Šta je novo?

Supernova (2024)

Moja "MISIJA" završena!
Upravo sam OBNOVIO UGOVOR preko telefona i potvrdio preko EMAILA.

Uspeo sam da "ISKUKAM" 12 meseci 50% što je za moj paket SUPER PLAN 2M 12 meseca po 2.450 din. A ostalih 12 meseca PUNA CENA.

***. mislim da je ovo OK PONUDA i da nebi dali ništa više povoljnije od ovoga?

PS. (javite se dali je neko uspeo nešto bolje i više da OSTVARI od benefita i popusta).
Ja sam jedva 14m dobio mesec dana smo pregovarali
 
2 su, da... greska u kucanju.
Proveri samo dal vazi jos uvek, jer je drzava produzavala rok. Prvi rok je bio da od 10.feb prodavci traze registraciju svuda. Mada ako kazes da je malo mesto, moguce da ih nisu jos uvek "obisli" :))) Iskoristi bre idiote. Ili kupi par komada. Najniza cena je 600din, i jos imas neki saobracaj u okviru regularne te neke pripejd tarife
Da li je neko proverio ako ovaj net još uvek može da se aktivira, pošto su produžili rok za registraciju.. Raskinuo sam ugovor sa supernovom pa bi mi ovo baš dobro došlo, dok ne vidim šta ću
Hvala
 
Ja sam jedva 14m dobio mesec dana smo pregovarali
Svaka čast, stičem utisak da niko od tih 14 meseci neće više da dobije... Mada ovo je kao na pijaci "CENKANJE" kod "ovih" je sve dozvoljeno, i treba biti uporan. Iskreno, dosadilo mi više da ih "GASIRAM" a i uklapam se na ovu cenu, ISKRENO. A i posle isteka ovih 12 meseci po 50% imam nešto u PLANU posle. E sad dali će uspeti to... Videćemo tamo februara 2026. 🤔😉😁 Do tada, pratimo šta se dešava i kako se POŠTUJE NOVI UGOVOR. 😉🙋🏻‍♂️
 
Svaka čast, stičem utisak da niko od tih 14 meseci neće više da dobije... Mada ovo je kao na pijaci "CENKANJE" kod "ovih" je sve dozvoljeno, i treba biti uporan. Iskreno, dosadilo mi više da ih "GASIRAM" a i uklapam se na ovu cenu, ISKRENO. A i posle isteka ovih 12 meseci po 50% imam nešto u PLANU posle. E sad dali će uspeti to... Videćemo tamo februara 2026. 🤔😉😁 Do tada, pratimo šta se dešava i kako se POŠTUJE NOVI UGOVOR. 😉🙋🏻‍♂️
Ja nisam imao neki izbor i opet sam u mts-u. Bukvalno se sa svima moras cenkati kao na vašaru
Sad mi ističe i ugovor za karticu u yetelu pa tražim nekog da mi nesto preporuci
 
Ćek šta, tebe nisu migrirali? Da li ti rade Apollon, MAX itd?
Pisao im prigovor jos pre nove godine da zelim da mi se ispostuje ugovor koji sam potpisao februara 2024 godine 24 meseca sa 50% popusta super plan 2 xl + hbo max do kraja ugovora i dobio poziv i mail i sms potvrdu da ce mi sve ostati isto po pitanju pretplate i kanala i kao sto vidis tako je za sada.
Ćek šta, tebe nisu migrirali? Da li ti rade Apollon, MAX itd?
Radi sve...
 
Pisao im prigovor jos pre nove godine da zelim da mi se ispostuje ugovor koji sam potpisao februara 2024 godine 24 meseca sa 50% popusta super plan 2 xl + hbo max do kraja ugovora i dobio poziv i mail i sms potvrdu da ce mi sve ostati isto po pitanju pretplate i kanala i kao sto vidis tako je za sada.

Radi sve...
Morali su da migriraju na novi paket,
Mene jesu i sve mi radi.
Jedva čekam da vidim tu novu move platformu pogotovo da vidim kako će raditi preko veba.
 
