Šta je novo?

Supernova (2024)

25 min sam cekao call centar i odustao. U koje vreme se jave i ako uopste..?
od otprilike 7h ujutru do 23h obicno se ceka ako imas srece 30+min, od 23h pa dok ne svane obicno sam barem ja cekao oko 10-15min :D
 
Imam problem da kada menjam kanale zamrzne se slika i kanal ne može da se promeni. Kada dodjem na kanal i direktno na događaj koji je u toku, promeni se kanal ali događaj ide iz ispočetka. U pitanju je android box. Nije pomoglo gašenje/paljenje uređaja. Da li još neko ima takav problem ?
 
Koliko je maksimalno uredjaja koji mogu istovremeno da gledaju Move app? Vidim da moze da se prijave 5 za TV, ali kako oni racunaju to, jel je 5 maksimum nezavisno da li pristupaju sa razlicitih uredjaja od TV-a ? Da li neko zna?
 
5 za tv, box, mobilni kako god. Mogu svi koji su prijavljeni da gledaju nezavisno.
 
Imam problem da kada menjam kanale zamrzne se slika i kanal ne može da se promeni. Kada dodjem na kanal i direktno na događaj koji je u toku, promeni se kanal ali događaj ide iz ispočetka. U pitanju je android box. Nije pomoglo gašenje/paljenje uređaja. Da li još neko ima takav problem ?
јеси проверио јачину сигнала на рутеру?
 
5 za tv, box, mobilni kako god. Mogu svi koji su prijavljeni da gledaju nezavisno.
Stavljena su 5 uredjaja, ali od skoro izbacuje obavestenje da mora da se ugasi jedan uredaj i saceka 30 sekundi da bi se strimovalo...ne znam kako je ovo moguce kad i na sajtu pise imam 5/5 prijavljenih uredjaja, znaci nemam 6 za TV :D
 
@Nikbos
Nisam, baš ću popodne da pogledam. Jel jačina signala može da ima veze sa ovim ?
 
Stavljena su 5 uredjaja, ali od skoro izbacuje obavestenje da mora da se ugasi jedan uredaj i saceka 30 sekundi da bi se strimovalo...ne znam kako je ovo moguce kad i na sajtu pise imam 5/5 prijavljenih uredjaja, znaci nemam 6 za TV :D
Isto i kod mene pre par dana, tek kada sam obrisao jedan uređaj proradilo je.
 
Možda je i bilo do sada, ali da pitam i ja.
Na stranici aktivnih uredjaja za Move imam 3 uredjaja, ali se na stranici prikazuje 5. Dao sam na slici ispod. Vidim da se neke uredjaje pojavljuje dvostruko.
Šta od njih mogu da uklonim pa da mogu da prijavim još neki? Da li treba ukolniti Android HUB V2 ili Webkit ATV koji se pojavljuju uz moje STB uredjaje?


PS
Da odgovorim samom sebi, i svima koji imaju ovakvu dilemu:
Android HUB V2 je nepotreban!
 

Prilozi

  • u1.jpg
    u1.jpg
    73.1 KB · Pregleda: 231
Poslednja izmena:
Obriši sve uređaje osim stb-a, pa se opet prijavi.
 
Koliko ovim stručnjacima iz Supernove treba da odgovore na mail. Osim onog prosleđena nadležnoj službi... Pisao još u petak...
 
Imam problem prilikom aktivacije Deezer-a. Vidim imam u sklopu paketa Super Plan 4 9 meseci free. Ne prolazi aktivacija ni preko sajta, ni preko mojmts app. Pise da je usluga uspesno aktivirana ali nikako ne mogu da odem na sledeci korak. "Nastavi" nikako nece. Probao i preko Deezer app (preko operatera). Isti slucaj. Da li je potrebno da prodje izvesno vreme da oni sami aktiviraju?
 
jel isao neko u Nisu juce do poslovnica i ima li guzve?
Treba da vratim opremu za koaksijalac a cuo sam za vikend guzve bile velike

Znaci sa ovima nikad nisi nacisto
lagano udjem da proverim nalog i ne mogu da se ulogujem, ispada da su mi ugasili nalog koji mi je bio kreiran za koaks a nisam dobio juce novi nalog
 
Poslednja izmena:
Koliko je maksimalno uredjaja koji mogu istovremeno da gledaju Move app? Vidim da moze da se prijave 5 za TV, ali kako oni racunaju to, jel je 5 maksimum nezavisno da li pristupaju sa razlicitih uredjaja od TV-a ? Da li neko zna?
Od januara u svim paketima (SuperPLAN 2x/3x/4x) je moguce max 3 uredjaja gledati istovremeno, u sta ulazi tj. racuna se i STB hardverski uredjaj, ukoliko je MOVE.
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-02-11 132835.png
    Screenshot 2025-02-11 132835.png
    112.1 KB · Pregleda: 132
Nisu smanjili broj uređaja. Uvek je stajalo na 3 na uređaja, a u stvari je bilo na 4 + Move stb.
Evo starog cenovnika:
 

