Ništa mi sad nije jasno za ovo što pričate za moj mts portal i te stvari.Ima par agenata prodaje MTS-a na ovom forumu. Kontaktirace te neko od njih.![]()
Tako je. Za sada smo samo ja i ovaj član foruma ispod prebačeni na Moj mts portal i aplikaciju na Supernova Box paket koji koristimo pod ugovorom.Rade sistemske promene za supernovu po fazama nisu svi prebačeni tako da dobiju pravo pristupa moj mts aplikaciji, biće to u narednom periodu
Pogledajte prilog 442263Danas stigao mail, ali bez informacije na koji paket prelazim. Čim nisu napisali ide na manji, ne nadam se boljem
Mene je juče neko od njih kontaktirao. Sad imaju akciju za sve postojeće korisnike MTS i Supernova Box paketa.Ima par agenata prodaje MTS-a na ovom forumu. Kontaktirace te neko od njih.![]()
Kod mene za sada još uvek radi Supernova korisnički portal i aplikacije Move N Go i Move Smart na Supernova nalog dok mi još traje ugovor. Videćemo kako će posle da bude kad meni i svima ostalima istekne ugovor.Ništa mi sad nije jasno za ovo što pričate za moj mts portal i te stvari.
Šta će biti sa supernovaott.rs?
Sad ti je na Moj mts nalog sve na dohvat ruke...Meni je poslednji racun za SN ubacen u moj MTS. Posto koristim dve posebne usluge na razlicitim adresama ova je dosla kao treca. Zgodnon za placanje svih racuna jednim klikom bez provizije. Elem,kad sam platio sve racune u Aplikaciji vise ne vidim uslugubza Supernovu vec samo prethodne dve(pospejd i optika).
I kod mene radi supernova korisnički portal,Kod mene za sada još uvek radi Supernova korisnički portal i aplikacije Move N Go i Move Smart na Supernova nalog dok mi još traje ugovor. Videćemo kako će posle da bude kad meni i svima ostalima istekne ugovor.
Pregledati kablove i razdelnik, proveriti spojeve, konektore...Dali se nekom ovako nešto dešava... 2 dana nemam tv signal... Internet radi bez problema. Ali tv signal jok.
Moze li neko mene kontaktirati kao postojeceg korisnika supernove?Tako je. Za sada smo samo ja i ovaj član foruma ispod prebačeni na Moj mts portal i aplikaciju na Supernova Box paket koji koristimo pod ugovorom.
Mene je juče neko od njih kontaktirao. Sad imaju akciju za sve postojeće korisnike MTS i Supernova Box paketa.
ne?Da li uvođenje optike ucenjuju postojanjem fixne telefonske linije?
Ne, fiksna linija nije potrebna.Da li uvođenje optike ucenjuju postojanjem fixne telefonske linije?
Isto NBG Blok 44, prijavio, kazu ima kvarPregledati kablove i razdelnik, proveriti spojeve, konektore...
😂kod mene su dosli kroz 5 dana neracunajuci subota i nedelja znaci
popraviceIsto NBG Blok 44, prijavio, kazu ima kvar
A kako sad plaćaš parking? Jel.preko Move box-a?Imao sam neki MTS Box koji je vremenom otišao na preko 6000 dinara mesečno. Obično sam plaćao do 6500 zavisno od parkinga, itd. Sreća pa mi je ugovor istekao pa sam to otkačio. Ogroman je trošak na godišnjem nivou, oko 660 evra.
Sada sam uzeo u supernovi samo TV i Net, 11 meseci po 1600 dinara i posle ostatak po 3600. Sad vidim da sam naseo jer u temi pišu ljudi da su uzeli 12 meseci po 1. No opet to je sada 280 eur godišnje a ne 660. Šta je tu je.
Nije posao instaltera da pomera nameštaj i radi cable managment i povezuje soundbar.Nisu umeli da povežu, pa mi isključili soundbar, samo udenuli kabal i pobegli. Da sam bio kući verovatno bih isterao naglavčke.
Sve sam te kablove prepakovao i nije da sam baš zadovoljan zbog sledećeg:
Kad upalim TV, prođe neko vreme dok prikaže kanale.
Sa CAM karticom ćeš upravljati daljinskim od TV i to je najzgodnija opcija ali tada nema vraćanja u nazad.Ima dva uređaja. Jedan je valjda za premotavanje. To mi ne treba. Pa razmišljam da tražim karticu za TV umesto ovog džumbusa.
Sad antenski kabl ide u uređaj za premotavanje, iz njega idu kablovi u neki veliki modem valjda. Ja sam odatle HDMI sproveo u soundbar, pa drugi HDMI ide iz soundbara u TV. Problem je što ne mogu da aktiviram magični daljinski (Samsung TU8500). Ne radi mi prebacivanje kanala. Neću da imam dva daljinska a pogotovo onaj njihov usrani.
Ako neko ima predloge za ovo rad sam da poslušam.
ljudi danas svasta oce trebo ga pitat da mu usisa kucu jos da mu opere sudove . kad je znao da ce dodji sto nije bio tu i cao , nema on vremena itd.Nije posao instaltera da pomera nameštaj i radi cable managment i povezuje soundbar.
Njihovo je da vam provuku kabl do modema i stb i eventualno do TV i provere da to radi.
Sa CAM karticom ćeš upravljati daljinskim od TV i to je najzgodnija opcija ali tada nema vraćanja u nazad.
Možda je najbolje da instaliras aplikaciju na TV tada možeš da koristis daljinski od TV i vraćas u nazad a stb spakuj u kutiju
pogresna zemlja rodjaceNjegovo je da uradi šta mora i da sve vrati kako je zatekao. Raskačio soundbar jer mu je trebao da taj HDMI ulaz jer nije znao da poveže na drugi. Taj ulaz gde soundbar mora da bude tu jer je on za eARC. Sve sam to posle sam demontirao i ponovo ispovezivao. Za početak bar da znaju da rade ono što im je posao. Za vaspitanje i izuvanje u hodniku je kasno.
Mogao je i da ti ostavi samo kabl pa ti spoji gde volis.Njegovo je da uradi šta mora i da sve vrati kako je zatekao. Raskačio soundbar jer mu je trebao da taj HDMI ulaz jer nije znao da poveže na drugi. Taj ulaz gde soundbar mora da bude tu jer je on za eARC. Sve sam to posle sam demontirao i ponovo ispovezivao. Za početak bar da znaju da rade ono što im je posao. Za vaspitanje i izuvanje u hodniku je kasno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari