- Učlanjen(a)
- 13.09.2009
- Poruke
- 966
- Poena
- 365
Jel nude neku ponudu za stare korisnike kojima istice ugovor ? tipa gratis neki period ili je to teska prica? (mislim na produzenje istog paketa)
Meni, kao starom korisniku, ponudili 6 meseci po 50% pretplate ako zadržim stari paket.Eeej Srbijo među šljivama. Odgovorili mi na mail, da se još uvek strpim.
Razmišljam da raskinen ugovor zbog kršenja istog od strane MTS/Supernove.
Tačno mesec dana isto čekam.Eeej Srbijo među šljivama. Odgovorili mi na mail, da se još uvek strpim.
Skoro celu godinu... Toliko im je trebalo...Ništa čudno, ko je u SN od početka, mogao je to da očekuje, jer smo prošli već kroz istu stvar kada su radili migraciju TV paketa i šeme kanala. Vrlo dobro se sećam, da su pola godine radili na tome da svim korisnicima izjednače ponudu kanala.
Državna firma.
Vi kao da sele palete pa im treba par dana. Veliki komplikovani sistemi. Nije lako prebaciti bazu podataka, pogotovo kad je jedna bila na jednom programu a druga na drugomDo septembra?! Gospode Bože, oni nisu normalni!
I to nisu mogli na vreme da urade? Koliko meseci unazad se najavljuje prelazak na Max platformu?! U pravu si to što kažeš, ali kompanije sa ovolikom bazom korisnika ne bi dozvolile da se nešto slično dešava. Što se tiče raskida ugovora, uskoro ističe i svakako ga neću produžiti.V
Vi kao da sele palete pa im treba par dana. Veliki komplikovani sistemi. Nije lako prebaciti bazu podataka, pogotovo kad je jedna bila na jednom programu a druga na drugom
Imaš osnov za raskid ako ti ne omoguće uslugu koju plaćaš. Ali moraš 3 puta da reklamiraš istu stvar da bi po Zakonu bilo prepoznato kao kršenje ugovora
Opet gledate stvari površno . Kako ne kapirate da se prebacivanje Baza podataka od 14 operatera koliko je bilo u sklopu supernove mora da se ispegla da bi se spojila sa telekomovom. Nije to ctrl + C = ctrl + V nego mnogo kompleksnije. A MAX nije želeo da supernovu ubaci kao operatera jer supernova zvanično ne postoji kao odvojena firma.I to nisu mogli na vreme da urade? Koliko meseci unazad se najavljuje prelazak na Max platformu?! U pravu si to što kažeš, ali kompanije sa ovolikom bazom korisnika ne bi dozvolile da se nešto slično dešava. Što se tiče raskida ugovora, uskoro ističe i svakako ga neću produžiti.
Za to se slažem, to su sad već odluke na većem nivouOk vecina nas razume da je to proces i da treba vremena, al zato "kazes" korisnicima, dok god vam ne omogucimo bice vam umanjen racun.
Opet gledate stvari površno . Kako ne kapirate da se prebacivanje Baza podataka od 14 operatera koliko je bilo u sklopu supernove mora da se ispegla da bi se spojila sa telekomovom. Nije to ctrl + C = ctrl + V nego mnogo kompleksnije. A MAX nije želeo da supernovu ubaci kao operatera jer supernova zvanično ne postoji kao odvojena firma.
I pošto se prekopilo prebacivanje baze podataka sa MAX aplikacijom ispalo je kako je ispalo. Gde do sada je na hiljade korisnika ručno prebačeno kako bi imali MAX ali opet sezona je odmora ne rade sve službe punim kapacitetima a ne možete da ljudima zabranite da idu na odmor i sve kad se skupi dobijate sad ovu komplikovanu situaciju
Da ponovim ne branim ih samo znam koliko im je komplikovan sistem zbog mnogo tehnologija i usluga koje imaju i sve je kod njih teško i nije stvar nesposobnosti nego tromosti velikih sistema. Treba prebaciti 450,000 korisnika na nov sistem to ne ide lako
Ja imam slican problem,jel si resio?Meni dolazili 2x puta kao sve je uredu.Drugari, jedno pitanje pre nego sto kontaktiram SN podršku
Primetio sam da u poslednje vreme imam neku vrstu, da tako kažem - inicijalnog laga, recimo kad ucitavam stranicu na netu, video na YT, vest na nekoj aplikaciji itd, treba mi znatno duže nego ranije da krene učitavanje
Sama brzina neta je ok kad je merim na speedtestu
Čini mi se da je ovo krenulo od momenta kada sam počeo da dobijam IP adrese nekog formata koji ranije nisam dobijao, da li ovo može biti problem?
Recimo sada sam na 185.71.xx.xx dok su mi ranije IP adrese bile 186.xxx.xxx.xxx tako nesto
Ima li smisla da je ovo uticalo na lag, i da li bi hteli da mi dodele neki drugi range ako bih kontaktirao call centar?
Probao sam par puta da gasim ruter na po 15-20 minuta ali i dalje dobijam slične IP adrese toj koja je “problematična”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari