Šta je novo?

Supernova (2024)

Move aplikacija ima upgrade, ali i dalje nedostupna za korisnike Super nove
 
Da li se isplati ponuda 14m za 1din ,internet i tv? sad sad dobio pon kao novi kor.
 
Ako nekome koristi, istekao mi je ugovor, a za čudo niko me nije zvao pre isteka da pridružim, otišao sam u filijalu MTS i tražio 12 meseci po 50% na standardni ugovor od 2 godine, pročitao sam ovde na forumu da je neko uspeo, normalno bilo je tamo-ovamo, nemamo tu ponudu, samo za nove korisnike( ja kažem pa preci su na drugog provajdera, pa da se vraćam kod vas dobio bih, da izbegnemo taj cirkus, ajde odmah da to napravimo) i normalno , pita se supervizor i odobreno mi je. Tako da eto,.mali savet kome stiže obnova ugovora može da ih natera da vam daju bolju ponudu.
 
Zna li neko u cemu je problem i kako ga resiti?Nadam se da sam sve lepo povezao,signal je dobar da kazem.u jednoj sobi 100Mbs a u drugoj gde je takodje move 200Mbs.
Non stop stoji tako i to je to.
 

Prilozi

  • 20241128_183635.jpg
    20241128_183635.jpg
    205.7 KB · Pregleda: 128
  • 20241128_183653.jpg
    20241128_183653.jpg
    289 KB · Pregleda: 126
Ovo su kupljeni boxevi, na KP recimo?
 
Prvi box kao da nije nije registrovan u sistemu, moraš nazvati call centar da ga aktiviraju, verovatno je i za drugi box ista situacija.
Na portalu ima li ih kao da su aktivni?
 

Prilozi

  • Screenshot_20241128_192914_Chrome.jpg
    Screenshot_20241128_192914_Chrome.jpg
    87.3 KB · Pregleda: 118
Aktivan ti je jedan Move uređaj, verovatno glavni, dva Samung mobilna i televizor.
Imaš ukupno tri Move uređaja?
 
Aktivan ti je jedan Move uređaj, verovatno glavni, dva Samung mobilna i televizor.
Imaš ukupno tri Move uređaja?
Imam 2 move...za sada.Na oba je isti prikaz skike samo drugi ser.broj.Ne treba servis zvati?Meni se cini da to bez kabla lan nece da radi...A to mi je sad....nemoguca misija.Mada su monteri rekli da bi trebali da radi.
 
Zovi call centar, po ovim slikama jedan move box nije aktivan. Taman da pitaš i za drugi.
 
Od danas sam novi korisnik supernove.
Dosad sam koristio mts box paket, pa je sve drugacije.
Potrebno mi je sledece:
1. Gde je port forwarding?
2. Kako da rezervišem IP adrese za odredjene uredjaje(preko MAC-a), gde je ta stavka?
3. Kako se dobijaju 3 Move Tv-a preko androida? Nisu mi dali user i pass.
4. Da li i kod vas mozete da pristupate na 192.168.1.1 samo iskljucivo preko LAN kabla?

Ruter je: HG8245Q2
 
1. Portforward je moguće podesiti ali radi samo ako si doplatio statičku IP adresu, jer kod supernove svi korisnici su iza CGNAT, kao i većina VDSL korisnika kod mts.
Ne znam kako je na HG8245Q2 ali na HG8245W5-6T (trebalo bi da je isto ili bar slično) je u "Advanced Settings" -> "Forward Rules" -> "Port Mapping Configuration". Isto je i za mts optiku sa Huawei opremom i za supernova optiku. To podešavanje bi trebalo da se vidi i sa standardnim korisničkim imenom telekom, lozinka telekom.

2. Podešavanje je u "Advanced Settings" -> "LAN" -> "DHCP Static IP Configuration". Isto je i za mts optiku i za supernova optiku. To podešavanje bi trebalo da se vidi i sa standardnim korisničkim imenom telekom, lozinka telekom.

