Šta je novo?

Supernova (2024)

Zahtev za raskid ugovora/nepristanak na potpisivanje novog ugovora se prema zakonu mora pismenim putem u poslovnici i slanjem mejla najaviti najmanje 30 dana pre isteka istog. Moras imati pismeni zahtev tvoj i pismeni primerak pristanka kablovskog operatora inace mogu da produze sami na jos 2 godine. Procitaj zakon o zastiti potrosaca. Tako je bilo kod Supernove pre par godina, ne znam da li se sta izmenilo.

To sam i pitao, da li se išta menja, brzina, kanali, cena. Kaže sve isto ostaje. E sada hoću to i napismeno jer to rekla kazala ne pije vodu.
Do kraja nedelje, ako ne dobijem zvanicni odgovor, odlazim da ih obavestim da su zakasnili i ćao zdravo.
Da li Telekom krsi neki zakon time sto odbija da pismeno na vidljiv nacin obavesti korisnike sta se menja i kako? Koliko vidim oni samo gledaju da manipulisu korisnicima i da na svaki moguci nacin uskrate prava korisnika koja imamo po zakonu. Ne razumem zasto ne odgovaraju na mejlove, vec imamo rekla-kazala situaciju gde se svasta obecava usmeno putem telefona i u njihovim poslovnicama a radi nesto sasvim drugo gde ce na kraju vecini korisnika napraviti ozbiljan problem. Zar nije jasno definisano zakonom da moraju takve promene detaljno pismenim putem da objasne korisniku da bi korisnik kojem ne odgovara mogao bez nekog cimanja da promeni operatera.
 
Pozdrav, izvinjavam se ako je mozda bilo reci na forumu ali mnogo je teksta istranica i nisam uspeo da pronadjem ono sto me zanima.

Interesuje me da li je moguce da se na obicnom tv koji ima dvb-c gledaju kanali sa super nove bez move boksa koji moja baba ne mnoze da ukapira kako se koristi.
Super nova je opticki dovela kabl pa ima bela kutijica pa opticki reciever i iz njega izlazi koaksijalni kabl za move boks. Da li moze taj kabl da se ubaci u tv i pretraze kanali?
 
Uz optiku obično ide IPTV a ne coax, tako da verovatno nema cam karticu i dvbc
 
… ide onaj optic2coax adapter/splitter… slika ranije sa foruma - sličan ovome sa slike je kod mene povezan…
 

Prilozi

  • IMG_7906.jpeg
    IMG_7906.jpeg
    47.4 KB · Pregleda: 157
Poslednja izmena:
OK, nisam znao, to je odlicno onda CAM kartica i skeniranje

Dobih odgovor na mail da nisam saglasan sa promenama...komedija od odgovora

AGPWSu9AaCXtbFVV8UFLOgLWcSl346U_5kgLGtBv_WoG6ImI0EP06O-E3mf8ArIdkAbmggDfxQ=s40-p

09:42 (пре 37 минута)

коме ја









Poštovani,

U cilju poboljšanja i redizajniranja komercijalne ponude svih fiksnih servisa, usluga mobilne telefonije i konvergentnih paketa, pažljivo prateći svakodnevne potrebe i navike u korišćenju naših usluga, unapredili smo ponudu kako bi korisnicima pružili veći komfor i što bolje korisničko iskustvo, obaveštavamo Vas da će u toku januara 2025. godine biti realizovan proces prelaska na unapređene pakete usluga iz naše aktuelne ponude.
Unapređenom komercijalnom ponudom, korisnicima smo omogućili veći izbor tarifnih paketa i korišćenje kako novih, tako i nadograđenih servisa. Aktuelna ponuda u okviru paketa na optičkoj infrastrukturi, sada donosi dodatni kvalitet - izjednačene brzine interneta na optici podjednako brzo da preuzimanje i slanje sadržaja., dok je sadržaj TV usluge obogaćen novim televizijskim kanalima i dodatnim TV paketima: Moja Supernova - privatni korisnici: televizija, internet, telefonija
U okviru usluga mobilne telefonije omogućeno je korišćenje novih sadržajnih tarifnih profila, koji su posebno prilagođeni potrebama korisnika u pogledu besplatne količine interneta, neograničenog pristupa društvenim mrežama kao i besplatnog pristupa određenim digitalnim servisima: https://mts.rs/Privatni/Mobilna/Postpejd/Tarife/Omorika
Prelaskom na aktuelnu ponudu ostajemo verni kvalitetu i najboljem korisničkom iskustvu, a cilj nam je da svim našim korisnicima omogućimo da uživaju u svim pogodnostima naše ponude u mreži broj 1.
Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.
Nadamo se da smo Vam pružili sve informacije u vezi sa situacijom koju ste opisali.
 
