Šta je novo?

Supernova (2024)

Izvinjavam se sto upadam kao padobranac, posto nisam pratio redovno temu, ali ako neko moze da mi objasni... Dakle kupio sam pre izvesnog vremena Hisense tv koji ima Vidaa operativnis sistem. Mone n go aplikacija nije postojala za ovaj sistem. Obracao sam im se par puta, ali su mi govorili kako ne postoji za vidaa os i da ce uzeti u razmatranje. Mislio sam da nema od toga nista. Medjutima danas iz zezanja uzmem da pretrazim store i izadje aplikacija MOVE. Ima onu crvenu rewind strelicu i deluje da je to ta aplikacija. Naravno nema nikakvih podataka o datumu postavljanja, za sta se koristi i slicno. Probao da instaliram, medjutim kada to uradim, daje mi tri opcije. Jedna je qr kod, druga je numericki kod i treba manuelno logovanje. QR kod me vodi na neki link na appstore-u na telefonu koji ne radi. Ovo preko numerickog koda kada upisem, pise da ne postoji zadati uredjaj. A kada pokusam manuelno logovanje, tu moram da izaberem provajdera i sad tu stoji Telekom Srbija i jos 5-6, ali nema nigde Supernove. Odnosno ima, ali Supernova Bih. Nema Srbije. Sad ne znam jel to uopste ta aplikacija posto se ne zove move n go, nego samo move i ako jeste, zasto nema Supernova Srbija?

U sustini interesuje me da li ja i kako mogu da koristim ovu aplikaciju za gledanje Supernova programa na Vidaa os sistemu? Hvala.
Uzmeš lepo Android TV poput Sony Bravia serije i gledaš kao čovek. Ne znam zašto si uopšte uzimao taj os koji nije ni prići androidu. Na tvom mestu bi uzeo mi box s nego što bi se drndao sa VIDOM :D
 
Nisam dobro upratio kada su mi ugradjivali televiziju da se treci stb placa (tj. treci tv). Sad tek na racunu video, promoter koji mi je rekao da je besplatno mi se ne javlja i ne odgovara na poruke... Da li mogu da vratim taj STB sto su mi ugradili bez nekih dodatnih troskova i sta treba da uradim? Inace ovo postavljam ovde jer mi mesec dana nisu na mejl odgovorili :rolleyes:
 
Pogledaj u ugovoru/aneksu koji si potpisao da li piše da za treći stb plaćaš mesečnu rentu. Ako piše, slaba vajda...
 
Ljudi ovo je užas. Izgleda da imaju naloge iz centrale da kad god ih pitaš što nema odgovora za raskid oni kažu "poslaćemo upit". Ja sam jedva sad završio. Još u poslovnici u tržnom centru Rodi u Nišu, jedan šef koji je nezainteresovan, samo šeta, lik od skoro 60 godina sa kajlom, pozvao da stane neko iz obezbeđenja jel sam im rekao da ne želim nikakve više upute da šalju i da želim momentalni raskid ugovora. Nadam se da će doc i dan kada će prodati Telekom Srbiju.
 
I, jel si uspeo da raskineš ugovor?

Ja nedelju dana i više čekam mejl sa odgovorom, a podneo sam zahtev u poslovnici...
 
Jesam. Ali hvataju na tu foru da kad ih pitaš u poslovnicama što niko ne odgovara, oni kažu "e o šaljemo nov upit". I onda uvek čekaš ispocetka brojanje od 7 dana, a oni iz centrale nikad ne odgovaraju. Tako da idite u poslovnice i kažite da ne izlazite iz poslovnice dok vam napismeno ne raskinu ugovor. Juče su mi rekli da moze HBO, danas mi stigao sms da ne može. Kad sam ih pitao u poslovnici na šta ovo liči, oni mi rekli "a pa predomislili su se". Ali je najveći biser što šef sa kajlom koji neće ni reč da pita šta je problem, zove obezbedjenje iz tržnog centra da pridje.
 
Nisu me ni zvali, samo su mi poslali sms gde je naglašeno da mi se iznos osnovnih usluga neće menjati, a to može da znači da za dodatne usluge kao što su Apollon i Max, koje su mi sada aktivne u okviru paketa Super Plan 2L, moram da doplaćujem.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241217_143615_Messages.jpg
    Screenshot_20241217_143615_Messages.jpg
    158.5 KB · Pregleda: 50
Meni su rekli u pozivu da sto se neta tice ide na 400/400 a TV ide na Osnovnu + Filmski + HBO+ (bez muzickih, decijih, dokumentarnih) verovatno i bez Appolona. Rekao sam im da zelim istu cenu i iste uslove do kraja UO. 400/200 + TV Plus (nekadasnji najveci paket SN).
 
I šta su ti odgovorili?
Ili čekaš odgovor?
 
Znači fascinantni su kako svakome drugačije rade... Meni su rekli da će ostati kanali, kao što i rekoh pre neki dan na forumu i ista cena, što se neta tiče ne znam jel će biti 400/200 ili 400/400 mbps. Na mts temi su pisali skoro da ne mogu nikoga da ostave na stari paket, tako da eventualno što nama sad mogu da urade je da nas prebace na aktuelne pakete sa osnovnom tv + svim kombo paketima + HBO+ i starom cenom, ali videćemo već što se neta tiče 9. 1. a kanala 1. 2...
1000003580.jpg
 
Danas bio u radnji da proverim da li oni imaju tacne podatke koliko mi ide cena gore , posto ovi preko mejla ne zovu. Decko u radnji nema pojma . Ja imam besplatnu televiziju i internet placam 150-75 2100 dinara . Rekao mi mozda mi ostane ista cena a mozda skoci na 3500 LOL . Poslao sam zahtev iz radnje da mi ostane ista cena ili raskid . Sada cekam odgovor . Kada ovi iz radnje neznaju nista , sta reci.
 
