Šta je novo?

Supernova (2024)

U vezi Net Boost-a i super plan 4 (box 4) paketa, samo da znate da Net Boost mora da bude aktivan da bi imali 200gb iz box-a.
Ne znam da li je pomenuto, izvinjavam se ako jeste ali eto ... Ja sad imam 370gb neta sve skupa i pored toga moram da platim net boost ... Divota.
 
Nisu smanjili broj uređaja. Uvek je stajalo na 3 na uređaja, a u stvari je bilo na 4 + Move stb.
Evo starog cenovnika:
Da, uvek je bilo na 4+Move STB, ali su sad kategoricni da u migriranim paketima to moze da bude max 3 ukupno.
To bar komuniciraju usmeno iz Call centra i u poslovnici. Kako je u praksi i dal je zazivelo, ne znam...
 
Hajde i ja da se uključim, Dobijem neki račun na 5.061 i kusur dinara, paket mi je SUPERNOVA L - kablovski inernet 200/15Mbps i TV sa HBO, Arene itd. Mesečna cena je trebala da bude 3700, ja plaćao sa 50% popusta 1850 din.
Reklamiram račun, po dva osnova, jedan je da su posebno uračunali HBO kao stavku od 483 i nešto dinara i preko 4.500 za paket. Pa onda vidim na osnovu toga da su podigli cenu,
Pa pozovem korisnički servis, dobijem ih posle sat vremena čekanja, i posle minut i po razgovora kad pomenuh raskif ugovora prekide se veza.
Sutradan pozovem ponovo, ovaj put mi kažu da digli smo cene a vi ste dobili poruku 9 januara - SMS poruku o tome. Ja kažem ne znam, da proverim. Treći put zovem, pitam a na koji broj ste poslali oni mi kažu taj i taj, pa taj broj je od pre 6 godina, što mi ne šaljete broj koji je napisan na ugovoru i na koji mi uredno šaljete SVE druge SMS poruke, o zaduženju o plaćanju računa itd? Nema odgovora.
Odem ja u poslovnicu, malo mesto, rade od 8 do 16h, ne rade vikendom. Prethodno tražim PRAVI email za reklamacije, zvanično ga nema pa sam slao gde sam stigao, neki emailovi ne postoje, kod nekih su inboxi puni pa se vraća poruka o tome itd.
Čekam jedno sat i po, drugi dan, i reklamiram ponovo račun za januar i tražim raskid ugovora. Zavedu to oni, ja tražim papir o tome. Kažu mi ne ne dobićete neki broj. Ja odgovaram ne idem bez papira o Zahtevu za raskid ugovora. Zovu šefa i na kraju mi daju papir, i usput mi kažu da će mi isključiti internet. Ok, nema problema isključite.
I stvarno isklučili mi internet, TV nisu, a TV sam za pola godine pogledao jednu utakmicu.
U redu kažem sebi nema problema, odem ja do A1 uzmem vikend net, dobijem modem na 24 rate i karticu sa 7 dana gratis interneta, Pre toga mi dali na poklon karticu sa 10GB da proverim internet, Merim kući, brzina 60/30MBps, rekoh ovo sasvim pristojno. Vratim se i uzmem taj vikend net. Radi ok, nema ograničenja flat tarifa, mesečno 3.490 ako uključiš na mesec dana. Ako ne uključiš ne plaćaš. Osim modema koji je 150dinx24 meseca. Posle gledam prodaje se znatno skuplje na drugim mestima. Običan LTE modem sa baterijom, 2,4GHz.
E sad čekam da li će da koriguju račun za januar, u međuvremenu sam reklamirao i za decembar, kao i šta će biti sa zahtevom za raskid ugovora mada su mi već poslali poruku za vraćanje opreme. Malo sam ih zatrpao sa mejlovima pa ne znam na šta se šta odnosi pa ću sačekati nekoliko dana.
Generalno, meni i odgovara raskid ugovora bez penala mada verujem da ćemo se natezati oko toga. Odgovara mi i da mi ostane internet po dogovorenoj ceni, ne uvećanoj, sa paketom koji je dogovoren. Kažem, malo mesto, nema alternativa za internet. Nema optiku, ima drljavi ADSL i mobilni internet sa ograničenjima, kao i ovaj vikend net.
Da dodam, naknadno sam proverio ugovor, tamo piše da imam 11 meseci 50% popust, a prošlo je 7 i po meseci zaključno sa januarom 2025, ja sam mislio da imam 6 meseci, tako da su verovatno i meni promenili paket ali koji nemam pojma.
Od 09.01. automatski krecu ugovori sa novim uslovima. Obavestenja su slata u decembru mesecu i ko je ulozio prigovor ostali su mu stari uslovi, ko nije uslugu dobia po novom ugovoru (promena cena i korekcija tv paketa, kao i promena brzine interneta). Da li mozes da raskines ugovor i na koji nacin, to moras da vidis sa nekim ko je uspeo to da uradi (mislim na ovaj novi koji je krenuo od 09.01.) Ja sam slao prigovor u decembru mesecu na promenu uslova i uvazili su mi, ostala mi je stara cena, paket koji imam u ugovoru i 50% jos par meseci.
Sad videh ovaj post. Uradio bih i ja to i tada, ali nisam dobio taj famozni SMS. Inače pogledam sajt Supernove povremeno, tek tamo nema ništa o promenama paketa i cena.
 

Prilozi

  • firefox_Y4Q4l7380U.png
    firefox_Y4Q4l7380U.png
    9 KB · Pregleda: 76
Hajde i ja da se uključim, Dobijem neki račun na 5.061 i kusur dinara, paket mi je SUPERNOVA L - kablovski inernet 200/15Mbps i TV sa HBO, Arene itd. Mesečna cena je trebala da bude 3700, ja plaćao sa 50% popusta 1850 din.
Reklamiram račun, po dva osnova, jedan je da su posebno uračunali HBO kao stavku od 483 i nešto dinara i preko 4.500 za paket. Pa onda vidim na osnovu toga da su podigli cenu,
Pa pozovem korisnički servis, dobijem ih posle sat vremena čekanja, i posle minut i po razgovora kad pomenuh raskif ugovora prekide se veza.
Sutradan pozovem ponovo, ovaj put mi kažu da digli smo cene a vi ste dobili poruku 9 januara - SMS poruku o tome. Ja kažem ne znam, da proverim. Treći put zovem, pitam a na koji broj ste poslali oni mi kažu taj i taj, pa taj broj je od pre 6 godina, što mi ne šaljete broj koji je napisan na ugovoru i na koji mi uredno šaljete SVE druge SMS poruke, o zaduženju o plaćanju računa itd? Nema odgovora.
Odem ja u poslovnicu, malo mesto, rade od 8 do 16h, ne rade vikendom. Prethodno tražim PRAVI email za reklamacije, zvanično ga nema pa sam slao gde sam stigao, neki emailovi ne postoje, kod nekih su inboxi puni pa se vraća poruka o tome itd.
Čekam jedno sat i po, drugi dan, i reklamiram ponovo račun za januar i tražim raskid ugovora. Zavedu to oni, ja tražim papir o tome. Kažu mi ne ne dobićete neki broj. Ja odgovaram ne idem bez papira o Zahtevu za raskid ugovora. Zovu šefa i na kraju mi daju papir, i usput mi kažu da će mi isključiti internet. Ok, nema problema isključite.
I stvarno isklučili mi internet, TV nisu, a TV sam za pola godine pogledao jednu utakmicu.
U redu kažem sebi nema problema, odem ja do A1 uzmem vikend net, dobijem modem na 24 rate i karticu sa 7 dana gratis interneta, Pre toga mi dali na poklon karticu sa 10GB da proverim internet, Merim kući, brzina 60/30MBps, rekoh ovo sasvim pristojno. Vratim se i uzmem taj vikend net. Radi ok, nema ograničenja flat tarifa, mesečno 3.490 ako uključiš na mesec dana. Ako ne uključiš ne plaćaš. Osim modema koji je 150dinx24 meseca. Posle gledam prodaje se znatno skuplje na drugim mestima. Običan LTE modem sa baterijom, 2,4GHz.
E sad čekam da li će da koriguju račun za januar, u međuvremenu sam reklamirao i za decembar, kao i šta će biti sa zahtevom za raskid ugovora mada su mi već poslali poruku za vraćanje opreme. Malo sam ih zatrpao sa mejlovima pa ne znam na šta se šta odnosi pa ću sačekati nekoliko dana.
Generalno, meni i odgovara raskid ugovora bez penala mada verujem da ćemo se natezati oko toga. Odgovara mi i da mi ostane internet po dogovorenoj ceni, ne uvećanoj, sa paketom koji je dogovoren. Kažem, malo mesto, nema alternativa za internet. Nema optiku, ima drljavi ADSL i mobilni internet sa ograničenjima, kao i ovaj vikend net.
Da dodam, naknadno sam proverio ugovor, tamo piše da imam 11 meseci 50% popust, a prošlo je 7 i po meseci zaključno sa januarom 2025, ja sam mislio da imam 6 meseci, tako da su verovatno i meni promenili paket ali koji nemam pojma.

Sad videh ovaj post. Uradio bih i ja to i tada, ali nisam dobio taj famozni SMS. Inače pogledam sajt Supernove povremeno, tek tamo nema ništa o promenama paketa i cena.

Ma uzmi na trafici od ovih majmuna pripejd karticu, verovatno ih jos uvek nisu izbrifovali da uzimaju podatke kupcima, odi na sajt, registruj se i uzmi 1 terabajt koji ce da ti vaze 3 meseca

 
Saučešće (pridruzi se i izadji na proteste)
Što saučešće? A protestvovao sam još 91.-te, a i bio pre neki dan na Autokomandi
Ma uzmi na trafici od ovih majmuna pripejd karticu, verovatno ih jos uvek nisu izbrifovali da uzimaju podatke kupcima, odi na sajt, registruj se i uzmi 1 terabajt koji ce da ti vaze 3 meseca

Dobra ideja, nisam znao za ovo. Mada vidim da su 2 terabajta,
 
Što saučešće? A protestvovao sam još 91.-te, a i bio pre neki dan na Autokomandi

Dobra ideja, nisam znao za ovo. Mada vidim da su 2 terabajta,
2 su, da... greska u kucanju.
Proveri samo dal vazi jos uvek, jer je drzava produzavala rok. Prvi rok je bio da od 10.feb prodavci traze registraciju svuda. Mada ako kazes da je malo mesto, moguce da ih nisu jos uvek "obisli" :))) Iskoristi bre idiote. Ili kupi par komada. Najniza cena je 600din, i jos imas neki saobracaj u okviru regularne te neke pripejd tarife
 
najs

a sta je tacno unapredjeno, kad je meni brzina neta ista?
imam onaj maxnet 1000 ili kako se vec zove, i brzina mi je ista kao i prosle godine, oko ~950/500
Pogledajte prilog 480350

То је изгледа генерички СМС који свима шаљу.

Него гледам сада понуду Yettel и A1 и оба су поприлино јефтинији од Supernove. Типа Supernova за 200/200 тражи 3.499дин, а Yettel 2.699дин за 300/150 и А1 1.999дин за 300/150. Скупљи су од 30% (yettel) до 80% (А1). Не памтим да је икада била толика разлика између провајдера
 
Od 09.01. automatski krecu ugovori sa novim uslovima.
Pa nije tako. Ne kreću novi ugovori. Samo se menjaju neki uslovi postojećih. Da je tako onda bi svima krenula da teče nova UO od 24 meseca.
Menja se paket, a sa njim i cena, sve ostalo ostaje isto, popust, minimalni period važenje ugovora (po naški UO) i ostalo
 
@pagodaa Moras do kraja UO, zakon kaze da je rok za prigovor bio od 9.12.2024. do 09.01.2025. posle toga vise nista ne mozes (ako se pozivas na cl 131. zakona o elektronskim komunikacijama).

