Šta je novo?

Supernova (2024)

Zato što je bilo reči da supernova korisnici treba da dobiju nove šifre kada ih spoje sa telekomom.
e pa ja nisam dobio meni je stara sifra korisnika mislim da to nije problem problem je u kod odabira provajdera nema vise Supernove... i zato stari log in-ovi ne rade vise neko je zeznuo stvar
 
Pa neka ih šalju više, te nove šifre...🤨
 
Kad god je neka jača tekma TV mi izgubi signal, prikazuje "nema signala" nekad i "kriptovano", pola sata sat pre događaj sve najnormalnije radi, bez bilo kakvih problema. I to samo kada su jake utakmice kao sada na primer, doduše, u takvim situacijama uglavnom i palim taj tv u lokalu.

Šta koji k može da bude razlog?
 
Kad god je neka jača tekma TV mi izgubi signal, prikazuje "nema signala" nekad i "kriptovano", pola sata sat pre događaj sve najnormalnije radi, bez bilo kakvih problema. I to samo kada su jake utakmice kao sada na primer, doduše, u takvim situacijama uglavnom i palim taj tv u lokalu.

Šta koji k može da bude razlog?
Pozovi ih da reše problem.
Ako je move box, (privremeno) rešenje je da vratiš program sekundu unazad pa bi trebalo da radi.
 
Pozovi ih da reše problem.
Ako je move box, (privremeno) rešenje je da vratiš program sekundu unazad pa bi trebalo da radi.

Evo odjednom iz čista mira sve radi normalno.

Dotle, zamrznuta slika stoji, malo koji ako i bilo koji kanal radi, i tako...
 
Jesam, poslednja dva računa mi stižu sa nove adrese (MTS), a ne sa Supernova mejla. Imam i novu šifru i nju sam koristio za kreiranje mts naloga. Tako mi automatski stiglo, nisam ništa pisao niti tražio...
Kakav oni kriterijum imaju pri određivanju koga će da spoje, a ko će da čeka pitaj Boga koliko, ja stvarno ne mogu da shvatim?! Stalno mi prodaju priču kako su stavili moju reklamaciju pod urgentno, i naravno ne javljaju se uopšte. Totalni amateri!
 
Jesam, poslednja dva računa mi stižu sa nove adrese (MTS), a ne sa Supernova mejla. Imam i novu šifru i nju sam koristio za kreiranje mts naloga. Tako mi automatski stiglo, nisam ništa pisao niti tražio...
Kakav oni kriterijum imaju pri određivanju koga će da spoje, a ko će da čeka pitaj Boga koliko, ja stvarno ne mogu da shvatim?! Stalno mi prodaju priču kako su stavili moju reklamaciju pod urgentno, i naravno ne javljaju se uopšte. Totalni amateri!
jel ova adresa ? [email protected] ili ? takode i ja ne mogu da skapiram
 
Danas poziv od stručnjaka iz supernove.Da bi aktivirali max,povodom migracije na mts potrebno da se potpiše novi ugovor na 24.m tada će max biti aktivan.
ja potpisao sad u subotu ali jos uvek nista ....
 
Nisu realni. Pa ako se dobija u paketu koji već imaš, kakvo crno potpisivanje novog ugovora.
To je za raskid ,a ne za potpisivanje.
 
  • Like
Reagovanja: uji
evo proradio i moj Max konacno zvao podrsku i dobio novu sifru korisnika

 
ok ti si imao mts nalog sta ce oni useri koji nemaju ? pazi ovo ja imam max kod Oriona koji radi sasvim normalno i posle prelaska na Max app. ja jos uvek cekam da mi posalju reg za mts nalog opet su mi poslali za move n go mada sam to i sam znao da mi radi lol

Tako je,ovde imaju problem korisnici supernove koji nisu migrirani na mts naloge
Brat,koristi supernovu.Nije mogao da se poveže na max,pozvao korisnički oni mu poslali kroz par sati na mejl isto korisničko ime i lozinku kao što je koristio na HBO max i sve radi.
Meni od 21.05 ne mogu da reše.100x zvao korisnički,kolege rade na tome dobićete sve inf.na mejl

Pa neka ih šalju više, te nove šifre...🤨
Vi ostali tek trebate da dođete na red...
Kakav oni kriterijum imaju pri određivanju koga će da spoje, a ko će da čeka pitaj Boga koliko, ja stvarno ne mogu da shvatim?! Stalno mi prodaju priču kako su stavili moju reklamaciju pod urgentno, i naravno ne javljaju se uopšte. Totalni amateri!

Danas poziv od stručnjaka iz supernove.Da bi aktivirali max,povodom migracije na mts potrebno da se potpiše novi ugovor na 24.m tada će max biti aktivan.

