Šta je novo?

Supernova (2024)

Evo zašto sad na Moj mts nalog na Supernovu ne može da se aktivira MAX aplikacija na postojeći HBO Max nalog,ni da se napravi novi MAX nalog! Da ne poveruješ... Pogledajte prilog 445048 Ja nemam nameru da pored paketa Super Plan 3L plaćam i pretplatu za Max TV paket od 2.000 i nešto dinara na Iris Go aplikaciju da bi mogo da aktiviram MAX aplikaciju! Stvarno su ga preterali! Zato sad stalno ovo iskače na MAX aplikaciju: Pogledajte prilog 445051
Probaj preko računara, da li si pozvao KC možda nemaš moj MTS nalog pa ti zato ne prihvata i MAX

i Nema to veze sa IRISGO
 
Imam Moj mts nalog na Supernovu. Zato sam
ti kao supernova korisnik imaš dva ID-a korisnika. Jedan supernovin drugi telekomov. Onaj koji ti je na računima supernove ti je supernovin. U mts aplikaciji ideš na ostalo pa ispod imena i prezimena ti piše Šifra korisnika. Proveri možda si tu kucao pogrešan ID
 
ti kao supernova korisnik imaš dva ID-a korisnika. Jedan supernovin drugi telekomov. Onaj koji ti je na računima supernove ti je supernovin. U mts aplikaciji ideš na ostalo pa ispod imena i prezimena ti piše Šifra korisnika. Proveri možda si tu kucao pogrešan ID
Nemam više dva ID-a. Sad je samo jedan i to Telekomov. Šifra korisnika je ispravno napisana.
 
Ističe mi ugovor za mesec dana. Imam net plus onaj kao besplatni tv. Ima li ovde neki akviziter za dogovor, da se ne cimam sa njima.
Podneo sam zahtev za raskid u otkaznom roku.
 
Mislim da gresis, pisali su ovde ljudi da su preko akvizitera zavrsavali bolje uslove. Cak je i mene pre mozda godinu dana zvao jedan, ali se tada nismo dogovorili...
 
Danas dobijem 19911 posle pola sata da reklamiram racun, naime dobio sam SMS na 3049 dinara dakle 1050 dinara vise nego sto sam placao pre migracije, racun za prosli mesec je bio "delimican" sta god to znacilo sa obavestenjem da ce mi i iduci racuni dolaziti na ovaj iznos, a sto blage veze nema ni sa jednom cenom koju su istakli na vazecim ponudama. Moze im se pa nas deru kako hoce. Koja ce cena biti za paket kad istekne ugovorna obaveza ne zna ni sveti Petar
 
20.maja su mi iz podrske rekli da cu ubrzo dobiti podatke za logovanje na mts portal, jos nista.
Zvao par puta, cekao po 45min, uvek isti odgovor: "Radimo na resavanju problema sa MAX aplikacijom, malo se strpite, uskoro ce biti reseno."
Bravo za podrsku.
 
Pozdrav ljudi, poceo sam da koristim supernovu u ovom stanu gde sam se uselio, imam neki Skymaster HD XC2-03 risiver koji ima na sebi i LAN port. Pitanje je cemu to sluzi, nista se nije desilo kada sam prikacio iz modema lan kablic.
 
Pa ako ne možeš da povežeš box sa računarom da gledaš slike, video ili pustiš muziku na TV :), onda je verovatno za dijagnostiku/ažuriranje softvera kao što je slučaj sa USB portovima na običnim starijim STB uređajima.
 
Za par tv i radio kanala koji rade preko neta ili za neku iptv listu.
 
Danas oko 13h, posle dugo vremena, meni je promenjena IP adresa. Sada počinje sa 213.
Iza CG-Nat-a sam, ali pratim promene IP adrese.
 
Moj zet ima Supernovin paket kojem su svi kanali,a takođe i Max.Samo net zna da bude očajno spor,a i skoro svaki dan se gubi skroz.Sad jedva čeka da mu istekne ugovor,i da uzme drugog provajdera..Ja sam imao sve provajdere za net,i po meni najbolji net ima A1..Mts je ubedljivo najgori..
 
