Šta je novo?

Starcraft 2: Legacy of the Void (LotV)

Chris Metzen verovatno ima uticaja na pricu u novim Blizzardovim igrama koliko i Sid Meier ima uticaja na dizajn Firaxisovih igara. Bole njega da se bakce time, covek ima druge prioritete. Ispod njega ima jedno deset rangova menadzera koji nadgledaju one koji zapravo pisu scenario za ovu igru.
 
Jao, vec sad vidim na sta ce to da lici! Poznajuci Metzenovu opsesiju patetikom, skaska ce se najverovatnije zavrsiti na sledeci nacin:

Finalni showdown se odigrava na Aiuru, gde Jimmy, Sara i Zeratul zajednickim snagama pokusavaju da pobede groto Zerg jedinica, koju vodi neka nova piz*a materina i zauvek oslobode Protoss homeland. Naravno, postoji caka kako pobediti desetostruko brojnijeg neprijatelja, no neko, kako to obicno biva, mora da se zrtvuje za to. Ta cast ce, naravno, pripasti Jamesu Raynoru, koji ce svojom humanom i nesebicnom zrtvom da omoguci totalno unistenje neprijateljske sile, spasi zivot svojih prijatelja i zauvek oslobodi Aiur od Zergova. Na samom kraju, Sara ce, pridrzavajuci ga na samrti, jecajucim glasom da mu saopsti kako ga i dalje voli i da ga preklinje da je ne ostavi, a on ce u samrtnickom ropcu , nezno joj pridrzavajuci ruku, izdeklamovati onu cuvenu Lausevicevu: "Najjace i najtrajnije su ljubavi koje ostanu neostvarene zauvek"... I dok Sara rida nad njegovim telom, ranjeni Zeratul tuzno spusta glavu, a onda je okrece u pravcu upravo oslobodjenog Aiura. Uz cvrst i dosledan pogled, daje sebi obecanje da ce na zrtvama velikih heroja, ponovo izgraditi i naseliti svoju planetu, jer ZIVOT POBEDITI MORA! End credits... :d

:D

Inace,sto se tice same igre, postaje suvise micro orijentisana,sa cheese jedinicama i taktikama bez realnog countera (izuzev micro-a). Nekim pro igracima se svidja,vecini se ne svidja. Meni je smor jer to vise nije strategija, vec arkada/akcija,da volim tako nesto igrao bih dotu. Msm, uzecu je verovatno cisto da je imam u kolekciji kad bude 5e za par godina,po full ceni me ic ne zanima. Nije da igram mnogo 1v1 multi (tu bildovi vladaju, nikakav fristajlnig,u smislu da po nerkad izgubim od silvera ako fristajlujem,a pobedim master igraca ako besprekorno odradim 4gate recimo),ali sto se mene licno tice,unistice mi i gledanje meceva te me nece zanimati ni na jedan nacin.
 
Poslednja izmena:
Jao, vec sad vidim na sta ce to da lici! Poznajuci Metzenovu opsesiju patetikom, skaska ce se najverovatnije zavrsiti na sledeci nacin:

Finalni showdown se odigrava na Aiuru, gde Jimmy, Sara i Zeratul zajednickim snagama pokusavaju da pobede groto Zerg jedinica, koju vodi neka nova piz*a materina i zauvek oslobode Protoss homeland. Naravno, postoji caka kako pobediti desetostruko brojnijeg neprijatelja, no neko, kako to obicno biva, mora da se zrtvuje za to. Ta cast ce, naravno, pripasti Jamesu Raynoru, koji ce svojom humanom i nesebicnom zrtvom da omoguci totalno unistenje neprijateljske sile, spasi zivot svojih prijatelja i zauvek oslobodi Aiur od Zergova. Na samom kraju, Sara ce, pridrzavajuci ga na samrti, jecajucim glasom da mu saopsti kako ga i dalje voli i da ga preklinje da je ne ostavi, a on ce u samrtnickom ropcu , nezno joj pridrzavajuci ruku, izdeklamovati onu cuvenu Lausevicevu: "Najjace i najtrajnije su ljubavi koje ostanu neostvarene zauvek"... I dok Sara rida nad njegovim telom, ranjeni Zeratul tuzno spusta glavu, a onda je okrece u pravcu upravo oslobodjenog Aiura. Uz cvrst i dosledan pogled, daje sebi obecanje da ce na zrtvama velikih heroja, ponovo izgraditi i naseliti svoju planetu, jer ZIVOT POBEDITI MORA! End credits... :d

