Šta je novo?

Supernova (2024)

Meni na mail nisu odgovorili do danas kada sam podneo i prigovor u radnji. Stize mi odgovor na mejl da se strpim jos

Poštovani,
Kako smo izvršili potrebne provere, Vaš zahtev ----- je u toku relaizacije, bićete obavešteni po ishodu.
Molimo Vas za strpljenje do rešavanja.
Hvala Vam na razumevanju.

Niko nezna koliko moj paket poskupljuje . Valjda ih buni sto imam besplatnu televiziju . A internet placam 2100 za 150-75 Pa neznaju koliko da mi dignu cenu . Ja mislim da ce da me prebace na 200-200 ali stim da placam punu cenu interneta . Sto mi nepada napamet .Ako bude neka prihvatljiva cena mozda i ostanem do kraja ugovora a ako dignu do nebesa cenu moram sto ranije da predjem kod lokalca. Bar za novu godinu da imam internet . Haos sta rade . Sada verovatno imam dve prijave jednu preko mejla i jednu preko radnje . Da vidimo ko ce brze da resi .
 
Mene pozvaše posle 5 dana konačno, placao bi 1250 din mesečno (2100 tv paket osnovni sa 50% popusta kao OSI + 200 din dodatnu karticu) jedini što mi se ne svidja što hoće da mi napakuju neki filmski paket od još 400 din pa sam podneo prigovor. Javiće u roku od 8 dana.
 
Screenshot_1477.png
Do pre neki dan nije bilo ovo svod Filmski🤔...
 
Ja sam bio i u poslovnicu i iste veče sam slao mejl putem one kontakt forme na stranici supernova da ne želim da mi se menja cena i paket. Posle 4 dana mi stigo sms onaj generički :
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
A na mej mi kasnije stiglo:
Poštovani,
Proverom smo ustanovili da ste kontaktirani od strane nadležne službe.
Tom prilikom je sklopljen dogovor o nastavku saradnje na obostrano zadovoljstvo.
Srdačan pozdrav,
Ove godine potpisan ugovor 24meseca po 50% popusta-Gpon super net max=1524din
 
tv paket osnovni sa 50% popusta i neki filmski paket od još 400 din
Menja se Super TV ponuda i uz osnovne kanale uzima jedan kombo paket po izboru (Filmski, Muzičko-zabavni, Dečiji i Dokumentarni) besplatno. Uz Filmski je uključen Max (ex HBO).
 
Menja se Super TV ponuda i uz osnovne kanale uzima jedan kombo paket po izboru (Filmski, Muzičko-zabavni, Dečiji i Dokumentarni) besplatno. Uz Filmski je uključen Max (ex HBO).
Kako besplatno kad oce da mi naplate 400 din?
 
Menja se Super TV ponuda i uz osnovne kanale uzima jedan kombo paket po izboru (Filmski, Muzičko-zabavni, Dečiji i Dokumentarni) besplatno. Uz Filmski je uključen Max (ex HBO).
Nisu uključeni HBO i MAX uz filmski.
 
Zar Max ne ide uz paket HBO+ po ceni od 749 dinara?
 
I tako, od upita do odgovora posle 8 dana će se pretvoriti u 20 dana, taman dok udjete svi u 10 januar i onda ne možete da raskinete.
 
I kod mene isto, juce sam baš gledao, ovaj zadnji filmski nije bio u listi.
Šta li to znači?
Vrlo moguce da znaci da su me lagali da ce mi ostati svi kanali uz paket i da ce mi ostaviti samo filmski paket uz osnovni od februara i da cu morati da im napravim haos :D
 
Ali još uvek stoje Apolon, HBO...
I otkud znaju da hoćemo filmski paket? 🙂
 
Ali još uvek stoje Apolon, HBO...
I otkud znaju da hoćemo filmski paket? 🙂
Pa stoje jer je do 31. janaura besplatno svima, a i novi paketi kreću od 9. januara, svakako tek od 1. februara će se videti prava situacija, a filmski mislim da ide po defaultu pa se posle menja...
No, ja imam dokaz da su oni meni rekli da paket kanala ostaje nepromenjen, pa sad nek rade šta hoće, ja imam dokaz i za kasniji raskid ako mi uskrate uslugu
 
10.12 podneo zahtev, dva puta zvali sa ponudom, odbio, rekli poslace mejl, ako nista ne stigne 09.01 nosim opremu, proslo 30 dana nisu odgovorili
 
Stav Ratela

Поштовани,



Поводом обавештења оператора Телеком Србија а.д. Београд објављеног на званичној интернет страници оператора, дана 1.12.2024. године, у коме се, између осталог, наводи да ће за све кориснике од 9.1.2025. године важити пакети из актуелне комерцијалне понуде, указујемо да није јасно наведено на шта се наведено обавештење односи, односно какве ће промене услова уговора наступити.

Стога је препорука Регулаторног тела за електронске комуникације и поштанске услуге да контактирате оператора Телеком Србија а.д. Београд путем корисничког центра, електронске поште или одласком у пословницу како би Вам пружио информацију о томе да ли објављено обавештење представља једнострану измену услова Вашег уговора, као и о Вашим правима утврђеним Законом о електронским комуникацијама (у даљем тексту: Закон) и Законом о заштити потрошача.

У случају да наведено обавештење оператора представља једнострану измену Вашег уговора, информишемо Вас да према члану 131. Закона имате право на раскид уговора без обавезе плаћања трошкова у вези са раскидом и то у року од 30 дана од дана пријема обавештења о намери једностране измене услова уговора од стране пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге.



С поштовањем,

РАТЕЛ
 
@jaksa007 ako njima nije jasno, onda kako običnom korisniku da bude jasno...

Ratel, francuska sobarica.
 
Za ne bi trebalo Ratel da traži objašnjenje od mts-a, budući da se odnosi na sve korisnike, a ne da nas upućuje da pojedinačno tražimo razjašnjenje
Zato vam kažem, da ne biste sebi napravili problem da vas dočekuju računi od 60e zbog čekanja njihovih fantomskih odgovora na "upite", uzimate opremu u ruke i raskid momentalni.
 
Upravo sam priložio reklamaciju na onaj dodatni stb što mi stoji u računu,
od računa za jun pa do danas mi je pisalo 150 dinara dodatni stb, a taj treći stb ne plaćam 24 meseca, pa će vidimo.
 
Kakva je procedura oko raskida ugovora, treba li se nekom obratiti pre raskida?
 
Vrh Dno