Šta je novo?

Starcraft 2: Legacy of the Void (LotV)

Meni je najcrnje u svemu tome što je sve ovo zaista moglo biti odrađeno baaaaš epski u kampanji. Neverovatno mi je na kakav su vizuelni nivo sve postavili, kakve animacije imaju, tačno se vidi da je uložen enorman trud. I onda umesto da angažuju 2-3 ljudi da sve to povežu kroz super scenario, oni urade...to što su uradili.

Sve u svemu, kao što rekoh gore, naše *******cije i nagađanja kakva će kampanja biti su za ovo što smo dobili bukvalno literarna dela kapitalne vrednosti.

Citaj lore, citaj pre WOL/HOTS/LOTV short stories, te price su iznad bilo koje campaign-e. Ja sam krenuo da citam novele (sad citam trecu) jos iz SC1/BW vremena, i mogu ti reci da daju neverovatan prikaz SC univerzuma koji kroz campaign-u nisi mogao da steknes.

Btw. u WOL su bili svi in game rendered cinematici, u HOTS je bilo mozda 40%/60% u korist in game, dok je u LOTV sigurno 50%/50% pre rendered cinematica, e sada ti cinematici ocigledno nisu kvaliteta onog uvodnog, ali dobro.

Inace jesi li ti pisao opis igre na benchmark.rs?
 
Poslednja izmena:
Vidi, mene lore sa strane ne interesuje, zanima me šta mi se kroz igru ponudi/predstavi. Zapravo, sa ovakvom pričom, mogu samo da budem destimulisan da čitam lore. Ako ću da čitam, imam na stotine Warhammer 40k romana koji su i daleko bolji i opisuju ekstremno zanimljiv univerzum. Koja je poenta udubljivanja u lore ako će na kraju neki kamen da bude ključ za "dešifrovanje misterije" tako što će da osobu A pretvori iz zerga u čoveka, a osobu B da rastavi na atome svojim "tajanstvenim energijama"? ***...

Što se animacija tiče, ne mislim samo na ono što se konvencionalno naziva animacijom. Meniji su neverovatni, svaki detalj sa palube je sjajan, svaka soba napravljena fantastično, sa detaljnim 3D likovima, baš se vidi da su se posvetili tome.

Opis igre sam ja pisao.
 
WOL jeste bilo lepo vreme za Starcraft fan-a, ali HOTS nije bio nimalo losiji.

Pa ja mislim da je to primarno zbog kampanje, jer pazi, ja sam tacno po izlasku i WoL i HotS dosao u J. Koreju, i video kako ljudi gledaju na to... ako oni nisu bili zainteresovani za HotS, sta se moze reci?
Naravno, ne mogu da garantujem tako nesto, ali eto i meni i nekoliko jos ljudi sa kojima sam pricao na tu temu, je kampanja bila ono sto privlaci da se gleda MP scena, i posto je HotS prosto... smooor za igranje, nije mi privuklo da pratim MP scenu.

Pogledao sam tu i tamo neku igru, zbog novih jedinica, ali mislim da sam ih skoro sve prekinuo na pola.
 
Meni je najcrnje u svemu tome što je sve ovo zaista moglo biti odrađeno baaaaš epski u kampanji. Neverovatno mi je na kakav su vizuelni nivo sve postavili, kakve animacije imaju, tačno se vidi da je uložen enorman trud. I onda umesto da angažuju 2-3 ljudi da sve to povežu kroz super scenario, oni urade...to što su uradili.
Bas to, mislim da su cak za taj deo mogli imati fan contest, gde bi fanovi pisali scenarije, i slali, a oni samo izabrali najbolji (i ne objaviti pre izlaska igre, koji je izabran). Pa i da su profi pisca uzeli, sumnjam da bi kosta i 1% animation budzeta. A stvarno su animacije EXTRA.

Inace, mogli su da urade Kerigan da ne podseca cisto na andjela na kraju, nesto nesto osmisljenije :D
 
Bas to, mislim da su cak za taj deo mogli imati fan contest, gde bi fanovi pisali scenarije, i slali, a oni samo izabrali najbolji (i ne objaviti pre izlaska igre, koji je izabran). Pa i da su profi pisca uzeli, sumnjam da bi kosta i 1% animation budzeta. A stvarno su animacije EXTRA.

