Šta je novo?

Supernova (2024)

Daljinski koji sam dobio uz Move je bas jadan. Da li je moguce koristiti neki drugi bluetooth daljinac?
 
Daljinski koji sam dobio uz Move je bas jadan. Da li je moguce koristiti neki drugi bluetooth daljinac?
Može EON ili IRIS daljinac. Moja preporuka je da kupiš IRIS daljinac i upariš ga preko bT -a a možeš na njega da upariš i daljinski od tv-a, tako da ti više daljinski od Tv-a neće trebati. Imaš na KP, 600 din koštaju.
 
Ne radi mi max koji sam dobio od supernove...
Meni je prekjuce samo odjednom trazio da se ulogujem preko operatera. Kad sam uneo stare podatke nije me pustilo, onda sam isao logovanje sa podacima sa mojmts naloga i onda mi trazilo da napravim novi profil 🤣
Kontam da je moj nalog migriran na telekom ali ne znam zasto nisu samo sve migrirali nego sam morao ponovo da pravim nalog. Naravno bez ikakvog obavestenja sa njihove strane.
 
Ni meni ne radi max tj. pise da nisam pretplacen iako sam potpisao ugovor pre neki dan na super plan 3l paket koji ukljucuje tu uslugu. Nisu mi nista ukljucili, ni hbo+, ni appolon ni dodatne izabrane pakete i jos brdo stvari koje idu u okviru potpisanog paketa. Ponovo moram da se natezem sa njima..totalni amaterizam.
 
Pogledajte prilog 477353

Evo vam forme za prigovor, sa trazenjem a) raskida bez penala b) zadrzavanja stare cene, uz pozivanje na sve relevantne zakone:


Postovani,

Ulažem Prigovor/Reklamaciju vezanu za povećanje cena Telekom Srbija/mts/Supernova usluga koje nisu adekvatno i na jasan, nedvosmislen i razumljiv način predočene meni kao korisniku u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektronskim komunikacijama i Zakonom o obligacionim odnosima. Informaciju o toj nameri nisam dobio ni na jednom kanalu komunikacije – SMS porukom, e-mailom ili fizički dostavljenom računu/Obaveštenju na adresi stanovanja/priključka. Poskupljenje i nova bitno izmenjena komercijalna ponuda su objavljeni na vašem portalu, na sledeće navedenom linku: Od 9. januara 2025. aktuelna komercijalna ponuda važi za sve mts korisnike | Moja Supernova , u saopštenju iz kojeg se jasno i nedvosmisleno ne zaključuje namera Telekoma Srbije/mts/Supernove, a čime se ja kao potrošač dovodim u zabludu, suprotno Zakonu o zaštiti potrošača.

a) Pošto nisam saglasan sa promenom cene usluge za koju sam potpisao važeći Ugovor, sa jasno navedenom komercijalnom ponudom i cenama u okviru minimalne ugovorne obaveze, a sa druge strane vi ste samoinicijativno bitno izmenili komercijalne uslove i ponudu u odnosu na onu navedenu u Ugovoru – tražim raskid Ugovora bez obaveze naknade štete, prema zakonima navedenim u prethodnom pasusu.

b) S obzirom na to da ste počev od 9.1.2025. samoinicijativno bitno izmenili komercijalne uslove i ponudu ukinuvši određene TV kanale, a pritom i povećali iznos mesečne pretplate za paket usluga u odnosu na onu navedenu u Ugovoru, za šta nisam saglasan, tražim od vas zadržavanje starog iznosa mesečne pretplate navedenog u aktuelnom Ugovoru. Ukoliko ishod reklamacije ne bude pozitivno rešen, tražiću raskid Ugovora bez obaveze naknade štete, prema zakonima navedenim u prethodnom pasusu.

Zamoliću vas da mi hitno obustavite migraciju paketa i usluga, i da me u što kraćem roku obavestite o rešenju navedenog Prigovora/Reklamacije. U suprotnom, biću prinuđen da se primarno obratim resornom telu RATEL za posredovanje u vansudskom rešavanju spora, a potom i nadležnom sudu.

Unapred hvala. Moje informacije su navedene niže:

Vlasnik ugovora:
JMBG:
Adresa:
Paket u aktuelnom ugovoru:
Šifra korisnika:
Kontakt e-mail:

Srdačan pozdrav,
Xxxx Xxxxxxxxxx
E svaka ti cast!Bas cu da probam ovo.
 
