Šta je novo?

Supernova (2024)

Imao sam i ja problem sa max aplikacijom. Morao sam ponovo da povezujem MAX sa provajderom pa sa mts user i pass (moj mts nalog). Sto se tice migracije povecali su mi danas upload sa 15 Mbps na 20 Mbps (coax).
Izvrsena migracija sa Super Plan 4 beli na Super Plan 4 plavi. Na korisnickom portalu sada je:
IMG_20250127_012849.jpg
Nadam se da ce ostati HBO do kraja ugovorne obaveze ( jos godinu dana). Migracijom sam izgubio dokumentarni, muzicki i extra paket.
 
Da li neko ima problem sa Supernova kablovskim internetom?

Ja evo danima gledam kako mi je brzina, umesto 200+ Mbit/s, zapravo oko 4-5... do 9-10 Mbit/s

Ovo traje danima i ne znam sta se desava. Mislim, 'znam'. Nesto su sjbali. Ali ocekivao sam da ce to da otklone. Zvao sam podrsku pre sat vremena. Klasika, prosledice tehincarima. Oni ce me naravno rano izjutra probuditi. Ako su u blizini, upasce mi onako sa sve cokulama u sobu, pogledati vezu, eventualno pitati 'ko ti je ovo radio?', promeniti T razdelnik (za modem i set-top box). Zatim ce pogledati 'lokalnu' vezu od mene do njihovog Supernova servera preko speedtest-a, sto ce dati 'odlican' rezultat i otici. Sve znam ali ne znam sta da radim. Vec sam kroz ovo prolazio pre 4 godine (ne, nemam mogucnost za drugog operatera).
Evo ga prethodni post iz 2021.

Evo kako stvari stoje trenutno kada se ulogujem na modem:

gLQvB6L.jpeg


^ Jacina signala je katastrofa. To cak i laik poput mene jasno vidi.
12. kanal 'ne postoji'.

Evo (iz prethodnog posta od pre 4 godine) kako je tada bilo:
3OknIyX.jpg

Znaci sada je jos gore nego pre 4 godine.


Takodje, pingovao sam preko WinMTR-a sve hopove do google-a, i jasno je da je problem kod Supernove.
lK8GwJC.jpeg


Evo kako je bilo pre 4 godine:
KQxfgPo.jpg


Evo speedtest ka TeleAG (Frankfurt).
8Qr4Ztz.jpeg


Naravno, majstori ce (kao i pre 4 godine) uhvatiti da mere brzinu u 'lokalu' tj. ka Supernova serveru i tu ce dobiti 'odlicnu' brzinu, koju ce da prijave sefu, i ...ispasce kako je 'sve ok'. :(


Sve se isto ponavlja. Prosto se pitam odakle da ovoga puta 'iscrpim' strpljenje da odslusam nebuloze koje ce mi prezentovati majstori kada dodju.
Sve se nadam da mi jednom dodju neki 'normalni' pa da me demantuju. Sam' njihov dolazak je nepotreban, jer problem nije kod mene. Ali avaj.


I da, desava se (a desavalo se i zadnjih meseci) da net jednostavno 'nestane'. Prosto... 'nema ga'. Pogledam 'lampice' na ruteru, sve koje trebaju da trepere...trepere, a one koje trebaju da konstantno svetle... svetle.

Eto, iskukao sam se. :)

Nego, jel' jos neko ima problem slican mom sa Supernova kablovskim internetom?
 

Prilozi

  • Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    195.4 KB · Pregleda: 9
  • Screenshot_2.jpg
    Screenshot_2.jpg
    69.8 KB · Pregleda: 8
  • Screenshot_3.jpg
    Screenshot_3.jpg
    39.7 KB · Pregleda: 6
Poslednja izmena:
@twister https://nettest.ratel.rs/ je tvoj saveznik.

Kada oni budu rekli da je sve ok, a ti "udri" po ratel nettestu.

Onda im desetine merenja pošalji na mail, a u cc stavi ratel. Pa onda čekaj odgovor.
 
Hvala za link.

