Šta je novo?

Supernova (2024)

Jel nude neku ponudu za stare korisnike kojima istice ugovor ? tipa gratis neki period ili je to teska prica? (mislim na produzenje istog paketa)
 
Eeej Srbijo među šljivama. Odgovorili mi na mail, da se još uvek strpim.

Razmišljam da raskinen ugovor zbog kršenja istog od strane MTS/Supernove.
 
Eeej Srbijo među šljivama. Odgovorili mi na mail, da se još uvek strpim.

Razmišljam da raskinen ugovor zbog kršenja istog od strane MTS/Supernove.
Meni, kao starom korisniku, ponudili 6 meseci po 50% pretplate ako zadržim stari paket.
 
Drugari, jedno pitanje pre nego sto kontaktiram SN podršku
Primetio sam da u poslednje vreme imam neku vrstu, da tako kažem - inicijalnog laga, recimo kad ucitavam stranicu na netu, video na YT, vest na nekoj aplikaciji itd, treba mi znatno duže nego ranije da krene učitavanje
Sama brzina neta je ok kad je merim na speedtestu
Čini mi se da je ovo krenulo od momenta kada sam počeo da dobijam IP adrese nekog formata koji ranije nisam dobijao, da li ovo može biti problem?
Recimo sada sam na 185.71.xx.xx dok su mi ranije IP adrese bile 186.xxx.xxx.xxx tako nesto
Ima li smisla da je ovo uticalo na lag, i da li bi hteli da mi dodele neki drugi range ako bih kontaktirao call centar?
Probao sam par puta da gasim ruter na po 15-20 minuta ali i dalje dobijam slične IP adrese toj koja je “problematična”
 
^^ Pokušaj promeniti DNS server na ruteru.
 
E svašta, da im toliko treba da poprave Max nekim korisnicima. Meni su sredili za manje od 2 dana. Doduše zapretio sam raskidom ugovora, ne znam da li je to imalo uticaj na brzinu.
 
I meni isto. Zapretio i oni pustili Max. Danas sam pretnju i ostvario i raskinuo uo.
 
Stvarno imaju čudne odluke. Neki kanali su im u DVB-C takođe SD, a u OTT (Move Smart) i pri premotavanju su HD.
 
Neobicno iskustvo...

zvao sampre nekoliko dana da se informisem kakvi su uslovi za dobijanje dodatne cam kartice
Operater rece 149din mesecno...

nedelju dana kasnije zovem da potvrdim i narucim karticu, i sada mi kaze da je cena 299din...
Ja odmah kazem da mi je recena cena od 149din i da necu da placam 299din, ona me stavi na cekanje i kaze da je to nemoguce i da ce da proveri...
cekam nekih 5 minuta i kaze dobicete po 149din... i plus 500din ugradnja.
 
DVB-C ovakav kakvim su ga zamislili apsolutno nema nikakvog smisla jer slika nije nista bolja nego na streamingu preko Move Smart.
Zali boze sto pokupovase kablovske operatere i unazadise uslugu.
 
Otkad je neko iz MTS-a iz tehničke podrške ručno povezao moj MTS nalog sa MAX aplikaciju da proradi i da se aktivira,kod mene na Moj mts nalog sad stoji ovako: Screenshot_20240626-121020~2.jpg Ništa nije bilo naplaćeno sa računa. Bitno je da za sada sve radi...
 
Ja sam danas u poslovnici podneo zahtev za raskid ugovora zbog max aplikacije.Jos 1 god sam pod ugovorom.Cekam poziv
 
Javi ishod.
Šta si naveo kao razlog raskida?
 
Naravno😀.Da 35 dana nemam uslugu max koja mi sleduje po ugovoru.I da želim da raskinem ugovor.
Mada ne želim da raskinem,to je samo pretnja da urade nešto brže sa max aplikacijom.Radnik u mts u mi kaže da treba sve do septembra da migriraju i da nema šanse da to urade
 
Ništa čudno, ko je u SN od početka, mogao je to da očekuje, jer smo prošli već kroz istu stvar kada su radili migraciju TV paketa i šeme kanala. Vrlo dobro se sećam, da su pola godine radili na tome da svim korisnicima izjednače ponudu kanala.

Državna firma.
 
Ništa čudno, ko je u SN od početka, mogao je to da očekuje, jer smo prošli već kroz istu stvar kada su radili migraciju TV paketa i šeme kanala. Vrlo dobro se sećam, da su pola godine radili na tome da svim korisnicima izjednače ponudu kanala.

Državna firma.
Skoro celu godinu... Toliko im je trebalo...
 
Ljudi, koristio sam box4 dugi niz godina i prešao u Supernovu zbog brzine neta i ovo je pakao .Signal više nemam nego što imam, mala kiša ili grmljavina i sve nestane.Evo već dva dana nemam signal..., zovem. pišem ali....Pomagajte,da li može i kako da se raskine ovo s.... Pozdrav
 
V
Do septembra?! Gospode Bože, oni nisu normalni!
Vi kao da sele palete pa im treba par dana. Veliki komplikovani sistemi. Nije lako prebaciti bazu podataka, pogotovo kad je jedna bila na jednom programu a druga na drugom

Imaš osnov za raskid ako ti ne omoguće uslugu koju plaćaš. Ali moraš 3 puta da reklamiraš istu stvar da bi po Zakonu bilo prepoznato kao kršenje ugovora
 
V

Vi kao da sele palete pa im treba par dana. Veliki komplikovani sistemi. Nije lako prebaciti bazu podataka, pogotovo kad je jedna bila na jednom programu a druga na drugom

Imaš osnov za raskid ako ti ne omoguće uslugu koju plaćaš. Ali moraš 3 puta da reklamiraš istu stvar da bi po Zakonu bilo prepoznato kao kršenje ugovora
I to nisu mogli na vreme da urade? Koliko meseci unazad se najavljuje prelazak na Max platformu?! U pravu si to što kažeš, ali kompanije sa ovolikom bazom korisnika ne bi dozvolile da se nešto slično dešava. Što se tiče raskida ugovora, uskoro ističe i svakako ga neću produžiti.
 
