Šta je novo?

Supernova (2024)

… meni uopšte nije jasno kako su zamislili i kako misle da otpetljaju ovo što su uradili… izmisle nove pakete, puste sistem da ljude istraumira računuma i mole Boga da se što manje javi sa reklamacijama…
Badava , do kraja meseca ima samo da rešavaju reklamacije .
 
… meni uopšte nije jasno kako su zamislili i kako misle da otpetljaju ovo što su uradili… izmisle nove pakete, puste sistem da ljude istraumira računuma i mole Boga da se što manje javi sa reklamacijama…
Ma znaju oni tačno da se neće ni 30% ljudi žaliti zato to i rade, ako prođe prođe i opet to na globalnom nivou bude lepa cifra kada se sračuna na kraju meseca! ;)
Sve su oni to unapred već izračunali!
 
Sms je svima stigao, to nije povezano sa pisanjem prigovora ko je pisao na mail i trazio ispunjenja ugovorne obaveze do kraja iste. Tako da Hbo ce svima umanjiti jer su ukapirali da se digla kuka i motika a za ugovor, kako se ko zalio.
To je testiranje naroda na ponasanje da bi znali sta dalje, jer glavni cilj je Arena paket da se izdvoji u poseban paket i dodatno naplacuje. Statistika ovde verovatno ne gresi. Cini se da je vreme kablovske televizije proslo i da uskoro ko hoce kablovsku morati da juri pakete kanala, ili je bolje ako im je potrebno samo da nesto drnda kod kuce tv sa T2 resiverom i antena... Ili mozda polako dolazi vreme i za S2 resiver da udje u pricu, ne znam da li ima to kod nas.
SMS obaveštenja su glupost, 7 njima čak ne piše ni broj reklamacije.

Pre svega vlasnik ne mora da ima mobilni telefon, ili je dat kontakt telefon osobe na koju ne glasi ugovor, kao u mom slučaju. (Moj telefon je na nekoliko ugovora sa različitim imenima)

Na koji način je podneta reklamacija na isti način treba biti odgovoreno na nju.

SMS može da bude samo jedan od načina obaveštavanja, nikako jedini.
Mozda je resenje da se ipak pusti prigovor mejlom i da se traze dodatne informacije. Mozda je administrativna greska ovo sto kazu uplatite vise pa na sledecem racunu uplaticete za toliko manje, a mozda igraju i neku igru. Znam kad se placao racun za vodu ili slicno pa stigne veliki racun da je kad smo se zalili receno izracunajte ili oni izracunaju poslednja 3 meseca i srednju vrednost tog racuna pa bi se to uplatilo. Ko zna sta moze ovima da padne na pamet, dosadasnje iskustvo je da se igraju sa korisnicima i da rec nema nikakvu vrednost.
Ma znaju oni tačno da se neće ni 30% ljudi žaliti zato to i rade, ako prođe prođe i opet to na globalnom nivou bude lepa cifra kada se sračuna na kraju meseca! ;)
Sve su oni to unapred već izračunali!
Dzaba kad vlada mentalitet kad kazes ljudima da se zale i da ce im ostati ista cena, skoro svi u fazonu "pa sve poskupljuje od nove godine". Mene iznenadjuje koliko su ljudi prosti i koliko ne zele da se bore za sebe, a sve informacije dobiju na tacnu, dok se mi fajteri preznojimo da iskopamo informacije.
 
Poslednja izmena:
Dzaba kad vlada mentalitet kad kazes ljudima da se zale i da ce im ostati ista cena, skoro svi u fazonu "pa sve poskupljuje od nove godine". Mene iznenadjuje koliko su ljudi prosti i koliko ne zele da se bore za sebe, a sve informacije dobiju na tacnu, dok se mi fajteri preznojimo da iskopamo informacije.
Ufffff prijatelju, ovde si pogodio u centar problema.
Ja još od kad sam saznao tamo od decembra pričam redom svima koje znam, od familije, prijatelja, kolega...većina reakcija je potpuna nezainteresovanost i baš ti komentari "pa brate sve je poskupelo, mora i to" kao i "ma ko ga j, ističe mi ugovor za par meseci pa ću videti onda" itd itd.

Još se kao poslednja budala iscimam da im nađem koji im je trenutno paket i na koji će da budu migrirani (koliko će da im poskupi), sa jednim kolegom jezik polomih da mu objasnim da mu nikako njje bolje da potpisuje novi ugovor sa njima jer mu ne nude ništa, dakle 24x4500din nego da mu je bolje da pređe u SBB i uzme preko agenta 12x1din i 12x3650din, odsustvo zdravorazumne logike.

Uspeo sam samo člana familije da ubedim i on je poput mene raskinuo ugovor, a nakon ovih dešavanja zabole me uvo više da pričam nekome, svako za sebe nek se snalazi, ako ti druže ne vidiš problem u tome da plaćaš odjednom po 1000 dinara više, onda ok, ne vidim ni ja, što bih.

