Šta je novo?

Starcraft 2: Legacy of the Void (LotV)

Da, mnogo je spoilovao potvrdivsi kiceraj :D
 
Tesko da moze onako dosadna biti :)

Ja sam pogledao veci deo walkthrough-ova, imam utisak da ce biti dosta losija od WoL za igranje. Mada je prica otprilike ocekivana u potpunosti.

Ali dobar render cinematika, bre! :)
 
Blizzard preko nekih popularnih streamera na Twitchu daje dosta nagrada. Pa navratite, mozda imate srece. :)
 
Poslednja izmena:
Kolekcija je sad kompletna!
ae240f4f412dd513620f18c9302f74a0.jpg
 
Za čega će ti dve CE verzije? Ostavis jednu ne otvorenu i prodas je za 1000e za 10 godina? :d
 
Za čega će ti dve CE verzije? Ostavis jednu ne otvorenu i prodas je za 1000e za 10 godina? :d
Dap. Imam sva 3 dela SC2 u Collector's izdanju.
WoL već ide na eBay oko 500 evra.
Uskoro će biti i preko 1000 evra
 
Elem, priča je muljavina blizardovska...šteta što nije u rangu sa samim misijama. Misije su frenetične, dobro osmišljene, sve imaju neki tajmer u suštini, koji ti ne dozvoljava da se opustiš. Ne dopada mi se kako je tekla radnja, ali to su moje lične preference.


Da li se samo meni cini da je skoro cela kampanja "warp units, send units", maltene bez ikakve strategije?

Da. Samo, ne znam kakvo strateško promišljanje očekuješ kada imaš 5 beacona da zauzmeš i otvoriš ulaz u hram pre nego što laser sa neba poruši dotični hram, a onako usput ti se otvori da bi, kad si već tu, trebao da zarobiš i tri kristala koja se transportuju preko mape, dok neprijatelj ponovo zauzima beacone koje si mislio da si nakon zauzimanja sasvim dovoljno fortifikovao...:)
 
Poslednja izmena:
Eh a ovo tek..
Melee Artanis, ima Mend, samo izmenjeno ime... u misiji gde sa Kerrigan bas nalazi mrtve XelNage. Kao repeat misije sa Dahakom... ni toliko nisu mogli da osmisle!

Ali, svidja mi se izbor "novih" jedinica.
 
Dobro, meni su sve te misije sa vođenjem heroja ili par predefinisanih jedinica ionako odmor za mozak i napravili su ih takvima. ***. Kad se setim SC1 pa kada u takvim misijama, recimo, čekam da se obnovi štit protosima nakon svakog okršaja, ovo mi dođe uživanje...attack move i ne misliš :d
 
Ja to bas necu, hocu ipak da nadjem kombinacije :) Zato me je smorio HotS, ima jedna kombinacija koja radi, sve ostale dodju lose. Jedino u zadnjoj misiji je bilo Ultralisks za superlako, ili broodlords za malo vise igre, ali opet lako. Sve ostalo - cao, zdravo :D (pricam o Brutal, na Normal je bilo pusti jedinice, pij kaficu i gledaj igru kao film)

WoL je vec bilo da se isprobaju razne kombinacije, i neke su samo zgodnije (reaperi u Meinhoff misiji!), ali generalno mnoge kombinacije rade, samo je razlika u efikasnosti. Marine/Marauder recimo uspeva uglavnom :D
 
Ne znam, dosta stvari mi nije kako treba. Prica je poprilicno hipsterski/emo fazon. Igrivost je odlicna i kampanja je sa strane misija top, u to nisam ni sumnjao.
Ali kao SC1/Broodwar/SC2 protoss igrac:
Tassadarova i Zeratulova pod prica u LotV je u najmanju ruku - smece. Bukvalno, smece.
 
