Šta je novo?

Supernova (2024)

Da... Plejer direktno na sajtu im je katastrofa, koči, baguje pogotovo kad se vraća unazad, valjda bude bolje na tom novom MOVE.
Ma nije samo to već prvo, nama sa čitačima ekrana je nezgodno pogotovo početna strana, jer ne piše rts1, rts2 nego dnevnik itd pa ajd ti sad razmišljaj gde ti je taj program koji tražiš, em to vraćanje kanala, to im je dosta nepristupačno.
Aplikacija za telefon jeste pristupačna po svemu.

Em vidiš ime kanala, em možeš da vratiš sve kako treba.
 
Ja sam dobio odgovor od Supernove na moj zahtev za raskid ugovora usled promene uslova.

Raskid se realizuje 30 dana nakon podnošenja zahteva, a korisničku opremu možete vratiti u poslovnicu, sedam dana nakon realizacije raskida.

Ovaj deo nigde u ugovoru nisam nasao. Da li je ovo praksa ili samo hoce da produze period na 30 dana?
Posle koliko vremena od podnošenja zahreva su ti odgovorili?
 
Zvali iz Telekoma posle žalbe (nakon 4 dana)... Koristim GPON SuperPlan 2L 3700din (1850 sa popustom)
Ponudili: GPON SuperPlan 2M
  • 400/400Mbps (umesto 400/200)
  • Super TV osnovni + gratis filmski i HBO+ (umesto svih otključanih kanala)
  • 4800din (2400) sa popustom

Poskupljenje od "samo" 1100 dinara (550 sa popustom) i urnisana TV ponuda.

Rekao sam im da tražim istu cenu, istu brzinu neta i istu ponudu TV kanala do kraja UO.

Zvaće me...
 
Ja podneo zahtev za obnovu ugovora na optici, za plan 4 ponudili 18m po 50%.

Pitao sam mogu li online da podnesem zahtev za raskid ili mora u poslovnicu, reče agent da ne moram uopšte, jer kao već je podnet. To mi nije jasno da li ide automatski kad je 30 dana pred kraj UO ili misle na onaj što sam podneo kao i svi, zbog povećanja cene, ali tu smo se dogovorili da ostane stara cena. Reče samo da vratim opremu pred kraj i to je to.

Iskreno mi je malo čudno, pa da proverim jel imao neko slično iskustvo, da ne odem na kraju UO, a oni kažu ima otkazni rok od 30 dana?
 
Ja sam sve istog dana uradio, vratio uređaje i sve. To vaše pisanije mejlova oni i vole. Bude posle da budete korisnici i dalje. Ko zaista reši lepo spakujete uređaje u kesu prošetate do mts-a usput kupite kokice i kraj. Kakva ljubavna pisma.
 
Ja već pominjah da su meni odbili da prime opremu, čak i da prime zahtev koji sam doneo. Pisao Tržišnoj, ali se ni oni ne javljaju.
Ako se ne jave uskoro, šaljem opremu i zahtev poštom.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Vratio se iz poslovnice, kažu da sad nema otkazni rok, zato je pticatrkačica i mogao da vrati odmah. Uglavnom pred kraj ugovorne se odnesu uređaji i to je to.
 
Sto napadas coveka? I da moze se svaki ugovor raskinuti, e sad da li sa penalima ili ne, to je druga prica...
 
Ako misliš na mene, ne znam odakle ti to da napadam čoveka, no nebitno.

Zeljkoz na svom primeru potvrđuje gore kakva je pre bila situacija, sad su izgleda promenili proceduru.
 
Zahtev za raskid po Članu 131 ZEK možete da sačinite i u slobodnoj formi pa potpišete kvalifikovanim elektronskim sertifikatom (eUprava potpis u klaudu ili ličnom kartom kroz Adobe reader, Član 21 opštih uslova za pružanje usluga u javnoj fiksnoj mreži Telekoma Srbija)
 
Ja od febraura ove godine koristim GPON Super Plan 3L (NET 400, TV sve otključano i fiksni) i imam ugovor na 24M sa 50% popusta sve vreme.
U petak 13.12.24. im pustio mail da nisam saglasan sa promenama i migracijom paketa na moju štetu i usput napomenuo da mi MAX aplikacija ne radi od maja (više puta prijavljivao problem ali i dalje nije rešen).
Jutros nešto posle 8h mi odgovorili da moj paket nije predviđen za migraciju na nove uslove i da nastavljam da koristim usluge kao i do sada.
A što se tiče MAX aplikacije, opet su se izvinili i rekli mi da budem strpljiv. ;)
Ako stvarno ostane tako, ja sam zadovoljan.
 