Da li je neko uspeo da otkaže ugovor "na daljinu"? na bratovo ime se vodi ugovor, a on trenutno živi u Nemačkoj... I takođe smo negde izgubili neku karticu za TV pa me zanima da li neko zna koliko para će tražiti tokom raskida?
 
Pojavilo se ovo unutar Moj MTS aplikacije, ali kada se klikne Aktiviraj ništa se ne dešava.

Screenshot-2025-02-22-14-18-04-603-rs-mts-edit-1.jpg


A kad pokušam da se logujem na novoj Move aplikaciji, dobijam poruku da su svi slotovi zauzeti.

Dakle definitivno se nešto sprema :D
 
Pojavilo se ovo unutar Moj MTS aplikacije, ali kada se klikne Aktiviraj ništa se ne dešava.

Screenshot-2025-02-22-14-18-04-603-rs-mts-edit-1.jpg


A kad pokušam da se logujem na novoj Move aplikaciji, dobijam poruku da su svi slotovi zauzeti.

Dakle definitivno se nešto sprema :D
Da li je isto korisnicko ime kao za Moj mts aplikaciju?
 
PS. (javite se dali je neko uspeo nešto bolje i više da OSTVARI od benefita i popusta).
Ja sam u ponedeljak otisao do poslovnice i tamo mi ponudili 3 meseca 50%, naravno odbio i trazio da me pozove neko od napredne podrske, pozvali odmah sutradan i ponudili 16 meseci 50% na postojeci paket koji imam super plan 2M a posto sam hteo na manji paket 2S tu su mi nudili max 10 meseci 50%. Tako da sam prihvatio da ostanem na istom paketu sa 16 meseci u pola cene i plus sam uspeo da izvucem jos jedan dodatan doplatni paket uz filmski izabrao dokumentarni paket. Iznenadjujuce dobro sam prosao, posto sam ocekivao da nece ponuditi ni upola od ovoga pogotovo sto nemam drugi izbor sem njihove mreze u mojoj kraju. :)
 
@bokistech jedino da brat naslovi zahtev za raskid u wordu, print to pdf pa potpiše srpskom ličnom kartom u Adobe reader (Use a certificate/Digitally sign) ili uslugom Potpis u klaudu uz ConsentID aplikaciju pa pošalje na [email protected]; tako sam raskinuo pre mesec/dva zbog poskupljenja.
 
^ Da, napisao sam vec to ranije… Samo ce morati nova sifra
Šifra je od Moj MTS portala. Samo što još nije krenulo pa umesto uspešnog logovanja izbacuje poruku da je dostignut limit u broju uređaja.
Na trenutnom Move n go šifra je šifra korisnika.

U suštini osim bolje aplikacije, sortiranja kanala po želji i premotavanja na 99% kanala, ostalo je degradacija jer će izgleda smanjiti broj istovremenog gledanja i početi da razdvajaju Smart TV od mobilne aplikacije kao EON.
 
A korisničko ime koje je? Jel bude mejl/ime sa MojMts portala? Jer kod mene u MojMts app nema ništa za Move, bilo je tipa juče kratko i nestalo.
 
tako sam raskinuo pre mesec/dva zbog poskupljenja
Vala, kod njih stvarno mnogo zavisi od toga ko ti zapadne za rešavanje prigovora, tj. za odgovor na upit. Jedna drugarica je isto uradila istim povodom i odgovor joj je stigao u vidu telefonskog poziva, u kom su joj rekli da bi za raskid ipak morala da dođe u neku poslovnicu, ali da mogu da joj ponude ostanak po istim uslovima, što je na kraju ipak prihvatila.
 
@rovello stavila je digitalno potpisan zahtev za raskid u attachment-u ili ne? Ako nije, ne može bez toga. Doduše, moj je bio potpisan ličnom kartom, možda baš to ima veze.
 