@alfa Nije spoiler-ovao nista, ali *** kada cekas nesto koliko vec 2 3 godine, onda red bi bio da se odigra to kako treba, inace pre mi je neko spoilerovao HOTS campaign-u tako da sam sada obazriviji (mozda i previse). Btw. Ako hoces skill idi na multiplayer, a imas i allied commanders na brutal (normal je previse lako, "za hard cekam lvl 5").

SC1/BW > SC2, prica je previse bajkovita. Prica je do Aiur-a drugi put bila sasvim ok, posle toga... Inace same misije su dobro osmisljene, ali ipak je WOL najbolji :).
 
Opet imam problem sa GPU usage u igri!
Nov win7, i5 na 4GHz, 16GB RAM, GTX 770 2GB, igra je na Samsung SSD Evo 840.
Najnoviji driveri.
Šta može biti problem?
To mi se dešavalo ranije kad mi je običan HDD riknjavao.
 
Opet imam problem sa GPU usage u igri!
Nov win7, i5 na 4GHz, 16GB RAM, GTX 770 2GB, igra je na Samsung SSD Evo 840.
Najnoviji driveri.
Šta može biti problem?
To mi se dešavalo ranije kad mi je običan HDD riknjavao.

Bilo je problema sa CPU usage od patcha 3.0, pokusaj da pokrenes x32 verziju Stacrafta, x64 je imala ovaj CPU bug koji je koliko ja znam ispravljen.
 
Ne znam, dosta stvari mi nije kako treba. Prica je poprilicno hipsterski/emo fazon. Igrivost je odlicna i kampanja je sa strane misija top, u to nisam ni sumnjao.
Ali kao SC1/Broodwar/SC2 protoss igrac:
Tassadarova i Zeratulova pod prica u LotV je u najmanju ruku - smece. Bukvalno, smece.

Ma prica je... LOL totalni, WoL je umece naspram i HotS i LotV. U stvari koliko forsiraju neke stvari u LotV izgledaju pateticni (ima nekih dobrih, ali, izgleda totalno neuverljivo mnogo toga)

A ovo iz spoilera - stvarno, totalno razocarenje, ipak sam za to ocekivao neki weee fazon, a ne ovoliko malo pomena i "poetike".
 
Bilo je problema sa CPU usage od patcha 3.0, pokusaj da pokrenes x32 verziju Stacrafta, x64 je imala ovaj CPU bug koji je koliko ja znam ispravljen.

Kako se uopste pokrece x32 verzija igre?
 
I ja sam bas razocaran pricom u kampanji :(
Kao mass effect da sam igrao :/

Sad cu sa vidim kakav je epilog.
 
Kampanja je propratni sadrzaj i to je to, SC II je pre svega jak esports RTS, prakticno jedini danas (na tom nivou, ostali ni blizu). E sad da je steta jeste, posle onakve kampanje u Wing of Liberty.
 
Kampanja je ono sto prikupi ljude da kupe SC2, i sto ih privede da gledaju posle multiplayer. Ja sam voleo MP scenu dok je bio WoL, ali eto kako je dosa HotS, prosto sam se SMORIO.
(pricam o gledanju GSL i slicnom, moja MP igra je uzasno losa i ne zanima me ;))
 
Predoh 6-7 misije, one pocetno 2,3 jesu bile crap, ali sta znam nekako mi zanimljivo, sasvim ok sada. I opet sto Blizzard uvek uspeva sa svojim naslovima kod mene, je da pokrene zelju za igranjem, nekako sve iz njihove kuhinje mi je extra, stopirao sam sad, da ne bih presao sve u cugu do jutra:d
 
Ja sam presao LotV skoro u dahu, do duse na Normal. Ukupno oko 21h igranja, sa pauzom za spavanje od oko 3-3.5h (praznik za 11. novembar je bio ko poručen). Kampanja je mogla biti bolja, ali gledajući obe mini kampanje prolog i epilog, i LotV, mogu reći da sam zadovoljan. Gledajući ceo SC2, Wings Of Liberty je na prvom mestu, zatim LotV, pa na kraju HotS. Krenuću ovih dana da igram na brutal, onako polako, da lovim preostale ačivmente.
 
