Šta je novo?

Supernova (2024)

Evo, uvažen prigovor zbog naplate HBO+ usluge. Prigovor sam mailom poslao u utorak.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250207_124726_Messages.jpg
    Screenshot_20250207_124726_Messages.jpg
    103.9 KB · Pregleda: 173
Evo, uvažen prigovor zbog naplate HBO+ usluge. Prigovor sam mailom poslao u utorak.
Jeste li ili u poslovicu ili ste prigovor podneli na mail( ako jeste koji?)
Ja sam malopre podneo prigovor u poslovici ali planiram da im pošaljem i mail povodom povećanja cene
 
I meni je uvazen prigovor za uvecanje racuna. Prekjuce sam pisao mail, a juce popodne su me zvali da mi kazu da se uvazava, i da ce vratiti staru cenu paketa.

Mora da imaju mnogo veliku guzvu cim odgovaraju u tako kratkom roku. Samo saljite prigovor na mail, nema potrebe da zovete call centar.

Sto bi rekli, lepa rec i gvozdena vrata otvara. I Ratel u CC.
 
I meni je uvazen prigovor za uvecanje racuna. Prekjuce sam pisao mail, a juce popodne su me zvali da mi kazu da se uvazava, i da ce vratiti staru cenu paketa.

Mora da imaju mnogo veliku guzvu cim odgovaraju u tako kratkom roku. Samo saljite prigovor na mail, nema potrebe da zovete call centar.

Sto bi rekli, lepa rec i gvozdena vrata otvara. I Ratel u CC.
Tako je kao što kažete : " lepa rec i gvozdena vrata otvara " , ali na žalost ne uvek .
Pokušao sam sve što korisnik može poštovajuće norme normalnog poslovanja a pre svega vodio sam računa da Telekom nije ni Udruženje niti kafana da svakom zahtevu udovolji pozitivno .
Isto tako i tamo rade ljudi i imaju osećanja i shvatanja jel su i oni sa nekim uslugama negde korisnici ...

Obraćao se , pisao ...zvao ...molio ali ništa ...
Sve što i pozitivno reše i odgovore ispadne da nisu rekli i da sam pogrešno shvatio .

E sad nameće se pitanje ili su moja očekivanja pre naglašena ili pak se radi o njihovom bezobzirnom ponašanju !
 
Jeste li ili u poslovicu ili ste prigovor podneli na mail( ako jeste koji?)
Ja sam malopre podneo prigovor u poslovici ali planiram da im pošaljem i mail povodom povećanja cene
Ja sam zvao i čekao skoro pedesetak minuta.
Javila se operaterka i reko sam joj u vezi računa i pogledala i rekla mi da se HBO ne bi trebao naplaćivati i eto podnela prigovor.
Reko sam joj da ako može malo brže da se ne bi prekinula veza i sve smo rešili.
 
Evo, uvažen prigovor zbog naplate HBO+ usluge. Prigovor sam mailom poslao u utorak.
ovo je najjace kada na reklamaciju mailom odgovore SMS generickom porukom u kome nema odgovora na sadrzaj reklamacije vec kaze da ce samo cena biti umanjena..

I dalje niko ne zna da li ce sledeci mesec imati HBO u toj ceni ili nece, i sta je sa sadrzajem paketa.

Na reklamaciju mailom moraju da odgovore mailom.


Opet love u mutnom.
 
Za sada samo EON ima za VIDAA OS. Vidim u temi da se preporučuje instalacija apk fajla sa fleš memorije ili preko browsera, ali koliko znam, isti ne podržava Android aplikacije.

Ма да, није Андроид. Данас ми стигао а нмг да инсталирам мув :) а користим га само клинцу са премотавао патролне шапе. Да ли има еон николедион џуниор да ли неко зна? Да гањам неког ко има налог вишка.
 
ja sam nekada imao najveci paket neta i TV
koji sada paket imam, kada mi dodatno obracunavaju HBO i brzina neta mi je 200mbit?
Nista se ne slaze...

Pogledajte prilog 479641

Svaka čast 👍


Mi korisnici zapravo pojma nemamo koji paket imamo i sta placamo...
👌 🤫 Dobro je što ti još uvek radi... Oni sad ne znaju gde udaraju...
 
I meni je uvazen prigovor za uvecanje racuna. Prekjuce sam pisao mail, a juce popodne su me zvali da mi kazu da se uvazava, i da ce vratiti staru cenu paketa.

Mora da imaju mnogo veliku guzvu cim odgovaraju u tako kratkom roku. Samo saljite prigovor na mail, nema potrebe da zovete call centar.

Sto bi rekli, lepa rec i gvozdena vrata otvara. I Ratel u CC.
poslao pre 3 dana. bez odgovora.
 
je'l N1 i Nova S rade preko Supernova optike? Imam user/pass za EON pa me zanima da li je aktivan geoblock.
 
Ako je u pitanju EON van mreže, rade, ako je EON u mreži (pozajmljen od nekog ko koristi SBB internet), onda ne radi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
javili se upravo nakon 45 min, kazu da je to standardno povecanje cena koje su svi korisnici dobili, i konacna cena mi je skoro 5700 din i da ne moze nista da uradi, lol.
 