Meni je prekjuce samo odjednom trazio da se ulogujem preko operatera. Kad sam uneo stare podatke nije me pustilo, onda sam isao logovanje sa podacima sa mojmts naloga i onda mi trazilo da napravim novi profil 🤣
Kontam da je moj nalog migriran na telekom ali ne znam zasto nisu samo sve migrirali nego sam morao ponovo da pravim nalog. Naravno bez ikakvog obavestenja sa njihove strane.
Meni je MAX samo prestao da radi pre par dana. Pisalo mi da nemam pretplatu, ali mi uopšte nije iskočilo obaveštenje da treba da pravim novi profil preko provajdera. Sreća da sam video danas da si napisao ovo, inače mi ne bi ni palo na pamet da treba da pravim novi profil. Sad opet radi.
 
Meni je MAX samo prestao da radi pre par dana. Pisalo mi da nemam pretplatu, ali mi uopšte nije iskočilo obaveštenje da treba da pravim novi profil preko provajdera. Sreća da sam video danas da si napisao ovo, inače mi ne bi ni palo na pamet da treba da pravim novi profil. Sad opet radi.
E kad već spomenuste max,
upravo sam probao da se ulogujem,
ulogujem se ali mi traži da izaberem plan. Video klub HBO od radi.
 
E kad već spomenuste max,
upravo sam probao da se ulogujem,
ulogujem se ali mi traži da izaberem plan.
A jesi li išao na ono da se uloguješ sa korisničkim imenom i lozinkom sa sajta moj.mts.rs? Ja sam išao tu, prvo uneo podatke za logovanje na moj.mts, pa mi je tražilo da unesem email adresu i lozinku, onda sam tu uneo email adresu koju sam koristio ranije i staru lozinku za MAX i sad mi opet radi.
 
A jesi li išao na ono da se uloguješ sa korisničkim imenom i lozinkom sa sajta moj.mts.rs? Ja sam išao tu, prvo uneo podatke za logovanje na moj.mts, pa mi je tražilo da unesem email adresu i lozinku, onda sam tu uneo email adresu koju sam koristio ranije i staru lozinku za MAX i sad mi opet radi.
Nisam nego sam odma kucao svoje korisničko ime i šifru.
Nisam nego sam odma kucao svoje korisničko ime i šifru.
Evo upravo probao i evo šta izbaci:

It looks like your account info isn’t quite right, or you don’t have access to Max through this provider. Please review your account info, or contact your provider for more information.
 
Nisam nego sam odma kucao svoje korisničko ime i šifru.

Evo upravo probao i evo šta izbaci:

It looks like your account info isn’t quite right, or you don’t have access to Max through this provider. Please review your account info, or contact your provider for more information.
nisi izgleda jos uvek migriran na mts ....
 
Pogledajte prilog 477353

Evo vam forme za prigovor, sa trazenjem a) raskida bez penala b) zadrzavanja stare cene, uz pozivanje na sve relevantne zakone:


Postovani,

Ulažem Prigovor/Reklamaciju vezanu za povećanje cena Telekom Srbija/mts/Supernova usluga koje nisu adekvatno i na jasan, nedvosmislen i razumljiv način predočene meni kao korisniku u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektronskim komunikacijama i Zakonom o obligacionim odnosima. Informaciju o toj nameri nisam dobio ni na jednom kanalu komunikacije – SMS porukom, e-mailom ili fizički dostavljenom računu/Obaveštenju na adresi stanovanja/priključka. Poskupljenje i nova bitno izmenjena komercijalna ponuda su objavljeni na vašem portalu, na sledeće navedenom linku: Od 9. januara 2025. aktuelna komercijalna ponuda važi za sve mts korisnike | Moja Supernova , u saopštenju iz kojeg se jasno i nedvosmisleno ne zaključuje namera Telekoma Srbije/mts/Supernove, a čime se ja kao potrošač dovodim u zabludu, suprotno Zakonu o zaštiti potrošača.

a) Pošto nisam saglasan sa promenom cene usluge za koju sam potpisao važeći Ugovor, sa jasno navedenom komercijalnom ponudom i cenama u okviru minimalne ugovorne obaveze, a sa druge strane vi ste samoinicijativno bitno izmenili komercijalne uslove i ponudu u odnosu na onu navedenu u Ugovoru – tražim raskid Ugovora bez obaveze naknade štete, prema zakonima navedenim u prethodnom pasusu.

b) S obzirom na to da ste počev od 9.1.2025. samoinicijativno bitno izmenili komercijalne uslove i ponudu ukinuvši određene TV kanale, a pritom i povećali iznos mesečne pretplate za paket usluga u odnosu na onu navedenu u Ugovoru, za šta nisam saglasan, tražim od vas zadržavanje starog iznosa mesečne pretplate navedenog u aktuelnom Ugovoru. Ukoliko ishod reklamacije ne bude pozitivno rešen, tražiću raskid Ugovora bez obaveze naknade štete, prema zakonima navedenim u prethodnom pasusu.

