Šta je novo?

Supernova (2024)

Može link za MOVE N GO za Smart TV? Pošto je u google store onemogućena, a na netu nalazim samo za telefon.
 
Poslednja izmena:
… možda je već pisano, a da sam pobrkao sa EONom… kredencije za ‘n go i smart su iste, ne pravi se razlika da li je za mobilni - smart uredjaj…?!
 
Aktivacija za smart aplikaciju je putem koda. Ista se vrši na portalu ili preko mobilne aplikacije.
 
… da li računaju broj ‘slotova’ ili je isto za mob i smart uredjaje…?!
 
Da li je moguce preko daljinskog (dodeljeno dugme), promeniti dozvolu / prikaz emisija sa starosnim ogranicenjem?
Move stb je u pitanju, Android 9.
Kada udjem u podesavanja i ukucam pin, promenim podesavanja na 18 ili 12 ili 7 i dalje postoji restrikcija za pojedine emisije u okviru nekog tv programa. Recimo emisije na rts'u sa rejtingom 12. Kod drugih operatera je to moguce preko obojenih tastera na daljincu kod supernove nemaju funkciju, bar kod mene.
 
Stavi 18+.
 
Isti problem i kod mene. Technicolor TC7210. Imao te cudne prekide pre 16 dana, desavalo se nekoliko puta na dan, i sada proteklih 11 bilo ok. Ali danas se vratio problem. Iskljucenje/ukljucenje u struju resi problem par sati, pa tako ponovo. Inace sam preko coaxa, sa dva splitera total.
Da da, isti je ruter i kod mene.
Zvao juče pa ćemo videti. Nekad se desi da se resetuje sam od sebe.
 
Ima li ko da radi u SN da mi kaže šta treba da podnesem za prevremen raskid ugovora zbog preseljenja sa plaćanjem penala.
Pozdrav
Imam poznanicu radi u Mt:s-u

U principu. Ostalo nam još 6 meseci do isteka ugovora, 5000 mesečno. Imali smo dosta meseca po 1 dinar, medjutim, mi smo svakog meseca uplaćivali po 1000 dinara i ukupno 18000 dinara.

Samo mi treba informacija, plaćam penale do 30000 (6 meseca x5000) - što je već uplaćeno, odnosno 18000, što ostaje za uplatu 12000 dinara.

Momentalno raskid ugovor mi je potreban.
 
Poslednja izmena:
Ne radim u SN, ali prosto je, u poslovnici podnosiš zahtev za raskid ugovora. Otkazni rok je 30 dana. Na formularu za otkaz biće čekirana opcija plaćanja penala zbog prevremenog raskida.
 
Nemem šta da čekam mesec dana. Neka bude lupam zaključno sa poslednjim danom u oktobru.

Znači u utorak idemo da podnesemo raskid ugovora i platićemo za taj mesec i idemo raskid.
 
Podnesite zahtev za prenos, pa ako nije moguća instalacija na drugu lokaciju imate pravo na raskid
 
Ma ne želim prenos. Iskreno, muka mi je da kasni slika. Uzeću lepo mts- sat gde kasni slika vrlo malo.
 
Inače, čisto kao info.
Za macOS zvanično ne postoji aplikacija, ali move'n'go, koja je oficijelno napravljena za iPad radi bez ikakvih problema na macOS 15.0 Sequoia.
Jeste da je u odnosu na EON aplikaciju mnogo lošija, ali radi posao, a to je najvažnije.
 
Zdravo ljudi!
Trenutno u jednom stanu imam Yettela optiku i Yettela TV. 1 STB je kod mene u stanu, a drugi sam dao roditeljima u drugom gradu gde oni imaju SBB internet i to sve šljaka između sebe. Kad to kažem mislim na to da oni meni daju EON nalog i ja sam to instalirao na Yettel Smart box (STB), Sport klub radi. Oni su ukopcali ovaj STB koji sam im dao i njima radi Arena itd.

Sada menjam stan, gde nemam optiku kao mogućnost (MTS/Yettel). Imam Supernovu na kablu kao opciju.

Pitanje je: Ukoliko uzmem Supernovin paket, okej ja mogu gledati Arenu u sklopu paketa. Da li će raditi deljeni account za EON (u mreži, na Yettel netu radi..) i da li će roditeljima u tom slučaju raditi Move n go account na SBB netu kao deljeni account? Da li će im raditi ako im dam uređaj (STB)?

Hvala i izvinjenje na opširnosti!
 
1) Tebi neće raditi SBB EON iz mreže nalog (odnosno radiće neki kanali) jer sada SN koristi apsolutno iste IP opsege koji su i na mts-u, a ti opsezi su na block listi za SBB EON.
2) Supernova move box (sa koaksijalcem - hibridni) neće raditi uživo TV, radiće samo vraćamje unazad.
2a) Supernova move smart / move'n'go će raditi bez problema na SBB netu (svi kanali). Odnosno uzmeš im mi box s i snimiš im move smart aplikaciju i vozi tako.

Za SBB EON iz mreže nemaš neko dobro rešenje. Možeš da probaš s nekim VPN-om, ali niko ti ništa ne garantuje.
 
Recite mi kako na najbrži način da se dođe do kredencijala za MAX? Ja koliko vidim po temi svi su imali problema sa dobijanjem tih kredencijala, a i sa migracijom pre par meseci ..
 
1) Tebi neće raditi SBB EON iz mreže nalog (odnosno radiće neki kanali) jer sada SN koristi apsolutno iste IP opsege koji su i na mts-u, a ti opsezi su na block listi za SBB EON.
2) Supernova move box (sa koaksijalcem - hibridni) neće raditi uživo TV, radiće samo vraćamje unazad.
2a) Supernova move smart / move'n'go će raditi bez problema na SBB netu (svi kanali). Odnosno uzmeš im mi box s i snimiš im move smart aplikaciju i vozi tako.

Za SBB EON iz mreže nemaš neko dobro rešenje. Možeš da probaš s nekim VPN-om, ali niko ti ništa ne garantuje.
Hvala najlepše!
Tako sam i mislio da je, ali hajde da potvrdim.
Meni je samo fascinantno što Yettel i SBB rade između sebe..
 
Recite mi kako na najbrži način da se dođe do kredencijala za MAX? Ja koliko vidim po temi svi su imali problema sa dobijanjem tih kredencijala, a i sa migracijom pre par meseci ..
Da ih konstantno jašeš i ako treba da budeš bezobrazan.
Ja zbog tog MAX-a otkačio Supernovu jer nisu hteli da mi daju nove kredencijale već me ucenjivali da potpišem nov ugovor.
 
Nazad
Vrh Dno