Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

Ne znam da li će biti odmah i za aplikaciju kao i za ott servis, uređaji dobijaju prvi, trebalo bi već 20. da počnu ažuriranja softvera.
Vezano za full android takođe nemam info, mada je moguće :)
 

Prilozi

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    110.6 KB · Pregleda: 191
Evo prijatelj sta mi je predlozio da napisem supernovi na email, i Ratel kao CC.

Kod:
Poštovani,

Obraćam vam se kao dugogodišnji korisnik vaših usluga kako bih izrazio nezadovoljstvo načinom na koji sam (ne)obavešten o promeni cene mog pretplatničkog paketa. 
Smatram da vaše obaveštenje nije bilo dovoljno jasno niti u skladu sa zakonskim propisima, te vas molim da mi pružite detaljno objašnjenje kako je vaša SMS poruka trebala da me informiše o povećanju cene.

Naime, u skladu sa članom 105. Zakona o elektronskim komunikacijama („Sl. glasnik RS”, br. 44/10, 60/13, 62/14, 95/18 - dr. zakon i 86/22), vi ste u obavezi da korisnike jasno i blagovremeno obavestite o bilo kakvim izmenama ugovornih uslova, što uključuje i promenu cene usluga. Međutim, obaveštenje koje sam dobio putem SMS poruke sadržalo je samo opštu informaciju o poboljšanju usluga i poziv na vaš veb-sajt, ali nije eksplicitno navelo da će doći do povećanja cene mog paketa.

Molim vas da mi dostavite precizno objašnjenje kako ste zamislili da korisnici iz takve poruke mogu razumeti da dolazi do promene cene njihovog paketa? Takođe, zanima me da li ste ovakav način obaveštavanja smatrali dovoljnim kako biste ispunili svoje zakonske obaveze prema korisnicima.

Očekivano vreme odgovora na ovaj prigovor je u skladu sa važecim propisima i praksom poslovanja.

S poštovanjem,
Naravno, editujte malo ako mislite da je potrebno, napisite o kom paketu ste imali problem, ime na kraju itd :) Hajde da se pomognemo jedni drugima
 
Kako god, samo da sačuvaju komentatore Sport Klubova, daj Bože.
Telekom Srbije nije kupio Sport klubove kao kanale, nego licencu. Sto znaci da ce odredjeni sadrzaj za koji su kupili licencu ici na Arenama (mozda ih bude i vise). Da li komentatori imaju licencu i da li su oni deo ugovora to cemo jos videti....
 
@nisnis po preprošlom zakonu o elektronskim komunikacijama je to bio član 105, a sada je 131.
 
Evo da javim i ja svoje iskustvo u vezi sa poskupljenjem.
Četvrtog februara sam podneo prigovor na januarski račun jer su mi uračunali pola meseca HBO+ HD paketa i promenu kombo paketa, i već posle dva dana je pisano da je prigovor rešen kao osnovan i da će mi stići korigovani račun koji do dana današnjeg nije stigao... Te sam ja platio taj uvećani račun, ali mislim da će sistem svakako kada stigne korigovani račun njega izmiriti, a ovaj stornirati i akontaciju prebaciti za februarski račun, tako je barem meni bilo za decembarski kad sam se žalio zašto mi ne stiže E-račun, a uključena mi je ta opcija tako da slobodno platite uvećane račune skinuće vam sledećeg meseca :D. Inače od toga što su mi obećali da mi svi kanali ostaju u paketu nema ništa, kada sam im poslao screenshot mejla rešili su mi prigovor kao "neosnovan", a inače HBO kanali i dalje rade na DVB-C...

Edit: Inače, brat ima i dalje staru korisničku supernova šifru i njemu je januarski račun stigao isti kao i pre, i svi video klubovi i kanali mu i dalje rade za M paket, ne znam kako, a nije se žalio na poskupljenje... Tako da će verovatno nova MOVE platforma prvo biti dostupna za nas sa MTS korisničkom šifrom, tako mi deluje logičnije, jer su nama već dodeljeni kombo paketi i imamo naloge na MojMts koji će se verovatno koristiti za logovanje na MOVE.
 