Jedino sto mozes je da osporavas tekst SMS poruke u kome se ne pominje poskupljenje. Ali to je vec na dugackom stapu.

S njima na dalje otvorite cetvore oci i zadnjicu uza zid! Dva puta mesecno minimum trk na sajt, tamo sva obavestenja da se procitaju ili ovde na forum temu za operatera kog koristite. Drugacije se sa njima ne moze!
 
Inače, danas sam bio u poslovnici da mi daju kopiju ispravljenog računa, nakon što su mi uvažili prigovor za pogrešno naplaćen HBO.

Kaže šalteruša: Ako Vam izdam kopiju ispravljenog računa moram da Vam naplatim 37 dinara. Evo ovako ćemo, štampa originalni račun, uzima olovku, precrtava cenu, upisuje novu i kaže, evo ovako uplatite.


racun-ćaci.jpg

Valjda su tako kod Ćacija u čkoli učili, šta znam...
 
@pagodaa Moras do kraja UO, zakon kaze da je rok za prigovor bio od 9.12.2024. do 09.01.2025. posle toga vise nista ne mozes (ako se pozivas na cl 131. zakona o elektronskim komunikacijama).

Jedino sto mozes je da osporavas tekst SMS poruke u kome se ne pominje poskupljenje. Ali to je vec na dugackom stapu.

S njima na dalje otvorite cetvore oci i zadnjicu uza zid! Dva puta mesecno minimum trk na sajt, tamo sva obavestenja da se procitaju ili ovde na forum temu za operatera kog koristite. Drugacije se sa njima ne moze!

А ако хоћу да поништим/раскинем уговор, откажем услугу, онда пенеле морам да плаћам по новом ценовнику?
 
Moraš, i to koja god cifra je manja:
  • Preostale pretplate do kraja UO (sa popustima ali po novom cenovniku) ili
  • Sve popuste koje si koristio do sad + instalaciona cena (6000 dinara za internet i 6000 dinara za TV).

Ili da osporavaš jasnoću SMS poruke iz decembra ili šta već na tu temu. Jedino je pitanje da li će neko na sudu (ili vansudski) da uvaži da nisi obavešten u skladu sa zakonom. Ako utvrde da jesi obavešten kako zakon nalaže, nemaš više nikakva prava.
 
Moraš, i to koja god cifra je manja:
  • Preostale pretplate do kraja UO (sa popustima ali po novom cenovniku) ili
  • Sve popuste koje si koristio do sad + instalaciona cena (6000 dinara za internet i 6000 dinara za TV).

Ili da osporavaš jasnoću SMS poruke iz decembra ili šta već na tu temu. Jedino je pitanje da li će neko na sudu (ili vansudski) da uvaži da nisi obavešten u skladu sa zakonom. Ako utvrde da jesi obavešten kako zakon nalaže, nemaš više nikakva prava.
Ili ako nisi dobio poruku. Ili su poruku poslali na pogrešan broj, kao meni.
I dalje mi je odvratna diskriminatorske politika (grad vs manje mesto, selo) istih cena a potpuno različit kvalitet usluge. Kabl vs optika
 
Nema tu pogrešan broj, šalju na onaj koji im je u sistemu. Ako si menjao broj a nisi im dostavio novi broj za obaveštenja krivica je tvoja.
 
Moraš, i to koja god cifra je manja:
  • Preostale pretplate do kraja UO (sa popustima ali po novom cenovniku) ili
  • Sve popuste koje si koristio do sad + instalaciona cena (6000 dinara za internet i 6000 dinara za TV).

Ili da osporavaš jasnoću SMS poruke iz decembra ili šta već na tu temu. Jedino je pitanje da li će neko na sudu (ili vansudski) da uvaži da nisi obavešten u skladu sa zakonom. Ako utvrde da jesi obavešten kako zakon nalaže, nemaš više nikakva prava.
sta ima da osporava, kad bukvalno nisu nigde napisali da se menja cena...o cemu pricas ti :D
 
Nema tu pogrešan broj, šalju na onaj koji im je u sistemu. Ako si menjao broj a nisi im dostavio novi broj za obaveštenja krivica je tvoja.
E ***. Ako sam malopre napisao da je broj telefona u ugovoru napisan, da mi uredno šalju baš na taj broj sve sms poruke i sad odjednom obaveštenje o promeni cene i čega sve ne da mi ode na broj koji sam imao pre 6 godina?!
Nije malo sumnjivo?
Mogu i da odradim skrinshot svih poruka od MTS ako ne veruješ
 
Samo je pitanje da li je pravno gledano to što su oni poslali sms kakav su poslali u skladu sa zakonom ili ne.

Ako je pravno gledano u skladu sa zakonom, onda su stvari na njihovoj strani.
 
Samo je pitanje da li je pravno gledano to što su oni poslali sms kakav su poslali u skladu sa zakonom ili ne.

Ako je pravno gledano u skladu sa zakonom, onda su stvari na njihovoj strani.
 
Samo je pitanje da li je pravno gledano to što su oni poslali sms kakav su poslali u skladu sa zakonom ili ne.

Ako je pravno gledano u skladu sa zakonom, onda su stvari na njihovoj strani.
Bas to,neko se bio javio ovde ko se razume i rekao da je u skladu sa zakonom🤷🏻‍♂️
 
Bas to,neko se bio javio ovde ko se razume i rekao da je u skladu sa zakonom🤷🏻‍♂️
Pa i ne baš. Obaveštenje jeste poslato na trajnom nosaču u skladu sa zakonom, ali nije pravilno formulisano na jasan i nedvosmislen način. Stupanje nove ponude na snagu može da ima i opšti karakter podložan zanemarivanju. Kada se ode u servisne informacije, obaveštenje nije bilo izlistano, već bi se do linka došlo guglanjem, itd, itd.
 
Pa i ne baš. Obaveštenje jeste poslato na trajnom nosaču u skladu sa zakonom, ali nije pravilno formulisano na jasan i nedvosmislen način. Stupanje nove ponude na snagu može da ima i opšti karakter podložan zanemarivanju. Kada se ode u servisne informacije, obaveštenje nije bilo izlistano, već bi se do linka došlo guglanjem, itd, itd.
Ja ne mogu da se setim sta je bilo na linku u sms-u,dal je otvaralo obavestenje na sajtu gde pise nisam siguran.
Mene ovo sad interesuje,posto su bili prvo poslali na one zalbe da se plati racun sa hbo pa ce kasnije da koriguruju,a sad vidim stizu stornirani racuni i izdati novi normalni,sreca ja nisam uspeo da platim ali neko jeste sigurno🤣
 
Pricano je o tome vec 100 puta,oni su obavestili i tu se nista ne moze,sad sto su to uradili prevarantski to je vec deugo.
mogli su u SMS da napisu i: "udji na link" , to ti je isto kao i sto su oni uradili - nisu napisali da menjaju cenu, koja je najverovatnije najbitniji faktor ugovora kod vecine ljudi
 
  • Like
Reagovanja: uji
mogli su u SMS da napisu i: "udji na link" , to ti je isto kao i sto su oni uradili - nisu napisali da menjaju cenu, koja je najverovatnije najbitniji faktor ugovora kod vecine ljudi
Upravo su to i uradili, ali ne baš kao uđi na link, nego u fazonu mts.rs/servisne-informacije a kad odeš tamo, izlistane su tipa objave o prestanku emitovanja tv kanala zbog oduzimanja/isteka dozvola. Za migraciju je stajalo samo par dana i ćaodoviđenja (vratili su sad, u najavi migracije nije bilo). Ko video i čuo, ko ne, mora da se nateže.
 
Nazad
Vrh Dno