Poslednja izmena:
Vama smima odgovorili brzo . Ja jos od proslog utorka cekam da me neko pozove. Bar su u mejlu rekli da ce da me neko pozove u stvarnosti nista . Ako me do sutra ne pozovu . Saljem novi mejl sa istom zalbom . Imam fore do 31 da pokrenem raskid. Ali da su spori spori su .
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se sto upadam kao padobranac, posto nisam pratio redovno temu, ali ako neko moze da mi objasni... Dakle kupio sam pre izvesnog vremena Hisense tv koji ima Vidaa operativnis sistem. Mone n go aplikacija nije postojala za ovaj sistem. Obracao sam im se par puta, ali su mi govorili kako ne postoji za vidaa os i da ce uzeti u razmatranje. Mislio sam da nema od toga nista. Medjutima danas iz zezanja uzmem da pretrazim store i izadje aplikacija MOVE. Ima onu crvenu rewind strelicu i deluje da je to ta aplikacija. Naravno nema nikakvih podataka o datumu postavljanja, za sta se koristi i slicno. Probao da instaliram, medjutim kada to uradim, daje mi tri opcije. Jedna je qr kod, druga je numericki kod i treba manuelno logovanje. QR kod me vodi na neki link na appstore-u na telefonu koji ne radi. Ovo preko numerickog koda kada upisem, pise da ne postoji zadati uredjaj. A kada pokusam manuelno logovanje, tu moram da izaberem provajdera i sad tu stoji Telekom Srbija i jos 5-6, ali nema nigde Supernove. Odnosno ima, ali Supernova Bih. Nema Srbije. Sad ne znam jel to uopste ta aplikacija posto se ne zove move n go, nego samo move i ako jeste, zasto nema Supernova Srbija?

U sustini interesuje me da li ja i kako mogu da koristim ovu aplikaciju za gledanje Supernova programa na Vidaa os sistemu? Hvala.
 
@Bad Habbit šta se dešava prilikom odabira Telekom Srbija? To bi trebalo da se odnosi na Supernovu, zato što mts koristi Iris.
 
To je ova app i na vidaa i na playstore. Ali ne znam kakva je to app. Meni isto ne prihvata podatke, da li je to ta nova move platforma ne znam. I ne znam sto ne prihvata. Sto piše supernova bih a ne piše supernova srb?
 

Prilozi

  • Screenshot_20241216_222940_com_android_vending_MainActivity.jpg
    Screenshot_20241216_222940_com_android_vending_MainActivity.jpg
    64.3 KB · Pregleda: 71
To je ova app i na vidaa i na playstore. Ali ne znam kakva je to app. Meni isto ne prihvata podatke, da li je to ta nova move platforma ne znam. I ne znam sto ne prihvata. Sto piše supernova bih a ne piše supernova srb?
To je nova app verovatno ce biti pustena uskoro.
 
A zašto bi pisalo Supernova Srb? Kad je kod nas i Supernova pod okriljem Telekoma, više nije zaseban operater. Kada prebace sve korisnike na nove korisničke šifre i MojMts app verovatno će tada biti puštena nova app
Takođe, pošto je @Manda94 stigao update na MOVE BOXu možda je on već i ubačen u sistem za logovanje na novu MOVE app, pa može probati sa MojMts kredencijalima i operaterom Telekom Srbija :D da vidimo jel barem nekome radi...
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Izgleda da je bolje uzeti nečiji internet samo i kupiti dobru i stabilnu IPTV listu i imaš i arene i sport klub i sve filmske.
 
Nova Move aplikacija još uvek ne radi na Supernovu,ali zato Iris Go aplikacija na MTS nalog radi... Screenshot_20241217-031249.png Screenshot_20241217-031604.png Screenshot_20241217-032102.png Screenshot_20241217-032459.png
 
Nazad
Vrh Dno