Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

Ostavio sam upit za proveru optike na Telekom sajtu, i danas su zvali. Sad mi kažu da Supernova ima optiku na mojoj lokaciji i da treba samo da se podnese zahtev. Dobio bih 200mb umesto sadašnjih 150mb brzine interneta. Začkoljica je što mora novi ugovor, a sa njim gubim jos nekoliko meseci promocije 50% od cene paketa, tako da ću da sačekam Sept, Okt kada ta promocija istekne.
5 Septembra ću dobiti novu(zadnju) poruku za plaćanje računa po promotivnoj ceni, tako da konačno mogu da razmišljam o prelasku na optiku. Pošto je na mojoj adresi dostupna optika, rekli su mi da samo treba da podnesem zahtev u poslovnici. Pošto se priključak vodi na oca, moraću prvo sa njima da proverim gde u Nišu mogu da podnesem taj zahtev. Tačnije zahtev za slanje ekipe koja će proveriti da li ima slobodnih vlakana ili kako već... Ono što znam jeste da ću dobiti 200mb u odnosu na sadašnjih 150 što se tiče interneta. A što se tiče televizije, koristim 3 televizora tako da se nadam da će tako i ostati sa optikom. Po meni bi i najbolje bilo da televizija ostane na Coax-u, a da optika ide čisto za internet ali ne verujem da je to moguće. Tako da, wish me luck sa ovim poduhvatom.
Naravno ako je neko prolazio kroz tu proceduru prelaska sa Coaxa na Optiku pišite, da znam šta da očekujem.
 
Poslednja izmena:
Ja sam sa coaxa pre dve godine prešao na optiku.
Internet imam preko optike, televizija mi je ostala preko coax kabla.
 
Ja sam sa coaxa pre dve godine prešao na optiku.
Internet imam preko optike, televizija mi je ostala preko coax kabla.
А како то иде?
Претпостављам да у стан/кућу улази оптика, а онда се дели на коакс за тв и оптику за интернет? Или како већ?
 
2 kabla sa bandere. Coax ostaje za tv, a optički pružaju pored coaxa samo za internet. To bi mi rešenje bilo i najbolje.
Koji ruter se dobija uz optiku? Ja imam CBN koji je stavljen jako davno.
 
У кућу улази оптички кабал па после улази у једну кутију из које излази на једну страну коаксијални кабал за телевизију а другу наставља оптички кабал до рутера.
 
S vremena na vreme (nekad jednom nedeljno , nekad jednom u 2 nedelje) odjednom neke sajtove otvara = neke ne otvara preko lan kabla , dok wifi radi ok, Tako je vec celo leto. Testirao sam sve i na kraju je suma sumarum sledeci :

-poblem u modemu ?
-problem u CGNAT ?

koja su vasa iskustva ?
Isti problem i kod mene samo sto se kod mene manifestuje i na kablu i na wifi, samo je juce radilo dobro i to pre podne. U poslednjih mesec-ak dana ovi problemi. Ali i parametri coax konekcije su na staklenim nogicama a cekam servisere 5 dana da dodju i ispitaju sta je u stvari problem.
 
Ja sam skoro zamenio cam modul za move box, kada je došao serviser probao je da instalira novu aplikaciju ali nije uspeo posle je u razgovoru sa podrškom instalirao staru platformu i rekao da verovatno neće biti ažurirana na novu? :rolleyes:
 
Mene zanima šta se dešava sa onima koji imaju važeću ugovornu obavezu a nemaju move box?

Da li oni dobijaju user i pass za novu platformu ili se i od njih očekuje da potpišu novu obavezu?
 
Između redova očekuju da potpišeš novi ugovor, a zvanično tvrde da se strpimo i da ćemo dobiti nove kredencijale uskoro...
 
Mene zanima šta se dešava sa onima koji imaju važeću ugovornu obavezu a nemaju move box?

Da li oni dobijaju user i pass za novu platformu ili se i od njih očekuje da potpišu novu obavezu?
Očekuje se da zamene 1 uređaj za Move box kako bi dobili pristup novoj Move aplikaciji. Ako si uporan preko emaila, možeš da izboksuješ dodatni Move box besplatno pored postojeća 2 uređaja.
 
