Šta je novo?

Supernova (2024)

Da li možda negde mogu da se nađu specifikacije starih paketa? Konkretno je nekome u januaru istekla ugovorna obaveza za paket Super TV Plus. Pošto je taj paket u međuvremenu ukinut, istekom ugovorne obaveze je došlo do prelaska na TV Osnovni, što nije sporno. Međutim, od istog datuma je krenula naplata filmskog paketa. Na prigovor je stigao generički odgovor da se nakon isteka ugovorne obaveze primenjuju cene dodataka iz cenovnika, iako je zapravo pitanje bilo zašto je to uopšte aktivno. Da li oni to impliciraju da je taj bivši Super TV Plus imao filmski paket, i da je ostao aktivan i nakon migracije? Uklopilo bi mi se to sa ovdašnjim iskustvima vas kojima je najednom krenula naplata HBO, ali mi opet ni nema smisla, jer su kombo paketi valjda novina, a ovde je reč o ugovoru od pre više od dve godine.
Ja sam sinoc okrenuo ceo sajt naopacke trazeci bas to, jer meni je ugovor istekao 2. Januara. Nasao sam na linku dole PDF fajlove sa starim paketima i novim ali nisam nasao nigde ovu cenu koja je meni stigla. Zvao ih prilozio prigovor pa cu sad i mail da im napisem da ne zelim da placam tih 500din vise promenu imena paketa, trazicu im ili da mi povecaju protok za taj novac ili da se mi lepo pozdravimo jer smatram da je krajnje bezobrazno da bez odobrenja i obavestenja korisnika tako nesto urade
https://mojasupernova.mts.rs/a1835/...vestenje-o-ukidanju-starih-paketa-usluga.html

A to njihovo "pisalo je na sajtu" mogu macku o rep da okace s oprostenjem, jer po tome bi svaki gradajnin trebalo da ima otvoreno u svakom momentu bar 10 tabova na svom pretrazivacu pocevsi od sajta Zdravstvenih ustanova, Vlade republike, Biro i ne znema ni sam sta sve bi trebalo da imamo i da pomno pratimo sva obavestenja.. Malo nam je svojih privatnih stvari i bas imamo visak vremena i to da pratimo.. Odose mi zivci nacisto
 
ima i sudska presuda od pre godinu dve (ne secam se tacno) gde je sud presudio da "obavestenje na sajtu" nije dovoljno i da se korisnici "licno" moraju obavestiti o takvim promenama (uz racun bilo stampan ili u elektronskoj formi e-mailom, sms, posebno obavestenje stampano/email isl)
Mozes li opsirnije o ovome?

Da li možda negde mogu da se nađu specifikacije starih paketa? Konkretno je nekome u januaru istekla ugovorna obaveza za paket Super TV Plus. Pošto je taj paket u međuvremenu ukinut, istekom ugovorne obaveze je došlo do prelaska na TV Osnovni, što nije sporno. Međutim, od istog datuma je krenula naplata filmskog paketa. Na prigovor je stigao generički odgovor da se nakon isteka ugovorne obaveze primenjuju cene dodataka iz cenovnika, iako je zapravo pitanje bilo zašto je to uopšte aktivno. Da li oni to impliciraju da je taj bivši Super TV Plus imao filmski paket, i da je ostao aktivan i nakon migracije? Uklopilo bi mi se to sa ovdašnjim iskustvima vas kojima je najednom krenula naplata HBO, ali mi opet ni nema smisla, jer su kombo paketi valjda novina, a ovde je reč o ugovoru od pre više od dve godine.
Imas na wayback machine, moze da se vidi kada je uslikana odredjena stranica. Nesto kao webarchieve sajt, ali pre nego sto klikces istrazi malo, znam da je neko pravio kopiju sa losim namerama.
 
Ne branim ih, najgori su,za dva meseca se prebacujem u sbb,ali jel treba da lazem ako jesam bio obavesten i lepo je pisalo u poruci za pismene,ko nije dobio tu poruku bolje za njega ima pravo da se zali da nije obavesten.
Šta, lepo pisalo u poruci da će da povećaju cene?
Ni u poruci, ni na obaveštenju na sajtu, nije pisalo ni reči o povećanju cena. Znači prekršili zakon.
Svako će ih dobiti na sudu samo što se niko neće suditi zbog par stotina dinara, a morate platiti u startu advokata (koji sad štrajkuju) par stotina evra.
 
