Šta je novo?

Supernova (2024)

Video sam sajt, ima dve app od Blicneta. Jedna je za MTEL za inostranstvo, a jedna za Bosnu, nije to ništa za nas još, a i ako bude eventualno samo će biti ažuriranje za već postojeću... Mada mi i dalje nije jasno šta čekaju sa startom kod nas, zar nije bilo priče da će biti to još letos? Možda hoće da puste novi Move i za Mts i za Supernova korisnike pa ih koči to spajanje...
 
Video sam sajt, ima dve app od Blicneta. Jedna je za MTEL za inostranstvo, a jedna za Bosnu, nije to ništa za nas još, a i ako bude eventualno samo će biti ažuriranje za već postojeću... Mada mi i dalje nije jasno šta čekaju sa startom kod nas, zar nije bilo priče da će biti to još letos? Možda hoće da puste novi Move i za Mts i za Supernova korisnike pa ih koči to spajanje...
Jedna je verovatno za Android TV a druga za telefone
 
Daje li Telekom Supernova korisnicima email ili samo mts korisnici dobijaju email?
 
@LFShadow0 Supernovaci ne dobijaju email nalog. Mada, sada smo migrirani na mts, pa bi trebalo i mi da dobijemo, je l'tako? 'Bem li ga...
 
Sve što smo imali kod Exe Net-a , ovde je se izgubilo .
Prvo net na optici je kod mene imao PING 0-3 , sada oko 23 naravno to je srednja vrednost .
Televizija blage veze nema . Exe Net je u sferi TV kanala uspostavila standard a kako su gospoda iz Telekoma ili Supernove već imala sličnu bazu
" otvorenih kanala " , koje bi mogli da emituju samo su to nastavili posebne izmene neke nisu imali .
Što se tiče telefonije , isto ništa posebno.Kada pozivam neke brojeve koji su vezani za centrale i prebacivanje na lokal , dođe do opadanja i LOs signal te sagovornik ne čuje pozivaoca .
Što se tiče podrške e tu su napravili opšti bum , napravili su glavni i jedini Call centar sa javljanjem veštačke inteligencije .Ako uspete da dođete do operatera posle pola sata i duže čekanja e tada kreće pakao ...Kako da objasnite ko ste , šta ste ...pitaju sve sem krvne grupe ...i onda za najmanju sitnicu prvo Vas stave na HOLD po pet minuta dodatnog čekanja zbog konsultacija, jer za pola servisa sami zapošljeni i ne znaju da postoji . Isto tako za većinu smetnji koji mogu i moraju da se reše " od njih " , oni izdaju nalog za izlazak ekipe na teren.
Ali ako drugi izbor i provajdera nema te uzmi te slobodno jel se oni trude da svi postanu isti .Nažalost tako Vam je , tako funkcionišu i tu je tačka.
Da li žele da se promene i da većim gradovima pomognu na taj način gde bi za svaki veći grad imao posebni korisnički servis ( ne treba više od četri ) Beograd , Novi Sad , Kragujevac i Niš .
To im ne pada na pamet .
Zato što sve gledaju kroz dinar .
Isto tako još jedan savet za i najmanju smetnju obavezno im pišite i tražite reklamaciju ali obavezno .
Po završetku i okončanju iste ako je prošlo više od 48 h bez nekog servisa ili sa smetnjama u istom obavezno finansijska reklamacija !
 
Da, hoće da imaju jedinstvenu platformu za MTS i SN. S tim da će ovaj Move na MTS (za početak) nuditi samo na optici, a na bakru i dalje Iris.
Da ali mi na SN i bakru moramo da platimo za Iris, Move za Vidaa još nije dostupna za Srbiju, a za TV ima samo stara aplikacija koja negde hoće negde neće pa mora sideliad malo je to neozbiljno
 