Nisu realni. Pa ako se dobija u paketu koji već imaš, kakvo crno potpisivanje novog ugovora.
To je za raskid ,a ne za potpisivanje.
Kod njih je samo neko neznanje i komedija kad trebaju nešto da urade...
 
Ubaceni novi kanali:
Travel XP sa oznakom 4K (374)
Love nature (375)
 
Citam thread '[MTS] BOX paketi' i postalo je jasno sta se desava sa 4K kanalima, pa trazice 700din za njih. A zato ih nisu pustili u conax, pa verovatno ne znaju kako se to radi ?!? 4K je danas 'extra' kvalitet pa to mora dobro i da se naplati (nista novo vec vidjeno) i ako nam je vecina kanala jos u SD i to ne full SD (ovde mislim na veoma nizak bitrate). Ne zele in HD da nam puste kako treba vec nam HD kanale daju tu i tamo ali sa niskim bitrate-om jer to sad ne mogu extra da naplate. Sada su se dosetili da mogu fino da zarade na 4K i eto .... Bio mi je odmah cudan logo na Travel XP jer su mu ivice bile nazubljene (grube) nisam odmah shvatio o cemu se radi ali kada sam procitao onaj drugi thread gde govore da na IRIS-u radi 4K (za HDR jos niko nije potvrdio) postalo mi je jasno da se radi o 'naprednoj' konverziji sa 4K HDR na ono SD smece . Sada mi je jasno zasto su i ostali SD kanali tako 'kvalitetni' ... oni konvertuju ?!? blago nama ...

Za one koje nisu upuceni, specifikacija coaxa (DVB-C), dakle bez problema moze da nam ide 4K sa HDR10(+) itd ...

Modulation Schemes and Bitrate:
  • QAM64: With 8 MHz bandwidth, can deliver up to approximately 28 Mbps.
  • QAM256: With 8 MHz bandwidth, can deliver up to approximately 38 Mbps.

HDR10+ Bitrate Requirements:
  • 1080p HDR10+: Typically requires around 10-20 Mbps, depending on the content complexity and compression efficiency.
  • 4K HDR10+: Typically requires around 20-40 Mbps, depending on similar factors.
An 8 MHz channel spacing in DVB-C, especially with QAM256 modulation, is generally sufficient to support HDR10+ content. The efficient use of modern video codecs (e.g., H.265/HEVC) and careful network planning by the service provider ensure that the higher bitrates required for HDR10+ can be accommodated within the available spectrum.
 
Pustio sam im ponovo mail. Sa naglaskom da krše ugovor jer nije omogućena usluga koja stoji u tom ugovoru.

Inače, 3 nedelje je od mog mejla a više od mesec dana kako je HBo Max migrirao u Max.

Jedva čekam da istekne ugovor, uzeću Arena cloud zbog arena i max posoebno.
 
Poštovani,

Vezano za Vaš zahtev broj 90000 ovim putem Vas obaveštavamo da je isti rešen osnovano.

Nakon isteka aktivne promocije, dodeljen Vam je popust u vrednosti od 10% na ceo paket u trajanju od mesec dana počev od 14.01.2025. godine.

Žao nam je ukoliko ste doživeli bilo kakve neprijatnosti.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, na raspolaganju Vam je e-mail adresa [email protected].
 
Ja ne uspevam da napravim MTS nalog, unesem JMBG i sifru korisnika sa poslednjeg racuna ali mi javlja nepostojeca sifra korisnika i ne mogu da se registrujem.
 
Ja ne uspevam da napravim MTS nalog, unesem JMBG i sifru korisnika sa poslednjeg racuna ali mi javlja nepostojeca sifra korisnika i ne mogu da se registrujem.
ako imas novu sifru korisnika i novi ugovor potpisan na 2 god onda moze
 
Ugovor sam sklopio pre dva meseca, jel to znaci da je vec stara sifra :)
 
Ja imam novi ugovor potpisan septembra prošle godine.. 🤭
I ništa...
Ma nek se nose više... I oni i njihove šifre.
 
Uporedite poslednji racun i prethodne racune... Sifra korisnika bi na poslednjem racunu trebalo da je promenjena... Bar je tako kod mene. Sto se MAX tice... Kad su mi dali novu sifru korisnika uspeo sam da promenim (napravim) nalog na mojmts ali max nikako nisam mogao povezati sa operaterom.... Svaki dan sam pisao mejlove, neki dan i vise puta... I posle jedno dve nedelje javio se lik iz Supernove - Telekom - MTS sta god i odradio novu aktivaciju i gle cuda MAX radi... Morate biti i dosadni i uporni... Ni dana predaha bez zalbenog maila ili poziva.. Kako god....
 
Nazad
Vrh Dno