Ovo je neverovatno! Kad se na VPN Holandija na HBO Max prijavim sa postojeći HBO Max nalog,onda preko kablovskog operatera Supernova gde je ostao spojen i povezan sa HBO Max aplikaciju,sve radi... Screenshot_20240607-005252.png A kad se prijavim u bilo koju drugu zemlju gde je samo MAX aplikacija,gde kablovski operater Supernova nije spojen ni povezan sa MAX aplikaciju,onda na postojeći HBO Max nalog ništa ne radi... Screenshot_20240607-011957.png
 
U vezi Max aplikacije, ja od sinoć ne mogu da se ulogujem u "Moj MTS" aplikaciju.
Od ranije imam aktivan nalog na "Moj MTS" portalu, jer imam fiksni priključak i postpaid mobilnu tarifu, ali ne mogu da se ulogujem. Čak i kad promenim lozinku i dalje ne mogu.
Izgleda da prčkaju nešto.
 
U vezi Max aplikacije, ja od sinoć ne mogu da se ulogujem u "Moj MTS" aplikaciju.
Od ranije imam aktivan nalog na "Moj MTS" portalu, jer imam fiksni priključak i postpaid mobilnu tarifu, ali ne mogu da se ulogujem. Čak i kad promenim lozinku i dalje ne mogu.
Izgleda da prčkaju nešto.
Isti slucaj i kod mene.
 
Jel imao neko problem sa pretragom kanala na Hisense sa Vida 6 OS? Prosto ne nalazim nijedan kanal, na proslom Philipsu sam imao mnogo vise opcija da stavim zemlju na Nemacku, ovde nemam tu opciju. Da li neko koristi supernovu sa CAM modulom ya gledanje supernove i da li je imao slican problem?
 
Suvišni postovi su pobrisani, a gospoda koja konstantno tera temu u off je trajno udaljena iz teme, a podeljeni su i kazneni poeni. Držite se teme !!!
 
Iz MAX teme oterali administratori ljude u Supernova temu. U Supernova temi, dele kaznene poene ko spomene MAX. Pa gde onda da pisemo o problemu MAX na Supernova mrezi?
Mislim pretpostavljam da je admin te postove pobrisao? Osim ako se nacela neka druga diskusija mimo teme. Ako jeste, izvinjavam se. Ako ne, recite gde mozemo o prolemu Max na Supernova :)
Hvala.
 
pobrisan je nešto sasvim drugo, baš off-topic. Max na Supernovi ima veze sa temom, mada je verovatno najbolje da se otvori posebna tema za to pošto je stvarno problem
 
Ako neko ima problema oko registracije MOJ MTS naloga i povezivanje na MAX aplikaciju neka proba ovako (ovo sam dobio na email nalog):
Poštovani,

Obaveštavamo Vas da registraciju naloga možete da izvršite na portalu putem linka: https://moj.mts.rs/registracija-b2c/nacin-kreiranja-naloga

Predlažemo Vam da registraciju vršite preko JMBG-a.

Nakon kreiranja naloga na našem portalu, potrebno je da sa prodavnice App Store, Google Play, LG Store, Samsung Store preuzmete novu aplikaciju MAX.

Po pokretanja aplikacije, potrebno je da izaberete "Prijavi se" unosite mejl adresu i lozinku koju ste koristili za prijavu na MAX servis i ispratite sledeće korake:

• Posetite internet stranicu www.hbomax.com/rs/sr

• Kliknite na opciju "Prijavi se",

• Izaberite opciju “Poveži se preko operatora”,

• Izaberite Telekom Srbija sa liste operatora,

• Unesite traženo Moj mts korisničko ime i lozinku,

• Unesite ime, prezime, email adresu i lozinku. Unetu email adresu i lozinku ćete koristiti samo za HBO MAX uslugu.
 
Vrh Dno