Zadrzacu konacan komentar kad zavrsim sve, ali za sada sam i ja poprilicno zadovoljan kako prosao SC2 za ovih 5 godina. Kad ovo predjem, uzecu Mass Recall mod da predjem (opet) sc keca i brood war :)
 
Meni je najcrnje u svemu tome što je sve ovo zaista moglo biti odrađeno baaaaš epski u kampanji. Neverovatno mi je na kakav su vizuelni nivo sve postavili, kakve animacije imaju, tačno se vidi da je uložen enorman trud. I onda umesto da angažuju 2-3 ljudi da sve to povežu kroz super scenario, oni urade...to što su uradili.

Sve u svemu, kao što rekoh gore, naše *******cije i nagađanja kakva će kampanja biti su za ovo što smo dobili bukvalno literarna dela kapitalne vrednosti.
 
Kampanja je ono sto prikupi ljude da kupe SC2, i sto ih privede da gledaju posle multiplayer. Ja sam voleo MP scenu dok je bio WoL, ali eto kako je dosa HotS, prosto sam se SMORIO.
(pricam o gledanju GSL i slicnom, moja MP igra je uzasno losa i ne zanima me ;))

1. Scarlett vs Bomber Red Bull Battlegrounds ja mislim Washington DC finalni game, Day9 nije mogao da se sastavi minut posle tog game-a

2. DRG vs Innovation, GSL S2 2013, najverovatnije najbolji ZvT u HOTS-u, a tesko da ce ikada bolji ZvT iko moci da reprodukuje. Do tada je vladalo misljenje da u macro game-u niko, ali niko ne moze da pobedi Innovation-a, suprotno je dokazao DRG u RO16/32 pobedivsi Innovationa 2:1, neverovatni game-ovi, MMM vs Bane zerg 45 minuta x3 puta ja nesto slicno jos nisam video

2. Taeja u njegovim IEM run-ovima u WCS 2014 sezoni, koliko je on tada dobro igrao govori cinjenica da je pola turnira uletao sa marincima u banelinge, odnosno MMM radi focus shot-ove na banelinge dok se krece ka njima, ja ovo do sada nisam video ni od jednog igraca

3. Innovation u GSL S1 2013 run-u (prvi HOTS GSL), gde je bukvalno razbio konkurenciju ceo GSL, dok u finalu nije dosao Soulkey i pobedio ga 4:3

4. Bomber u WCS S2 2013 (stari format), na finalnom WCS S2 turniru je covek imao do 13 minuta 200/200 sa 3 saturisane baze i 1/1 upgrade-ovima

5. Dear vs Jaedong Blizzcon 2013 finalni game, ovde moze da se ubaci i ceo Jaedong-ov run, i epic 4. game vs SoS-a u finalu gde je SoS pored jedne skrivene saturisane baze izgubio od JD-a

6. ProLeague 2014, 2015, dva dana nedeljno kvalitetni starcraft, gde igraju jedni protiv drugih SKT1, KT, CJ Entus, Jin Air Wings, i SBENU (ex. Startale). Finale je posebna prica, pogotovu ProLeague 2014 kada je bio ogroman hype za Parting vs Flash game

7. HSC X (HomeStory Cup X), finale Parting vs Flash, pogledaj game, ili idi na sc2hl.com pa pretrazi highlights, bice ti jasno koliko je epic bilo ovo finale

8. PigBaby vs Bomber WCS S2 2014, decko iz robotics-a pravi 5 observera pa prvog immortala skoro svaki game, i ne gubi. Bombera je jedan game dobio na Carrier rush.

