Šta je novo?

Supernova (2024)

Čekaj, ti se 2 nedelje cimaš da dobijes informaciju, i za te 2 nedelje ti nisu ništa konkretno rekli?
Na mejl nisu odgovorili, preko telefona i u poslovnici mogu samo da pošalju novi zahtev.
Inače, momak koji je dolazio da poveže net nije njihov radnik, već podizvođač. Nije doneo ugovor da potpišemo, već kao, poslaće na mejl. Tako da bez potpisa sad imamo tv i net. Bilo bi zanimljivo da sad rešimo da otkažemo, na šta bi se pozvali.:D
E da, Technicolor što je doneo je vrlo očigledno korišćen. Sreća imamo naš TP Link, tako da je wifi upristojen.
 



Ovaj ZTE ima 32GB :)
 
Poslednja izmena:
Na mejl nisu odgovorili, preko telefona i u poslovnici mogu samo da pošalju novi zahtev.
Inače, momak koji je dolazio da poveže net nije njihov radnik, već podizvođač. Nije doneo ugovor da potpišemo, već kao, poslaće na mejl. Tako da bez potpisa sad imamo tv i net. Bilo bi zanimljivo da sad rešimo da otkažemo, na šta bi se pozvali.:D
E da, Technicolor što je doneo je vrlo očigledno korišćen. Sreća imamo naš TP Link, tako da je wifi upristojen.
Kako posluju, nema jače firme 😂
I ovaj moje ruter deluje korišćeno, ali ok je wifi. Šeta između 90-120 što je ok s obzirom da je paket 150/10.
Inače, malo sam guglao i našao da MTS posluje i u Turskoj gde nudi MOVE pakete. Cene su im presmešne. Paket 100+ kanala, 40+ radio, na 2 uređaja im je 200 dinara mesečno. Ja se šokirao...
 
Danas je tačno mesec dana od kad sam podneo prigovor, odgovor nisam dobio. Na aplikaciji je prigovor i dalje otvoren... Vidim sad na portalu da su mi izgleda umanjili februarski račun za plaćeni HBO kao što su napisali u SMS poruci svima. Račun još nisu poslali na mail. Kako loše i verovatno iznuđene odluke poslovodstva naprave haos. Šteta, bilo je to nekad ozbiljno "preduzeće".
 
Stigao račun za februar po ceni pre poskupljenja umanjen za iznos HBO Live koji je naplaćen uz januarski račun a nije trebalo.
 
Juce me zvali iz MTS-a i nude 14 meseci 50% a posle po 4099. Da prihvatam, kazu to je maks koji mogu da daju, zarad ovih silnih poskupljenja. :D Alternativu nemam nazalost da mogu da pobegnem.
 
Mene juce isto zvali sa tom ponudom.
Isti paket sam mislio da produzim, plan 2s.
Trazio sam 24 meseca po 50% pa cu videti hoce li ponovo zvati.
U poslovnici su mi rekli da vise nema otkaznog roka od mesec dana.
 
Samo da ne bude kad bude prebacila prava sa SK, da nekim čudom nestanu i Arene 😂
Ako misliš na app, nisu. Razmišljao sam o tome da ih pitam kad dođu, nego se zaboravih... Pišem im mail svakako
Uvešće Arene kao doplatni paket sigurno, samo dok se smiri malo situacija oko sadasnjeg poskupljenja
 
Stigao februarski a oni jos uvek nisu januarski racun ispravili...
 
Juce me zvali iz MTS-a i nude 14 meseci 50% a posle po 4099. Da prihvatam, kazu to je maks koji mogu da daju, zarad ovih silnih poskupljenja. :D Alternativu nemam nazalost da mogu da pobegnem.
Ako je obnova ugovora, onda je to to.
Za nove korisnike imaju 14 meseci za 1 dinar, ali moraš da se natežeš sa njim pošteno.
Eventualno, za superplan 3 koji forsiraju, može da se izvuče 3 ili 6 meseci za 1 dinar, ako se dobro sećam.
Mene juce isto zvali sa tom ponudom.
Isti paket sam mislio da produzim, plan 2s.
Trazio sam 24 meseca po 50% pa cu videti hoce li ponovo zvati.
U poslovnici su mi rekli da vise nema otkaznog roka od mesec dana.
Ako uspeš da izboksuješ to, svaka čast.
Ja sam se baš cenkao sa njima i to kao novi korisnik
Uvešće Arene kao doplatni paket sigurno, samo dok se smiri malo situacija oko sadasnjeg poskupljenja
Nešto će izmisliti sigurno. Kapiram da će možda ove premium Arene biti u posebnom paketu. Svakako se na ta 3 premium kanala i prenosi 70% onoga što je interesantno većini. Saznaćemo uskoro.
 