Sve je ovo neki glavešina u MTS-u dobro proračunao i ovo što su oni odradili je jedna od najvećih pljački nekog provajdera. Nije tu u pitanju samo ta migracija paketa i poskupljenje, nego što na mufte pokušavaju da naplate sve moguće usluge i dodatke, naravno stigne uvećan račun, žališ se, koriguju, ali problem je u tome što će 20% korisnika da se žali a ostali će da dignu ruke u startu, ako ne u startu onda kad vide koliki je red u poslovnici i da call centar ne možeš da dobiješ. Zamisli kakva nam je država kad ovo državna firma radi?
 
Kakvu su migraciju paketa 50/5 odradili kad je ostao isti paket samo veća cena...
Nikakvu, kao kod mene. Meni je 80/8 paket, sad samo dobio novo ime paketa i vecu cenu. Pisao sam im na mail prigovor na cenu i zahtevao ili staru cenu ili da mi uvecaju protok i tv za ovu novu cenu
 
Nikakvu, kao kod mene. Meni je 80/8 paket, sad samo dobio novo ime paketa i vecu cenu. Pisao sam im na mail prigovor na cenu i zahtevao ili staru cenu ili da mi uvecaju protok i tv za ovu novu cenu
Takodje, mada za sada radi history 2 a pre uopste nije radio i npr. xxx i neki kanali koji pre nisu radili.

Prvo su bili pogasili neke koje sam imao, pa sam bio bezobrazan preko maila i onda su odradili to u vezi kanala (povratili i dodali neke).

Ne znam do kada ce to da traje ali brzi net zele ni za lek da dignu. Za kanale me zabole nek ostane onako kako je bilo pre mrsenja mooda. Cena sa 3450 na 4200 :S

p.s tj. te kanale su mozda odradili na personalnom nivou/licnom paketu jer sam zapretio raskidom.
 
Poslednja izmena:
Ako imate problema sa internetom trenutno.

Telekom Srbija ima problem sa defaultnim SNS serverima preko IPv6 protokola.
 
Ufffff prijatelju, ovde si pogodio u centar problema.
Ja još od kad sam saznao tamo od decembra pričam redom svima koje znam, od familije, prijatelja, kolega...većina reakcija je potpuna nezainteresovanost i baš ti komentari "pa brate sve je poskupelo, mora i to" kao i "ma ko ga j, ističe mi ugovor za par meseci pa ću videti onda" itd itd.

Još se kao poslednja budala iscimam da im nađem koji im je trenutno paket i na koji će da budu migrirani (koliko će da im poskupi), sa jednim kolegom jezik polomih da mu objasnim da mu nikako njje bolje da potpisuje novi ugovor sa njima jer mu ne nude ništa, dakle 24x4500din nego da mu je bolje da pređe u SBB i uzme preko agenta 12x1din i 12x3650din, odsustvo zdravorazumne logike.

Uspeo sam samo člana familije da ubedim i on je poput mene raskinuo ugovor, a nakon ovih dešavanja zabole me uvo više da pričam nekome, svako za sebe nek se snalazi, ako ti druže ne vidiš problem u tome da plaćaš odjednom po 1000 dinara više, onda ok, ne vidim ni ja, što bih.

Sve je ovo neki glavešina u MTS-u dobro proračunao i ovo što su oni odradili je jedna od najvećih pljački nekog provajdera. Nije tu u pitanju samo ta migracija paketa i poskupljenje, nego što na mufte pokušavaju da naplate sve moguće usluge i dodatke, naravno stigne uvećan račun, žališ se, koriguju, ali problem je u tome što će 20% korisnika da se žali a ostali će da dignu ruke u startu, ako ne u startu onda kad vide koliki je red u poslovnici i da call centar ne možeš da dobiješ. Zamisli kakva nam je država kad ovo državna firma radi?
Iskreno nemam živaca da bilo kome objašnjavam pogotovo zbog toga što kažu ma sve je poskupelo.
Sva sreća pa sam pogledao račun jer redovno to radim kad dobijem mail.
Mogo sam i ja da kažem ih stiglo pa uplaćujem.
Pogotovo zbog tog iskustva oko naplaćivanja dodatnog stb-a prvo proverim pa onda platim.
Video sam da ste pisali da vam se HBO naplatio a ne bi trebalo jer ostaje do kraja ugovora i čim sam video, reagovao sam.
Čekam u toku sledeće nedelje pa će vidimo.
javljam vam svakako.
 
Takodje, mada za sada radi history 2 a pre uopste nije radio i npr. xxx i neki kanali koji pre nisu radili.

Prvo su bili pogasili neke koje sam imao, pa sam bio bezobrazan preko maila i onda su odradili to u vezi kanala (povratili i dodali neke).

Ne znam do kada ce to da traje ali brzi net zele ni za lek da dignu. Za kanale me zabole nek ostane onako kako je bilo pre mrsenja mooda. Cena sa 3450 na 4200 :S

p.s tj. te kanale su mozda odradili na personalnom nivou/licnom paketu jer sam zapretio raskidom.
Nisi bio bezobrazan uopste, samo si sa punim pravom trazio ono sto ti zapravo sleduje a to sto se oni prave teletabisi to je vec druga prica..

