Šta je novo?

Supernova (2024)

Kako ja tumačim, obaveštenja bi trebalo da budu individualna: Пружалац услуге из става 1. овог члана је дужан да води евиденцију о достављеним обавештењима из овог члана, која обухвата име и презиме потрошача, кориснички број, као и време достављања обавештења. Ne znam, doduše, kako to reguliše Supernova, gde postoje korisnici koji nemaju ni mobilni telefon ni mejl (pisma nisu slali, makar mojim komšijama penzionerima). Ali svakako bih se žalio po tom osnovu da sam na mestu nekoga ko nikako nije obavešten.

Nisam dobio ni jedno ni drugo.Imaju u bazi pa mogu proveriti
Na primer, ovde. Ako je stvarno tako, isteraj to do kraja, pozovi se na rečenicu koju sam citirao, itd.
 
Od jutros zovem niko se ne javlja na
0800 311 312 , ne znam kako su neki korisnici njih čuli ali teško ide
 
Odgovor posle nekoliko dana na moju reklamaciju, kao da nisu mogli odmah da rese, nego kradu vreme.
Imam nekoliko reklamacija, kladim se da ce na sve da bude ovakav odgovor jer oni ovo rade organizovano i namerno.

Poštovani,


Utvrdili smo da je Vaš prigovor na račun pod brojem 1-151********7 prosleđen nadležnoj službi na dalje rešavanje.


Molimo Vas za strpljenje kako bismo izvršili sve neophodne provere i nakon toga Vam dostavili relevantne informacije.


Srdačan pozdrav,


Marija
 
Za kablovsku i net nisam uspeo jos da posaljem prigovor, a na MTS mobilni racun, uspeo sam preko app. Preko sajta moj MTS nece, ugasili namerno. :D
 
meni nece ni na app ugasili su namerno da ljudi ne bi slali prigovore.
 
Za kablovsku i net nisam uspeo jos da posaljem prigovor, a na MTS mobilni racun, uspeo sam preko app. Preko sajta moj MTS nece, ugasili namerno. :D
Ugasili su i za Mts ( barem kod mene ) .
Ali polako . . .
Podneću ja pritužbe Ratelu i toliko .
Znam i to da će i RATEL rešiti sve u korist Telekoma ali nema problema.
Stara sam ja čekalica.
 
Kako ja tumačim, obaveštenja bi trebalo da budu individualna: Пружалац услуге из става 1. овог члана је дужан да води евиденцију о достављеним обавештењима из овог члана, која обухвата име и презиме потрошача, кориснички број, као и време достављања обавештења. Ne znam, doduše, kako to reguliše Supernova, gde postoje korisnici koji nemaju ni mobilni telefon ni mejl. Ali svakako bih se žalio po tom osnovu da sam na mestu nekoga ko nikako nije obavešten.


Na primer, ovde. Ako je stvarno tako, isteraj to do kraja, pozovi se na rečenicu koju sam citirao, itd.
Najvise me zanima da li su imali pravo da menjaju bilo sta
Od jutros zovem niko se ne javlja na
0800 311 312 , ne znam kako su neki korisnici njih čuli ali teško ide
19911
 
Ne gubite vreme na pozive, forme sa sajta, portala vec saljite prigovor na racun na njihov mail [email protected]
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-02-06-09-58-34-492_com.google.android.dialer.jpg
    Screenshot_2025-02-06-09-58-34-492_com.google.android.dialer.jpg
    32 KB · Pregleda: 105
Jedno pitanje, jesu oni bar poboljšali malo pakete ili su samo podigli cenu? Mislim, kad vec sad vidim da mi je račun za 1000 din uvećan iz čista mira jesu li bar pomerali i specifikacije na bolje? Kapiram da od prigovora nemam ništa pa da se bar pomirim sa sudbinom lakše ako je bar net brži. :)
 
Jedno pitanje, jesu oni bar poboljšali malo pakete ili su samo podigli cenu? Mislim, kad vec sad vidim da mi je račun za 1000 din uvećan iz čista mira jesu li bar pomerali i specifikacije na bolje? Kapiram da od prigovora nemam ništa pa da se bar pomirim sa sudbinom lakše ako je bar net brži. :)
Mislim da su poboljšali usluge na svim nivoima pa barem za 50 % i da ćemo sve te inovacije tek osetiti .
 