Reklamacija telefonom ne mora nužno da se usvoji. Samo pisani prigovor može da vam se uvaži i to jedino pod argumentom da niste obavešteni o povećanju cena, odnosno da promena specifikacija usluga po Članu 131 ZEK na trajnom nosaču (sms porukom) nije ispravno komunicirana. U ovom slučaju mogu odobravati nastavak saradnje po istoj ceni, ali ako ste izričiti vezano za raskid bez penala, taj rok teče 30 dana od datuma izdavanja računa. Ovo je kudikamo teži put, jer će pokušati da vam naplate penale za raskid, što vodi ka ponovljenom prigovoru i pokretanju postupka pred institucijama ako se ne odobri.
 
Da sam im spomenuo ratel verovatno bi ceo racun bio smanjen🤣🤣
takav odgovor nema nikakvog smisla.
I dalje ne znas sta se desava sa HBO za naredni mesec.

Oni ovo rade sa jasnom namerom,
ko se zali storniraju, ko se ne zali, naplate
i to ce tako u nedogled pa kome pre dosadi
 
ima i sudska presuda od pre godinu dve (ne secam se tacno) gde je sud presudio da "obavestenje na sajtu" nije dovoljno i da se korisnici "licno" moraju obavestiti o takvim promenama (uz racun bilo stampan ili u elektronskoj formi e-mailom, sms, posebno obavestenje stampano/email isl)
Ja sam dobio sms,onaj sms sto stize uvek sredinim meseca koliko treba da se uplati za prethodni mesec,tu je pisalo da se od 9 januara menjaju paketi,nego veciny mrzi da cita.
 
takav odgovor nema nikakvog smisla.
I dalje ne znas sta se desava sa HBO za naredni mesec.

Oni ovo rade sa jasnom namerom,
ko se zali storniraju, ko se ne zali, naplate
i to ce tako u nedogled pa kome pre dosadi
Nema ga vise,verovatno cu morati opet zalbu za ovih 5-6 dana februara i to je to.
u toj poruci je bio samo link ka sajtu
Meni nije vala,lepo je pisalo od 9 januara menja se paket za vise informacija klikni ovde,nego najlakse je reci nisam obavesten.
Zao mi samo sto sam je obrisao.
 
Nema ga vise,verovatno cu morati opet zalbu za ovih 5-6 dana februara i to je to.

Meni nije vala,lepo je pisalo od 9 januara menja se paket za vise informacija klikni ovde,nego najlakse je reci nisam obavesten.
Zao mi samo sto sam je obrisao.
da, ali u sms poruci nije bilo reci o promeni cene, to si mogao da vidis samo na linku...ko ce da klikce na link iz poruke?
U pitanju je moj lični user/pass za SBB koji imam u drugom gradu pa sam kontao da skinem EON aplikaciju i da se ulogujem.
ne moze, sbb ne dozvoljava to
 
Ма да, није Андроид. Данас ми стигао а нмг да инсталирам мув :) а користим га само клинцу са премотавао патролне шапе. Да ли има еон николедион џуниор да ли неко зна? Да гањам неког ко има налог вишка.

Moći će uskoro MOVE i na Hisense dok Supernova pređe na novu app koja je već dostupna za Hisense. :)
Ako je u pitanju EON van mreže, rade, ako je EON u mreži (pozajmljen od nekog ko koristi SBB internet), onda ne radi.
Radi i na EON-u od Total TV.
 

Prilozi

  • Sms.jpg
    Sms.jpg
    138 KB · Pregleda: 106
Vidim da je proradio sajt move.tv, ali ne može da se uloguje još.
Tj. traži da se uloguješ ali sa mojom šifrom za movengo ne ide.

Jeste li ili u poslovicu ili ste prigovor podneli na mail( ako jeste koji?)
Ja sam malopre podneo prigovor u poslovici ali planiram da im pošaljem i mail povodom povećanja cene
Ja sam zvao i čekao skoro pedesetak minuta.
Javila se operaterka i reko sam joj u vezi računa i pogledala i rekla mi da se HBO ne bi trebao naplaćivati i eto podnela prigovor.
Reko sam joj da ako može malo brže da se ne bi prekinula veza i sve smo rešili.
 
ovo je najjace kada na reklamaciju mailom odgovore SMS generickom porukom u kome nema odgovora na sadrzaj reklamacije vec kaze da ce samo cena biti umanjena..
I to je nešto. Zamisli tek kako je kad dobiješ generički odgovor da je prigovor rešen neosnovano, bez ikakvog dodatnog objašnjenja. 🙈
 
da, ali u sms poruci nije bilo reci o promeni cene, to si mogao da vidis samo na linku...ko ce da klikce na link iz poruke?

ne moze, sbb ne dozvoljava to
Nije ali mislim da ovo prolazi na sudu kao obavestenje,zato tako i rade,nece sigurno velikim slovima da napisu poskupljenje🤣🤣
 
je'l N1 i Nova S rade preko Supernova optike? Imam user/pass za EON pa me zanima da li je aktivan geoblock.
ja sam gledao EON preko VPN Slovenija u web brauzeru sa naloga od brata koji je na SBB mreži i kanali rade
 
Vrh Dno