9. Iako nesto ne gotivim Life-a njegov Run na 2014. Blizzcon-u je impresivan, uzevsi u obzir cinjenicu da pre toga nije imao ozbiljnije rezultate na turniru vec ~6 meseci. Ove godine je isto uradio, napucao na pocetku brdo poena, kada je osvojio GSL S1 nije ga nigde bilo (citaj poceo da se zeza/trosi zaradjene pare), onda se opet pojavio na Blizzcon-u 2015, rezultat je poznat

10. Blizzcon 2015 finale, SoS je u game-u 5 uradio halucinaciju imortala kako bi fake-ovao immortal rush. U game-u 6 ovaj ide na immortal rush, pusta Life-a da scout-uje tog immortala, Life misli da je taj immortal halucinacija i nespremno docekuje immortal push, dalji tok game-a ti necu reci ako planiras da gledas VOD.

11. Snute vs hero (hero iz CJ-a) IEM Toronto, u onsite kvalifikacijama Snute dobija hero-a dva puta za redom 2:1, hero je bio tada najjaci toss. Tada su jos bili stari swarmhost-ovi, svih 6 game-ova je trajalo oko sat vremena, ceo turnir je zbog toga kasnio par sati. Generalno gledano epic macro ZvP koji posle toga nije niko mogao da ponovi, pa cak ni Snute. Taj isti Snute je izgubio od Flash-a u RO8 2:3, inace Flash je osvojio turnir. Jedino nesto priblizno ovom nivou, a i znatno teze izvesti je Rogue ZvT vs mech terran-a. Prvi Zerg koji je posle nerfa swarmhost-ova uspeo da pobedi mech u macro game-u, Life ide nesto na pocetku.

I finalno i najvaznije:

12. WCS S3 2015 Poland (ne znam koji grad), ubedljivo najbolja atmosfera na turniru ikada. Lilbow-u su dali baguette (veknu hleba) kao parodiju na francuski/starcraft/twitch/reddit meme. Bonus na ovom turniru je bio i cinematic za LOTV. Po mom misljenju nikad bolja publika, i nikad veca napetosti pri gledanju game-ova. Tako nesto nije postojalo pa cak ni u WOL kada je bilo mnogo vise "passion-a".

Ima jos brdo game-ova kojih sad ne mogu da se setim. Nisam pratio WOL i najiskrenije mi je zao jer nisam mogao uzivo da gledam/slusam Artosisa i Tasteless-a u ranim fazama razvoja GSL-a, kada je bio Passion Overwhelming. Tu su bili MVP, Boxer, NesTea, MC, Jinro, MKP itd. U tom istom WOL-u je MVP uvek isao na neverovatan macro game, i pokazivao zasto je i dalje najbolji SC2 igrac. Mozda najbolji series ikada je tada odigran MVP vs Squirtle u finalu GSL S2 2012., nikako da sednem jedan dan i da gledam ovo cudo od game-ova.

Sa druge strane imas HOTS kada je igra vec bila u decline-u, produkcija je bila znatno bolja, ali fan baza nije bila kao pre, sto inace pokazuje i tvoj primer :). Kada se dublje udubis, HOTS nije uopste smoran niti je dosadan, tu se zapravo dogodio i najdinamicniji ikada moment verovatno u istoriji Starcrafta od SC1 pa do danas. Tu si imao i macro game-ove od po 2 3 sata koji na kraju budu cak i nereseni. Imao si i finale DreamHack-a gde je StarDust sa probe-ovima srusio zadnji Extractor JD-u, bukvalno su sekunde bile u pitanju ko ce pobediti. Pored svih ovih momenata, imas i matchfixing koji je u Koreji aktivan

U HOTS takodje postoji jako dobar "show" aspekt Starcraft, tako da imas na netu brojne dogodovstine na HSC (Home Story Cup), MC/ToD/Apollo interakciju kada se MC nadje zajedno sa nekim od ove dvojice itd.

WOL jeste bilo lepo vreme za Starcraft fan-a, ali HOTS nije bio nimalo losiji.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno