Šta je novo?

Supernova (2024)

Dzabe zovete,kod mene ukućanin zvao jutros od 8h,tek malopre dobio operatera,l."Vreme čekanja 2min" a prodje ceo dan.
Zaspao,pa se probudio,i dalje 2min...
Sva sreća pa mi istekao ugovor..
 
Probao neko da nazove 19911. Ni automat se ne javlja 🥴
 
Mts sam odje... Jel su bezobrazni dižu cene kako hoće. Kad sam podneo zahtev da prenesem broj zovu kao zašto sve može, nisam hteo da se ubedjujem preneo sam broj u drugu mtezu. Tako će biti i sa ovima. Ja sam neću promeniti ništa niti će to osetiti ali ako ostali urade isto i kažu ne slažemo se sa ovakom uslugom i ako ode značajan broj korisnika možda promene politiku. Nemaju oni uslugu za ovu cenu.
 
Који су то ретарди!
Крену са променом у исти дан када почињу искључења, а знају да тих дана неће моћи ни то да опслуже.
Зовем већ сат времена и чак ни у ред не могу да ме ставе, аутомат каже позовите касније и прекине везу.
Наравно да на мом МТСу немам Супернова услугу, иако плаћам пакет 3XL.
 
Nema to veze što imaš stari nalog. MTS je sređivao svoju platformu pa je supernovine korisnike unapredio da mogu preko moj telekom aplikacije da prate ugovor i plaćaju račune. Nisu se svi prebacili jer idu po fazama. Oni koji su prebačeni koristiće MAX bez problema one koje još nisu prebacili moraće ručno da ih prebace kako bi mogli da koriste max
Aha tako, pa dobro sačekaću da me prebace nema veze.
Biće rešeno uskoro kad se sve implementira na telekomovoj platformi
A čekajte sad kada se to sve implementira, da li ćemo moći da koristimo i dalje movengo ili supernovaott..rs ili kako?
nije mi jasno.
 
Šta mislite, da li će Telekom ponuditi kombinovane box pakete? Npr. Supernova internet i mts Iris tv u jednom paketu i obrnuto.
 
Zašto bi to (sebi) radili? 😂
Mogu i verovatno će da objedine platformu za sekundarnu varijantu korišćenja TV usluge, takozvani "second screen" (telefoni, tableti, SmartTV aplikacija). A DVB-C da ukidaju neće sigurno.
 
Meni bi odgovarao neki box sa supernova netom i Iris tv-om, jer im net radi odlično, dok tv katastrofa koliko secka. Dok mts radi odlično, ali je brzina neta mala. A uzimati sve odvojeno izlazi mnogo. Optika još uvek nije u planu, a 2.7km od centra grada 😭
 
Tebi bi ustvari kao i mnogima odgovarala MTS optika (koja radi 10x bolje od Supernova optike) a nju nećeš dobiti nikad ako već imaš Supernova optiku.
 
Meni bi odgovarao neki box sa supernova netom i Iris tv-om, jer im net radi odlično, dok tv katastrofa koliko secka. Dok mts radi odlično, ali je brzina neta mala. A uzimati sve odvojeno izlazi mnogo. Optika još uvek nije u planu, a 2.7km od centra grada 😭
Podesi 1080p50 na move boxu. Standardno ga ostave na 60Hz i eto katastrofe.
 
Nije u tome problem već varira signal i često nestane na odredjenim frekvencijama. Prijavljivao nekoliko puta, oni nešto kao sredjivali, čak mi umanjili jedan račun, ali još uvek isti problemi. Više nemam živaca da se raspravljam sa njima.
 
Ovo je katastrofa, zamenili su mi njihovi tehnicari MOVE box u nedelju uz napomenu da ce ga aktivirati u ponedeljak posto tada u ne delju ne rade. Evo vec drugi dan i nista. Poslao sam im mail na koji su odgovorili: "Hvala Vam na obraćanju. Odgovor ćemo Vam dostaviti u najkraćem mogućem roku."
Na telefone se niko ne javlja. Tako da sam bez televizije od petka. A ovamo traze da se plati na vreme i dizu cene kad im se cefne, a usluga katastrofa!
 
Nema to veze što imaš stari nalog. MTS je sređivao svoju platformu pa je supernovine korisnike unapredio da mogu preko moj telekom aplikacije da prate ugovor i plaćaju račune. Nisu se svi prebacili jer idu po fazama. Oni koji su prebačeni koristiće MAX bez problema one koje još nisu prebacili moraće ručno da ih prebace kako bi mogli da koriste max
Mene su prebacili,ovaj mesec sam dobio mts račun za Supernova 2 XL paket i novu ṣ̌ifru korisnika(ista koju imam za postpaid i box4 kod mts). Nakon plaćanja tog rač̣una koji je bio vidljiv u moj mts aplikaciji, nigde u aplikaciji ne vidim Supernova uslugu,niti u istoriji plaćenih računa ima tog računa.Dobio sam uredno sms da je taj račun uspeṣ̌no plaćen.
Kad u novoj Max aplikaciji pokuṣ̌am da povežem provajdera i unesem moj mts portal kredencijale prijavljuje da nemam pristup usluzi. Dakle ne radi ni za nas koji smo navodno "prebačeni"
 
Mene su prebacili,ovaj mesec sam dobio mts račun za Supernova 2 XL paket i novu ṣ̌ifru korisnika(ista koju imam za postpaid i box4 kod mts). Nakon plaćanja tog rač̣una koji je bio vidljiv u moj mts aplikaciji, nigde u aplikaciji ne vidim Supernova uslugu,niti u istoriji plaćenih računa ima tog računa.Dobio sam uredno sms da je taj račun uspeṣ̌no plaćen.
Kad u novoj Max aplikaciji pokuṣ̌am da povežem provajdera i unesem moj mts portal kredencijale prijavljuje da nemam pristup usluzi. Dakle ne radi ni za nas koji smo navodno "prebačeni"
Isto je tako i kod mene. Oni nisu svim korisnicima Supernove povezali Moj mts nalog sa MAX aplikaciju među digitalnim servisima.
 
Jel središe nekome pristup MAX aplikaciji?
 
Sta ocekivati od ovih diletanata..meni tri meseca nisu sposobni da prebace racun da stize elektronski nego ga i dalje salju postom, zvao ih x puta kaze rade na tome da ga prebace na e racun..teske muke su to za njih nesposobne :poop:
 
Sta ocekivati od ovih diletanata..meni tri meseca nisu sposobni da prebace racun da stize elektronski nego ga i dalje salju postom, zvao ih x puta kaze rade na tome da ga prebace na e racun..teske muke su to za njih nesposobne :poop:
Povezuju SN i Telekom sisteme zato još i ne radi. Svi koji mogu da koriste moj telekom aplikaciju a imaju supernovu mogu i eračun ostaliu ne mogu dok ih ne prebaci. Radi se sad veliko sistemsko rešavanje baze podataka - Malo strpljenja nije sve tako kao što mislite klik i gotovo.
A Kc ne zna te detalje pa ti daje opšte odgovore
 
Povezuju SN i Telekom sisteme zato još i ne radi. Svi koji mogu da koriste moj telekom aplikaciju a imaju supernovu mogu i eračun ostaliu ne mogu dok ih ne prebaci. Radi se sad veliko sistemsko rešavanje baze podataka - Malo strpljenja nije sve tako kao što mislite klik i gotovo.
A Kc ne zna te detalje pa ti daje opšte odgovore
I to što kažeš
 
Supernova jok. Noćas nazvao i po običaju ubio ih u pojam, kad rade ljudi koji ne znaju svoj posao.
A Nisu našli rešenja još za LJude koji su neprebačeni jer moraju ručno da ih prebace na telekomovu bazu a to naravno je komplikovano. Ono što ja znam je da svi ljudi koji su se žalili za MAX su stavljeni kao prioritetni za prebacivanje. E sad kojom brzinom će rešiti zavisi i od količine korisnika koji su na toj listi
 
Povezuju SN i Telekom sisteme zato još i ne radi. Svi koji mogu da koriste moj telekom aplikaciju a imaju supernovu mogu i eračun ostaliu ne mogu dok ih ne prebaci. Radi se sad veliko sistemsko rešavanje baze podataka - Malo strpljenja nije sve tako kao što mislite klik i gotovo.
A Kc ne zna te detalje pa ti daje opšte odgovore
Komsiji vec godinu dana stize racun u elektronskoj formi, tako da im to i nije neki izgovor. U sustini, nek mi ga oni umanje za 100 dinara kao za e racun pa nek stize i postom, to mene kao korisnika ne mora da zanima dal oni nesto sistemski sredjuju ili ne. Muka mi je sto i oko najmanje sitnice i kvarova sa njima moram da se natezem danima i mesecima da se sredi.
 
A Nisu našli rešenja još za LJude koji su neprebačeni jer moraju ručno da ih prebace na telekomovu bazu a to naravno je komplikovano. Ono što ja znam je da svi ljudi koji su se žalili za MAX su stavljeni kao prioritetni za prebacivanje. E sad kojom brzinom će rešiti zavisi i od količine korisnika koji su na toj listi

Kako vidim ovde, čak i ljudi koji su prebačeni u telekomovu bazu imaju problem sa prijavom.
 
Komsiji vec godinu dana stize racun u elektronskoj formi, tako da im to i nije neki izgovor. U sustini, nek mi ga oni umanje za 100 dinara kao za e racun pa nek stize i postom, to mene kao korisnika ne mora da zanima dal oni nesto sistemski sredjuju ili ne. Muka mi je sto i oko najmanje sitnice i kvarova sa njima moram da se natezem danima i mesecima da se sredi.
Verovatno nisi obratio pažnju ali supernova nigde ne reklamira popust 100dinara za Eračun jer eračun nema. Ti individualni slučajevi su kao što sama reč kaže individualni iz iz raznih razloga postoje. A možda i tvoj drug je pomešao SMS poruku i eračun kao i pravno i fizičko lice. NIje isto. Zato oni sad i prebacuju stari SN sistem koji je nasleđen od originalnih provajdera na telekom sistem i automatski se sve unapređuje. Od rešavanja reklamacija i rada uređaja do eračuna, korišćenje aplikacije za plaćamnje i tako dalje.

Problem telekma je taj što ima mnogo tehnologija i usluga koje nudi korisniku i samim tim je sistem veći i komplikovaniji od SBBa i Yetela i nije lako sve to upeglati . Zvanično imaju 5 tehnologija distribucije signala kod korisnika

Da ne ispadne da ih branim, nego se razumem u te stvari pa pričam iz iskustva. Iste takve izazove imaju i Veliki sistemi u svetu a Telekom nimalo ne štedi na aplikacijama i sistemskim rešenjima samo što je sve ogromno i komplikovano da bi bilo tako lako uprošćeno za korisnika pogotovo jer su kupili 12 operatera koji je svaki za sebe radio mrežu kako je hteo bez reda i organizacije nego samo budži da se prodamo što lakše
 
Nazad
Vrh Dno