
Kod mene za sada ne,nece da se uloguje sa podacima koje koristim za mojmts app
 
Kod mene za sada ne,nece da se uloguje sa podacima koje koristim za mojmts app
Ne možeš da se uloguješ zato što ti verovatno novi MOVE nisu ubacili u tvoj mts nalog, ne može ni 99% korisnika da se uloguje jer mora neko taj novi MOVE da poveže sa tvojim korisničkim nalogom!
 
@zexoni70 Isto i kod mene, dolaze sve ujutru oko 10-11h kad je ok, vec 6 puta, ali cu im dosaditi dok ne rese :)
Ako je Coax u pitanju onda je merodavno jedino meriti brzinu u večernjim časovima jer u tvom slučaju ujutru je brzina uvek očekivana, sem ako nema nekog oštećenja na kablu ili konektorima (ali to bi onda bio problem tokom celog dana i pucao bi net a ne samo smanjena brzina).
 
Kod mene u toku vikenda , primetio da zvuk kasni, pikselizovala se slika na Star kanalu, ostale nisam proveravao, vise puta se uredjaj restartovao, jutros primetim na Nick Jr. reklame idu na nekom jeziku dal je Madjarski, Poljksi nemam pojma, takve reklame uglavnom su isle na SCFI kanalu.
 
Ako je Coax u pitanju onda je merodavno jedino meriti brzinu u večernjim časovima jer u tvom slučaju ujutru je brzina uvek očekivana, sem ako nema nekog oštećenja na kablu ili konektorima (ali to bi onda bio problem tokom celog dana i pucao bi net a ne samo smanjena brzina).
Meni je jasno, Coax je,ali njima nije ,uvek dodju ujutru i kazem im uvek i naglasim u mailu da je od podne problem, ali ne vredi,inace samo novi korisnik od decembra , i kod komsije je isto ali se ne bune, ne razumeju se,bitno da im radi :)
 
Meni je jasno, Coax je,ali njima nije ,uvek dodju ujutru i kazem im uvek i naglasim u mailu da je od podne problem, ali ne vredi,inace samo novi korisnik od decembra , i kod komsije je isto ali se ne bune, ne razumeju se,bitno da im radi :)
Neću da te razočaram... ali ako je Supernova samo nasledila/kupila tu mrežu od prethodnog operatera onda je mrka kapa da će uopšte više i ulagati u tu mrežu i zameniti Vam za novi CMTS uređaj! :(
 
Neću da te razočaram... ali ako je Supernova samo nasledila/kupila tu mrežu od prethodnog operatera onda je mrka kapa da će uopšte više i ulagati u tu mrežu i zameniti Vam za novi CMTS uređaj! :(
Jeste od kopernikusa, svakako cu imati osnov za raskid ako ne rese, ali cu im i svakako dosadjivati stalno da izlaze,pa sta im se vise isplati.
 
Evo kako izgleda novi Move, deluje da je solidno kvalitetniji od starog.IMG_20250303_154639270.jpgIMG_20250303_154737879.jpgIMG_20250303_154745265.jpgIMG_20250303_154753418.jpg
 
Pozdrav ljudi,

Koristim usluge Supernove kod kuce i imam jedan problem kada igram online igrice za koji vise ne znam resenje.

Kada neko u porodici na televizoru uzme da vrati neku emisiju ili film na nekom kanalu, meni krene da secka u online gejmu na trenutak. Radi sve normalno i samo secne u jednom trenutak. I to traje sve dok neko gleda tu emisiju/film sta god. Kada gleda normalno kanal u realnom vremenu sve funkcionise kako treba.

Istrazio sam i video sam da se to valjda zove JITTER ? Upalio sam u igrici da pratim jitter i tacno kad mi secne grafikon skoci na trenutak i vrati se u normalu.