@LFShadow0 Supernovaci ne dobijaju email nalog. Mada, sada smo migrirani na mts, pa bi trebalo i mi da dobijemo, je l'tako? 'Bem li ga...
Na sajtu supernova postoji webmail
Da, hoće da imaju jedinstvenu platformu za MTS i SN. S tim da će ovaj Move na MTS (za početak) nuditi samo na optici, a na bakru i dalje Iris.
Odakle ti to?
MOVE 2.0 i Iris 2.0 su identicni (osim mobilne aplikacije)
Samo je drugi STB uredjaj koji je otkljucan i moze da se koristi kao smart box.
Na youtube stanici mtel cg ima uputstvo za novi MOVE 2.0 STB i interfejs u samoj MOVE app je isti kao u Iris 2.0
 
Poslednja izmena:
@LFShadow0 Ne mogu da napravim mail nalog, piše da su korisničko ime ili lozinka netačni. Verovatno mora novi ugovor sa mts-om da se potpiše.
 
Samo da vidim dali imamo nekog akvizitera SuperNove? Posto mi nesto treba oko ugovora. Ako imamo. ako moze da mi se javi privatnom porukom - da ne opterecujemo temu sa ovim. Nadam se da nije protivno pravilima
 
Na sajtu supernova postoji webmail

Odakle ti to?
MOVE 2.0 i Iris 2.0 su identicni (osim mobilne aplikacije)
Samo je drugi STB uredjaj koji je otkljucan i moze da se koristi kao smart box.
Na youtube stanici mtel cg ima uputstvo za novi MOVE 2.0 STB i interfejs u samoj MOVE app je isti kao u Iris 2.0
Sad gledam ovo i rekao bih da nista spektakularno nije drugacije... Malo interfejs drugaciji ali meni se licno ne svidja to kad biras kanale po sekciji zacrni ti trecinu ekrana.. Moglo je to da bude i prozirno. Bar meni bi to izgledalo malo u korak sa vremenom.. Ali dobro. Da ne sitnicarimo....
 
Evo konacno me neko kontaktiroa za produzenje ugovora, i nista pametno mi nisu ponudili 20%(2460din) popust na cenu paketa za vreme UO ali uz samo 1 STB, sto je van pameti pre 2 godine sam dobio za 2150 najbolji tv paket HBO i 2+1 STB uredjaja.......

Tako da posle 20 godina vreme da se razilazimo, sreca imam na lokaciji 4 opticke linije, pa su opcija i orion tv, sbb, yetel cak i MTS jer imaju odvojenu instalaciju od supernove
 
Moguće da SN stvarno nema na stanju kablovske modeme? Onaj Cisco ili šta god.
Krajem avgusta mi crkao njihov Cisco, zvao, došao monter već sutra da zameni, greškom poneo Onaj Tehnikolor ruter, ajde rekoh zameni, treba mi net, pa ću zvati kasnije da zamene. Zvao posle par dana, početak septembra, sve OK, dobijem sms za brojem tiketa. Posle 2-3 nedelje, niko ništa, bio u prolazu, pa svratio u radnju da pitam šta se dešava, pa oni kao stavili hitno na tiket :) I naravno ništa. Pre neki dan zvao, ajde kao i oni će da stave hitno, danas mi dolazi SMS, nemaju na stanju :)

Ovaj Tehnikolor nikako ne može da se prebaci u bridž mod?
Ima Portbase Passthrough u opcijama, to bi trebalo da je bridž? Ali tu kaže: Port-base Passthrough : This page allows the configuration of each Ethernet Port. Per default, each Ethernet port is routed. If you enable the Passthrough, the Ethernet Port will have a direct connection to the Network. Note that access to this web access can be denied by your Cable operator.
Kapiram da nema ništa od toga?
 