Ja iskreno ne znam sta imam a sta nemam od kanala na tv-u jer ga nisam gleda pa bar 10ak godina, bacim oko na par sekundi iskljucivo na ekran da vidim da li je slika cista i to je to jer komp i mob zavrsavaju savrseno sve sto mi je potrebno.

Uzmi salji im prigovor kao i svi mi zbog te cene ako ti nisu povecali paket kao meni i ostalima, jer ja mislim da ti je dosta lepse da za tih 700+din kupis sebi ili ukucanima nesto nego da castis ove indijance za njihov bezobrazluk
 
Na koju mail adresu da pošaljem za raskid ugovora ( jel ova :[email protected]), danas sam bio u dve mts poslovnice i gužva po 30 ljudi čeka u redu...Ili da ih jurim u toku radnog dana. Koliko im treba da odgovore na mail?
 
Da li su nekom zaključali kanale koje su sami otključali iz novogodišnje promocije koja je istekla,konkretno RadioS Music i Stingray music? Šta čekaju s tim?
 
Čekaju da pozoveš i otkažeš, dok ne pozoveš naplata ide.
Klasično šibicarenje za sitnu lovu, ali puta broj korisnika lelelele
 
Aaa, to neće da može, na portalu stoji da je od dodatnih kombo paketa aktivan samo filmski.
 
Uzmi salji im prigovor kao i svi mi zbog te cene ako ti nisu povecali paket kao meni i ostalima, jer ja mislim da ti je dosta lepse da za tih 700+din kupis sebi ili ukucanima nesto nego da castis ove indijance za njihov bezobrazluk

A ne vredi, nikad nije ni vredelo preko call centra sem da ti dodje ekipa da pogleda. Doduse jednom sam odlepio i malo sam i psovao i tek tad su namestili upload neta.

Inace dok im se ne zakacis u "poslovnicu" ,joj kako mrzim taj izraz, i dok ne smaras i budes drzak ohol nema nista.

Bas me briga za tv ali net nece podignu ko da teraju inat. Da sam reko da mi je bitan tv a na net vrv. bi pojacali net hah

p.s a i ne bi bilo lose u krajnoj liniji da ako brzi net nije moguc da bar na to ukazu.
 
Poslednja izmena:
Jel su nekome ukinuli apollon na starom plan2L paketu koji vise ne postoji? (sms da nece biti nista menjano) Sve drugo je ostalo po starom.

Screenshot_1.png
 
@DojedenLeb na kom je broju da proverim? p.s nemam ja to :)
 

Prilozi

  • net111111221221.jpg
    net111111221221.jpg
    49.8 KB · Pregleda: 76
Poslednja izmena:
Zadnja nekoliko dana internet je katastrofa 100% packet loss , cini mi se od kako su stigli racuni :ROFLMAO: Kakvo je stanje kod vas ?

Screenshot_2.png

@Nes*
apollon video klub
 
Mozes li opsirnije o ovome?


Imas na wayback machine, moze da se vidi kada je uslikana odredjena stranica. Nesto kao webarchieve sajt, ali pre nego sto klikces istrazi malo, znam da je neko pravio kopiju sa losim namerama.

ne mogu tacno da se setim detalja ali ono udruzenje Efektiva je asistsiralo nekom liku oko tuzbe prema provajderu. Uglavnom sud je presudio na "obavestenje na sajtu nije dovoljno"
 
ne mogu tacno da se setim detalja ali ono udruzenje Efektiva je asistsiralo nekom liku oko tuzbe prema provajderu. Uglavnom sud je presudio na "obavestenje na sajtu nije dovoljno"
Možda je stav Ratela (identičnan citat sam i ja dobio u svom rešenju), ali koliko znam, do suda još nije došlo za tužbu zbog promene specifikacija usluga (što ne znači da sada neće).
 
Ja sam sinoc okrenuo ceo sajt naopacke trazeci bas to, jer meni je ugovor istekao 2. Januara. Nasao sam na linku dole PDF fajlove sa starim paketima i novim ali nisam nasao nigde ovu cenu koja je meni stigla. Zvao ih prilozio prigovor pa cu sad i mail da im napisem da ne zelim da placam tih 500din vise promenu imena paketa, trazicu im ili da mi povecaju protok za taj novac ili da se mi lepo pozdravimo jer smatram da je krajnje bezobrazno da bez odobrenja i obavestenja korisnika tako nesto urade
https://mojasupernova.mts.rs/a1835/...vestenje-o-ukidanju-starih-paketa-usluga.html

A to njihovo "pisalo je na sajtu" mogu macku o rep da okace s oprostenjem, jer po tome bi svaki gradajnin trebalo da ima otvoreno u svakom momentu bar 10 tabova na svom pretrazivacu pocevsi od sajta Zdravstvenih ustanova, Vlade republike, Biro i ne znema ni sam sta sve bi trebalo da imamo i da pomno pratimo sva obavestenja.. Malo nam je svojih privatnih stvari i bas imamo visak vremena i to da pratimo.. Odose mi zivci nacisto
Baš su se uplašili, boli ih uvo.
 
Nazad
Vrh Dno