Zvao sam podrsku, naravno oni nemaju pojma o cemu se radi uporno mi govore da su parametri u redu itd itd. Dolazili menjali ruter ma sve isto vec godinu dana. Povezujem PC sa ruterom preko kabla.

Da napomenem da sam pre supernove imao SBB koji nije imao ovaj problem nikada.

Da li neko zna resenje i da li mozda moze da pomogne, a da nije promena provajdera jer trenutno to nije moguce uraditi.

Hvala unapred.
 
Da li je usluga realizovana preko optike ili koaksijalnog kabla? Koju brzinu pristupa internetu imaš?

Generalno, ime za ovaj problem je bufferbloat. Postoji i test koji možeš otvoriti u browseru i testirati. Ako dobiješ "ocenu" B ili lošiju, problem postoji.

Rešenje za ovakav problem bi bilo da koristiš sopstveni ruter koji ima QOS/SQM podešavanja i ograničiš brzinu na njemu na nešto ispod brzine koju provajder daje.

Evo primera kako može da radi

1741031275461.png
 
Pozdrav ljudi,

Koristim usluge Supernove kod kuce i imam jedan problem kada igram online igrice za koji vise ne znam resenje.

Kada neko u porodici na televizoru uzme da vrati neku emisiju ili film na nekom kanalu, meni krene da secka u online gejmu na trenutak. Radi sve normalno i samo secne u jednom trenutak. I to traje sve dok neko gleda tu emisiju/film sta god. Kada gleda normalno kanal u realnom vremenu sve funkcionise kako treba.

Istrazio sam i video sam da se to valjda zove JITTER ? Upalio sam u igrici da pratim jitter i tacno kad mi secne grafikon skoci na trenutak i vrati se u normalu.

Zvao sam podrsku, naravno oni nemaju pojma o cemu se radi uporno mi govore da su parametri u redu itd itd. Dolazili menjali ruter ma sve isto vec godinu dana. Povezujem PC sa ruterom preko kabla.

Da napomenem da sam pre supernove imao SBB koji nije imao ovaj problem nikada.

Da li neko zna resenje i da li mozda moze da pomogne, a da nije promena provajdera jer trenutno to nije moguce uraditi.

Hvala unapred.
Koja ti je brzina interneta inače, pretpostavljam da si na coax, ovo liči na problem splitera i definitivno rutera, jer ume supernova da da krševe koji ne rade. Batali ti podršku već zovi da dođu majstori..
 
Nisam ga ja dobio. Dobijaju novi korisnici na optici, ovo je trenutno region Sremske Mitrovice. Ne znam za ostale, mislim da je prvo krenulo u Beogradu.
 
Da li je usluga realizovana preko optike ili koaksijalnog kabla? Koju brzinu pristupa internetu imaš?

Generalno, ime za ovaj problem je bufferbloat. Postoji i test koji možeš otvoriti u browseru i testirati. Ako dobiješ "ocenu" B ili lošiju, problem postoji.

Rešenje za ovakav problem bi bilo da koristiš sopstveni ruter koji ima QOS/SQM podešavanja i ograničiš brzinu na njemu na nešto ispod brzine koju provajder daje.

Evo primera kako može da radi

Pogledajte prilog 483223
Hvala na odgovoru.

Optiku imam kod kuce. Radio sam ovaj test jos ranije i dobio sam ocenu A. Cak sam testirao i u slovima kad neko vraca emisije i tad sam dobio ocenu A.
QOS/SQM podešavanja sluze tome da odredim gde ce ici vise saobracaja i ko ima prioritet je l tako ?

Ja sam pokusao to da uradim ali mi ne daju da pristupim podesavanju rutera uopste, a podrska isto to ne zna da uradi. Da li ja mogu da kupim svoj ruter i da stavim umesto ovog od supernove ili ne ?
 
Ne možeš da staviš umesto SN rutera već da dodaš svoj ruter i da sav saobraćaj ide preko njega.
 
Vrh Dno