Mora to grublje ako imaš alternativu, a ako ne oni su veoma dobro upućeni pa zato i ovako odgovaraju...
 
Kolege, jel imamo neki koncenzus (Srbi i koncenzus, dobar vic), da li je bolje ici u poslovnicu ili da se korisnici obrate mailom?
U smislu da se izboksuje da se cena ne menja dok traje UO.
Pozdrav !
Ja sam isao u poslovnicu, ulozio prigovor. Pozvali me telefonom i poslali sms obavestenje, posle 5-6 dana, da ostaje ista cena do kraja ugovorne obaveze.
 
Ja sam isao u poslovnicu, ulozio prigovor. Pozvali me telefonom i poslali sms obavestenje, posle 5-6 dana, da ostaje ista cena do kraja ugovorne obaveze.
Ako koristis samo internet to je ok, ako koristis kablovsku ostajes bez skoro svih kanala koji nesto vrede i imas opciju da ti daju nesto na tacnu. Trenutno valjda ostaju Arene nepromenjene, ali je verovatno pitanje vremena kada ce i Arene da stave u posebne pakete.
 
Ako koristis samo internet to je ok, ako koristis kablovsku ostajes bez skoro svih kanala koji nesto vrede i imas opciju da ti daju nesto na tacnu. Trenutno valjda ostaju Arene nepromenjene, ali je verovatno pitanje vremena kada ce i Arene da stave u posebne pakete.
Superplan 2M, net 200/100 i Tv plus...Tv me mnogo ne zanima, samo stabilan opticki net, a to mi je jedina opcija na mojoj lokaciji. Tv sam uzeo jer je tako bolji internet u paketu, nego da sam uzeo pojedinacno. Od kanala samo i gledam Arene, Premijer ligu i Ligu sampiona
 
U koje vreme se preko call centra javljaju?
 
Ja koristim paket 3M koji migrira izgleda na 3S.To znaci manje kanala a visa cena.
Zato razmisljam sta li bolje da li da im se pise mail ili prigovor u poslovnici.
Ono sto je nepoznanica(svima cini mi), je sta ce biti sa kanalima koje trenutno imamo, pa i ako ostave staru cenu.
3M sa fiksnim.
 
Ja koristim paket 3M koji migrira izgleda na 3S.To znaci manje kanala a visa cena.
Zato razmisljam sta li bolje da li da im se pise mail ili prigovor u poslovnici.
Ono sto je nepoznanica(svima cini mi), je sta ce biti sa kanalima koje trenutno imamo, pa i ako ostave staru cenu.
ostaje ti svi kanali mene zvali juce ja pitao dobio takav odg.
 
ostaje ti svi kanali mene zvali juce ja pitao dobio takav odg.
Ok, hvala kolega.
Nego, sad nesto razmisljam, oni ce verovatno svim korisnicima koji se budu zalili da rucno unesu neku zabranu u sistem da im paketi ne migriraju.
Sta ce tu sve da se desi, bice cirkus...
 
I dalje ne verujem da ljudi misle da je to sto im je receno u telefonskom razgovoru konacno i da svesno manipulisu drugim korisnicima foruma da ce biti onako kako im je receno u telefonskom razgovoru a nemaju nista napismeno. I Telekom se cini da od pocetka radi na tome da sakrije sve moguce informacije od korisnika, tako da ovi koji prenose lazne informacije ovde na forumu ili rade za Telekom, ili jednostavno troluju ljude (mozda resili problem za sebe pa sto da ne zeznu druge ljude, Srpska posla).
Evo da se zna, meni je obecano prilikom potpisivanja ugovora da ce u ugovoru pisati da su mi dostupni svi kanali dok su to obecavali korisnicima, medjutim kada je doslo vreme da se potpise ugovor, a cekali su zadnji dan da istekne ugovor, onda toga nije bilo u ugovoru i ispali su maksimalno nekorektni, a mogao sam da predjem kod drugog operatera. I pre toga mi je bilo obecano da nece biti zakljucavani kanali i uvek je toga bilo. Znaci ako je dokazano da se neki provajder slobodno bavi obmanom korisnika, to znaci oprez i dobro informisanje. Nije ti ovo kao pre 20 godina kada je bilo samo kupi novi televizor. Od pre 10-15 godina sam imao vise puta priliku da vidim da su ljudi kupili tv na svoju ruku, a da sam im pre toga rekao dajte bar da vidimo da li ima risiver, pa su mislili da su prosli jeftinije i onda morali da kupe i tv box pa ih je skuplje kostalo. Bez zurbe i bez brzih zakljucaka.
 