Ljudi,nemojte da čekate te njihove upite jer vam nece odgovoriti. To im je fora da zamajavaju dok prodje decembar. Posle idu praznici i kasno ce biti za raskid. Oni iz poslovnica samo šalju upite i nikakvi odgovori ne stižu. Opremu u ruke svi i raskidajte ugovore!
 
Poslednja izmena:
Imam mesto za dodatan smart uredjaj na nalogu. Oce neko da se dogovaramo oko toga? Slobodno pisite u PP :)
 
Kako im svakog dana dosadjujem e-mailom koji sam ostavljao i ovde malo ranije, tek danas, posle 5 dana dobio sam novo na e-mail:
Poštovani Z........,
Nadležna služba je upoznata sa Vašim obraćanjem, s tim u vezi Vas molimo za strpljenje do obaveštenja putem koga ćete biti detaljno informisani.
Molimo Vas za strpljenje do poziva.
Srdačan pozdrav,
S......
 
@zmanic zvace te oni uskoro, javi sta su ti ponudili. Meni je stigao takav mail par sati pre poziva. Poziv je bio popodne u 5.
 
Hoce ali malo sutra, ocekuj odgovor na mail, tamo negde 03.01.2025. 😁 Mufljuzi su to i prevaranti, sto rece neko od forumasa, namerno odugovlace, ja cekam odgovor vec 9 dana, ali nema veze, u svakom slucaju idem u poslovnicu da raskinem ugovor...
 
@zmanic zvace te oni uskoro, javi sta su ti ponudili. Meni je stigao takav mail par sati pre poziva. Poziv je bio popodne u 5.
Aha,
zvaće nego šta će, preko blokiranog brojnog opsega ;) samo što tamo nikoga nema da podigne slušalicu,
Ja tražim napimeno sve kako bih podneo Zahtev za raskid ili nešto drugo...
Nema razgovora sa neprijateljem!
 
Aha,
zvaće nego šta će, preko blokiranog brojnog opsega ;) samo što tamo nikoga nema da podigne slušalicu,
Ja tražim napimeno sve kako bih podneo Zahtev za raskid ili nešto drugo...
Nema razgovora sa neprijateljem!
Pa to je i poenta. Što čekaš NAPISMENO. LJUDI NEĆE DA VAM DAJU NAPISMENO, JA SAM ČEKAO DESET DANA I NIŠTA NISU ODGOVORILI. MAJU SVE SA TIM NA PISMENIM ODGOVORIMA KOJI NIKAKO DA STIGNU DA BI PROŠAO ROK ZA RASKID. SVI KOJI HOĆETE TA RASKINETE OPREMU U RUKE I U POSLOVNICE.
 
Nisu me ni zvali, samo su mi poslali sms gde je naglašeno da mi se iznos osnovnih usluga neće menjati, a to može da znači da za dodatne usluge kao što su Apollon i Max, koje su mi sada aktivne u okviru paketa Super Plan 2L, moram da doplaćujem.
Tačno. Evo šta su meni odgovorili na Messenger... Screenshot_20241217-175330.png
 
Ja nakon primljenog sms-a opet nazvao call centar (začudo čekao samo desetak minuta) i pitao za MAX, Apollon, Hbo/Cinemax da li mi ostaju u okviru trenutnog iznosa pretplate, ona nije znala odgovor, pa je prosledila novi prigovor nadležnoj službi.
Ono što je ona mogla da mi ponudi je prelazak na novi Super Plan 3L gde bih imao sve napred navedeno i kao benefit zbog dodavanja treće usluge (fiksni telefon) dobio bih 14 meseci 50% popusta na mesečnu naknadu.
 
Koliko se ceka odgovor na umanjenje racuna,poslato pre 14 dana,evidentirana reklamacija racuna i po donetom resenju bicete obavesteni.
 
Ajde što neće da odgovore vama što hoćete da raskinete, nego što neće da odgovore ni meni koji hoću da potpišem ugovor (jer nemam drugog izbora) xD
Pozovi ih i trazi da ti daju ponudu, i ako ti odgovara ponuda trazi da potpises preko mejla, odmah završavaju, samo je potrebno da sutra vratis mejl da si saglasan. Ja sam tako uradio
 
Pozovi ih i trazi da ti daju ponudu, i ako ti odgovara ponuda trazi da potpises preko mejla, odmah završavaju, samo je potrebno da sutra vratis mejl da si saglasan. Ja sam tako uradio
Dobra ideja, zvacu bih sutra jer ovo preko maila očigledno ne funkcioniše.
 
Dobih ovaj odgovor:
Poštovani,

Kako ste korisnik paketa GPON Super PLAN 3 XL (Fiksni + Net1000 + TV Max), isti neće biti predmet migracije.

Sta su vama koji imate isti paket odgovorili?
 
Sta su vama koji imate isti paket odgovorili?
Ako si ugovor potpisao posle 15. novembra, nije predmet migracije. U suprotnom, proveri račun, pogledaj da li je 2023v2 i ako jeste, podnesi zahtev za raskid ugovora.
1000015157.jpg
 
Nazad
Vrh Dno