Meni je Zeratul već viđen za tu žrtvu, ne Rejnor. Ili se Zeratul žrtvuje, ostavljajući mladom Artanisu u amanet da restoruje Aiur u former glory (verovatnije), ili se Artanis žrtvuje, ostavljajući Zeratulu u amanet da svojim iskustvom nadgleda restorovanje Aiura u former glory (manje verovatno). I u kecu se žrtvovao Pretor Feniks, a ne ova boranija.

Naravno, poslednja misija će biti vođenje tri baze simultano (Rejnor sa Teranima, Kerigen sa Zergovima i Artanis/Zeratul sa Protosima) protiv nekakvih groto Zergova, možda izmiksanih sa nekim abominacijama i slično...
 
Ja sve ocekivao Tassadar Zeratul archona na kraju nekako :)
 
Kako Tasadar? On se na kraju keca zaleteo u Overmajnda u svom Carrier-u i uništio ga. Nije ostao ni mozak da ga stave u Dragoona kao što su uradili sa Fenixom.
 
A i nisu iz iste kaste, nece da moze i da je ziv :D ne dele istu energiju
 
Kako Tasadar? On se na kraju keca zaleteo u Overmajnda u svom Carrier-u i uništio ga. Nije ostao ni mozak da ga stave u Dragoona kao što su uradili sa Fenixom.

Jel' sad ozbiljno gledamo logiku u SciFi scenariju? :D
 
haha dobra predvidjanja, mislim da ste 99% uboli pricu.

Sto se tice MP, mislim da LotV ide u dobrom pravcu.
Ko je igrao SC keca, zna koliko se tamo energije i vremena trosilo na cisto fizikalisanje misem (npr rasporedi svaku radilicu na poseban kristal, jer ne mogu dve da kopaju u istom momentu !?).

U dvojci su to ispravili, a LotV je jos dodatno pojednostavio stvari. Realno, ko uziva u prvih 4-5 minuta igre kada apsolutno nista pametno ne radis osim automatizovanih stvari koje ponavljas iz partije u partiju.
Zato mislim da ce LotV vise da nagradjuje pametne, a manje brze igrace. Jer sada ces odmah od pocetka razmisljati o taktici a ne da li si zakasnio da napravis radilicu. Bice mnogo ravnopravnije partije u sustini.

Meni je iskreno pravo zadovoljsto da igram MP, imam osecaj posle kao da sam odigrao partiju saha.
SC za razliku od mnogo igrica razvija a ne zaglupljuje mozak.
 
Poslednja izmena:
Veoma pogesno. Upravo obrnuto,nagradjivace brze a ne pametne igrace. Dokaz tome je sto akcenat ide na mikro (koji je refleksna radnja) sa makroa (koji je logicki, takticki deo). Jedino sto je dobro je sto povecavaju broj radnika na pocetku pa brze pocinje mid game. Cilj im je da stvore igru koju je zanimljivo gledati zbog akcije,a ne igrati zbog strategije.
 
Ja nisam primetio da je makro zapostavljen zbog novih izmena, ostace na istom nivou kao i do sada. A SC je oduvek bila izrazito mikro orijentisana igra.

S tim sto ces sada vise svoje mikro sposobnosti primenjivati u borbi a manje na nebitne stvari kao sto su radilice. A to znaci da ce igra biti jos zabavnija za igranje.


Najvise mrzim spore strategije gde dvadeset minuta provedes u bunkeru u svojoj bazi i onda izadjes sa vojskom u jedan okrsaj i kraj. Gde je tu draz?

To mnogi pogresno ocekuju od Starcraft-a i tako se ponasaju kada krenu da ga igraju. Ali ovo nikad nije bila takva igra i ovim izmenama se jos vise udaljila od te ideje.
 