Moguće da SN stvarno nema na stanju kablovske modeme? Onaj Cisco ili šta god.
Krajem avgusta mi crkao njihov Cisco, zvao, došao monter već sutra da zameni, greškom poneo Onaj Tehnikolor ruter, ajde rekoh zameni, treba mi net, pa ću zvati kasnije da zamene. Zvao posle par dana, početak septembra, sve OK, dobijem sms za brojem tiketa. Posle 2-3 nedelje, niko ništa, bio u prolazu, pa svratio u radnju da pitam šta se dešava, pa oni kao stavili hitno na tiket :) I naravno ništa. Pre neki dan zvao, ajde kao i oni će da stave hitno, danas mi dolazi SMS, nemaju na stanju :)

Ovaj Tehnikolor nikako ne može da se prebaci u bridž mod?
Ima Portbase Passthrough u opcijama, to bi trebalo da je bridž? Ali tu kaže: Port-base Passthrough : This page allows the configuration of each Ethernet Port. Per default, each Ethernet port is routed. If you enable the Passthrough, the Ethernet Port will have a direct connection to the Network. Note that access to this web access can be denied by your Cable operator.
Kapiram da nema ništa od toga?
Na koji cisco mislis?
Nisam znao da jos daju cisco modeme
 
Poz ljudi!
Arena premium 1 secka upravo gledam zvezda monako,
preko sajta supernovaott.rs.
Da li je kod vas tako?
 
Jedno pitanje za one koji su pristali na obnovu ugovora iz njihove ponude putem gmaila, da li naknadno stize ugovor na kucnu adresu ili se ide u poslovnicu zbog potpisivanja, ili je dovoljan taj pristanak za obnovu preko gmaila?
 
@Lazar9 posalju ti postom, dobijes papir/obavestenje u sanducetu i onda moras da ides u postu i tamo potpisujes ugovor, koji oni odmah vrate njima i to je to!
tako je bilo ranije, sada moguce da moze i preko mail-a, al' proveri svakako
 
Jedno pitanje za one koji su pristali na obnovu ugovora iz njihove ponude putem gmaila, da li naknadno stize ugovor na kucnu adresu ili se ide u poslovnicu zbog potpisivanja, ili je dovoljan taj pristanak za obnovu preko gmaila?
Poz!
Ako dobijate ugovor preko maila, samo odgovorite pristajem na uslove ugovora i to je to.
Kad sam produžavao ugovor tačnije prelazio sa super plan 2 m na super plan 2 l sam dobio ugovor na mail a pre toga kad sam produžio ugovor isto tako jer su me pitali da li ću da mi pošalju poštom ili na mail ja sam hteo na mail.
Ne, ali su u globalu loši.
Da to sam primetio od onda kad je igrala Srbija sa Švajcarcima a pre toga radilo normalno.
Bude sve ok i onda posle par minuta prekidanje.
 
Jedno pitanje za one koji su pristali na obnovu ugovora iz njihove ponude putem gmaila, da li naknadno stize ugovor na kucnu adresu ili se ide u poslovnicu zbog potpisivanja, ili je dovoljan taj pristanak za obnovu preko gmaila?
Stize ti ugovor sa prilogom na mejl adresu nakon sto potvrdis (posaljes saglasan sam bla bla)
 
Baš sam malopre probao i uklonio koaksijalac na move boxu i da, uživo TV neće piše greška prilikom reprodukcije sadržaja, a unazad tv hoće, ne znam može li se i to nekako popraviti jer je ovo samo neki box koji je zaključan da se pokreće uvek na aplikaciju Move Smart koliko sam čitao u drugoj temi, ali izgleda da postoje još neke začkoljice čim live tv ide preko koaksijalca... Možda će onaj novi box koji već daju u BiH biti bez koaksijalnog ulaza poput onih starih koje su kolege sa foruma slali par stranica unazad.

Da li bi možda mogao reset boxa na fabrička dok je koaskijalni kabl van boxa pa onda da se preskoči korak sa pretragom kanala? Jer uskoro planiram box da prebacim u drugu sobu gde nemam instalacije pa da ne bi napinjalo ovo sa vraćenjem unazad na svakom kanalu.
 
Istekao mi je ugovor, ranije sam morao da tražim raskid, pa me zovu pa se tako izborim za koji mesec po dinar, kakva je sada situacija? Bio sam u filijali kod mene, lik kaže nema potrebe za zahtevom, samo dođi i donesi opremu...

Ima li smisla tražiti nešto za novi ugovor i kome?...
 
Vrh Dno