Meni stigao isto februarski nešto manje od 1500 din umesto 1850 din, preneli akontaciju...
 
Meni su onomad odgovorili pozitivno na prigovor, trebali su da umanje valjda za sve sto je naplaceno preko 1870 rsd, a stigao mi racun 70 rsd skuplji nego sto je bio ugovornom obavezom 😂
 
Pitanjce za one koji su se prebacili na novu move aplikaciju:
Da li ste dobili neko obaveštenje da možete da je koristite ili kako?
 
Ja ne znam sto meni uporno ignorisu eracun,u decembru sam se prijavio u aplikaciji sve uredbo stoji,evo vec drugi racun bez umanjenja 100 din i stizu kuci koverte🤦‍♂️😂
 
Da li je usluga realizovana preko optike ili koaksijalnog kabla? Koju brzinu pristupa internetu imaš?

Generalno, ime za ovaj problem je bufferbloat. Postoji i test koji možeš otvoriti u browseru i testirati. Ako dobiješ "ocenu" B ili lošiju, problem postoji.

Rešenje za ovakav problem bi bilo da koristiš sopstveni ruter koji ima QOS/SQM podešavanja i ograničiš brzinu na njemu na nešto ispod brzine koju provajder daje.

Evo primera kako može da radi

Pogledajte prilog 483223

Ja takođe imam Supernova optiku i stalno dobijam rezultat "B"
Probao direktno LAN kablom iz Supernova ONT-a u desktop i isto daje "B" rezultat, kao i kada desktop stavim iza svog routera Archer AX73...

111.jpg

Šta je rešenje...?
 
Pogledajte prilog 481744

I ja dobih odgovor. A komsiji prihvatili prigovor. 😁 Pa sam ih priupitao po kom to kriterijumu ovako selektivno odredjuju kome ce da prihvate, a kome ne. Jel kamen-papir-makaze ili neka druga metoda.
Sinoc posaljem novi prigovor, stavim screenshot poruke gde su komsi uvazili primedbu, u CC Ratel i jutros ekspresno dobijem odgovor da je prigovor resen osnovano i da ce poslati nove racune. Ovo je sramota kako oni posluju, po principu kome prodje-prodje.
 
Danas je tačno mesec dana od kad sam podneo prigovor, odgovor nisam dobio. Na aplikaciji je prigovor i dalje otvoren... Vidim sad na portalu da su mi izgleda umanjili februarski račun za plaćeni HBO kao što su napisali u SMS poruci svima. Račun još nisu poslali na mail. Kako loše i verovatno iznuđene odluke poslovodstva naprave haos. Šteta, bilo je to nekad ozbiljno "preduzeće".
Zakonski rok je 15 dana da ti odgovore na prigovor, ili su oni to izmislili u mailu?

1741180315159.png
 
Meni ponudili 6 meseci po 50% za produženje ugovora, inače sam imao Super Plan 2 L optiku pre promene paketa. Tražio sam im da mi ostanu sve prethodne povoljnosti i da mi daju jedan novi MOVE uređaj. Za sada nema odgovora :)
 
Meni bila ugovorena cena 1850 za internet (optika) na dve godine i dali mi tv i hbo gratis. Pa preproslog meseca to podigli na 2155 pa sad dosao racun 2865. Sada mi naplacuju HBO i nesto je poskupelo. Jel se desilo jos nekom ovako nesto?
 
Ja ne znam sto meni uporno ignorisu eracun,u decembru sam se prijavio u aplikaciji sve uredbo stoji,evo vec drugi racun bez umanjenja 100 din i stizu kuci koverte🤦‍♂️😂
Imaju neki bag s tim, i stvarno je rešenje da tražiš u poslovnici da ti upišu, kako reče kolega pre mene. Možda možeš da probaš i preko četa ili slično, ako nisi u prilici da ideš uživo, a svakako možeš da se žališ na ta dva naplaćena meseca. Zanimljivo mi je da konkurentski SBB ima sličan problem. Njima se ignorišu prijave preko mobilne aplikacije, dok preko sajta prolaze. Za portal Moj mts mislim da je bag sveobuhvatan, postoji i na vebu i u aplikaciji.

Zakonski rok je 15 dana da ti odgovore na prigovor, ili su oni to izmislili u mailu?
Jeste taj rok, mada imaju pravo da ga produže na još 15 dana, tj. 30 ukupno, ali to moraju da najave. Ako baš ništa ne odgovore u roku od 15 dana od prijema (ili najave produžetak, a onda ih nema nakon 30 dana), može da se piše pritužba RATEL-u i po tom osnovu. Jedan osnov je neprihvatanje prigovora, a drugi je ignorisanje/neodgovaranje.

Sada mi naplacuju HBO i nesto je poskupelo. Jel se desilo jos nekom ovako nesto?
Imaš baš dosta o tome još od prošlog meseca u ovo vreme. Opšte poskupljenje je najavljeno još u decembru, a paketi su konkretno menjani sredinom januara, pa ti je zato taj račun negde na sredini, jer ti je naplaćeno pola-pola. Sad si dobio punu cenu, i takva ti je nadalje. Iz nekih paketa je izbačen HBO, ali nije automatski deaktiviran, pa ga zato sad naplaćuju. Međutim, koliko sam shvatio, većina žalbi je usvojena i odobren je nastavak korišćenja usluga po starim uslovima, što uključuje besplatan HBO. Sad je, međutim, prilično kasno, ne znam šta bi se desilo kad bi se žalio, ali svakako te ne košta da probaš, pogotovu ako nisi dobio to obaveštenje u decembru.
 
Pre x godina morao sam da tražim prijavu u poslovnici pošto još tada na moj mts nije prolazila i sećam se vrlo dobro da im je sistem povezan sa Windows 10 Metro UI. Cirkus!
 
Vala... Jeste stvarno matora ta greška, nije mi jasno kako je dosad nisu ispravili. Da napomenem da se odnosi i na postojeće korisnike. To jest, ako imate prijavljen jedan mejl i želite da ga promenite, isto su dobre šanse da vam to ne bude prihvaćeno, te da računi nastave da stižu na staru adresu. Ne znam jedino šta se dešava prilikom eventualne odjave, ali ima smisla da se i to ignoriše, tj. da bi računi nastavili da stižu elektronski.

Sličan problem je, makar ranije, i to naizgled veći, postojao sa kontakt telefonom. Tražio sam izmenu nekoliko puta, na više načina (aplikacija, poslovnica, čet, kontakt centar) i pisao je novi broj u sistemu, ali oni su iz nekog razloga uporno zvali na stari. Ne znam šta se desilo s tim u međuvremenu, ali prošle godine su konačno prešli na novi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@TEP3A Izvini na reakciji, ali od 1.12.2024. na temi pričamo o tome.

Migrirali su sve korisnike na nove pakete. Ugovorna obaveza ništa ne znači više.

Od 09.01.2025. si na novom paketu (400/400Mbps umesto 400/200Mbps) + (Osnovna TV umesto TV Max). Januar su računali 8 dana po staroj ceni na starom paketu i ostatak po novoj na novom paketu. Februar je ceo na novom paketu.

To je objašnjenje. Po zakonu si od 01.12.2024. (objavljivanja obaveštenja na sajtu), odnosno 09.12.2024. (dana kada su poslali "obaveštenje") imao 30 dana za podnošenje zahteva za raskid ugovora.

Sada će te " glat " odbiti ako se budeš žalio.
 
Nazad
Vrh Dno