Ja sam isao u poslovnicu, ulozio prigovor. Pozvali me telefonom i poslali sms obavestenje, posle 5-6 dana, da ostaje ista cena do kraja ugovorne obaveze.
Ja sam bio u poslovnici pre 7 dana,reko da se ne slazem sa poskupljenjem i da hocu raskid ugovora.On to zabelezio i kaze zvace te neko,jos uvek niko da pozove.
 
Mora to grublje ako imaš alternativu, a ako ne oni su veoma dobro upućeni pa zato i ovako odgovaraju...
Ovakav C/P odgovor stvarno nisam ocekivao
Sta si ih pitao?
Ulozio prigovor i izjavio da se ne slazem sa promenama cene i uslova ugovora i pitao koje su druge opcije.

na kraju sam zvao telefonom posto imam specifican slucaj
Imam sve TV kanale i svih 200mbit na coax i na to sve svih 24 meseca 50% popusta

Ukupno placam 1990din koji sada treba da postanu 4799 bez popusta, sto je zaista neprihvatljivo.
ostaje ti svi kanali mene zvali juce ja pitao dobio takav odg.
meni rece da ne ostaju posto ja imam apsolutno sve kanale u paketu,
i kaze da takav paket vise nije moguce dobiti vec da moram izabrati jedan, i da to ne moze da bude HBO posto je on kao neki poseban paket (takodje ne prihvatam)
Kaze da bi me migrirali na 2m paket plus jedan po izboru, ali nisam uspeo da nadjem koji njemu kanali pripadaju

ne vidim nikako sta oni to mogu da ponude da bude slicno onome sto sada imam i placam.

Uputio sam prigovor cekam da me ponovo zovu da vidim da li ikako ovo mogu da rese.
 
Ovakav C/P odgovor stvarno nisam ocekivao

Ulozio prigovor i izjavio da se ne slazem sa promenama cene i uslova ugovora i pitao koje su druge opcije.

na kraju sam zvao telefonom posto imam specifican slucaj
Imam sve TV kanale i svih 200mbit na coax i na to sve svih 24 meseca 50% popusta

Ukupno placam 1990din koji sada treba da postanu 4799 bez popusta, sto je zaista neprihvatljivo.

meni rece da ne ostaju posto ja imam apsolutno sve kanale u paketu,
i kaze da takav paket vise nije moguce dobiti vec da moram izabrati jedan, i da to ne moze da bude HBO posto je on kao neki poseban paket (takodje ne prihvatam)
Kaze da bi me migrirali na 2m paket plus jedan po izboru, ali nisam uspeo da nadjem koji njemu kanali pripadaju

ne vidim nikako sta oni to mogu da ponude da bude slicno onome sto sada imam i placam.

Uputio sam prigovor cekam da me ponovo zovu da vidim da li ikako ovo mogu da rese.
ok meni su tako rekli zvala me je neka ljubazna teta i to 2 puta jer je morala je da prvo proveri to za kanale.
 
Ovakav C/P odgovor stvarno nisam ocekivao

Ulozio prigovor i izjavio da se ne slazem sa promenama cene i uslova ugovora i pitao koje su druge opcije.

na kraju sam zvao telefonom posto imam specifican slucaj
Imam sve TV kanale i svih 200mbit na coax i na to sve svih 24 meseca 50% popusta

Ukupno placam 1990din koji sada treba da postanu 4799 bez popusta, sto je zaista neprihvatljivo.

meni rece da ne ostaju posto ja imam apsolutno sve kanale u paketu,
i kaze da takav paket vise nije moguce dobiti vec da moram izabrati jedan, i da to ne moze da bude HBO posto je on kao neki poseban paket (takodje ne prihvatam)
Kaze da bi me migrirali na 2m paket plus jedan po izboru, ali nisam uspeo da nadjem koji njemu kanali pripadaju

ne vidim nikako sta oni to mogu da ponude da bude slicno onome sto sada imam i placam.

