@skin-bojan pa lako Rockstaru bilo kad su oni o ragdoll fizici razmišljali još u doba GTA III
Bethesda tako nešto nije imala u Skyrimu
pa što bi za pravili za Starfield. Bitniji je bio interaktivni loading screen zvani "poletim borom u orbitu". Meni ono nije zanimljivo, kao da imaš leteću kuću iz Skyrima, samo ova u Starfield može da puca na druge leteće kuće i to je to. Znam treba da fantaziram i upotrebim maštu, ali smorim se od fantazirnaja na svakom mogućem loading screenu.
Ja se nadam da će kroz koji mesec izbaciti update koji će omogućiti 60 fpsa on most powerful console ever.
Juče sam gledao Fallout 3. Čoveče koliko perverznu atmosferu igra ima i lepo izgleda nakon 15 godina. Koje je to ludilo bilo 2008. kada je igra izašla. Baš se radujem ako bude nekakav remaster o kojem se uveliko šuška.
Starfield treba da se vrti na S/X u 60 fpsa. Ukoliko je to nemoguće onda su oni glupi i ne znaju da rade svoj posao neće da zaposle i plate ljude koji znaju svoj posao.
Samo da te ispravim.
I da još dodam, ostali ikm samo stari menadžeri koji sad ganjaju rokove da bi udovoljili stackeholderima i da bi dobili masne bonuse pred peMziju. Zabolje ih za nas koji gledamo detalje u igri, isto kao i Todda kad odvali ono da igra nije za sirote PC gamere koja nemaju GPU poslednje generacije - sugeriše da kupimo konzole.
Inače meni se baš ne sviđa kako ova igra izgleda u Creation Engine 2, u Skyrimu mi je bio OK jer je lepo lego u taj TES fantasy svet, poslednja dva Fallouta nisam igrao.
Tačno ne mogu da primetim animacije i da engije vuče genetiku još iz Oblivion ere.
I mišljena sam da Creation Engine je verovatno najgora frankesteain budževina od soruce koda koja postoji u nekom in-house AAA engine-u. Čim sam video da u .ini podešavanja možeš da ubaciš bTemporalAA_
idTech7=0 da disabluješ TAA sve mi bilo jasno odakle su dobudživali engine.
id Tech 7 kod poslednjeg Doom Eternal. A obe firme su pod okriljem Bethdeste tj. Microsofta.
Nisam jedini to primetio:
A welcoming gaming and lifestyle community!
knockout.chat
Znači klemili oni tamo i budžili šta su stigli. Zato igra bila i odložena toliko. I to se i dalje vidi sada kad doklemljuju DLSS, igra nije imala FOV slider i slične stvari. Znam da ne možemo da dobijemo ispeglanu igru kao Doom Eternal jer nije naivno ispolirati i optimizovati postojeći game engine, ali bitno da radi i donekle lepo izgleda. Negde lepše negde baš meh.