Šta je novo?

Supernova (2024)

8.фебруара сам потписао раскид због повећања цена и јавили су ми да ће ми услуга бити угашена након месец дана тј. 8.марта. Услуга ми није угашена, ево ни данас па ме занима јел то аутоматска радња или? Уређаје планирам да вратим један дан од понедељка.
 
8.фебруара сам потписао раскид због повећања цена и јавили су ми да ће ми услуга бити угашена након месец дана тј. 8.марта. Услуга ми није угашена, ево ни данас па ме занима јел то аутоматска радња или? Уређаје планирам да вратим један дан од понедељка.
Pa pozovi ih ,reci ce ti na cemu si.
 
8.фебруара сам потписао раскид због повећања цена и јавили су ми да ће ми услуга бити угашена након месец дана тј. 8.марта. Услуга ми није угашена, ево ни данас па ме занима јел то аутоматска радња или? Уређаје планирам да вратим један дан од понедељка.
Uhvatio vikend, verovatno će isključiti ponedeljak, utorak.
 
Oce se desit neko povecanje brzine paketa da li ima neko informaciju msm sad kad dodju veci racuni ima pola naroda da se pobuni moraju nesto ucinti
 
Oce se desit neko povecanje brzine paketa da li ima neko informaciju msm sad kad dodju veci racuni ima pola naroda da se pobuni moraju nesto ucinti
Pa desiće se migracija po šemi migracije. Ako je u toj šemi predviđeno da paket na koji te migriraju ima veću brzinu onda hoće. Meni su na mts-u povećali brzinu u skladu sa šemom migracije
 
Jeste li primetili da je na mnogim kanalima slika "fluidnija" kad se gleda uživo (DVB-C) nego kada se vraća unazad (OTT)?
Npr najbolje se primeti na kanalima koji imaju krol sa vestima, evo npr. Sky Entertainment.. Kad se kanal premota onaj krol kao da pomalo trza za razliku od gledanja uživo.
Ništa strašno ali eto primeti se. Da li je manji broj fps kad se premotava ili šta već.
 

Novi TV kanali u ponudi​

Obaveštavamo korisnike Super TV paketa da je od 5. 3. 2024. ponuda proširena za 4 nova TV kanala:

Moziklub - novi kanal je dostupan na poziciji 695.
Sorozatklub - novi kanal je dostupan na poziciji 696.
RTL OTTHON - novi kanal je dostupan na poziciji 697.
Kölyökklub - novi kanal je dostupan na poziciji 698.

Novi kanali su dostupni svim Super TV korisnicima na području Žitišta, Nove Crnje, Kovačice, Kovina i Subotice.

Obaveštenje o promeni naziva TV kanala​

Obaveštavamo korisnike Super TV paketa, da je od 8. 3 .2024. kanal FEM 3 promenio ime u TV2 Klub. TV kanal je dostupan na poziciji 677 u okviru Super TV paketa.

Novi radio kanali u ponudi​

Obaveštavamo korisnike Super TV paketa da je od 1. 3. 2024. ponuda proširena, za 4 nova RTS tematska radio kanala:

  • Radio Pletenica- novi kanal je dostupan na poziciji 985.
Radio Pletenica je na raspolaganju korisnicima sledećih TV paketa: Super TV Plus i Super TV Max.

  • Radio Rokenroler- novi kanal je dostupan na poziciji 986.
Radio Rokenroler je na raspolaganju korisnicima sledećih TV paketa: Super TV Plus i Super TV Max.

  • Radio Džuboks- novi kanal je dostupan na poziciji 987.
Radio Džuboks je na raspolaganju korisnicima sledećih TV paketa : Super TV Plus i Super TV Max.

  • Radio Vrteška- novi kanal je dostupan na poziciji 988.
Radio Vrteška je na raspolaganju korisnicima sledećih TV paketa: Super TV Plus i Super TV Max.

Izmene u TV ponudi​

Obaveštavamo vas da su u okviru ponude Super TV Plus i Super TV Max paketa sada dostupna dva nova kanala - SRT i Radio Beseda.

Kanal SRT, na poziciji 604, mogu da prate korisnici na teritoriji opština Surdulica i Vladičin Han, dok je Radio Beseda dostupan korisnicima na teritoriji opština Novi Sad i Sremski Karlovci, na poziciji 973.

Pored toga, obaveštavamo vas i da su izmenjene zone emitovanja za kanale K23 (na poziciji 522) i TV Vožd (na poziciji 631).

Kanal K23 sada je dostupan iris TV korisnicima na teritoriji cele Srbije, dok je kanal TV Vožd, dostupan korisnicima na teritoriji opština Topola, Aranđelovac, Lazarevac, Lajkovac i Ub.
 
@bericrasa čini mi se da je počela da ti baguje tvoja vremenska mašina. objavljuješ bajate vesti.....sredi vremensku mašinu.......
 