I to nisu mogli na vreme da urade? Koliko meseci unazad se najavljuje prelazak na Max platformu?! U pravu si to što kažeš, ali kompanije sa ovolikom bazom korisnika ne bi dozvolile da se nešto slično dešava. Što se tiče raskida ugovora, uskoro ističe i svakako ga neću produžiti.
Opet gledate stvari površno . Kako ne kapirate da se prebacivanje Baza podataka od 14 operatera koliko je bilo u sklopu supernove mora da se ispegla da bi se spojila sa telekomovom. Nije to ctrl + C = ctrl + V nego mnogo kompleksnije. A MAX nije želeo da supernovu ubaci kao operatera jer supernova zvanično ne postoji kao odvojena firma.

I pošto se prekopilo prebacivanje baze podataka sa MAX aplikacijom ispalo je kako je ispalo. Gde do sada je na hiljade korisnika ručno prebačeno kako bi imali MAX ali opet sezona je odmora ne rade sve službe punim kapacitetima a ne možete da ljudima zabranite da idu na odmor i sve kad se skupi dobijate sad ovu komplikovanu situaciju

Da ponovim ne branim ih samo znam koliko im je komplikovan sistem zbog mnogo tehnologija i usluga koje imaju i sve je kod njih teško i nije stvar nesposobnosti nego tromosti velikih sistema. Treba prebaciti 450,000 korisnika na nov sistem to ne ide lako
 
Ok vecina nas razume da je to proces i da treba vremena, al zato "kazes" korisnicima, dok god vam ne omogucimo bice vam umanjen racun.
 
Opet gledate stvari površno . Kako ne kapirate da se prebacivanje Baza podataka od 14 operatera koliko je bilo u sklopu supernove mora da se ispegla da bi se spojila sa telekomovom. Nije to ctrl + C = ctrl + V nego mnogo kompleksnije. A MAX nije želeo da supernovu ubaci kao operatera jer supernova zvanično ne postoji kao odvojena firma.

I pošto se prekopilo prebacivanje baze podataka sa MAX aplikacijom ispalo je kako je ispalo. Gde do sada je na hiljade korisnika ručno prebačeno kako bi imali MAX ali opet sezona je odmora ne rade sve službe punim kapacitetima a ne možete da ljudima zabranite da idu na odmor i sve kad se skupi dobijate sad ovu komplikovanu situaciju

Da ponovim ne branim ih samo znam koliko im je komplikovan sistem zbog mnogo tehnologija i usluga koje imaju i sve je kod njih teško i nije stvar nesposobnosti nego tromosti velikih sistema. Treba prebaciti 450,000 korisnika na nov sistem to ne ide lako

Kratko i jasno, nesposobni su.

Imali su dovoljno vremena da odrade sve kako treba jer je Max aplikacija najavljivana mnogo ranije, to jest da se znalo kada dolazi na naše tržište.

Da imaju sposobne ljude, ne bi bilo ovakvih problema.

Nije ni čudo kada je državna firma, sve to preko veze i nestručno.
 
Drugari, jedno pitanje pre nego sto kontaktiram SN podršku
Primetio sam da u poslednje vreme imam neku vrstu, da tako kažem - inicijalnog laga, recimo kad ucitavam stranicu na netu, video na YT, vest na nekoj aplikaciji itd, treba mi znatno duže nego ranije da krene učitavanje
Sama brzina neta je ok kad je merim na speedtestu
Čini mi se da je ovo krenulo od momenta kada sam počeo da dobijam IP adrese nekog formata koji ranije nisam dobijao, da li ovo može biti problem?
Recimo sada sam na 185.71.xx.xx dok su mi ranije IP adrese bile 186.xxx.xxx.xxx tako nesto
Ima li smisla da je ovo uticalo na lag, i da li bi hteli da mi dodele neki drugi range ako bih kontaktirao call centar?
Probao sam par puta da gasim ruter na po 15-20 minuta ali i dalje dobijam slične IP adrese toj koja je “problematična”
Ja imam slican problem,jel si resio?Meni dolazili 2x puta kao sve je uredu.
 
Znam da ovde ima dosta ljudi koji imaju isti problem, ali videh da su neki i uspeli da reše, pa da pitam. Može li neko ko je uspeo da reši sagu zvanu MAX da napiše koji postupak je bio uspešan? Kad sam ih zvao, javila se neka seka što vrti u krug "problem je do MAX-a, a ne SN, kolege intenzivno rade na rešavanju problema, nemamo informaciju kada će vas neko kontaktirati i biti rešeno". Ne bi bio problem proveravati status i zvati svaki dan, da im ne treba po 25+ minuta da se jave na telefon.
 
Nazad
Vrh Dno