Mi imamo vec 3 cam kartice (plaćamo doplatu)

Mislite da će dati i move box?
To mi odgovara

Kartice necu da vraćam
 
Bio sam do poslovnice i ostvario jedno veliko ništa.

- Da bih prešao sa coax-a na optiku, mora novi ugovor što sam već i znao.

- Ne bih dobio ni jedan jedini mesec po sniženoj ceni, što sam takođe znao.
  • Takođe je potrebno pisati molbe da ne bih dobio penale za prevremeni raskid starog ugovora, ali to bi radnici rešili.
  • Ja sam smatrao da su coax 150mb i gpon 200mb, ekvivalentni paketi i da samo zavisi od tehničkih mogućnosti lokacije da li ide coax ili optika. Odnsno da gpon ne predstavlja viši nivo usluge, pošto su cenovno isti. Samim tim što sam smatrao da ne idem na skuplji paket, mislio sam da neću ni dobiti nove popuste sa obnovom ugovora (bilo to sada ili po isteku). Međutua, radnica u poslovnici kaže da bih prelaskom na optiku dobio do 10 meseci 50% niže cene, ali samo kada istekne sadašnji ugovor (Nov 2026).
  • Neki glas u glavi me sprečio i ostavili smo do isteka ugovora. Mada neki drugi glas mi kaže da ni nakon isteka ugovora neću dobiti ništa i da ću samo bez veze čekati. Ako je ovaj drugi glas u pravu, ubiću nekog :confused:
 
Samo ce jos vise da te zbune...Svi pricaju razlicito, ne znas kome da verujes...
 
Po mom iskustvu Supernova daje mesečne popuste od 50% za obnovu ugovora samo ako pređeš na skuplji paket. Kada sam ostajao na istom paketu, dobijao sam po jedan mesec 50%. Sad, kako bi oni računali prelazak na optički paket koji jeste bolji a cenovno isti pojma nemam. Prema ovoj radnici u Nišu dobio bih 10 meseci, ali ko zna šta bi dobio kao ponudu iz BG-a...
 
Između redova očekuju da potpišeš novi ugovor, a zvanično tvrde da se strpimo i da ćemo dobiti nove kredencijale uskoro...
Ja sam danas zvao mts sistemi i integracije, javila se žena i rekla mi je da će me zvati za par minuta, no nisu me još zvali.
Čim me pozovu objasniću im to za move.tv i nepristupačnost.
Sinoć sam im i na mail pisao za svaki slučaj.
E sad meni su iz supernove rekli kad sam im pisao preključe, kao da javim ako hoću da podnesem zahtev za move reko sam im dok se to ne reši, neću.
E sad, da li okartica ostaje ako dobiješ move, i da li ima veze recimo to, što posle hoćeš da koristiš karticu a ne move box da li bi aplikacija radila?
 
Ја сам им писао мејл, извесна Наталија одговорила:

,,Proverom smo utvrdili da nova MOVA aplikacija nije dostupna u okviru vašeg trenutnog paketa.

Kako biste mogli da koristite aplikaciju, neophodno je da postojeći uređaj za praćenje televizije zamenite MOVE uređajem.

Nakon izvršene zamene opreme, na vašu mejl adresu biće poslata instrukcija za prijavu u aplikaciju.

Ukoliko ste saglasni sa navedenim, molimo vas da se nadovežete na ovu poruku kako bismo evidentirali vašu prijavu"

Дао сагласност уз напомену само уколико цена остаје иста.
Данас одговорили:

,,Poštovani,

Vaš zahtev za zamenu opreme je uspešno evidentiran.

Napominjemo da cena paketa ostaje nepromenjena nakon izvršene zamene.

Kolege sa terena će Vas kontaktirati u najkraćem roku i obavestiti o terminu dolaska ekipe."
 