Inace, mogli su da urade Kerigan da ne podseca cisto na andjela na kraju, nesto nesto osmisljenije :D

A, ne, ne...

...meni je ipak najjače kako su uradili Xel' nage, bogove stvoritelje itd. Toliko da Rejnor zaurla Sari: "You wanna turn into...THAT? NO, Sara!!! There must be another way...:d
[/QUOTE]
 
Pa sta znam, nije bilo za ne ocekivati ovakav epilog :) ... Mnogo me smara to suptilno (ili ne toliko suptilno) provlacenje Americke propagande jednakosti, odbacivanja tradicija zarad "oslobadjanja" i sl. gluposti. Takodje me je razocaralo gotovo totalno odsustvo ostale dve frakcije do samog kraja igre i tako... Bilo je puno stvari u kojima sam uzivao ali da nije bilo dovoljno epic - nije. Steta. Bar konacno mogu da stavim tacku :) Bar dok ne razviju SC3 i objasne sta se to novo razvilo na onim planetama :D
 
Pa ja mislim da je to primarno zbog kampanje, jer pazi, ja sam tacno po izlasku i WoL i HotS dosao u J. Koreju, i video kako ljudi gledaju na to... ako oni nisu bili zainteresovani za HotS, sta se moze reci?
Naravno, ne mogu da garantujem tako nesto, ali eto i meni i nekoliko jos ljudi sa kojima sam pricao na tu temu, je kampanja bila ono sto privlaci da se gleda MP scena, i posto je HotS prosto... smooor za igranje, nije mi privuklo da pratim MP scenu.

Pogledao sam tu i tamo neku igru, zbog novih jedinica, ali mislim da sam ih skoro sve prekinuo na pola.

Kada je krenuo decline Starcraft-a i viewership poceo da stagnira negde tokom 2012. godine bilo je mnogo nepoznatih u jednacini koja je opisivala zasto se to desava, u 2015 su svi clanovi te jednacine postali poznati. Nisam pratio WOL scenu pa samim tim jako je moguce da je nesto od ovoga dole iz WOL ere netacno.

Kada je SC2 izasao, Kespa je i dalje bila entitet za sebe, pa Blizzard nije imao kontrolu nad svojom sopstvenom igrom. Tada si imao Kespa i non Kespa timove, npr. LG IM je npr. bio non Kespa tim, dok je SKT1 bio Kespa tim. Tako da si u 2012. godini imao dve tim lige, GSTL i ProLeague. Blizzardu je ocigledno bilo dosta ovih gluposti, pa je licno Mike Morhaime (CEO) sa Kim Phan (eSports Manager) dosao u Koreju, prisustvovao jednom RO16/32 danu na GSL-u, kupio picu svima u publici i lepo napravio dogovor izmedju GomTV-a i Kespe stvorivsi format kakav smo imali u 2013, 2014, 2015.

Ovde vidis prvi razlog zasto se SC2 igra manje u Koreji, Kespa. Kada je izasao SC2 oni su i dalje bili na BW, pa su se tek posle prebacili na SC2. Sada je Kespa mnogo liberalnija, tako da nema vise HOTS-a, vec se svi buduci turniri u Koreji igraju u LOTV.

Dok se SC2 u ostatku sveta razvijao, u Koreji je on stajao, njegovo mesto su preuzele druge igre, tako da ti je u PcBang-ovima, npr. u Maju 2015. godine LoL bio prvi, Fifa treca, BW peti, a SC2 tek devetnaesti. BW esports je i dalje aktivan u Koreji, ali je to sve opet znatno manje nego sto je u SC2. Primer aktivnosti BW eSports-a se super vidi kod CJ Entus Effort-a koji je ~2013 godine "optuzen" da je uradio matchfixing, iako se ocigledno iz nekog backstory-a videlo da to nije istina, on se sa SC2 prebacio na BW kako vise ne bi morao da se petlja sa ovim glupostima.