Poslednja izmena:
Da definitivno nesto rade video sam ovih dana kada su mi pukli svi kanali na STB-u, MOVE aplikacija mi je radila. Pre godinu dana sam imao jednu sifru korisnika, da bi nako prosle migracije na racunu pocela da stize druga sifra korisnika, od prekjuce imam novu sifru korisnika ( proverim na STB-u i na supernovaott.rs) Samo jos da vidim kako da proradi MAX.
 
Definitivno će brzo nova MOVE platforma za vas u Srbiji a to se vidi i po tome da trenutno rade na sajtu move.tv
 
Da, to traži šifru administratora sajta koji održava i uređuje sajt. Dakle, radi se...
Inače, koga zanima nova MOVE platforma može uzeti test 24h na sajtu movetv.ba .
Ako se budete igrali sa ovim, znajte da ako MOVE nalogu pristupate iz Srbije, samo će neki BH lokalni kanali raditi.
 
Verovatno prvo ide samo na Move box. S obzirom da zaposleni u MTS već mesecima testiraju novu platformu ali samo na boxu, dok na ostalim uređajima je i dalje stara.
 
Da li je realno da niko ne cita poruke...
Napisao sam tri puta da ne znam kada ce doci nova platforma za aplikaciju i za ott i opet ista pitanja...
Od sutra bi trebalo da bude polako dostupno za MOVE uredjaje prvo...
Hvala druže.
Da, to traži šifru administratora sajta koji održava i uređuje sajt. Dakle, radi se...
Inače, koga zanima nova MOVE platforma može uzeti test 24h na sajtu movetv.ba .
Ako se budete igrali sa ovim, znajte da ako MOVE nalogu pristupate iz Srbije, samo će neki BH lokalni kanali raditi.
Upravo otvorio sajt, sviđa mi se interface, pristupačan je za slepe korisnike sa čitačima ekrana,
i lepo izbacuje imena tv kanala.
U odnosu na supernovaott, ovo je top.
 
Poslednja izmena:
Uzeh ja ovaj MOVE 24h promo, pošto imam NordVPN pustio sam i da vidim kako Smart TV app radi, mogu reći da je dosta sporija i manje odazivna od MOVE Smart tako da im je to minus (iako sam čuo da na STBovima brže radi nego trenutni MOVE? ne znam kako), SD kanali barem kod MOVE BiH provajdera imaju slabi interlacing koji je vidljiv ukoliko se sedi blizu TV-a, ne znam hoće li kod nas biti drugačiji strimovi. Sadržaj koji se gleda unazad ima opciju brzine 1.25x, 1.5x, 2.0x za brže gledanje, neki kanali kao Cinestar imaju opciju biranja ili potpunog gašenja titlova, videćemo da li će kod nas Telekom to omogućiti mada nešto čisto sumnjam. Pošto je većina VODova zaključana, evo npr. Nick+ VOD im je HD dok je kod nas SD tako da možda prebace njega i HBO OD kod nas u HD, i ukoliko ima još neki VOD iz SD u HD. Sve u svemu okej je, ništa specijalno.
1000006936.jpg
 
Ja se izvinjavam sto pitam ovo, ali kako ste priložili prigovor na račun?? Meni se ugovor vodi na brata koji se sad preselio u Nemačku, poslao sam im poruku preko Tvitera kao prigovor i rekli su da će da nas kontaktiraju (naravno da nisu). Pokušao sam preko mts sajta da priložim prigovor (naravno piše da je usluga nedostupna)… Ne znam gde da im šaljem mejl a stvarno mi je pukao film od ovih silnih povećanja
 
Evo da javim i ja svoje iskustvo u vezi sa ISTICANJEM UGOVORA tj PONUDE za PRODUŽETAK.
Meni sad u Martu, tačnije 03.03.2025 ističe ugovor. Imam ponudu za produžetak ugovora, nude sledeće.
EVO OVAKO :
50% popusta
Na 10 meseci
tj mesečna rata
po--2.450 RSD

A zatim, puna cena ostalih 14 meseci.
Tako da bi ostatak mesečnih rata bio 4.899 RSD po mesecu tj. do isteka ugovora. PA SE EVO "RAZMIŠLJAM" ŠTA MI JE PAMETNO DA URADIM.