Zamoliću vas da mi hitno obustavite migraciju paketa i usluga, i da me u što kraćem roku obavestite o rešenju navedenog Prigovora/Reklamacije. U suprotnom, biću prinuđen da se primarno obratim resornom telu RATEL za posredovanje u vansudskom rešavanju spora, a potom i nadležnom sudu.

Unapred hvala. Moje informacije su navedene niže:

Vlasnik ugovora:
JMBG:
Adresa:
Paket u aktuelnom ugovoru:
Šifra korisnika:
Kontakt e-mail:

Srdačan pozdrav,
Xxxx Xxxxxxxxxx
Na koji mail se ovo salje?
 
Izhgleda da svi moraju ponovo da prave profil za MAX.
 
Kazu da su imali nekih tehnickih problema pa valjda ce resiti ,🤔🙈
 
Ne radi mi max koji sam dobio od supernove...

Meni je prekjuce samo odjednom trazio da se ulogujem preko operatera. Kad sam uneo stare podatke nije me pustilo, onda sam isao logovanje sa podacima sa mojmts naloga i onda mi trazilo da napravim novi profil 🤣
Kontam da je moj nalog migriran na telekom ali ne znam zasto nisu samo sve migrirali nego sam morao ponovo da pravim nalog. Naravno bez ikakvog obavestenja sa njihove strane.

Meni je MAX samo prestao da radi pre par dana. Pisalo mi da nemam pretplatu, ali mi uopšte nije iskočilo obaveštenje da treba da pravim novi profil preko provajdera. Sreća da sam video danas da si napisao ovo, inače mi ne bi ni palo na pamet da treba da pravim novi profil. Sad opet radi.

E kad već spomenuste max,
upravo sam probao da se ulogujem,
ulogujem se ali mi traži da izaberem plan. Video klub HBO od radi.

A jesi li išao na ono da se uloguješ sa korisničkim imenom i lozinkom sa sajta moj.mts.rs? Ja sam išao tu, prvo uneo podatke za logovanje na moj.mts, pa mi je tražilo da unesem email adresu i lozinku, onda sam tu uneo email adresu koju sam koristio ranije i staru lozinku za MAX i sad mi opet radi.

ej izvini i meni sad ne radi ne znam sta se ovo desava.... drugarica htela da gleda seriju i nece log in

Izhgleda da svi moraju ponovo da prave profil za MAX.

Ma da, pobrisali nam svima profile. Njihova tehnička podrška je najveći problem. :D

resice valjda imam jos jedan hbo nalog u steku XD

ok hvala probao tamo i radi sve je ok tamo ali na app jok nece pa nece
Sad ne radi ni kod mene preko MTS naloga iako sam bio ostao prijavljen. Sad piše da obnovim pretplatu. HBO+ paket za sada radi.
 
Evo probao sad random film i sve ok sljaka preko ovog novog naloga.
Upravo zvao rešeno mi je u vezi žalbe na račun tj. što mi je dodatni stb bio naplaćen jer sam dobio te fakture,
migriran na novi paket a još uvek na supernova korisničkom portalu nije ažurirano,
što se maksa tiče, reče mi čovek da se i drugi korisnici žale tako da je to trenutni problem,
i potvrđeno da mi HBO ostaje do kraja ugovora.
 
Upravo zvao rešeno mi je u vezi žalbe na račun tj. što mi je dodatni stb bio naplaćen jer sam dobio te fakture,
migriran na novi paket a još uvek na supernova korisničkom portalu nije ažurirano,
što se maksa tiče, reče mi čovek da se i drugi korisnici žale tako da je to trenutni problem,
i potvrđeno da mi HBO ostaje do kraja ugovora.
evo i ja sam resio sam Max kako rece neki kolega gore moras napravis novi nalog preko mts portala i moze sa istim email adresom koji si koristio i ranije.
 
evo i ja sam resio sam Max kako rece neki kolega gore moras napravis novi nalog preko mts portala i moze sa istim email adresom koji si koristio i ranije.
Promenili mi lozinku i ja sam vratio staru,

probo da povežem i dalje neće.
Al dobro nije mi maks toliko ni bitan.
 
29. dana od datuma podneska, odnosno tačno tri nedelje od datuma evidentiranja, odobren je raskid bez penala. Samo mi je ponuđena ista cena ili raskid zbog migracije i razdužio sam sve. Ionako ima drugih opcija i ko zna zašto je to dobro.
 
Nazad
Vrh Dno