Posle 2013 godine i znatno manjeg viewer base-a manje para je ulazilo u GomTV koji se dobrim delom finansirao sa twitch pretplata. U 2015 godini se vec videlo da je novac postao kritican kada je besplatan quality bio low, a za sve ostalo si morao debelo da platis. Sa druge strane si imao ProLeague turnir koji je organizovala Kespa i preonosio SpoTV u Koreji, njima novac nije bio problem tako da si mogao da gledas high besplatno, imao si sve VOD-ove na YouTube 2h po zavrsetli meceva. Od live streaming-a, samo se source placao. Kvalitet produkcije je bio neverovatan, sada je kvalitet malo opao jer im je glavni zenski Translator otisao.

Generalno gledano Starcraft je najverovatnije u svojoj istoriji dotakao dno sa HOTS-om, dok su se svi izdogovarali kako gde sta na trziste je usao drugi igrac i uzeo ceo kolac. U celoj prici su krivi i Kespa (u samom pocetku), i GomTV koji je nudio izuzetno los kvalitet na Twitch-u u prethodnih nekoliko 2 3 godine, i na kraju najverovatnije Blizzard koji nije usao pre u tu pricu i napravio trenutni sistem. U celoj prici imas i Azubu streaming platformu za koju neko kaze da je bila pranje novca, tako da je u jednom trenutku bio odliv ljudi sa Twitch-a na Azubu, a to su tada bili Artosis, MC, i verovatno jos neko.

Sa Lotv je sredjeno 99% problema, ali bice da su se kasno setili, ovakav je trebao da bude WOL kroz par patch-eva ili u najgorem slucaju HOTS.

Sada krece nova epoha, GSL vise ne drzi GomTV nego AfreecaTV (glavna streaming platforma u Koreji koja je pre godinu/dve pokrenula globalni sajt), 1080p je besplatan, i kvalitet produkcije ce verovatno biti znatno bolji. Nadam se da ce Artosis i Tasteless ostati, jer su u poslednje vreme putovali u Busan da castuju Heroes of The Storm, dok su RO16/RO32 castovali Moonglade, Wolf i Valdes. Takodje popunjenost publike u GSL S3 2015, ProLeague 2015 finale, govori o tome da je igra u Koreji i dalje ziva, i da tesko da njena popularnost moze ici na dole, vec samo nagore.

@filipenko

Solidno napisan review, ali ima par spoiler fotki.

I sta ste se navadili na campaign, campaign-e u SC1/BW su imale neki polutaman ton koji nije prisutan u SC2. Prica u LOTV jeste u pojedinim trenucima bezveze, ali kada nisu hteli da promene 1 god/2 god pre HOTS-a spoiler-ovan ending iz HOTS-a onda ***. Ocigledno je da je napravljena cela prica, koja je zatim podeljena na 3 dela.
 
Da ne bih duzio, jer doista mislim da mogu da napisem 27 strana sada ovako polu-umoran od posla, pa cu to svesti na 2,3 bulleta:
- skoncentrisacu se na protosse posto su mi omiljena rasa - njihova prica i u SC1 i u BW je imala primese drama i konflikata, nije se oslanjala na cinematice i vizuelne efekte, *** pa najvise zmaraca si dobijao iz cutscene DIJALOGA tokom kampanje (primer, kada Aldaris proba da namesti protagoniste tokom liberacije Tassadara pa se pojave DTs i Zeratul izgovara ono cuveno "...while the dark templar live." Uz rizik da zvucim kao ulicar - TEBRA!

- ovo sada odaje utisak, kao sto je rekao Filipenko, da nema nikoga ko moze da to spoji u neku pricu vec kao da su asimilirali sve u ove cinematice ali nije to to.

- i kapiram ja da im je trebao novi veliki vodja i da je Artanis golden boy poput Thralla u WC univerzumu (uzgred, ***** mi se od Green Jesusa, place, kuka i cvili najvise na svetu), na neki nacin i Artanis ima taj sindrom izgubljenog decaka. Jasno mi je 100% zasto su to uradili ali su ga morali bolje iskanalisati

- i sada ono, meni najporazavajuce
Tassadar je otelotvorenje dzinovske lignje, wtf o_O?

ili:
Ne postoji, ali ne postoji scenario u kom bi, pa cak i roided Artanis poput ovog kada ga zaposedne Amon, pobedio Zeratula u 1v1 - em je ovaj DT (btw nigde u borbi da se cloakuje wtf, niti da iskoristi svo borbeno umece koje ima), em ima jedno 600 godina vise iskustva od njega, em je NEUPOREDIVO bolji psionic em je tehnicki bolji borac em je master stealth-a i onda dodje mali Artanis koji odjednom moze da baca psi storm (a u SC1 i BW je bio PILOT i upravljao SCOUT-om?!?!?!?) i kao znas, ja cu da iskrivim Zeratula.
Apsolutno mi je jasno zasto su to uradili, kao i gore - ali brate 'ajde pertlaj:wall:
 
Dude I live here, znam kako ljudi razmisljaju iz prve ruke :D
Te price sa neta su za marketing blurb samo :)
EDIT: @gile
 
Zavrsih i ja upravo Legacy i jos ne mogu da verujem kako sjebase kraj :D Moglo je to mnogo bolje da odrati. Imam utisak da je ovo losija ekspanzija od svih do sad. Mothership tj brod je imao mnogo malo stvari sa kojima si mogao da budzis ostale stvari. Inace ko bude zeleo co-op da igra posto sam probao upravo sad i svidelo mi se nek mi na pm posalje battletag pa da igramo :)
 
Hoće li ovo biti za dž ili će se plaćati?
 
Nista jos nije objavljeno oko tog dela. Ako budu naplacivali, pucaju sebi u nogu zbog cinjenice da SC2 populacija opada vec godinama.
 
Naravno,kad su sustinski jednu igru rastegli na 5 godina. Vec bi bilo vreme za SC III da se ne muze fransiza toliko.
 
I sta da stave u trojku? Zar nije bolje da imas za 5 godina jednu super utegnutu, upeglanu i izbalansiranu igru, nego 3 prosecne. Svi se bune kako developeri stancuju igre kao na traci da bi uzeli sto vecu kintu svake godine, a kad se ulozi 5 godina u razvoj SC2 onda opet ne valja, Blizard nas pljacka. Stvarno ne znam zasto se pljuje igra koja sledecih 10 godina nece biti prevazidjena po kvalitetu jer se toliko radilo na njoj.
 
Poslednja izmena:
Mora da se salis. Prvo, sto se zale da stancuju igre-to je jer izbacuju na godinu dana a ne na pet ipo godina. Drugo, to sto igra izadje na 2,5 ili 10 godina, uopste ne garantuje kvalitet. Trece, ako ti mislis da oni 5 godina neprestano rade na "razvoju SC2", u debeloj si zabludi, razvojni tim je prelazio na druge projekte sve vreme. Sve je postavljeno-grafika, multi infrastruktura, jedino odrade ljudi sinematike, misije i balans novih jedinica, i to je to. Nije to malo, ali "neprestani razvoj tokom 5 godina"...smesno. 1/10 originalnog razvojog tima to moze da odradi, ili ceo tim za par meseci godisnje.
I,da Blizzard nas pljacka. I ne, nije SC2 neprevazidjena po kvalitetu, u pitanju je dobra igra, ali ima bar 10 boljih strategija od SC2, racunajuci tu i SC1 (koji je daleko bolja i ozbiljnija igra). SC2 je pateticna limunadica u poredjenju s njom.
 
Poslednja izmena:
Ne znam zasto se onda ne bunis sto je kec razvijan i balansiran 12 godina. Bukvalno svaki segment SC1 je prevazidjen u SC2 (btw igrao sam keca 10 godina ravno, tako da nisam pristrasan).
Takodje, ne postoji igra koja moze da pridje starcraftu i njegovoj bazi igraca. Tj RTS scena postoji iskljucivo zahvaljujuci blizardu.
 