Šta, lepo pisalo u poruci da će da povećaju cene?
Ni u poruci, ni na obaveštenju na sajtu, nije pisalo ni reči o povećanju cena. Znači prekršili zakon.
Svako će ih dobiti na sudu samo što se niko neće suditi zbog par stotina dinara, a morate platiti u startu advokata (koji sad štrajkuju) par stotina evra.
Na sajtu jeste u poruci direktno za cene nije ali se smatra kao obavestenje pa ti mozes do sutra da pises ovde na forumu,ti ih lepo tuzi pa ih ojadi ko ti brani,advokata neces platiti ti nego oni kao i sve ostale sudske troskove (naravno prvo treba da izgube ali to se podrazumeva po tvojoj prici)😂
 
Mozes li opsirnije o ovome?
Nisam siguran na šta tačno član misli, ali svakako je to neophodno po zakonu. Baš sam juče ujutru ovde to naveo u ovoj temi.

mas na wayback machine, moze da se vidi kada je uslikana odredjena stranica. Nesto kao webarchieve sajt
Skroz sam zaboravio na taj sajt, hvala na podsećanju! Ima specifikacija tog paketa čak i iz oktobra 2024, ali i iz januara 2022, kad je potpisan ugovor. Nema, naravno, filmskog dodatka ni u jednom trenutku, niti je on postojao do pre dva-tri meseca. Zapravo su kombo paketi i počeli da postoje kada je cela televizija svedena na osnovni TV paket.

ali pre nego sto klikces istrazi malo, znam da je neko pravio kopiju sa losim namerama.
Na šta tačno misliš? Sam sajt valjda automatski arhivira originalnu stranicu, ne bi trebalo da može da se napravi lažna arhiva.

Šta, lepo pisalo u poruci da će da povećaju cene?
Ni u poruci, ni na obaveštenju na sajtu, nije pisalo ni reči o povećanju cena. Znači prekršili zakon.
Problematično je što Zakon o elektronskm komunikacijama ne propisuje šta tačno obaveštenje treba da sadrži osim namere jednostrane izmene uslova ugovora. Odgovornost za to prebacuju na RATEL: Regulator bliže propisuje sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana. Nisam stigao da istražim šta tačno kod njih piše tim povodom, ali pretpostavljam da ne moraju da naglase za cenu. Hoću reći, sigurno su svesno i promišljeno formulisali sadržaj poslate poruke tako da budu sigurni da je sve u redu pravno gledano.
 
Poslednja izmena:
Šta, lepo pisalo u poruci da će da povećaju cene?
Ni u poruci, ni na obaveštenju na sajtu, nije pisalo ni reči o povećanju cena. Znači prekršili zakon.
Svako će ih dobiti na sudu samo što se niko neće suditi zbog par stotina dinara, a morate platiti u startu advokata (koji sad štrajkuju) par stotina evra.
Tacno, ja pretrazio i telefon i mail i njihov sajt i nisam nasao nikakvo obavestenje tojest nasao sam na njihovom sajtu link koji sam postavio u mojoj prethodnoj poruci gde pise da se ukidaju stari paketi a primenjuju novi sa poboljsanim protocima interneta i navodno vise kanala. Ja licno niti dobio uvecanje protoka niti vise kanala doduse tv mi je i nebitan.

Upravo im poslao Prigovor na mail da zelim staru cenu da mi vrate ili da mi uvecaju paket za novi iznos koji su mi dostavili sms-om, ako ne dodje do navedenih izmena nece mi biti glupo da se tuzakam sa njima zbog tih par stotina dinara jer iz licnog iskustva cim popusti narod na tome sta ih sprecava ubuduce da prave izmene kako im se cefne sto se kaze
 
