Šta je novo?

Supernova (2024)

Ja ne mogu da raskinem, nemam gde da pređem. Nadam se da to ne znaju....
 
I ja imam samo supernova optiku kod mene u mestu ostalo je wireless . Ali ako me ne ispostuju prelazim na wireless kao sto sam pre . Bar meni nepada na pamet da placam toliko uvecanje . Wireless kod mene je 1600 dinara za 50-6 kod lokalca . A od skoro kod supernove preko optike moze samo izjednaceni internet to jest 3500dinara za 200-200 brzinu nemoze jeftinije . Sto meni nepada napamet da placam . Steta sto kod supernove imaju monopol pa niko nemoze preko njihove optike inace bih presao kod drugih . Mozda se to ubuduce promeni pa budu primorani da razbiju supernova monopol . Za sada nista . Cekamo racun .
 
Imam i ja wireless od lokalaca ali ko da se cima sa montažom opreme i sa totaltv antenama... Za Arene bi se nekako snašao. Nisam pametan šta mi je činiti.
 
ovo je brzina sa Tende podešena kao i ranije da pojaca signal.

1000019213.jpg
a ovo od supernove rutera
1000019214.jpg
 
I meni se na portalu pojavio racun sa starim iznosom. Sada sam zbunjen. Nisam pisao nikakav prigovor, nista.
 
@milancedjukanovic

Nije mi fizicki stigao racun, pogledao sam na portalu. Cena je ona koja je ugovorena starim ugovorom i jos uvek traje promocija 50% koju imam do maja meseca.
 
Meni se učinilo da je makar član @MarkoNed uspeo u tome, jer je ovde okačio poruku gde mu je to odobreno, a i šta im je pisao. Možda sam pogrešno razumeo kad im se tačno žalio.
Da, tako je. Podneo sam zahteve i za par prijatelja i kolega, odnosno poslao im tekst koji da im posalju mailoj i proslo je svuda. I to je bilo isto nedavno, tipa pre nedelju, dve maksimum. Zato sam i poslao formu ovde kojom bi mogli da se poklope, jer sto nisu jasno i na nedvosmislen nacin informisali o poskupljenju - realno NIGDE nema ni pomena cene. Samo neke besmislice o uskladjivanju komercijalne ponude drn drn ... sto je direktno dovodjenje potrosaca u zabludu, sto je direktno krsenje Zakona o zastiti potrosaca.
Aj i ja da se upišem, tražio sam optiku dobio 14 meseci po dinar, u cetvrtak vratim SBB a u petak ujutru zakazano uvodjenje. Dolazi ekipa i kaze mi instaliramo koaksijal, ja kadar nevera kakav bre reko koaksijal ko jos to uvodi, kaze covek ok poslace drugu ekipu, Ja stao cekaj malo , to moz da potraji nedelju, deset dana a ja ni net i tv u rezervi zeznuta situacija. Reko ajde uvodite a ja cu da se zalim.
Trenutno stanje
televizija katastrofalno sporo radi, zena da me izbaci kroz odzak, daljinski koji sam dobio je koriscen, star izakan, drugi TV je povezan karticom, on pa tek katastrofa sporo radi tu je ukljucen Nick Jr. i tako ostaje .
Net kada se udaljim od rutera 5m znaci vidim ruter pun signal ali ako je app zahtevna odmah puca. Zeni instagram cim se udalji od rutera neotvara klipove iako prikazuje da je pun signal.
Odmah sam juce prigovorio i cekam ponedeljak ,utorak da vidim sta ce biti da li ce mi zameniti optikom, ima na glavu da im se popnem.
Brzina u ugovoru 150/15 realna na kablu dodje do 110 max / 9 wifi 60/8 ili 9
Ako mi verujes, meni su 1nom dolazili za instalaciju preko koaxa, i jos naredna 2 puta zvali da zakazu montazu sa koaxom. Dodatno jos 2 puta zakazivali optiku, ali im je na nalogu stajao Supernova GPON kojeg u zgradi nema. I tek iz 6. puta dosli i odradili optiku na Net Net GPON. To je bilo sad krajem januara
 

Prilozi

  • 001.png
    001.png
    192.9 KB · Pregleda: 75
  • 002.png
    002.png
    235.9 KB · Pregleda: 60
... pukla mi je nesto poruka :(

@Osvajac
Svakako mozes da trazis i sada prebacivanje na optiku, pod istim promo uslovima, samo sto ce ti zakljuciti potpuno novi ugovor cija minimalna ugovorna obaveza startuje datumom potpisivanja
 