Ja sam danas zvao mts sistemi i integracije, javila se žena i rekla mi je da će me zvati za par minuta, no nisu me još zvali.
Čim me pozovu objasniću im to za move.tv i nepristupačnost.
Sinoć sam im i na mail pisao za svaki slučaj.
E sad meni su iz supernove rekli kad sam im pisao preključe, kao da javim ako hoću da podnesem zahtev za move reko sam im dok se to ne reši, neću.
E sad, da li okartica ostaje ako dobiješ move, i da li ima veze recimo to, što posle hoćeš da koristiš karticu a ne move box da li bi aplikacija radila?
Ostaje ti kartica ako uzmez move, i ne moras da ga koristis. Meni je 2 godine stajao u kutiju, koristio sam 2 kartice i aplikaciju na tv i na mob, sve uredno radilo...
 
Ја сам им писао мејл, извесна Наталија одговорила:

,,Proverom smo utvrdili da nova MOVA aplikacija nije dostupna u okviru vašeg trenutnog paketa.

Kako biste mogli da koristite aplikaciju, neophodno je da postojeći uređaj za praćenje televizije zamenite MOVE uređajem.

Nakon izvršene zamene opreme, na vašu mejl adresu biće poslata instrukcija za prijavu u aplikaciju.

Ukoliko ste saglasni sa navedenim, molimo vas da se nadovežete na ovu poruku kako bismo evidentirali vašu prijavu"

Дао сагласност уз напомену само уколико цена остаје иста.
Данас одговорили:

,,Poštovani,

Vaš zahtev za zamenu opreme je uspešno evidentiran.

Napominjemo da cena paketa ostaje nepromenjena nakon izvršene zamene.

Kolege sa terena će Vas kontaktirati u najkraćem roku i obavestiti o terminu dolaska ekipe."
Trebalo je da trazis dodatni Move besplatno bez zamene postojeceg uredjaja.
Uz malo natezanja verovatno bi uspeo kao ja.
 
Da li neko ima spisak koje sve kablovske docsis rutere daje Supernova i koji izabrati kao najstabilniji i najpouzdaniji da trazim u zamenu.
Trenutno imam TC7210.
 
Колико знам супернова има само техниколоре 7200 и 7210 и цбн рутере (не знам колико модела знам за 6541), раније је коперникус давао нетис рутере заједно са неким модемима. Једино тај који ти имаш има 16 канала остали само 8.
 
Ne verujem da Supernova trenutno deli korisnicima i jedan drugi kablovski modem osim modela koji si naveo.

Šta ti sve smeta kod Technicolor TC7210?
Nece smetati nista ako se ispostavi da nije modem krivac,ali ako se ispostavi da se pokvario gledam sta su opcije.
Problem se ogleda u tome sto internet link cas radi, cas ne radi (i na kablu i na wifi).
Ili, nekim sajtovima (ili servisima) na internetu mogu da pristupim a nekima ne mogu dok se neki jako dugo ucitavaju (sto se na backup linku ne desava).

Parametri linka su losi:
Screenshot 2025-09-05 at 09.30.19.png

Cekam servisere vec nedelju dana da dodju i izvrse merenje i poprave signal.
 
Poslednja izmena:
Sve zavisi na koga naletiš, jedno će pričati u prepodnevnoj smeni nešto sasvim drugo u popodnevnoj. Mogu da pozovem call centar, čisto da vidim šta oni kažu.
E vidiš, mene to buni taman sa jednom osobom sve razjasnim, i druga osoba piše nešto sasvim drugo.
Baš nezgodno.
Videćemo ovo kad me budu zvali iz mts sistema kad im sve objasnim, ili ću ih ja zvati kasnije.
Ostaje ti kartica ako uzmez move, i ne moras da ga koristis. Meni je 2 godine stajao u kutiju, koristio sam 2 kartice i aplikaciju na tv i na mob, sve uredno radilo...
Hvala ti.
Videću još do decembra šta ću i kako ću.
 
Trebalo je da trazis dodatni Move besplatno bez zamene postojeceg uredjaja.
Uz malo natezanja verovatno bi uspeo kao ja.
Писао поново, ударио на емоције, да видим хоће ли се сажалити.
Све се издешавало јако брзо, обично не реагују тако.
 
Nazad
Vrh Dno