Jedno pitanje, jesu oni bar poboljšali malo pakete ili su samo podigli cenu?
Kako kome. Neki su migrirani na bolje pakete, nekima je samo podignuta cena i još uvek čekaju migraciju.
Mislim, kad vec sad vidim da mi je račun za 1000 din uvećan iz čista mira jesu li bar pomerali i specifikacije na bolje?
Za internet je bolje, za televiziju gore.
Kapiram da od prigovora nemam ništa pa da se bar pomirim sa sudbinom lakše ako je bar net brži. :)
Upload je brži, tj. simetričan na optici. Download ostaje isti.
 
Najvise me zanima da li su imali pravo da menjaju bilo sta
To svakako jesu. Moje mišljenje je da je to bez veze, jer čemu onda ugovorna obaveza (pogotovu za nove korisnike od recimo nekoliko dana pre prelaska na nove pakete), ali tako je kako je. Daleko od toga da je ovo prvi put, a daleko od toga i da je poslednji. Jedini uslov je da ti najave makar 30 dana unapred i da ti dozvole raskid ugovora bez penala ako to zatražiš u tom roku.

Da li mislite da oni taj prosleđen e-mail shvataju sa ozbiljnošću ?
Niko koga znam dosad nije imao problema sa tim. Neko pročita svaki mejl u roku od nekoliko sati (ili dan-dva u ovakvim situacijama kad je navala), zavede prigovor (o tome dobiješ obaveštenje u vidu mejla i SMS-a, sa evidencionim brojem), a svakako imaju osam dana da odgovore. Doduše, ne znam kako će reagovati na tvojih 200 mejlova, ipak treba ostati na jednom.

Jedno pitanje, jesu oni bar poboljšali malo pakete ili su samo podigli cenu?
Na sajtu možeš da vidiš aktuelnu ponudu, pa na osnovu toga proceni koliko je poboljšanje za tebe, tj. tvoj paket. Zavisi dosta od toga.
 
To svakako jesu. Moje mišljenje je da je to bez veze, jer čemu onda ugovorna obaveza (pogotovu za nove korisnike od recimo nekoliko dana pre prelaska na nove pakete), ali tako je kako je. Daleko od toga da je ovo prvi put, a daleko od toga i da je poslednji. Jedini uslov je da ti najave makar 30 dana unapred i da ti dozvole raskid ugovora bez penala ako to zatražiš u tom roku.


Niko koga znam dosad nije imao problema sa tim. Neko pročita svaki mejl u roku od nekoliko sati (ili dan-dva u ovakvim situacijama kad je navala), zavede prigovor (o tome dobiješ obaveštenje u vidu mejla i SMS-a, sa evidencionim brojem), a svakako imaju osam dana da odgovore. Doduše, ne znam kako će reagovati na tvojih 200 mejlova, ipak treba ostati na jednom.


Na sajtu možeš da vidiš aktuelnu ponudu, pa na osnovu toga proceni koliko je poboljšanje za tebe, tj. tvoj paket. Zavisi dosta od toga.
Kod mene je sasvim suprotna situacija.
A 200 e-mail ( ova ) , prosleđeno im je zbog zadovoljstva i zahvalnosti .😃
 
Jedno pitanje, jesu oni bar poboljšali malo pakete ili su samo podigli cenu? Mislim, kad vec sad vidim da mi je račun za 1000 din uvećan iz čista mira jesu li bar pomerali i specifikacije na bolje? Kapiram da od prigovora nemam ništa pa da se bar pomirim sa sudbinom lakše ako je bar net brži. :)
Kamo srece da su poboljsali. Izvrsili su migraciju na nove pakete. Najvise su nas ostetili sto se tice televizije. Sada imas osnovni paket kanala i u zavisnosti na koji paket si migrirao imas da biras jedan, dva ili tri paketa od (filmski, deciji, dokumentarni, muzicki). Extra paket se sada naplacuje, hbo takodje u pojedinim paketima. Pogledaj sajt informisi se a evo ti i sema migracije pa vidi na koji si paket migriran i ponudu tv paketa:
 

Prilozi

  • Matrica migracije - Super plan paketi.pdf
    523.5 KB · Pregleda: 38
  • Super-TV.pdf
    461.9 KB · Pregleda: 31
Sasvim je dovoljan jedan prigovor upućen na mail [email protected], rešiće pozitivno za sedam-osam dana, nema razloga za brigu i nervozu.
Ja se pitam što nam ne gase ove dodatne kombo pakete što se sada doplaćuju.
Možda da nas odobrovolje zbog ovih uvećanih računa? 🙂
 
Evo ga to uvecanje, naplacen M pa i L paket, pa HBO posebno. Na racunu na mailu stoji drugacije 😂 Cirkus.. poslat prigovor, videcemo..
 