Problematično je što Zakon o elektronskm komunikacijama ne propisuje šta tačno obaveštenje treba da sadrži osim namere jednostrane izmene uslova ugovora. Odgovornost za to prebacuju na RATEL: Regulator bliže propisuje sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana. Nisam stigao da istražim šta tačno kod njih piše tim povodom, ali pretpostavljam da ne moraju da naglase za cenu. Hoću reći, sigurno su svesno i promišljeno formulisali sadržaj poslate poruke.
Bravo,upravo o tome i pricam,to se smatra kao ovavestenje,oni su se ogradili odma tri koraka unapred pa nisu oni od juce da ne znaju kako da podignu cene,i ne mozes im nista ni ratel ni tuzba.
Tacno, ja pretrazio i telefon i mail i njihov sajt i nisam nasao nikakvo obavestenje tojest nasao sam na njihovom sajtu link koji sam postavio u mojoj prethodnoj poruci gde pise da se ukidaju stari paketi a primenjuju novi sa poboljsanim protocima interneta i navodno vise kanala. Ja licno niti dobio uvecanje protoka niti vise kanala doduse tv mi je i nebitan.

Upravo im poslao Prigovor na mail da zelim staru cenu da mi vrate ili da mi uvecaju paket za novi iznos koji su mi dostavili sms-om, ako ne dodje do navedenih izmena nece mi biti glupo da se tuzakam sa njima zbog tih par stotina dinara jer iz licnog iskustva cim popusti narod na tome sta ih sprecava ubuduce da prave izmene kako im se cefne sto se kaze
Ti imas pravo da se zalis posto nisi dobio poruku,ko je dobio moze samo da kuka ovde.
 
Ja sam sinoc okrenuo ceo sajt naopacke trazeci bas to, jer meni je ugovor istekao 2. Januara. Nasao sam na linku dole PDF fajlove sa starim paketima i novim ali nisam nasao nigde ovu cenu koja je meni stigla. Zvao ih prilozio prigovor pa cu sad i mail da im napisem da ne zelim da placam tih 500din vise promenu imena paketa, trazicu im ili da mi povecaju protok za taj novac ili da se mi lepo pozdravimo jer smatram da je krajnje bezobrazno da bez odobrenja i obavestenja korisnika tako nesto urade
https://mojasupernova.mts.rs/a1835/...vestenje-o-ukidanju-starih-paketa-usluga.html

A to njihovo "pisalo je na sajtu" mogu macku o rep da okace s oprostenjem, jer po tome bi svaki gradajnin trebalo da ima otvoreno u svakom momentu bar 10 tabova na svom pretrazivacu pocevsi od sajta Zdravstvenih ustanova, Vlade republike, Biro i ne znema ni sam sta sve bi trebalo da imamo i da pomno pratimo sva obavestenja.. Malo nam je svojih privatnih stvari i bas imamo visak vremena i to da pratimo.. Odose mi zivci nacisto
Kakvu su migraciju paketa 50/5 odradili kad je ostao isti paket samo veća cena...
 
Meni je sad stigao sms gde me obaveštavaju da će mi refundirati hbo i da će mi biti besplatan do kraja ugovora. Zanimljivo je što nisam uložio žalbu na račun. 😀
 
Upravo i meni stiglo to da će račun biti umanjen za iznos naknade za HBO. Isto se nisam žalio, ali izgleda da se toliko ljudi žalilo da sad svima umanjuju :D
 
… izgleda da su danas aktivni po tom pitanju - upravo dobio isti odgovor…
 
Takode isto njihov sms je nekako nejasan.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250208_113333.jpg
    Screenshot_20250208_113333.jpg
    103 KB · Pregleda: 57
Pazite samo na tekst poruke jer meni su poslali da ce umanjiti februarski racun, a ne korigovati januarski, mozda nekole slicno bude:

IMG_8551.jpeg
 
… mislim da im se to odnosi na onih 100 dinara za e-račun… kako mi je račun u ‘Moj mts’ aplikaciji, uredno na prvom nisu to odbili…
 
I meni je upravo stigao sms
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-02-08-11-42-31-837_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2025-02-08-11-42-31-837_com.google.android.apps.messaging.jpg
    93.1 KB · Pregleda: 64
Pazite samo na tekst poruke jer meni su poslali da ce umanjiti februarski racun, a ne korigovati januarski, mozda nekole slicno bude:

Pogledajte prilog 479781
Izgleda da mora sw plati januarski racun hbo,a onda ce ti februar umanje za tih 500 din😂
… mislim da im se to odnosi na onih 100 dinara za e-račun… kako mi je račun u ‘Moj mts’ aplikaciji, uredno na prvom nisu to odbili…
Isto ni meni nisu umanjili za 100 din 😂
 
Stigao i meni račun nakon raskida ugovora, 32.000 dinara 🤣🤣🤣
Naknada za prevremeni raskid ugovora, neko u mts-u koristi neke ozbiljne droge.
Sutra ujutru pravac advokat, ne vredi sa njima drugačije.
Takođe imao istu situaciju. 4. 2. mi stigao račun na 31000, uložio prigovor 5. 2. i danas pozitivno prihvaćen prigovor. Znači idu na app.
 
