Šta je novo?

Supernova (2024)

Po
Meni je TV sve što imam ...
Iskreno HBO imam i na SBB paketu ali ne volim da kada biram kanal piše da je zaključan , skremblovan ili slično ...to mi je gore nego ili da nemam kablovsku uopšte .
Ali zato nema kafića , nema izlazaka nema ništa drugo 😄
bogu kolko imas kablovska 🤣
 
E pa ovako,meni je ostala ista cena,problem je bio hbo naplacen 500 dinara kao dodatno nesto,to su stornirali racun je 3900,i ovih 6 dana februara bice naplacen hbo to vec su rekli moram da se zalim na februarski racun🤣 i da naravno vide nemam hbo ako je to nekome bitno onda ne znam sta da mu kazem,mene tv ne interesuje🤣
sto bi placao ? do sad je bila besplatno ja odbijam da platim pa i nek mi raskinu ugovor. ne vredi ako ne odg do sl petka pisem ratelu i inspektoru za telekomunikacije.
 
Aj i ja da se pridruzim, nakon 2 dana pokusavanja da ih dobijem na telefon i da ih pitam zasto mi je ovaj put uvecan racun za skoro 500din (placao 3090 net i tv, sad 3580din) operater koji se javio u 57min uspeo je da zbrza i kaze kao i ostalima da su korisnici obavesteni ili sms-om ili mail-om a postoji i obavestenje na njihovom portalu, ja od svega navedenog nista nisam ni dobio ni video... Trazio sam prigovor na to, stiglo mi sms obavestenje da je zavedeno navodno.. Necu da im placam ni 100din vise zbog promene imena bukvalno a nikakve benefite dobio nisam
 
Kolko sam razumeo ko se decembra žalio na povećanje cena njemu je račun ostao isti, a ostali moraju po novom ili raskid?
 
Jug Srbije se "budi":
Ko im je kriv, zašto ne čitaju vesti, bar jednom mesečno neka uđu na sajt ? Koliko su ljudi em nepismeni em glupi!
 
Ko im je kriv, zašto ne čitaju vesti, bar jednom mesečno neka uđu na sajt ? Koliko su ljudi em nepismeni em glupi!

Kakvo je to beslovesno podilaženje interesima krupnog kapitala da sve više izrabljuje i pljačka obične građane?

Ako mogu da cimaju korisnike za svakojake gluposti i ako su već napravili aplikacije i portale, mogu vala da pošalju i personalizovane SMS-ove i mejlove i stave odgovarajuće obaveštenje u aplikaciju i na portal. Zašto bi bilo ko svako malo morao da u nekom najskrivenijem budžaku njihovog sajta proverava da li su mu se usrali u ugovor, sravnjuje nazive paketa iz ugovora i na sajtu, traži koji će sada imati i koliko on košta i gleda da li je prošao dobro ili loše?
 
Poslednja izmena:
Ko im je kriv, zašto ne čitaju vesti, bar jednom mesečno neka uđu na sajt ? Koliko su ljudi em nepismeni em glupi!
ima i sudska presuda od pre godinu dve (ne secam se tacno) gde je sud presudio da "obavestenje na sajtu" nije dovoljno i da se korisnici "licno" moraju obavestiti o takvim promenama (uz racun bilo stampan ili u elektronskoj formi e-mailom, sms, posebno obavestenje stampano/email isl)
 
Znaju oni dobro sta se moze a sta ne. Prigovor na mobilnu pretplatu je u toku, a na kablovsku i net, ne mogu jos uvek, ali nisu poslali racune na email jos uvek, a za fiksni telefon stigao juce. Znaci nesto rade, znaju tacno gde su pogresili.
 
Znaju oni dobro sta se moze a sta ne. Prigovor na mobilnu pretplatu je u toku, a na kablovsku i net, ne mogu jos uvek, ali nisu poslali racune na email jos uvek, a za fiksni telefon stigao juce. Znaci nesto rade, znaju tacno gde su pogresili.
Bolje oni da ne rade ništa , više bi značilo.
Nije strašno kad čovek radi , strašno je kada loše radi .
 
Kolko sam razumeo ko se decembra žalio na povećanje cena njemu je račun ostao isti, a ostali moraju po novom ili raskid?
Ne, zalili smo se i opet smo dobili vece racune. A da li sad moze raskid, to je vec pitanje za nekog pravnika, ne bi bilo lose da ga ima ovde na forumu da nas posavetuje...
 
Jedno pitanje, jesu oni bar poboljšali malo pakete ili su samo podigli cenu? Mislim, kad vec sad vidim da mi je račun za 1000 din uvećan iz čista mira jesu li bar pomerali i specifikacije na bolje? Kapiram da od prigovora nemam ništa pa da se bar pomirim sa sudbinom lakše ako je bar net brži. :)

Za nas bez optike, "poboljšali" su internet sa 200/15 na 200/20. Takva krupna promena je uzrokovala povećanje cene paketa, izbacivanje HBO+, kao i ukidanje nekoliko paketa kanala koji se isto naplaćuju posebno. Ove godine očekujem objavu Telekoma o rekordnim prihodima za 2025, zbog kontinuiranog dobrog poslovanja i brige o svojim korisnicima. Moj stari paket:
Untitled picture.png
 
Gde si nasao taj Super Plan 2 L, sad nesto cackam sajt, ne vidim ga uopste?
Takodje me zanima, da li je HBO+ koji imate, 4K paket HBO Max ili Standard, HD?


Ah, sad videh da je ovo stari paket, ccc, strasno...
 
Некад је Рател радио свој посао кад и остале институције, сад не ради ништа у корист заштите грађана.

Једино што можемо јесте да раскинемо уговор и ћао.

Мени је стигло увећање за ХБО 273дин и ако су ми јасно рекли у СМС поруци да неће бити измене цене јер сам потписао нов уговор пре 3 месеца.
 
Ko im je kriv, zašto ne čitaju vesti, bar jednom mesečno neka uđu na sajt ? Koliko su ljudi em nepismeni em glupi!
Baš tako, a lepo je u sms stiglo da će biti migracija, samo treba čitati...
Gde si nasao taj Super Plan 2 L, sad nesto cackam sajt, ne vidim ga uopste?
Takodje me zanima, da li je HBO+ koji imate, 4K paket HBO Max ili Standard, HD?


Ah, sad videh da je ovo stari paket, ccc, strasno...
Meni na računu piše hbo hd 500 i kolko beše dinara.
 
ja sam nekada imao najveci paket neta i TV
koji sada paket imam, kada mi dodatno obracunavaju HBO i brzina neta mi je 200mbit?
Nista se ne slaze...

Screenshot 2025-02-07 104957.jpg
 
Jedan lik tvrdi da je i sada moguće raskinuti ugovornu obavezu bez penala, jer nisu ispoštovali zakonsku formu o tome kako ispravno obaveštavaju korisnike o povećanju cene,
tako da se tumači da od trenutka kada vam je stigao račun sa uvećanom cenom teče rok od 30 dana za raskid ugovora.
 
Da li možda negde mogu da se nađu specifikacije starih paketa? Konkretno je nekome u januaru istekla ugovorna obaveza za paket Super TV Plus. Pošto je taj paket u međuvremenu ukinut, istekom ugovorne obaveze je došlo do prelaska na TV Osnovni, što nije sporno. Međutim, od istog datuma je krenula naplata filmskog paketa. Na prigovor je stigao generički odgovor da se nakon isteka ugovorne obaveze primenjuju cene dodataka iz cenovnika, iako je zapravo pitanje bilo zašto je to uopšte aktivno. Da li oni to impliciraju da je taj bivši Super TV Plus imao filmski paket, i da je ostao aktivan i nakon migracije? Uklopilo bi mi se to sa ovdašnjim iskustvima vas kojima je najednom krenula naplata HBO, ali mi opet ni nema smisla, jer su kombo paketi valjda novina, a ovde je reč o ugovoru od pre više od dve godine.
 
Upravo podneo reklamaciju za račun zbog naplate HBO paketa i rečeno mi je da ne bi trebalo da se naplaćuje, tako da javljam ishod.
 
Људи,
Која апликација за Хајсенс тв се користи? Не могу да мажем Мове смарт :/
 
Ne može za sada na Hisense televizorima.
 
Za sada samo EON ima za VIDAA OS. Vidim u temi da se preporučuje instalacija apk fajla sa fleš memorije ili preko browsera, ali koliko znam, isti ne podržava Android aplikacije.
 
Vrh Dno