Sta tacno da stavim u CC? (koji je ratel-ov mail? [email protected] ?)


Malopre me zvali. Rekao sam da 12. kanal nekada postane 'unknown' (umesto QAM256) sto je situacija kada na modemu treperi "DS" (DownStream) lampica (tj. pali se i gasi) umesto da bude stalno upaljena. I tada (kada se pali i gasi) imam za SNR 0dB. Kada se desi da lampica na modemu za DS stalno svetli, 12. kanal bude QAM256 (umesto 'unknown') i SNR bude oko 29 dB. Power kod svih kanala mi je, kao i u prethodnom postu, oko -9, -10 dBmV.

Na speedtest-u brzina (u lokalu do MTS servera) sada dolazi do 41 Mbit/s. Kod merenja na ratel sajtu download je oko 45 Mbit/s.
c6a4xLF.jpeg


Trenutno kada se na speedtest-u meri ka 'inostranstvu' tj. ka npr. Tele AG (Frankfurt) brzina je slicna, tj. oko 41 Mbit/s.

WinMTR koji istovremeno traceroot-uje i pinguje sve hopove do sajta koji mu zadas (google.com) pokazuje 100% gubitke na dva hopa unutar samog telekoma tj. Supernove.

eEGpSH1.jpeg


U telefonskom razgovoru su mi rekli da im sve screenshotove prosledim na [email protected] pa ce oni da pokrenu tehnicare.
Upravo im pisem poruku, pa ce valjda neko to tamo da pogleda.
 

Prilozi

  • Screenshot_6.jpg
    Screenshot_6.jpg
    33.1 KB · Pregleda: 8
  • Screenshot_5.jpg
    Screenshot_5.jpg
    67.5 KB · Pregleda: 10
Poslednja izmena:
Na koji mail se ovo salje?
[email protected] - ako ste Supernova korisnik
[email protected], [email protected] - ako ste mts korisnik
29. dana od datuma podneska, odnosno tačno tri nedelje od datuma evidentiranja, odobren je raskid bez penala. Samo mi je ponuđena ista cena ili raskid zbog migracije i razdužio sam sve. Ionako ima drugih opcija i ko zna zašto je to dobro.
Jel si bio u nekom promo (besplatnom) periodu u okviru te obaveze?
 
29. dana od datuma podneska, odnosno tačno tri nedelje od datuma evidentiranja, odobren je raskid bez penala. Samo mi je ponuđena ista cena ili raskid zbog migracije i razdužio sam sve. Ionako ima drugih opcija i ko zna zašto je to dobro.
Jesi li bio u nekom promo (besplatnom) periodu u okviru te obaveze?
Neka je ovde pisao da je uslov za selidbu usluge novi aneks na 24 meseca iako stari nije istekao.. Iako mi to nema logike.
Da, tako im je sada.
Jedino da se proba slanje Prigovora/Reklamacije, ali mora da se iscacka da im taj clan ne stoji u Opstim uslovima, i onda prakticno apriori vazi, i ne moze da se ospori.
 
Poslednja izmena:
Jesi li bio u nekom promo (besplatnom) periodu u okviru te obaveze?

Da, tako im je sada.
Jedino da se proba slanje Prigovora/Reklamacije, ali mora da se iscacka da im taj clan ne stoji u Opstim uslovima, i onda prakticno apriori vazi, i ne moze da se ospori.
Nije tako u svim situacijama, ne siri dezinformacije.
Bukvalno u prvom postu na ovoj stranici sam napisao za aneks.
 
Poz!
Pitanje za one koji su se žalili na račun zbog dodatno naplaćenog stb uređaja.
Upravo dobih sms sledeće sadržine:
Poštovani,
sve fakture su zatvorene na dan 27.01, i da je više plaćeno odobreno i pominje se akontacija.
Šta to znači?
 
Poz!
Pitanje za one koji su se žalili na račun zbog dodatno naplaćenog stb uređaja.
Upravo dobih sms sledeće sadržine:
Poštovani,
sve fakture su zatvorene na dan 27.01, i da je više plaćeno odobreno i pominje se akontacija.
Šta to znači?
Ja se nisam žalio konkretno za to. Ali trebalo bi da znači da su ti uvažili reklamaciju, a da će višak uplate biti prebačen na sledeći račun kao akontacija (pred-uplata)
 
Poslednja izmena:
Nije tako u svim situacijama, ne siri dezinformacije.
Bukvalno u prvom postu na ovoj stranici sam napisao za aneks.
Mene su za seobu optike na drugu adresu, na kojoj postoje iste tehnicke mogucnosti, uslovljavali potpisivanjem novog ugovora.
Zasto bih sirio dezinfo? Prenosim samo iskustva.
A najcesce iskustvo je da ti par operatera kaze par razlicitih varijanti. Svakako i da je tako, moze da se ospori ulozenim prigovorom, samo da se iscacka da nemaju to definisano u Opstim uslovima.
 
Tehnicki, ne moze da se ospori ulozenim prigovorom ako si ti potpisao novi/aneks ugovor na novoj adresi jer si pristao vec na te uslove koji su ti u tom trenutku bili predoceni.
S druge strane, kontakt centru ne treba preterano verovati jer vecinu stvari pogresno prenesu.
Najbolje je kada su takve situacije u pitanju (seoba npr) da odes u drugu poslovnicu ako ti u prvoj kazu da mora novi ugovor.
Jer kao sto sam rekao vise puta (i za popust kod IDP koda za mts optiku, za razne promocije odnosno kampanje) sve zavisi na koga naletite i ko je koliko spreman da svog vremena izdvoji kako bi nekome nesto objasnio ili ucinio za njega (npr vise od pola osoba iz poslovnica se nece iscimati da dobijete 2 dodatna meseca po dinar ako prelazite iz sbb-a itd).
 
Je l' ima neko iskustva sa ova dva modema technicolor TC7210 i TC7230? Kroz par dana ce doci Supernova monteri da donesu opremu, je l' moguce da trazim neka od ova dva modema?
 
Ja sam prenosio na drugu adresu i nije bilo potrebno potpisivati novi ugovor, ali su kroz sledeći račun naplatili neku naknadu za preseljenje od 2000rsd.
 
Je l' ima neko iskustva sa ova dva modema technicolor TC7210 i TC7230? Kroz par dana ce doci Supernova monteri da donesu opremu, je l' moguce da trazim neka od ova dva modema?
Ako ti nude, uzmi ovaj drugi. Ovaj prvi je bio, onako, krš. Jednom su mi ga menjali za drugi, korišćeni. Taj je bio težak krš. Gledaj da ti ne uvale neki korišćen, zahtevaj nov.
 
Техниколор 7230? од кад супернова има модеме/рутере са 24/8 канала?
 
Tehnicki, ne moze da se ospori ulozenim prigovorom ako si ti potpisao novi/aneks ugovor na novoj adresi jer si pristao vec na te uslove koji su ti u tom trenutku bili predoceni.
S druge strane, kontakt centru ne treba preterano verovati jer vecinu stvari pogresno prenesu.
Najbolje je kada su takve situacije u pitanju (seoba npr) da odes u drugu poslovnicu ako ti u prvoj kazu da mora novi ugovor.
Jer kao sto sam rekao vise puta (i za popust kod IDP koda za mts optiku, za razne promocije odnosno kampanje) sve zavisi na koga naletite i ko je koliko spreman da svog vremena izdvoji kako bi nekome nesto objasnio ili ucinio za njega (npr vise od pola osoba iz poslovnica se nece iscimati da dobijete 2 dodatna meseca po dinar ako prelazite iz sbb-a itd).
E bukvalno je tako!
I stvarno ljudi, vodite se ovom Mandinom pricom. Price mogu da im budu dijametralno suprotne, Call centar (prodaja/podrska/briga o korisnicima..), poslovnice. Kompletan su show. Za prodaju se UVEK obracajte agentima prodaje, radnom likovima, koji imaju daleko povoljnije ponude za zakljucivanje novih ugovora od komercijalno dostupnih na sajtu/u poslovnici itd...

Evo ukratko jednog slucaja. Komsija iznad mene je imao kablovsku Supernova net+tv pred istek u decembru. Za optiku na NetNet GPON-u sa Supernova uslugama sam mu aplicirao i cekali smo na tehnicku realizaciju... Agent ovde recimo nije ni hteo da napravi novi zahtev, jer je reko da Telekom gleda adresu korisnika, i ne moze da mu napravi promo 14 meseci gratis + 10 placeno, jer je potrebno da 6 meseci bude bez prikljucka, ili 3 meseca ali tada moze max na 50% da da promo). Ja ga uporno teram da podnese zahtev, ali nije hteo. Pozovem call centar, izdiktiram adresu, prodaja preko call centra ladno napravi nalog za opticku instalaciju, i to upravo na 14+10meseci promo, jer smo joj rekli da nam, je agent to ponudio, i da cemo kod njega da realizujemo ako ona ne moze, i zenska kaze kao moze i kod nje, sve ok. A komsha LADNO VEC IMA SUPERNOVA HFC kablovski, doduse na zenino ime.
Dakle, call centar NE VIDI da ima uslugu, i moze da mu inicira novu promo kampanju, dok mu recimo u poslovnici VIDE aktuelni prikljucak, i naravno nema ni govora o promo.
U medjuvremenu se sve naravno iskomplikuje, jer idioti ne mogu da se saberu i odrade instalaciju preko NetNet infrastrukture... i ja ladno pozovem, i kazem, ok realizujte na HFC..200/20mb/sec Odem kod njega kad su mu se najavili, otkacim mu kabl u hodniku, sakrijemo modem i Move STB, dodju monteri, zakace isti kabl, stave novu opremu, konektuju... potpise novi promo ugovor na svoje ime i dobije 14+10 meseci. Zenche mu ode popodne u mts i raskine stari ugovor.

Eto toliko koliko su potpuno explodirani u sistemu, organizaciji, medjusobnoj komunikaciji itd...
 
Apsolutno sve tačno. Mene su odmah zvali iz mts-a i trudili se svim silama da me zadrže, ali pošto nije urađena kompletna integracija, vezane su im ruke i moraju da prebace loptu na Supernovu, a tu se priča završava. Telekom ima mehanizme u centrali da sprovede sve ponude mimo agenata, no njima je takođe otežan posao, jer je Teledirekt sada ugašen i rade direktno za njih, ali sa smanjenim ovlašćenjima. Već sam digao ruke od ove igre mačke i miša, niti sam u stanju da ih trpim dok se skroz ne koncentrišu.
 
Apsolutno sve tačno. Mene su odmah zvali iz mts-a i trudili se svim silama da me zadrže, ali pošto nije urađena kompletna integracija, vezane su im ruke i moraju da prebace loptu na Supernovu, a tu se priča završava. Telekom ima mehanizme u centrali da sprovede sve ponude mimo agenata, no njima je takođe otežan posao, jer je Teledirekt sada ugašen i rade direktno za njih, ali sa smanjenim ovlašćenjima. Već sam digao ruke od ove igre mačke i miša, niti sam u stanju da ih trpim dok se skroz ne koncentrišu.
Svako ko je trenutno kod nekog bivseg operatora, kog je kupio Telekom, moze u bilo kom trenutku da raskine prigovorom/reklamacijom ako nadje nesto za sta moze da se uhvati. Ja sam recimo raskinuo Ugovor na pola ugovorne obaveze (NetNet je bivsi operator) a kao razlog sam naveo sto su mi pornici sada zakljucani, a bili su mi deo osnovnog paketa. To se tretira BITNO IZMENJENOM KOMERCIJALNOM PONUDOM, i po zakonu je podlozno raskidu ugovora bez placanja penala.. Eto, bukvalno za tu glupost. Kod Net Neta su mi bili dostupni, a da bi kod Supernove mogli da se vide, potrebno je da odrade digitalizaciju, i da ih aktiviraju u nekom novoizabranom paketu. A to ce vrv da bude 2065.
 
Napokon kraj sage sa MTS-om tj supernovom. Da podsetim, 03.01.2025. dobio mail tj rešenje u kom piše da je moj zahtev za raskid odobren i da mogu da odem u poslovnicu sa opremom da okončam, međutim posle praznika, čini mi se 9og odem sa opremom - kad ono puj pike ne važi ti to na mail što si dobio, nego moraš da čekaš da stigne pismo na kućnu adresu?!
A pisma nema, ni do današnjeg dana nije stiglo...i ja danas opet odem sa opremom i uzmem odštampam na papiru ono rešenje koje sam dobio na mail, međutim ona uze onu opremu i počela da radi raskid, nije ni pogledala onaj papir, kaže to ti ne treba, imam ja ovde u sistemi sve (lol, sad odjednom ima, a?!)

Dakle, sada je definitivno jasno da su tu glupost sa pismom na kućnu adresu izmislili kako bi odugovlačili koliko je god moguće i naplatili bar još jedan obračunski period, tačnije radnice u poslovnicama su dobile takve naredbe od šefa poslovnice ili nekog drugog šefa. Teška klošarija, teški smećari.
 
Da li neko zna Super plan 3 M , šta predviđa od free TV kanala u ponudi ?
 
Osnovni i dva dodatna TV paketa.
 
Od jutros nemam net I tv, Nis, Cara Dusana.
Zovem ih, ne javljaju se. Je l to neki kvar, o cemu se radi?
 
Poslednja izmena:
Meni je i TC7200 radio ok nešto jače od 5 godina, dok nije počeo da se pregreva i zabada. Doneli mi onda TC7210 koji isto radi ok. WiFi signal na tim Technicolor ruterima nije baš najstabilniji, ali to sam rešio kupovinom WiFi rutera sa 4 spoljne antene koji ima dosta jači signal.
 
Jos nekoliko dana pa da vidimo da li ce da ispostuju da ostane ista cena do kraja minimalnog roka ugovora kako su odgovorili porukom , ili opet zalbe zvanja . Ko dobije prvi racun za januarski mesec zamolio bih da napise da li je dobio cenu kakvu su prihvatili zalbom ili su mu uvecali racun pa moramo da se zalimo opet :p Meni su dva puta odgovorili sa sms da mi ostaje ista cena do kraja minimalnog ugovora ali sa njima se nista nezna , verovatno ih se mora malo 'podsetiti' kada bude vreme za to :p
 
Jos nekoliko dana pa da vidimo da li ce da ispostuju da ostane ista cena do kraja minimalnog roka ugovora kako su odgovorili porukom , ili opet zalbe zvanja . Ko dobije prvi racun za januarski mesec zamolio bih da napise da li je dobio cenu kakvu su prihvatili zalbom ili su mu uvecali racun pa moramo da se zalimo opet :p Meni su dva puta odgovorili sa sms da mi ostaje ista cena do kraja minimalnog ugovora ali sa njima se nista nezna , verovatno ih se mora malo 'podsetiti' kada bude vreme za to :p
Meni su isto prosledili dva puta odgovor da ostaje ista cena ali su uspeli da to pretvore da mi isključe HBO paket i plus povećaju cenu za 600 din .😄
 
Jos nekoliko dana pa da vidimo da li ce da ispostuju da ostane ista cena do kraja minimalnog roka ugovora kako su odgovorili porukom , ili opet zalbe zvanja . Ko dobije prvi racun za januarski mesec zamolio bih da napise da li je dobio cenu kakvu su prihvatili zalbom ili su mu uvecali racun pa moramo da se zalimo opet :p Meni su dva puta odgovorili sa sms da mi ostaje ista cena do kraja minimalnog ugovora ali sa njima se nista nezna , verovatno ih se mora malo 'podsetiti' kada bude vreme za to :p
Javljam svakako jer su mi umanjili zbog žalbe za dodatni stb, decembarski je bio 1850 din.
 
Nazad
Vrh Dno