Šta je novo?

Supernova (2024)

Naplatili mi mesečnu naknadu za treći STB, iako po ugovoru je plaćam po 1 dinar. A servis za podnošenje prigovora nedostupan. Ili mi sa Supernove moramo da zovemo call centar?
Sve sami problemi sa ovom migracijom.
 
Krajem avgusta sam produžio ugovor Super PLAN 3 M (fiksna + Net150 + TV Plus) i još mi nisu povećali brzinu neta (i dalje je oko 90).
Jednom sam ih zvao početkom septembra, a i poslao sam im mejl 20.9.
Sad mi je došao račun za septembar (dobio sam nekoliko meseci 50% popusta) i račun bi trebao da bude 2000 (plus pozivi van MTS mreže za fiksni).
Međutim račun je 2349,42 plus 10 dinara (1 minut van MTS):
https://prnt.sc/6itfgGVrdFOc
Jel ima neko isti paket i popust i koliki mu je račun, pre nego se žalim?
 
Naplatili mi mesečnu naknadu za treći STB, iako po ugovoru je plaćam po 1 dinar. A servis za podnošenje prigovora nedostupan. Ili mi sa Supernove moramo da zovemo call centar?
Sve sami problemi sa ovom migracijom.
Imao sam taj isti problem druže i rešio sam tako što sam se naružao strpljenjem, pozvao call centar Supernove, pustio razgovor na zvučnik, stavio ga sa strane i čekao dobrih 40min dok se neko nije javio, naravno za to vreme sam radio nešto drugo. Onda sam uložio žalbu i ispravljeno mi je za par dana, od tada mi svaki račun stiže koliko treba, kao po ugovoru.
 
Nazvao sam i ja call centar i začudo, javila se Branka posle pola minuta čekanja, i prosledila prigovor na račun nadležnoj službi. Stigao mi je i sms sa potvrdom da je prigovor evidentiran.
 
Naplatili mi mesečnu naknadu za treći STB, iako po ugovoru je plaćam po 1 dinar. A servis za podnošenje prigovora nedostupan. Ili mi sa Supernove moramo da zovemo call centar?
Sve sami problemi sa ovom migracijom.

Samo neka sikiracija sa njima.
Ja dok sam čekao u redu da razdužim opremu 90% ljudi su bili sa prigovorima.
Vadi ih samo to što imaju široku mrežu i što im država "pomaže" da ostali ne razvijaju svoje mreže pa nemaju gde da predju.
 
Nazvao sam i ja call centar i začudo, javila se Branka posle pola minuta čekanja, i prosledila prigovor na račun nadležnoj službi. Stigao mi je i sms sa potvrdom da je prigovor evidentiran.
Uuuuu ti si drug odlicno prošao. Ja sam 40min čekao. Da stigne poruka da je evidentirano i kroz par dana bude rešeno, a kad mi istekne ugovor neću sigurno da im plaćam 3 STB. Mogu samo da se otkačim od njih skroz.
 
Zna li neko da li je moguće korišćenje opcije Portbase Passthrough na TC7210 modemu ili bridge mod? Kad uđem u portbase passthrough stranica je prazna i nema opcije da se upali a bridge mode cini mi se da ne postoji ili da je sakriven
 
Opet novi problemi. Kao sto sam pisao digli su mi racun sa 2100 na 2700 za avgustski racun . Imao sam u ugovoru samo placam internet a televiziju neplacam 24 meseca. Imam do juna ugovor reko dobro izdrzacu tihh 600 dinara. Danas dobijem cestitku racun nije vise 2700 nego 4735 :) Danas sam poslao prigovor ako mi ne rese sta mi je raditi . Ovo je zlo .
Meni račun stigao uredno 1999 kao i do sad.
 
Super kad je tebi u redu , ja cekam odgovor pa cu da vidim sta dalje. Verovatno cu da idem direktno kod radnje da se zalim a onda inspekcija i sta mogu dalje . Da platim 4700 ne pada mi napamet. Povecanje od 600 dinara cu podneti aj nekako jos ovih 8-9 mececi dok mi traje ugovor , povecanje sa 2100 pa 2700 aj jos i nekako mada i to je povecanje za nista , ali 2700 na 4700 ne pada mi napamet. Besplatna televizija i nije tako besplatna a brzina od 150-75 je kako mi se cini previse povoljna za njih zato mi i povecanaju cenu .Bojim se kako je krenulo da ako platim sledeci mesem me ocekuje 7000 + .
 
Posto si poslao prigovor nisi duzan da placas nista dok se on ne resi.
 
Ne postoji neki e-mail na koji se može poslati prigovor na račun, samo call centar?
 
e to, šaljem odmah.

Odjavili smo usluge 6 septembra i rečeno je da će se naplatiti samo tih 6 dana u mesecu što je korišćeno. Stigao račun za 18 dana i 2282rsd.
Stalno neki problemi sa njima...
 
Poslao sam prigovor call centrom . Ako me odbiju poslacu i emajlom i oticicu direktno u radnju . Verovatno cu da ih prijavim i inspekciji ako je to moguce. Ali verovatno je da necu da placam 4700 za uslugu od 2700 .
 
Bukvalno im se može da lupaju tako račune. Kada odeš u poslovnicu nauružaj se živcima dobro jer one tete što tamo rade ni jednog trenutka se ne stave u položaj korisnika, već postaju bezobrazne da ti dodje da joj pljusneš šamar.
Kod mene u poslovnici su nemoguće, u stanju su da vrte jednu istu rečenicu kao da namerno gledaju da ti istegle živac.
Pisao sam već, posle mnogo godina sam ih batalio jer sam imao alternativu. Da nisam imao alternativu sigurno bi uveo Total tv i A1 ili Yettel internet jer su mi isteglili svaki živac.
 
Moze li se raskinuti ugovor pre vremena? Ostalo mi je jos oko godinu ipo dana a javili su mi se iz Oriona za optiku, a glupo mi da placam 2 provajdera ako ne moram.

Hvala
 
Imaš odgovor na par strana iza, već je pisano o tome na koji način može da se raskine pre vremena.
 
Dakle gomila nesposobnih i bezobraznih idiota, stigao racun uvecan za 900 dinara bez ikakvog osnova od pocetka migracije nije prosao mesec da nisam morao da ulozim prigovor. Ozbiljno razmisljam da uzmem Orion bezicni net jer mi je dosta ovog natezanja.
 
Скоро сам продужио уговор, са ХЛ пакета прешао на Л. Добио сам 12 месеци по 50%.

Сад бих се вратио на већи јер ми је неопходан. Да ли неко зна каква је процедура? Како и шта а да не изгубим бенефиције, да ли уопште постоји могућност?

А кад сам мењао пакет за ХЛ су ми нудили 14 месеци по 50% али ми тад није требао.

После 7 дана од позива у којем су ми рекли да је могуће да ми дају исте повољности (12 месеци 50%) ако пређем на већи пакет, данас ми је стигла порука да ипак није могуће :)
 

Prilozi

  • IMG_7453.jpeg
    IMG_7453.jpeg
    144.8 KB · Pregleda: 59
Da li neko od članova na Benchmark forumu , koristi fiksnu telefoniju kod Supernove ?
Naime , do skora servis 0800 100 900 ( servis za dopunu Pri paid broja preko fiksne tel linije ) , sada izbacuje da sam blokiran .

Molim Vas ko ima da proveri da li je i Kid ostalih korisnika isto !?

Pokušao sam info dobiti od strane operatera u Call centar - u ali oni su toliko informisani da uopšte i ne znaju da postoji ovakav broj a i servis .😀😂
 
Da li neko od članova na Benchmark forumu , koristi fiksnu telefoniju kod Supernove ?
Naime , do skora servis 0800 100 900 ( servis za dopunu Pri paid broja preko fiksne tel linije ) , sada izbacuje da sam blokiran .

Molim Vas ko ima da proveri da li je i Kid ostalih korisnika isto !?

Pokušao sam info dobiti od strane operatera u Call centar - u ali oni su toliko informisani da uopšte i ne znaju da postoji ovakav broj a i servis .😀😂
Upravo probao. Kod mene radi. Iskreno nisam znao da ovaj servis postoji.
 
Zna li neko šta se dešava sa računima. Plaćam kablovsku i net, taj paket - najosnovnije. Pod ugovorom sam do marta naredne godine. Na proleće su podigli račun za 500 din. (zbog ukidanja starih paketa), za avgust uvećali račun još za 100 din. (ukupno 3.447,23 din.) i u koverti uz račun da je to zbog poboljšanja usluge, sada račun za septembar još za 100 din. veći. Trenutna cifra je 3.548,50 din. Svaka im čast, samo ne znam na koju su se krajnju cifru nameračili.
 
Šaljite prigovore, brzo rešavaju.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241008_094737_Messages.jpg
    Screenshot_20241008_094737_Messages.jpg
    127.9 KB · Pregleda: 86
Meni jos nisu odgovorili na progovor. Poslao sam u subotu. Oni verovatno rade samo radnim danima , ljudi za resavanje progovora . Ja cekam jos danas ako ne odgovore idem sutra u prodavnicu .
 
Meni jos nisu odgovorili na progovor. Poslao sam u subotu. Oni verovatno rade samo radnim danima , ljudi za resavanje progovora . Ja cekam jos danas ako ne odgovore idem sutra u prodavnicu .
Samo upornost piši te im svaki dan .
Napisao sam pre i opet ću kad je njihov dinar u pitanju u stanju su izvršitelje da teraju ljudima na stan a ovamo sponzorišu klubove koji vrte milione evra.
Zato se ljudi za sve što mislite da Vam po ugovoru pripada , zahtevajte i tražite jednom rečju izborite se .
 
@bladeshadow Mislim da pozivom call centru rešavanje problema brže ide, ja sam zvao u nedelju.
 
I Ja sam zvao call centar u subotu , poslato mi porukom broj prigovora i sad cekam odgovor .
 
Nazad
Vrh Dno