Zaboravio sam da napomenem i ovo. Pošto sam osoba sa invaliditetom,
(100%) invalidnosti. Pitao sam za popust za osobe sa invaliditetom.
Oni mi na to kažu, da BOX paketi nemaju pravo popusta, za osobe sa invaliditetom...?
DALI je to MOGUĆE?? I DALI NEKO, IMA SLIČNA ISKUSTVA SA OVIM?
 
Stiglo jutros pismo na kucnu adresu,zanimljivo da mail/sms nema i dalje stoji otvorena prijava na mojmts nalog.

strpljen = spašen :ROFLMAO:


GkKobXwXMAEWwre.jpeg
 
Poslednja izmena:
Mene zanima da li ima opcija da se menja audio feed na AreniSport odnosno kao sto je nekad bilo da se pusti ton sa prenosa bez komentatora ?!
 
Meni bili da povežu novi ugovor. Kažu, nema Supernova Smart STB.
Ovo je budalaština, znam. Ali interesuje me da li su možda prestali da dele nove? Vidim da se na sajtu više ne spominju eksplicitno u ponudi.
 
Evo da javim i ja svoje iskustvo u vezi sa ISTICANJEM UGOVORA tj PONUDE za PRODUŽETAK.
Meni sad u Martu, tačnije 03.03.2025 ističe ugovor. Imam ponudu za produžetak ugovora, nude sledeće.
EVO OVAKO :
50% popusta
Na 10 meseci
tj mesečna rata
po--2.450 RSD

A zatim, puna cena ostalih 14 meseci.
Tako da bi ostatak mesečnih rata bio 4.899 RSD po mesecu tj. do isteka ugovora. PA SE EVO "RAZMIŠLJAM" ŠTA MI JE PAMETNO DA URADIM.

Zaboravio sam da napomenem i ovo. Pošto sam osoba sa invaliditetom,
(100%) invalidnosti. Pitao sam za popust za osobe sa invaliditetom.
Oni mi na to kažu, da BOX paketi nemaju pravo popusta, za osobe sa invaliditetom...?
DALI je to MOGUĆE?? I DALI NEKO, IMA SLIČNA ISKUSTVA SA OVIM?
Isto su i meni to rekli, još pre nekoliko godina kad sam hteo da prebacim kod njih i net ali sam zbog ovoga odustao. Imam kod njih 50% popusta na tv (koristim dve cam kartice)i to je to. Net imam kod oriona.
 
Evo da javim i ja svoje iskustvo u vezi sa ISTICANJEM UGOVORA tj PONUDE za PRODUŽETAK.
Meni sad u Martu, tačnije 03.03.2025 ističe ugovor. Imam ponudu za produžetak ugovora, nude sledeće.
EVO OVAKO :
50% popusta
Na 10 meseci
tj mesečna rata
po--2.450 RSD

A zatim, puna cena ostalih 14 meseci.
Tako da bi ostatak mesečnih rata bio 4.899 RSD po mesecu tj. do isteka ugovora. PA SE EVO "RAZMIŠLJAM" ŠTA MI JE PAMETNO DA URADIM.

Zaboravio sam da napomenem i ovo. Pošto sam osoba sa invaliditetom,
(100%) invalidnosti. Pitao sam za popust za osobe sa invaliditetom.
Oni mi na to kažu, da BOX paketi nemaju pravo popusta, za osobe sa invaliditetom...?
DALI je to MOGUĆE?? I DALI NEKO, IMA SLIČNA ISKUSTVA SA OVIM?
Istina je da za Box nema pomenutog popusta ali moze da se ostvari za solo usluge/servise :)
 
Nazad
Vrh Dno