Ne znam zasto se onda ne bunis sto je kec razvijan i balansiran 12 godina. Bukvalno svaki segment SC1 je prevazidjen u SC2 (btw igrao sam keca 10 godina ravno, tako da nisam pristrasan).
Takodje, ne postoji igra koja moze da pridje starcraftu i njegovoj bazi igraca. Tj RTS scena postoji iskljucivo zahvaljujuci blizardu.

Bez uvrede,ali pricas gluposti,a i sto si casual odigrao po neku partiju posle 10 godina od izlaska ne znaci da ti je argumentacija dobra. Razvijan 12 godina, al ti treba unoficial patch da bi radio na Win 7 bez problema sa bojama/teksturama (a win 7 izasao oko 9 godina posle keca). Razvijan godinu dana, posle toga samo radjen balans multija par godina i to je to (po neki ultra redak bug je ispravljan i 2005-7,ali to je smesno smatrati "razvojem",sta god ti pod istim podrazumevao. to je sitno odrzavanje). Inace,sem grafike, sve je bolje u kecu nego u dvojci, posebno prica,cak i dosta balansa su preneli iz 1 u 2. Animacije za svoje vreme nisu bile iza dvojkinih za 2010. RTS scena postoji zahvaljujuci RTS igrama, a SC scena postoji zahvaljujuci Blizardu. Nece niko da igra recimo Homeworld zato sto je Blizard sacuvao RTS scenu,takva argumentacija je smesna, igra HW zato sto je HW dobra igra.

EDIT: Ne bih lenj, i na brzaka sam preleteo changelogove svih patcheva za SC 1 od 2002 pa naovamo. Ni u jednom patchu nije radjen balans,samo 2-3 bug fixes i exploit fixes (neki random nebitni dogadjaji, tipa ne mogu vise da se klokuju zerg zgrade, bez objasnjenja kako).

http://wiki.teamliquid.net/starcraft/Patches_1.09-1.15#Patch_1.15.3

Dakle, SC izasao 98`- 2002 vec nema balans patcheva, a sigurno i pre toga samo me mrzi da kopam od kad. Ako se dobro secam, od patcha 1.05 ili 1.07.

Mene ovo zanima. Baš je suša strategija pa bih rado odigrao koju sa "liste"

Starcraft 1
AOE 1-3
Homeworld serijal
Crusader Kings II
HOI serijal
Stronghold Crusader serijal
Red Alert 2
Tatal War, posebno Shogun II
Company of Heroes I,II
XCom
Warhammer
Warcraft

i jos par, sve su to igre na nivou SC2,a neke i dosta bolje.
 
Poslednja izmena:
Ako ti svrstavas Company of Heroes 2 u nivo SC2 definitivno napusti temu... Bez ljutnje...
 
Zahvaljujem, neke sam odigrao i slazem se, neke su jos uvek na cekanju :) sad cu da vidim koju valja odigrati
 
Starcraft 1
AOE 1-3
Homeworld serijal
Crusader Kings II
HOI serijal
Stronghold Crusader serijal
Red Alert 2
Tatal War, posebno Shogun II
Company of Heroes I,II
XCom
Warhammer
Warcraft

Nije da branim SC2, niti tvrdim da su izmislili toplu vodu sa istim, ali skoro nijedna od tih RTS igara nema iole ozbiljniji multiplayer sistem (one koje su imale tipa SC1 i WC3 nisu vise aktivne), a to je nesto najosnovnije za bilo kakvo duze igranje. Osim ako ljudi uzivaju da igraju RTS igre protiv AI...

Opet, ne branim SC2, Activision-Blizzard je pokopao fransizu jos davno kad su raspustili development tim i preneli direktora na drugu igru (HotS), a da ne spominjem politiku oko prodaje igre i zatvorenosti sistema u vidu Custom igara/Arcade. Previse loseg rukovodjenja i odluka koje su osudile igru na propast daleko pre nego sto je LotV izasao.
 
Ako ti svrstavas Company of Heroes 2 u nivo SC2 definitivno napusti temu... Bez ljutnje...

Ja ne smatram,ali znam velike fanove te igre (i RTS igara generalno) koji ne podnose SC2, kao sto i ja ne podnosim igre sa WW2 tematikom (sa izuzetkom HOI 2). Objektivno, igra je odlicna, e sad to sto se tebi i meni ne igra, ne oduzima joj na kvalitetu. Uostalom, kao neko ko ima par hiljada sati u SC2, i par puta po par hiljada sati u SC1, ja bih bio verovatno zadnji koji bi trebao da napustim ovu temu :) ali nije to poenta po meni, nego smo postali klasicne zrtve konzumerizma ako nam kompanija koja zaradjuje milijarde dolara godisnje prodaje taj siromasni changelog (iz 2007 recimo) kao "razvoj igre od 12 godina". Veci changelog ima Notepad ++ kad predje sa 1.12 na 1.13 verziju, mnogo veci. A u pitanju je program od par megabajta. Nema tu R od razvoja drugari, ne kazem, SC 1 je od 1.05 verzije bio vrlo ispeglana igra, ali 1.05 je izasao 2000. ako se ne varam. Od tad, sve sto su odradili je bukvalno nista, par programera i testera bi to ispeglalo za 2 meseca, ne 6-8 godina.

Nije da branim SC2, niti tvrdim da su izmislili toplu vodu sa istim, ali skoro nijedna od tih RTS igara nema iole ozbiljniji multiplayer sistem (one koje su imale tipa SC1 i WC3 nisu vise aktivne), a to je nesto najosnovnije za bilo kakvo duze igranje. Osim ako ljudi uzivaju da igraju RTS igre protiv AI...

Opet, ne branim SC2, Activision-Blizzard je pokopao fransizu jos davno kad su raspustili development tim i preneli direktora na drugu igru (HotS), a da ne spominjem politiku oko prodaje igre i zatvorenosti sistema u vidu Custom igara/Arcade. Previse loseg rukovodjenja i odluka koje su osudile igru na propast daleko pre nego sto je LotV izasao.

Slazem se, jedina stvar koja odrzava SC2 u zivotu nije kvalitet same igre primarno (mada jeste kvalitetna, da se razumemo,samo kazem da nije broj 1, to je za mene Shogun 2 u zadnjih par godina), vec multi, turniri i sto je mozda i jedina igra koju je zanimljivije gledati nego igrati. Dusu dala za turnire, twitch i ostalo. Mnogo ljudi koji ima SC ne igra ga, jer je multi strasno stresan, pogotovo 1v1. Ja sam batalio 1v1 da se ne bih nervirao.
 
Poslednja izmena:
Mislim da bi SC2 bio mnogo bolji da su inregrisali heroje kao u WC3. Ovako su samo prepustili tron MOBA abominaciji, koja se razvila iz nekada slavnog RTS zanra.

Takodje, ne mislim da je Starcraft zanimljivije gledati. Ako nisi dobar igrac, ne mozes da cenis dobar mec izmedju dva progamera jer nisi svestan koliko je skilla potrebno. Ono sto je ocigledno je globalni porast gledanja gaming kanala, ali to vazi za sve igre podjednako.

Za Battlenet se doneke slazem. Razmisljao sam da uzmem expanziju, ali me nesto ne privlaci. Ne moze da me bude manje briga za pricu na nivou SF B sapunice, a ne vredi se upustati u battlenet okrsaje ukoliko nisi spreman na jako puno vezbanja i posvecenost.
 
@fingon82 Prvu partiju SC1 sam odigrao 1998-e a poslednju 2008-e, kada je na battlenetu bilo aktivno mozda po 3-4 partije i nedugo zatim je ugasen. Kec je tako dugo opstao jer je bukvalno gejmplej bio doveden do savrsenstva na toj platformi. Svaki bug fix i sitni balans koji si naveo sam ja itekako osetio u igri. A to je moja poenta, da nijedan developer nije tako dugo davao ikakvu paznju svojim igrama. Naplate oni da se razumemo, ali za uzvrat dobijes nesto sto mozes da igras 5-10 godina. I ta igra ce biti apdejtovana i pecovana godinama, pa makar to i jedan developer radio. Ne znam sta je tu lose?

A ne znam da li znate da SC2 mozete sada da instalirate i igrate LotV multiplayer besplatno ukljucujuci sve modove osim laddera. To je meni veliki respekt za Blizard.

Drugo, igrao sam 95% naslova s tvoje liste. To su sve odlicne igre, ali pricam o 2015-oj godini i sta ti imas novo da instaliras danas u RTS zanru a da moze da prismrdi SC2...
 
Poslednja izmena:
Igra je zabavna priča je djubre.
 
@fingon82 Prvu partiju SC1 sam odigrao 1998-e a poslednju 2008-e, kada je na battlenetu bilo aktivno mozda po 3-4 partije i nedugo zatim je ugasen. Kec je tako dugo opstao jer je bukvalno gejmplej bio doveden do savrsenstva na toj platformi. Svaki bug fix i sitni balans koji si naveo sam ja itekako osetio u igri. A to je moja poenta, da nijedan developer nije tako dugo davao ikakvu paznju svojim igrama. Naplate oni da se razumemo, ali za uzvrat dobijes nesto sto mozes da igras 5-10 godina. I ta igra ce biti apdejtovana i pecovana godinama, pa makar to i jedan developer radio. Ne znam sta je tu lose?

A ne znam da li znate da SC2 mozete sada da instalirate i igrate LotV multiplayer besplatno ukljucujuci sve modove osim laddera. To je meni veliki respekt za Blizard.

Drugo, igrao sam 95% naslova s tvoje liste. To su sve odlicne igre, ali pricam o 2015-oj godini i sta ti imas novo da instaliras danas u RTS zanru a da moze da prismrdi SC2...

A dobro, malo ga pretera, cak bih mogao da se slozim s tvojim postom u cilju tolerancije samo da nisi napisao da se ti apdejtovi posle 2000. itekako osete u gejmpleju. To je apsolutno netacno, totalno su nevazni. U pitanju su ultra retki bugovi koje ja recimo nisam primetio posle par hiljada sati igre, pitanje je da li su se pojavljivali cesce od par desetina slucaja. Ali nebitno za opsirnu raspravu

Od novog danas-Shogun 2, Rome 2 i Atilla (apdejtovan Rome, vanila je losa), CoH 2. Ima jos par ali stoji da RTS zanr nije zastupljen kao nekad.
 
Poslednja izmena:
Ja sam prilicno los SC/SC2 igrac (u multiplayeru, samo kampanje igram, za razliku od WC3). I interesantni su mi bas mecevi.

Sa druge strane, odlicno znam koji skil treba za WC3, ali nisam mogao nijedan jedini mec da odgledam do kraja. Kao ni DotA mec. Prosto SMOR koliko je sporo za gledanje. Za igranje mi je WC3 bolji, jer vise mogu mikroa da uradim, nece jedinica da crkne za sekund, i da sve ode, u SC i doti bas hoce.. tacno je SC/Dota za turnire, jer ljudi mrze da gledaju jednu jedinicu kako se dva dana bori sa drugom :D A igraci pak vise vole da se ne svede sve na 2 sekunde borbe.
 
Dude I live here, znam kako ljudi razmisljaju iz prve ruke :D
Te price sa neta su za marketing blurb samo :)
EDIT: @gile

Pa pise ti pod lokacijom ruta Beograd-Seul ;). Tvoj "firsthand experience-a" je ipak "stariji" nego svo ovo moje pisanije, ali opet ne moze se zaobici cinjenica da danas imas kontinualno od pocetka godine do Blizzcon-a svaki radni dan izuzetno kvalitetan SC, pri cemu vikendom ponekad imas i WCS. Ovakva situacija je znatno bolja nego ona pre 2, 3 ili 5 godina, a direktno je nastala zbog cinjenica koje sam naveo u prethodnom postu.

Btw. Heart of the Swarm je bila perfektno balansirana ekspanzija, winrate je u svakom matchup-u bio ili 50%-50% ili 51%-49%. Na SC2 future panelu je receno da se Development tim za LOTV povecao u odnosu na onaj koji je bio u WOL-u i da su ti isti ljudi ostali na Starcraft-u i nece biti prebaceni na bilo koju drugu igru, makar u nekom duzem vremenskom periodu.
 
Nazad
Vrh Dno