8.фебруара сам потписао раскид због повећања цена и јавили су ми да ће ми услуга бити угашена након месец дана тј. 8.марта. Услуга ми није угашена, ево ни данас па ме занима јел то аутоматска радња или? Уређаје планирам да вратим један дан од понедељка.
Ни данас 11.марта ми није угашена услуга и малопре одем до пословнице и питам, она гледа по лаптопу и као донесите уређаје и биће угашено. Зар не треба они системски да угасе месец дана од подношења захтева за раскид? Шта да сам ја повадио картице, искључио рутер и тек за недељу-две однео то у пословницу, они би ми наплатили услугу све до враћања опреме?
 
Poslednja izmena:
Ни данас 11.марта ми није угашена услуга и малопре одем до пословнице и питам, она гледа по лаптоп и као донесите уређаје и биће угашено. Зар не треба они системски да угасе месец дана од подношења захтева за раскид? Шта да сам ја повадио картице, искључио рутер и тек за недељу-две однео то у пословницу, они би ми наплатили услугу све до враћања опреме?
Bas tako
 
Zvao sam podrsku i dobio info da se kasni sa povecanjem brzine starih paketa koji su migrirani, a cija brzina treba da se poveca (a i cena :D), ali da ce brzine svakako biti povecane "u sto skorijem roku". Kao da gledam da se sa povecanjem cena nece svakako kasniti i da ce zaracunavati uvecanu cenu za ceo mart, a to sto se kasni sa povcanjem brzine i sto skoro na pola meseca i dalje stoji stara brzina, to izgleda ne vide kao problem :D
 
Zvao sam podrsku i dobio info da se kasni sa povecanjem brzine starih paketa koji su migrirani, a cija brzina treba da se poveca (a i cena :D), ali da ce brzine svakako biti povecane "u sto skorijem roku". Kao da gledam da se sa povecanjem cena nece svakako kasniti i da ce zaracunavati uvecanu cenu za ceo mart, a to sto se kasni sa povcanjem brzine i sto skoro na pola meseca i dalje stoji stara brzina, to izgleda ne vide kao problem :D
koji paketi dobiujaju vecu brzinu?
 
Koliko sam video kod mene je samo promenjen naziv paketa i cena + za 250/350 din tako da od brzine vece nema nista.. mrzi me da ponovo zovem
 
Poslednja izmena:
Ни данас 11.марта ми није угашена услуга и малопре одем до пословнице и питам, она гледа по лаптопу и као донесите уређаје и биће угашено. Зар не треба они системски да угасе месец дана од подношења захтева за раскид? Шта да сам ја повадио картице, искључио рутер и тек за недељу-две однео то у пословницу, они би ми наплатили услугу све до враћања опреме?
Usluga prestaje kada razduzis opremu,
ako opremu i dalje koristis onda si i dalje korisnik.
 
Koristim Super Net Max 200/20 i zvali su me da mi daju televiziju za džabe do kraja ugovora, ima li neka caka u tome? 😄
 
Usluga prestaje kada razduzis opremu,
ako opremu i dalje koristis onda si i dalje korisnik.
Па ја сам могао опрему предати још 8.фебруара али су ми рекли да се услуга гаси за 30 дана и да онда вратим опрему. 😊
 
Onda si 8.3. trebao da vratis opremu i usluga bi bila iskljucena.
@ATI` nema nikakve cake. Placaces samo net.
 
Па ја сам могао опрему предати још 8.фебруара али су ми рекли да се услуга гаси за 30 дана и да онда вратим опрему. 😊
Mogao si i tada...
Ali postoji 30 dana otkazni rok, tako da ako si zeleo to da iskoristis onda si trebao da vratis tridesetog dana ili ranije ako ne zelis da iskoristis.
Sve to pise u ugovoru, i rekli su ti 100% usmeno.
 
juce prijavljenje smetnje,los wi fi na cisco ruteru,danas dosli zamenili,tehnicolor dobio,ponadao se da cu uspeti portove da otvorim,ali slaba vajda -_-
 
Internet SN je jako loš , pogotovo gde je bio RV , bar su moja iskustva takva
super nova obrnuto iskustvo , barem sam svatio izgleda kako od mesta do mesta kod mene u mom kraju opste nema ljudi jedini ja mozda i komsija i to je sve zbog toga je full i dobar izgleda u gradovima i krajevima je za k .
 
juce prijavljenje smetnje,los wi fi na cisco ruteru,danas dosli zamenili,tehnicolor dobio,ponadao se da cu uspeti portove da otvorim,ali slaba vajda -_-
Blago tebi, ja muku mučim sa njima da izadju na teren evo već mesec dana, imam problem sa nekim kanalima, seckanje, gubljenje signala. Prijavio dva puta, čuo se sa nekim likom par puta dok je hteo da se javlja. Sve u svemu jedno veliko Super Go..o
 
Nazad
Vrh Dno