Prilozi

  • Stari cenovnik.jpg
    Stari cenovnik.jpg
    128.6 KB · Pregleda: 135
Sad mi tek nije jasno :) Ko zna sta oni uopste i podrazumevaju pod "mobilnim uredjajima"
Verujem da iz tih prilozenih slika ne mozemo da zakljucimo da li moze na 5 TV uredjaja istovremeno da se gleda? 5 je maks za registraciju na nalogu
 
Pisao sam prigovor na januarski racun i dobio istu poruku kao i ostali za HBO paket. Pisao sam dva prigovora, pogledajte na slici sta pise za placanje. Ja sam uplatio samo neosporni iznos i zabole me ona stvar vise za tu bolumentu iz telekoma. Pisao sam ratelu, nekim novinarima, trojici zastinika gradjana, ali do danas nisam dobio odgovor od njih. Ovo je po meni kradja i tezak bezobrazluk, svi su ogorceni zbog ovih telekomovih ludorija.
 

Prilozi

  • IMG_20250211_212036.jpg
    IMG_20250211_212036.jpg
    168.5 KB · Pregleda: 116
Od januara u svim paketima (SuperPLAN 2x/3x/4x) je moguce max 3 uredjaja gledati istovremeno, u sta ulazi tj. racuna se i STB hardverski uredjaj, ukoliko je MOVE.
Evo ja sam sada imao problem da nije hteo da mi pusti stream na Move Smart aplikaciji na LG televizoru. Imam 5 uredjaja, od toga su 2 MOVE, 1 Android MiTV box i 2 Smart TV-a. Ugasio sam jedan MOVE (izvukao ga iz struje) i jedan Smart TV (isto ga izvukao iz struje). Znaci, teoretski samo 3 uredjaja su mogla da imaju istovremeno stream, ali ipak nije htelo da radi.
 
Koliko ovim stručnjacima iz Supernove treba da odgovore na mail. Osim onog prosleđena nadležnoj službi... Pisao još u petak...
Zakonski imaju rok koliko se secam 14 dana od dana prijema prigovora/reklamacije, ako je za utehu i ja cekam odgovor pisao im 8og dobio onu automatsku poruku sutradan iliti 9og
 
Да ли је некоме уважен приговор на цене?
До Јануара сам плаћао 1.524динара, а последњи је на 3.457динара. Разумем да су подигли цене, ван онога што пише у уговору, али пре годину је склопљен уговор на 24 месеци са 50% током целог периода. Сада ни тих 50% више не поштују...
 
Evo poruke od malopre. Inače poslao sam žalbu zbog uvećanja računa preko mail-a prošle nedelje. Odgovor na mail nije stigao.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250212-105449.png
    Screenshot_20250212-105449.png
    121.4 KB · Pregleda: 79
Upravo odgovorili sms-om na prigovor oko cene, dobio odgovor u fazonu da kod njih nema greske nikakve, dobio sam novi paket (novo ime samo paketa, nista promenjeno/povecano nije) sa novom cenom i to je to, u nastavku poruke citiram ih "Koristimo priliku da napomenemo da su svim korisnicima obezbedjeni unapredjeni paketi usluga i dodatne funkcionalnosti koje omogucavaju bolje korisnicko iskustvo i kvalitet usluga." :ROFLMAO:
 
Aut
Да ли је некоме уважен приговор на цене?
До Јануара сам плаћао 1.524динара, а последњи је на 3.457динара. Разумем да су подигли цене, ван онога што пише у уговору, али пре годину је склопљен уговор на 24 месеци са 50% током целог периода. Сада ни тих 50% више не поштују...
Automatski sa novim ugovorom se ponistava tih 50%.
 
Aut

Automatski sa novim ugovorom se ponistava tih 50%.
Малопре је дошао СМС са сличном поруком, али није још истекао уговор (остало још 13 месеци). Разумем да су повећали цене, али би ваљда требало да остане тих 50% на нове цене.
Ако више не важи потписани уговор, могу ли онда да склопим нови / раскинем постојећи, без плаћања пенала?
 
Od 09.01. automatski krecu ugovori sa novim uslovima. Obavestenja su slata u decembru mesecu i ko je ulozio prigovor ostali su mu stari uslovi, ko nije uslugu dobia po novom ugovoru (promena cena i korekcija tv paketa, kao i promena brzine interneta). Da li mozes da raskines ugovor i na koji nacin, to moras da vidis sa nekim ko je uspeo to da uradi (mislim na ovaj novi koji je krenuo od 09.01.) Ja sam slao prigovor u decembru mesecu na promenu uslova i uvazili su mi, ostala mi je stara cena, paket koji imam u ugovoru i 50% jos par meseci.
 
Ма жали им се, мора да ти остане 50% до краја УО како год они мењали пакете. Тражи да ти остане иста цена, исто 50% и ако хоћеш тражи да ти остану сви програми. У најгорем случају да ти избаве те неке програме(што је у новим пакетима) али и на нови повећану цену да ти остане 50%.
 
Vrh Dno