Jel postoji neki način da se sazna nova šifra korisnika? Pošto evo ja i dalje nemam pristup moj mts portalu.
 
Ako može malo pojašnjenje u vezi nove platforme i logovanja.
Prijatelji, inače stariji ljudi, imaju supernovu ali nisu prijavljeni na mojmts. Koriste jedan move box hibridni i na drugom tv-u move smart aplikaciju.
Šta će se sad za njih promeniti? Kako da dobiju kredencijale za mojmts nalog?
Ja im pomažem oko toga i nisu mi baš blizu tako da mi nije zgodno da svaki čas idem kod njih. Instalirao sam kod sebe na mobilni move n go aplikaciju pa kad nešto pobrkaju mogu da im aktiviram tu smart tv aplikaciju preko koda.
Kako će to sad da izgleda? Ako sam dobro shvatio više neće biti aktivna ova move n go aplikacija, ni stara move smart tv? Moram da je aktiviram preko mojmts naloga? Kako da dobijem njihove kredencijale. Do sada za movr n go sam koristio mail kao user i šifru korisnika kao pass
 
Meni se zvali sa 064377 zbog nove šifre jer sam ih smarao za pristup MAX app i izdiktirali je jer su rekli da ne mogu da šalju to pisanim putem, a kako ne bih čekao sledeći račun
Ako može malo pojašnjenje u vezi nove platforme i logovanja.
Prijatelji, inače stariji ljudi, imaju supernovu ali nisu prijavljeni na mojmts. Koriste jedan move box hibridni i na drugom tv-u move smart aplikaciju.
Šta će se sad za njih promeniti? Kako da dobiju kredencijale za mojmts nalog?
Ja im pomažem oko toga i nisu mi baš blizu tako da mi nije zgodno da svaki čas idem kod njih. Instalirao sam kod sebe na mobilni move n go aplikaciju pa kad nešto pobrkaju mogu da im aktiviram tu smart tv aplikaciju preko koda.
Kako će to sad da izgleda? Ako sam dobro shvatio više neće biti aktivna ova move n go aplikacija, ni stara move smart tv? Moram da je aktiviram preko mojmts naloga? Kako da dobijem njihove kredencijale. Do sada za movr n go sam koristio mail kao user i šifru korisnika kao pass
Ma ostaje MOVE'N'GO i MOVE Smart korisnicima sa starim korisničkim šiframa dok im ne dodele nove tj. ne migriraju ih u MojMts bazu. Ukoliko se password za Move'n'go razlikuje od šifre korisnika sa njihovog poslednjeg računa znači da im je dodeljena nova šifra te pomoću nje i broja lične karte vlasnika ugovora je neophodno napraviti nalog na MojMts. A ta nova app radi po istom principu, samo se zove "MOVE" i za TV i za telefon, i na TV se isto aktivira putem koda.
 
Ma ostaje MOVE'N'GO i MOVE Smart korisnicima sa starim korisničkim šiframa dok im ne dodele nove tj. ne migriraju ih u MojMts bazu. Ukoliko se password za Move'n'go razlikuje od šifre korisnika sa njihovog poslednjeg računa znači da im je dodeljena nova šifra te pomoću nje i broja lične karte vlasnika ugovora je neophodno napraviti nalog na MojMts. A ta nova app radi po istom principu, samo se zove "MOVE" i za TV i za telefon, i na TV se isto aktivira putem koda.
Pasword za move n go je isti kao šifra korisnika sa računa.
Znači za sada sve ostaje isto, dok ih u nekom trenutku ne prebace u MojMts bazu? A kada će to biti, pretpostavljam niko ne zna.
Ko da gledam to će se desiti kad ja budem negde na putu, pa će ljudi da polude bez tog tv na kome gledaju sa smart aplikacijom
 
Pasword za move n go je isti kao šifra korisnika sa računa.
Znači za sada sve ostaje isto, dok ih u nekom trenutku ne prebace u MojMts bazu? A kada će to biti, prrtpostavljam niko ne zna.
Ko da gledam to će se desiti kad ja budem negde na putu, pa će ljudi da polude bez tog tv na kome gledaju sa smart aplikacijom
Pa, biće sigurno skoro, kroz mesec-dva ja pretpostavljam jer im je verovatno ostalo sve manje i manje korisnika koje treba da migriraju u mts bazu, a ako se zadesi dok si na putu, samo im kaži da ti slikaju račun kad stigne, skini im i tu novu MOVE app da imaju na TV, i to je to nek budu pripremljeni :D pa samo ti kreiraj nalog na mojmts skini Move i poveži ih na Smart TV preko koda...
 
Čitah sad malo sajt mts-a, kad je bilo ažuriranje za Iris dok je to bilo gotovo kod svih korisnika potrajalo je mesec-dva, je l' ti updateovi stvarno toliko sporo idu? Mislim pretpostavio sam da treba neko vreme, ali očekivao sam da mogu da pokriju sve za dve-tri nedelje... Inače kreće MOVE i kod MTS (Fiber) korisnika izgleda, pišu u drugoj temi, tako da će kod njih ići MOVE IP multicast, dok kod nas MOVE OTT. :) Još jedan korak bliže spajanju dva brenda u jedan...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Čitah sad malo sajt mts-a, kad je bilo ažuriranje za Iris dok je to bilo gotovo kod svih korisnika potrajalo je mesec-dva, je l' ti updateovi stvarno toliko sporo idu? Mislim pretpostavio sam da treba neko vreme, ali očekivao sam da mogu da pokriju sve za dve-tri nedelje... Inače kreće MOVE i kod MTS (Fiber) korisnika izgleda, pišu u drugoj temi, tako da će kod njih ići MOVE IP multicast, dok kod nas MOVE OTT. :) Još jedan korak bliže spajanju dva brenda u jedan...
Ne verujem da će biti MOVE na mts, MOVE je praktično ista platforma kao iris jedina razlika je što je iris IP multicast a MOVE DVB-C/OTT
 
zasto se zurite s placanjem ??? uopste me ne interesuje dok ne stigne novi racun.Valjda treba da se drzimo nekog stava.
Citam ovaj zakon o elektronskim komunikacijama Clan 139 Prigovor krajnjeg korisnika, i cini mi se da su i ovde napravili zakon tako da njih stiti a ne nas, tako da smo mi u obavezi da platimo prosek racuna za prethodna 3 meseca, a ovo sto nam ne odgovaraju mi se cini da je zbog kamate koju zele da nam naplate. Dakle, verovatno sa namerom ne zure sa odgovorom, mozda cak i cekaju da bi mogli da nas kazne, iskljuce uslugu zbog neplacenog racuna ili slicno. Maksimalno izbegavaju saradnju sa korisnicima i kompletna politika poslovanja im se svodi na ovim manipulacijama i obmanom kojom se bave. Ne verujem da je slucajno to da ako je neko u medjuvremenu uplatio taj uvecani racun, da mu je ubrzo stigao mejl da se uvazava prigovor i da ce mu poslati novi ispravljeni racun. I dolazimo u situaciju 1 - uplatio sam, jaoo evo sad mi kazu da mi salju ispravljeni racun i 2 - cekanje na prigovor da se posalje ispravan racun gde stigne informativni mejl da je zavedeno pod brojem i to mu je to...
Приговор крајњег корисника Члан 139.
Рок за подношење приговора из става 1. овог члана је 30 дана од дана доспећа рачуна за услугу, када се ради о приговору на износ рачуна, односно 30 дана од дана пружања услуге или од дана немогућности коришћења услуге, када се ради о приговору на квалитет услуге.
Крајњи корисник је дужан да плати неспоран део износа рачуна, а ако оспорава цео рачун, дужан је да плати просечно месечно задужење за последња три месеца који су претходили периоду на који се приговор односи.
 
Vrh Dno