Prilozi

  • 004.png
    004.png
    127.5 KB · Pregleda: 78
Ocekujem da mi omoguce prelazak na optiku
Tu je sada pitanje koliko im treba da odrade zamenu da namerno cekaju 14 dana da mi istekne kada mogu da raskinem ugovor
 
Ocekujem da mi omoguce prelazak na optiku
Tu je sada pitanje koliko im treba da odrade zamenu da namerno cekaju 14 dana da mi istekne kada mogu da raskinem ugovor
Ako si sklapao ugovor "na daljinu" tj pozivanjem Call centra/prodajnog agenta, a nisi potpisao papir Sporazuma da se odrices tih 14 dana kad su ti dosli monteri, mozes da raskines ugovor bez penala. Drugi deadline ti je 30 dana od instalacije, kada mozes da reklamiras da instalacija/usluga/oprema ne funkcionise i da nisi zadovoljan kvalitetom pruzene usluge, i to je osnov za raskid.

Ali nema potrebe za tim, zamenice ti u optiku ako imas tehnickih mogucnosti, samo neka kreiraju zahtev, i onda ih stiskaj, zovi call centar trazi urgencije, pisi mail konstantno, uvek se pozivaj na broj zahteva koji su kreirali (naravno, kada budes kreirao zahtev, pitaj pod kojim brojem je zaveden).
 
To je to, hvala na potvrdi. Sad tek shvatam da si ti zapravo uspeo da raskineš ugovor, svaka čast! Do malopre sam mislio da si samo zadržao staru cenu i da je to maksimum koji se može izvući sa zakašnjenjem.
Sve varijante su bile. Zavisi ko je sta hteo.
  • Raskid ugovora
  • Zadrzavanje stare cene
  • Zadrzavanje usluga u okviru paketa, bez migracije

Pokusaj, nadji u istorij pisaniju. Mada vidim da su im pravnici sada sastavili onaj mail. Svejedno, i dalje mislim da moze da se obori, jer nije jasno komunicirano poskupljenje i ukidanje pojedinih servisa/kanala, sto se smatra BITNO IZMENJENOM KOMERCIJALNOM PONUDOM, a to je osnov za raskid (ukinuli ti npr filmski paket, Apolon za sta si potpisao ugovor, a povecali ti upload sto nisi trazio. Mogu oni da ti daju i kilo paradajza i 200g Milke mesecno uz to, al to je njihova stvar, nema veze sa obligacionim odnosom. Ugovorom se definisu prava i obaveze OBE UGOVORNE STRANE. To sto si probio rok od 30 dana za reklamaciju u ovom slucaju ne bi trebalo da je bitno jer im to nije transparentno komunicirano u prethodnom racunu/porukom/na web portalu.
Evo drugaru recimo za cenu samo...
 

Prilozi

  • 0055.jpg
    0055.jpg
    79.3 KB · Pregleda: 49
Već sam pisao ali da ponovim. Ja sam poslao pre 10-ak dana taj isti prigovor koji je @MarkoNed okačio ovde, plus pisani u poslovnici sličnog sadržaja. Nisam dobio ni raskid ni ponudu da ostanem na staroj ceni.
A malopre zovu kolegu, za koga sam isti zahtev podneo i nude mu da zarži usluge po staroj ceni. :mad:
Zovi Kontakt centar, trazi da posalju urgenciju Back-officu / (Odeljenju za brigu o korisnicima)
Pitaj ih i za broj zahteva pod kojim ti je kreiran prigovor/reklamacija i onda pisi i mailom isto, zahtevaj povratnu informaciju ([email protected], [email protected]
Posalji pitanje na FB/Insta stranici.

Slobodno ih nagazi na vise frontova, jer su degenerici... I OBAVEZNO ponovi svuda onaj pasus sa RATEL-om i recenicu da su u obavezi da od trenutka kada ulozite reklamaciju, imaju rok od 8 dana da odgovore i predloze nacin resavanja. Pisanu dopisku cuvaj, jer ces je opciono i zaista poslati ratelu, ako ti ne budu resili prigovor pozitivno
 
Zovi Kontakt centar, trazi da posalju urgenciju Back-officu / (Odeljenju za brigu o korisnicima)
Pitaj ih i za broj zahteva pod kojim ti je kreiran prigovor/reklamacija i onda pisi i mailom isto, zahtevaj povratnu informaciju ([email protected], [email protected]
Posalji pitanje na FB/Insta stranici.

Slobodno ih nagazi na vise frontova, jer su degenerici... I OBAVEZNO ponovi svuda onaj pasus sa RATEL-om i recenicu da su u obavezi da od trenutka kada ulozite reklamaciju, imaju rok od 8 dana da odgovore i predloze nacin resavanja. Pisanu dopisku cuvaj, jer ces je opciono i zaista poslati ratelu, ako ti ne budu resili prigovor pozitivno
Da, već sam zvao Call centar istog dana i usmenim putem uložio žalbu na njihov odgovor i tražio sam da me kontaktira neko iz Napredne podrške i brige o korisnicima. Rekla mi je da je će me zvati neko ponedeljak - utorak, pa se još uvek nadam pozitivnom rešavanju. U suštini, ja bih zadržao usluge po staroj ceni.
Ne znam samo da li da čekam poziv ili da pišem email-ove u međuvremenu?
 
Da, već sam zvao Call centar istog dana i usmenim putem uložio žalbu na njihov odgovor i tražio sam da me kontaktira neko iz Napredne podrške i brige o korisnicima. Rekla mi je da je će me zvati neko ponedeljak - utorak, pa se još uvek nadam pozitivnom rešavanju. U suštini, ja bih zadržao usluge po staroj ceni.
Ne znam samo da li da čekam poziv ili da pišem email-ove u međuvremenu?
Ma jooooook! Kakvo crno cekanje sa njima. To je samo prolongiranje agonije.
Oni ne zovu i kad treba da prodaju nesto, a kamo li za reklamaciju
 
Mene su danas zvali za novi ugovor .Ponuda 6m 50% ,biće mi brzi net i dva dodatna paketa .Mizerija i nije optika...Svakako osakacen u startu,plaćam isto ko onaj na optici a u startu ima on brzi net.
Ugovor postojeći je do juna ove godine.
Inače pisao zbog poskupljenja i odobrena mi cena po starom
 
Ovako, da li je normalna sl situacija, ugasim TV ugasim movie uredjaj, kada zelim da upalim movie on nereaguje na daljanski nego moram da pritisnem dugme na njemu
Meni to nije normalno,znaci gasim ga daljincem ali daljincem ne mogu da ga upalim
 
Ovako, da li je normalna sl situacija, ugasim TV ugasim movie uredjaj, kada zelim da upalim movie on nereaguje na daljanski nego moram da pritisnem dugme na njemu
Meni to nije normalno,znaci gasim ga daljincem ali daljincem ne mogu da ga upalim
Nije normalno
 
Stigao i meni račun nakon raskida ugovora, 32.000 dinara 🤣🤣🤣
Naknada za prevremeni raskid ugovora, neko u mts-u koristi neke ozbiljne droge.
Sutra ujutru pravac advokat, ne vredi sa njima drugačije.
 
Meni je pre par dana stigao sms da će mi ostati stara cena paketa iako su me prebacili na novi paket sa većom brzinom interneta.
Danas mi stiže račun i cena naknade je ista ali su dodali hbo+ hd u iznosu 365 din. U okviru starog paketa sam imao besplatan Hbo i max aplikaciju.
 
Ja sam od prosle godine aprila na Supernova nekom paketu, GPON Super PLAN 2 L (Net400 + TV Max), svi kanali otkljucani itd, uzeo na promociji za 1850rsd.
Nisam obavesten o promenama/povecanjima nijednom, niti sms-om, niti mailom.
Decembarski racun stigao normalno, 1850rsd, medjutim sad stigao racun za januar na skoro 2600rsd, gde su pritom povecali i osnovicu a i dodali mi HBO u iznosu od 356rsd i jos neke “ostale usluge i naknade” u istom iznosu..

Na telefon se ne javljaju, paket na racunu pise da je sada GPON Super PLAN 2 M (Net400 + Super TV).

Pokusao sam da iscitam sto vise prethodnih postova, nisam siguran da su mi jasne stvari 😂
Koje su opcije sada ovde? Je l to-to, od sada placam HBO ako zelim? Tj jel jedina opcija raskid ugovora i prelazak negde drugde?
 
Evo i ja da javim upravo mi je stigao racun za januar sa istom cenom od 2099 dinara .Kako i treba da bude . Bar su nesto ispostovali .
 
cekaj, nisam pratio situaciju. moze neki tldr? kada je bila promena cena? nasao sam one liste sto su objavili u novembru i tu nigde ne vidim moj paket.
imam GPON Super PLAN 2 XL (Net1000 + TV Max)
 
Nazad
Vrh Dno