3. Username je email koji si im ostavio, a inicijalni password je šifra korisnika iz ugovora/računa. Ako ne znaš, zovi korisnički servis, ako poziv ne upucujes iz mts mreze, zovi 0800 311312

4. i ovo je moguće podesiti i isto je kao i na mts optici standardno podešeno da nije moguće pristupiti preko wifi. Podešavanje je u "Advanced Settings" -> "Security" -> "Device access control" -> "Enable devices on the WiFi-side to access web pages"
 
  • Interesting
Reagovanja: s5p
Pozdrav, izvinite pre svega sto ovako “upadam”, malo sam prebukiran podacima a relativno mi se zuri sa kupovinom televizora zbog popusta. Pa da ne bih utrosio 2 dana zivota, kapiram da neko ovde zna bas to sto me zanima. :)

Tv gledam iskljucivo preko wifi konekcije i move smart aplikacije instalirane na Xiaomi tv-u. Nemam opciju da spajam kablovima, a sve radi super. E sad, menjao bih tv za veci/noviji pa me zanima koje operativne sisteme podrzava move smart? Da se be zeznem sa nekim tv-om na kome ne mogu da instaliram aplikaciju?

U sustini merkam jedan LG iz 2023. koji ima webOS 23.

Hvala puno
 
LG Webos podržava al bi ja ipak jurio sa Android tv .Google TV sistem najbolja opcija po meni
Ja koristim na tom sistemu i isto je kao na move box
 
Zovi call centar, po ovim slikama jedan move box nije aktivan. Taman da pitaš i za drugi.
To sam i uradio,ladno kao ni jedan da nije bio aktivan.Kada sam uatao probao i lepo me move peoveo kroz podesava ja i sve radi.Sad imam drugi problem,kako je namesteno jutros izlogovalo me sa aplikacije na telefonu i ne mogu vise da udjem sa user name i sifrom koju sam od njih dobio na mail...ne mogu da verujem 😂😂
 
A na korisničkom portalu možeš li da se uloguješ?
 
Jel pamti nekome Android TV 11 Move Smart kao poslednje korišćenu app? Meni pamti i EON, i Netflix i MAX, ali kad ugasim TV dok sam na Move Smart me vraća na Home screen kad ponovo upalim TV...
 
Pozz drugari. Da li jos neko ima problem sa smart TV povezanom na supernova wifi? Od pre oko dva meseca net na TV je neupotrebljiv u vecernjim satima dok je brzina neta ok. Na kompu i tel sve radi najnormalnije, dok na lg i fox tv ne radi nista od app. Netflix, max, yt, move smart, apollon, rts planeta...nista ne radi ili mu treba 5 i vise minuta da bilo sta od navedenog pokrene. Oba tv su na 5 GHz mrezi i blizu rutera. Ponavljam da nisam nista premestao niti dirao i da je do pre dva meseca sve godinama radilo ok. P.S. Kad tv vezem na a1 hot spot sve
radi savrseno.
 
Povezi za probu kablom televizore na modem pa vidinkako radi. Ako i dalje stuca onda je do televizora
 
Da li je neko imao sledeću situaciju?

Supernova ugovor mi ističe za 10-tak dana (optika i paket je bio neki Box3) i otišao sam do poslovnice da se raspitam za uslove. Obzirom da je ponuda slaba, podneo sam zahtev za IDP broj, jer ne bih više sarađivao sa njima. Međutim, stigla mi je poruka da je moj zahteve rešen neosnovano uz objanjenje: "Ne postoje tehničke mogućnosti izdavanja IDP koda za servise koji su realizovani na tehnologiji koju Vi koristite."

Jel ovo neko njihova nova taktika koju primenjuju ili stvarno ne mogu da izdaju IDP broj?
 
Koliko sam ja shvatio IDP broj mogu da dobiju samo MTS korisnici na optici jer MTS optika može da se koristi i za Yettel usluge, a Supernovina ne može ni kod koga... Možda i grešim, ne drži me za reč, ali ta fora sa IDP ne znam da li pali ovde
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno