Šta je novo?

Supernova (2024)

Smaraću ih moram, rekli su mi malopre u kol centru da se javim ponedeljak uveče i da bi trebalo da mi pošalju... A ja ne znam šta je problem da se loguje preko operatera, kad ima opcija već Telekom Srbija ali to je verovatno samo za MTS
 
Vidim danas na Move Smart aplikaciju da ima dosta više HD kanala + jedan ili dva 4k kanala: Travelxp 4K HDR i Yahting TV 4K (tako se reklamira) nego na koaksijalni kabl na DVB-C (CI-modul). Neki kanali koji su preko koaksijalnog kabla na DVB-C na HD,na Move Smart aplikaciju nisu i obrnuto. "Nemaju kapaciteta" za veći broj HD i 4k kanala preko koaksijalnog kabla na DVB-C. Kad su u pitanju EUROSPORT kanali,onda imaju kapaciteta. Nemaju kapaciteta malo sutra...
 
Nisam ispratio, od kad su ovo zamenili Stingray kanale sa Radio S kanalima?
 
Nema šanse da je od tada, bar ne u najjačim paketima, pošto sam u julu imao te kanale. Onda su naprasno odlučili da za najjače pakete daju Radio S...
 
Na mom paketu 2L je od tada, često sam slušao muziku sa Stingrey kanala, baš tog dana sam primetio promenu, a potom i informaciju na sajtu.
 
Poslednja izmena:
Sredinom avgusta paket mi je migriran na mts, aktivirana elektronska dostava računa, pola računa elektronski platio na SN, a pola na moj mts portalu, a oni mi poslali obaveštenje:
 

Prilozi

  • Račun.JPG
    Račun.JPG
    157.9 KB · Pregleda: 109
Meni 06.10. ističe 30 dana za raskid gde se definitivno pozdravljamo. Oni juče 28.09.ugasili sve. Cirkus od preduzeće.
 
Ugasili na Vaš zahtev ili samoinicijativno ?
Samoinicijativno, nego sreća pa su stizali momci iz Yettela i bio sam bez usluga svega 3h. Trebali su 06.10.da ugase sve, a 03.10.ističe ugovor.
Naravno nisam mogao da izdržim i ne odem kod njih u poslovnicu da ih pitam da li se oni uopšte drže nekog ugovora ili samo nas prisiljavaju na to. Naravno tete koje tamo rade slegale su ramenima i nudili da ulože reklamaciju za koju svi znamo koliki je rok da reše. Samo sam im vratio svu opremu i tražio papir da sam se razdužio.
@mlax37 mislim da je baš rok 30.dan se gasi signal i posle toga imaš 7 dana da vratiš opremu
@Mr_Cojko da znaš da je moguće sve, dva računa po 5 šargarepa odoše.
 
Samoinicijativno, nego sreća pa su stizali momci iz Yettela i bio sam bez usluga svega 3h. Trebali su 06.10.da ugase sve, a 03.10.ističe ugovor.
Naravno nisam mogao da izdržim i ne odem kod njih u poslovnicu da ih pitam da li se oni uopšte drže nekog ugovora ili samo nas prisiljavaju na to. Naravno tete koje tamo rade slegale su ramenima i nudili da ulože reklamaciju za koju svi znamo koliki je rok da reše. Samo sam im vratio svu opremu i tražio papir da sam se razdužio.
@mlax37 mislim da je baš rok 30.dan se gasi signal i posle toga imaš 7 dana da vratiš opremu
@Mr_Cojko da znaš da je moguće sve, dva računa po 5 šargarepa odoše.
Pošaljite im e-mail .
Dužni su da se pridržavaju datumima na ugovoru .
 