Uputio sam prigovor cekam da me ponovo zovu da vidim da li ikako ovo mogu da rese.
Popust ostaje, ne bi plaćao 4799, nego 2350 iz eračun, ali opet to je veliko povećanje. Ja sam im napisao da se ne slažem sa cenom, da razmišljam o promeni operatera da već imam neke ponude, da neću da plaćam veću cenu za goru uslugu itd. i prihvatili i dobio sam napismeno da ostaje ista cena do kraja ugovora. Za kanale mi ništa nisu rekli i dalje jer se prave ludi, ali pretpostavljam da onda ostaje isti paket, tj. da neće biti migriran.
 
kanale mi ništa nisu rekli i dalje jer se prave ludi, ali pretpostavljam da onda ostaje isti paket, tj. da neće biti migriran.
To je ono što je ključno.
Da li će zaista biti tako, ostaje da se vidi.
To bi znacilo onda praktično, da svima koji su se žalili paketi neće biti migrirani.Ako ja to dobro razumem.
 
To je ono što je ključno.
Da li će zaista biti tako, ostaje da se vidi.
To bi znacilo onda praktično, da svima koji su se žalili paketi neće biti migrirani.Ako ja to dobro razumem.
vidis meni su rekli nisam pristao jer sam pitao sta ce biti sa kanalima zvala je posle 10 min opet i potvrdila da ce mi ostati svi kanali koje imam do sad hbo i te filmske sve ovo je vec videno od ranije sa sad nekim promenama.
 
Za kanale mi ništa nisu rekli i dalje jer se prave ludi, ali pretpostavljam da onda ostaje isti paket, tj. da neće biti migriran.
Meni su samo za internet potvrdili.

Ne znam koji sada TV paket imas, jer verovatno i od toga sve zavisi, posto ja imam apsolutno sve otkljucano a sada mogu dobiti samo jedan dodatni a to nikako nije slicno
 
To je ono što je ključno.
Da li će zaista biti tako, ostaje da se vidi.
To bi znacilo onda praktično, da svima koji su se žalili paketi neće biti migrirani.Ako ja to dobro razumem.
Ne, neće se menjati samo cena do kraja ugovorne obaveze, a sve ostalo je podložno promeni!

Znači ako ste na starom paketu imali neke pogodnosti tipa HBO, 320 kanala ... itd, ne mora uopšte da znači da ćete imati i u tom novom paketu na koji je u planu da migrira Vaš stari paket!

Paketi su jednaki za sve i nisu podložni izmeni, dok je samo cena ta koja može da se koriguje (to je zbog njihovog sistema u kome ne mogu da dodeljuju pojedinačnu uslugu svakom korisniku ponaosob)!
 
Meni su samo za internet potvrdili.

Ne znam koji sada TV paket imas, jer verovatno i od toga sve zavisi, posto ja imam apsolutno sve otkljucano a sada mogu dobiti samo jedan dodatni a to nikako nije slicno
Da, i ja imam sve kanale, imam Super Plan 2L trenunzno, ja kada ih pitam za kanale, oni odgovaraju za cenu da su mi već potvrdili da ostaje ista, znači... Ukoliko posle 31. 1. bude problema sa MAX app i kanalima, imam lepo dokaz kako oni meni odgovaraju na jasno postavljeno pitanje, pa molim lepo
 
Konkretno me zanima šta sve od kanala sadrže paketi koji u sebi imaju oznaku za televiziju "Super TV", kada to budemo znali onda ćemo videti šta od kanala gubimo a šta dobijamo...!;)
 
Niko me nije zvao,samo sam upravo dobio ovaj sms,nadam se da je validno
 

Prilozi

  • Screenshot_20241213_140706_Messages.jpg
    Screenshot_20241213_140706_Messages.jpg
    75.9 KB · Pregleda: 146
Nazad
Vrh Dno