Evo sta su meni odgovorili na zalbu..Inace imam ugovor sa internet brzinom 200/15 i svim kanalima otkljucanim..Mesecna pretplata je bila 3800 din,a stiglo mi je 5200 i nesto...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250208_114939_Messages.jpg
    Screenshot_20250208_114939_Messages.jpg
    260.5 KB · Pregleda: 59
I meni stigao isti sms.
 
Na sajtu jeste u poruci direktno za cene nije ali se smatra kao obavestenje pa ti mozes do sutra da pises ovde na forumu,ti ih lepo tuzi pa ih ojadi ko ti brani,advokata neces platiti ti nego oni kao i sve ostale sudske troskove (naravno prvo treba da izgube ali to se podrazumeva po tvojoj prici)😂
Ja ne mogu da ih tužim jer meni nisu povećali cene, žalio sam se zahvaljujući tome što sam na forumu, pa sam ovde saznao.
Inače ni u obaveštenju na sajtu ni u obaveštenju u sms-u nije bilo ni reči o povećanju cene. Da ne govorim što ogroman broj ljudi nije ni dobio sms.
Što se tiče advokata i tužbe očigledno ne znaš kako to funcioniše. Ti moraš da platiš advokata i sudske takse pa tek kada dobiješ oni ti to refundiraju. Znači moraš da uložiš više stotine evra da bi ti kroz godinu-dve bilo vraćeno. I to sve zbog par stotina dinara. Ne isplati se, upravo zbog toga ovo i rade.
Inače su sada onemogućene grupne tužbe što onemugućava da se više oštećenih udruži, što bi ovde imalo smisla
 
Sms je svima stigao, to nije povezano sa pisanjem prigovora ko je pisao na mail i trazio ispunjenja ugovorne obaveze do kraja iste. Tako da Hbo ce svima umanjiti jer su ukapirali da se digla kuka i motika a za ugovor, kako se ko zalio.
 
Ja ne mogu da ih tužim jer meni nisu povećali cene, žalio sam se zahvaljujući tome što sam na forumu, pa sam ovde saznao.
Inače ni u obaveštenju na sajtu ni u obaveštenju u sms-u nije bilo ni reči o povećanju cene. Da ne govorim što ogroman broj ljudi nije ni dobio sms.
Što se tiče advokata i tužbe očigledno ne znaš kako to funcioniše. Ti moraš da platiš advokata i sudske takse pa tek kada dobiješ oni ti to refundiraju. Znači moraš da uložiš više stotine evra da bi ti kroz godinu-dve bilo vraćeno. I to sve zbog par stotina dinara. Ne isplati se, upravo zbog toga ovo i rade.
Inače su sada onemogućene grupne tužbe što onemugućava da se više oštećenih udruži, što bi ovde imalo smisla
Ja znam kako to ide,e pa ako ti zao zarobljenih para onda i ne kukas o tuzbama,prosto ko pasulj😂
 
Pa da, upravo na to i idu. Što ne znači da su u pravu i da imaju fer poslovanje, samo to govorim
 
SMS obaveštenja su glupost, 7 njima čak ne piše ni broj reklamacije.

Pre svega vlasnik ne mora da ima mobilni telefon, ili je dat kontakt telefon osobe na koju ne glasi ugovor, kao u mom slučaju. (Moj telefon je na nekoliko ugovora sa različitim imenima)

Na koji način je podneta reklamacija na isti način treba biti odgovoreno na nju.

SMS može da bude samo jedan od načina obaveštavanja, nikako jedini.
 
… meni uopšte nije jasno kako su zamislili i kako misle da otpetljaju ovo što su uradili… izmisle nove pakete, puste sistem da ljude istraumira računuma i mole Boga da se što manje javi sa reklamacijama…
 
Nazad
Vrh Dno