Pošaljite im e-mail .
Dužni su da se pridržavaju datumima na ugovoru .
Hvala na savetu.
Da budem skroman malo pa da sam sebe pohvalim. 😅
Ako je neko imao duele sa MTS-om i uvek uspevao da iz njih izadje kao pobednik to sam bio ja, ali dobrim delom zahvaljujući drugaru pravniku koji je pisao kad već dogori situacija.
Svi znamo šta su oni dužni da poštuju i mi isto, samo što su oni državna firma sa takvim monopolom da im se može sve.
Najveći štos je što pred sam dolazak Yettel instalera i to gašenje stiže mi poruka da Yettel otkazuje. Pa i tu kreće cirkus kažu nema slobodnih slotova za optiku od jednom, a bilo je mogućnosti kada sam se prijavio. 😅
Ispada da reklamiram Yettel ali zahvaljujući njima i ažurnosti akvizitera sve je rešeno i od jednom se pojavljuje slot.
Eto to vam je drugari Supernova i MTS ukratko i koliko su oni spremni da idu daleko ako odbiješ njihovu povoljnu ponudu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240929_132721.jpg
    Screenshot_20240929_132721.jpg
    182.7 KB · Pregleda: 94
Hvala na savetu.
Da budem skroman malo pa da sam sebe pohvalim. 😅
Ako je neko imao duele sa MTS-om i uvek uspevao da iz njih izadje kao pobednik to sam bio ja, ali dobrim delom zahvaljujući drugaru pravniku koji je pisao kad već dogori situacija.
Svi znamo šta su oni dužni da poštuju i mi isto, samo što su oni državna firma sa takvim monopolom da im se može sve.
Najveći štos je što pred sam dolazak Yettel instalera i to gašenje stiže mi poruka da Yettel otkazuje. Pa i tu kreće cirkus kažu nema slobodnih slotova za optiku od jednom, a bilo je mogućnosti kada sam se prijavio. 😅
Ispada da reklamiram Yettel ali zahvaljujući njima i ažurnosti akvizitera sve je rešeno i od jednom se pojavljuje slot.
Eto to vam je drugari Supernova i MTS ukratko i koliko su oni spremni da idu daleko ako odbiješ njihovu povoljnu ponudu.
Poštovani ,
Mislite da su oni " bočno " uticali na ishod Yettel-a ili ?
A što se upornosti i pisanja prigovora tiče , ako ste upravu ne treba Vam ni pravnik niti neko posebno znanje iz oblasti prava .
 
Poštovani ,
Mislite da su oni " bočno " uticali na ishod Yettel-a ili ?
A što se upornosti i pisanja prigovora tiče , ako ste upravu ne treba Vam ni pravnik niti neko posebno znanje iz oblasti prava .

Poštovani @srki018,
S' obzirom da Yettel funkcioniše preko MTS optičke infrastrukture nametnuo mi se logičan zaključak.
Poklopilo se da se signal gasi ranije nego što je ugovorom definisano i to pod njihovim uslovima, baš dan kada Yettel treba da uradi instalaciju.
Tri puta sam odbio njihovu ponudu za nastavak saradnje i prestao da koristim usluge na koaksijalcu još od kada je Kopernikus uradio mrežu.
Izdavanjem priključka Yettelu MTS gubi "mesto" za potencijalnog njihovog korisnika.
Ovo su samo nekoliko razloga gde mi se nametnuo logičan zaključak, a možda se sve jednostavno tako slučajno poklopilo.

Što se tiče da li je potreban pravnik ili ne kada smo upravu, možete li mi molim Vas objasniti jedan banalan primer.
Zašto udruženje potrošača Efektiva ima toliko slučajeva gde im se potrošači javljaju za pomoć od usluga grejanja, komunalnih usluga, EPS-a, kupljenih artikala u prodavnicama, turističkih aranžmana...
Ja koliko sam nešto kratko pratio njihov rad u 90% slučajeva gradjani koji su im se obraćali su uvek bili upravu ali to nisu mogli da dokažu.
Na kraju krajeva zar zaboravljamo u kakvoj "uredjenoj" državi živimo? Vožnja pod dejstvom opijata - 10000 dinara prekršajna kazna i 2 kaznena boda. 😉

Težak off topic ali morao sam da Vam odgovorim na Vaše ako ste upravu ne treba nam niko.
Izvinjavam se administraciji i ostalim drugarima na forumu.
 
Upravo pokrecem Move Smart aplikaciju na Samsung Tizen OS-u i dobijam informaciju da je aplikacija ukinuta i mogu samo da je izbrisem :oops:
Ima li jos neko ovakav problem? Pre par sati je radila uredno.
 
Poslednja izmena:
Kod mene nece, u aplikacijama kada hocu da vidim detalje od nje pise da vise nije dostupna za moj tv.. tv je da kazemo noviji, serija 9, nisam imao nikakav update Tizen-a pa da kazem da je update nesto promenio..
Isti slučaj, morao da obrišem Tizen app - neke "novije" verzije nema.
 
Jel' dobio neko popust za OSI u Supernovi? Kazu mojima da tamo samo 100% OSI dobijaju ali trebalo bi i sa TNP?
 
Nazad
Vrh Dno