Prilozi

  • IMG_0342.jpeg
    IMG_0342.jpeg
    70.5 KB · Pregleda: 91
Kako kome. Neki su migrirani na bolje pakete, nekima je samo podignuta cena i još uvek čekaju migraciju.

Za internet je bolje, za televiziju gore.

Upload je brži, tj. simetričan na optici. Download ostaje isti.
Bas kako kome...
ja sam imao maximalni paket, TV i interneta, i nisam apsolutno nista dobio jer nemaju ni sta da mi daju kad sve imam.

i umesto da mi zadrze staru cenu kao sto su rekli, naplatili mi dodatno HBO.

Najprefriganije je sto kada ih zoves oni kazu da je HBO u januaru besplatan, sto dovodi do zakljucka da ce i u februaru isto da urade jer "tada nije besplatan a trebali ste da se odjavite"

ja se nisam ni prijavio na HBO, ja placam paket u kome se on nalazi!
 
Imam SN,MTS,Sbb godinama unazad. Jedino se sa ova prva dva stalno natezem,ali se prigovori uvek prihvate. Kao sto jekolega gore napisao saljite prigovore putem maila i resice ih pozitivno.Ne gubite zivce bezveze.
 
Meni je stigao ispravan račun sa starom cenom. Ali dešavalo se ranije da pošalju uvećani račun. Bilo je dovoljno da se pošalje jedan mejl na [email protected], sa navedenim brojem ugovora, adresom gde se nalazi priljučak i prigovorom da je neispravan račun. Prvo se za dan-dva dobije mejl da je prigovor evidentiran, a posle 7-10 dana su se javljali mejlom da prihvataju reklamaciju, i poslali su novi račun.
Komunikacija mejlom je najbezbolniji način komunikacije sa Supernovom, bar po mom iskustvu, pogotovo otkad su postali deo Mts-a.
 
Drugar mi poslao sliku ispre poslovnice MTS-a u Niskoj Rodi, dvadesetak ljudi ceka ispred, stigli racuni :) Vidim i na linkedin-u i na x-u da tek sada ljudi videli ovo za promenu cena i gasenje kanala.
 
Na taj mail ja nisam mogla da im napisem koji je moj slucaj .... Predugacka poruka, pa sam poslala ukratko, tako da neznam dali da im posaljem reply na taj njihov odgovor gde su napisali da im je to stiglo i da cekam odgovor. Ili da sacekam da se jave i da im onda objasnim sta i kako .... ja sam dobila povecanje od 1400din mesecno za 250/60Mbps na 200/200Mbps za 3500din ... nije ni neki upgrade, upload mi je vec bio dovoljan za stream na twitch tako da mi vise ne treba.
 
Bas kako kome...
ja sam imao maximalni paket, TV i interneta, i nisam apsolutno nista dobio jer nemaju ni sta da mi daju kad sve imam.

i umesto da mi zadrze staru cenu kao sto su rekli, naplatili mi dodatno HBO.

Najprefriganije je sto kada ih zoves oni kazu da je HBO u januaru besplatan, sto dovodi do zakljucka da ce i u februaru isto da urade jer "tada nije besplatan a trebali ste da se odjavite"

ja se nisam ni prijavio na HBO, ja placam paket u kome se on nalazi!
Da da, sad mi je tek učitalo račun na portalu, i isto tako, naplatili su mi Promenu računa plus hbo uslugu, a tv mi je do sad bio vec na nekom maks paketu. Što znači da su oni em povecali pakete em izvukli hbo van paketa i dodatno naplatili. Bože gospode.
 
Da, gomilu kanala su izvukli u posebne pakete.
 
Meni npr. history 2 i dalje radi ili nisu pogasili promociju 🤔 ne znam sta je u pitanju?

Gde moze da se pogleda uvid o stanju paketa i cena? (tv+net)
 
Vrh Dno