Poslednja izmena:
Ja sve ocekivao Tassadar Zeratul archona na kraju nekako :)
S'obzirom da Tassadar tehnicki nije mrtav i da je ta jedinica postojala u editoru SC1, sasvim ocekivano da se desi. Meni bi to bilo prevrh. :)
Poslednja misija sa multitaskingom tri baze - gde je finalni cinematic borba 1na1merge Tassadar/Zeratul archon vs Amon bi bilo vrh. Uklapa se u sve scenarije. Zeratul postance svetac, Artanis se okali da bude novi vodja - Raynor moze da se vrati u kafanu da sljema, jedino ne znam kud bih Saru denuo.
 
Bas zbog toga sto je postojala Zeratul/tassadar archon jedinica u editoru sam i pomislio da ce do toga doci ;)
 
Ja nisam primetio da je makro zapostavljen zbog novih izmena, ostace na istom nivou kao i do sada. A SC je oduvek bila izrazito mikro orijentisana igra.

S tim sto ces sada vise svoje mikro sposobnosti primenjivati u borbi a manje na nebitne stvari kao sto su radilice. A to znaci da ce igra biti jos zabavnija za igranje.


Najvise mrzim spore strategije gde dvadeset minuta provedes u bunkeru u svojoj bazi i onda izadjes sa vojskom u jedan okrsaj i kraj. Gde je tu draz?

To mnogi pogresno ocekuju od Starcraft-a i tako se ponasaju kada krenu da ga igraju. Ali ovo nikad nije bila takva igra i ovim izmenama se jos vise udaljila od te ideje.

Pa, ne. Za pocetak, ako je nesto naglaseno vise (mikro) nesto drugo mora da trpi (a to je makro) jer nemas sve vreme ovoga sveta, ne mozes da radis oba u isto vreme. SC je oduvek bila MAKRO orijentisana igra, gde dobar bild odnosi pobedu nad superiornim mikrom. Sta nekom vredi dobar mikro ako mu protivnik zbog dobrog makroa dovede 2x vise jedinica pred bazu? Uostalom,ne veruj meni na reci, idi na twitch i pitaj bilo kog pro igraca sta je bitnije od ta dva.

Takodje, malo manipulises cinjenicama da bi "poentirao" na nekoj poenti. Niko nikad nije rekao da je SC makro only igra, niti da treba da je igraju sim city igraci sto po 30 min ne napuste bazu,prave zgradice itd. Receno je da mora da ima i jednog i drugog ali da je osnova makro. Tako ja mogu da napravim par onih toss jedinica sto lice na kugle i detoniraju nad protivnickom vojskom (nem pojma kako se zovu),ti dodjes sa 3x vecom silom,i ako ne pazis ili nemas mikro doboljno brz, ode ti sve. A sama ta jedinica ne zahteva mikro. Tako da sam te pobedio uprkos tome sto mogu da imam losiji i mikro i makro od tebe. Takvih situcaija bice sve vise, sve vise random meceva gde nece nuzno bolji pobedjivati. Kao i u HOTSu sa indijanskim jedinicama tipa spider mine, oracle, i slicno. Ali dobro,nema veze, uvek imam WoL.

Inace, radilice su najbitnija stvar u igri.
 
Poslednja izmena:
Vreme je vala da b****h umre. :D
 
Inace, radilice su najbitnija stvar u igri.

E ako si mi rekao, posto inace ne igram SC vec 16 godina.

Razumem ja sta ti pricas, ali mislim da to ima veze sa losim balansem. Siguran sam da ce Disruptori biti nerfovani za finalni release. Gledao sam recimo mec, gde je protos dominirao sa disruptorima celu partiju gde bi na kraju dosao zerg sa 5-6 lurkera i ojadio protosa za 10 sekundi iako je ovaj imao vecu armiju sa disruptorima i kolososima. Znaci nije zavrsen balans do kraja, lurkeri su za sada prejaki.
Ali kada srede to, sledi jos bolja zabava u igri..ubedjen sam u to. HOTS se vec malo ustajao, sve rase su se svele na dva-tri bilda koje svi forsiraju i to treba da se razbije malo u LotV, ne znam cemu hejt igraca. A da nista nisu promenili, svi bi se zalili kako je sve isto ostalo i opet bi bio hejt.
 
Poslednja izmena:
Fora je sto ce biti optimizovano za pro igrace sa bolesnim mikrom,ali opet,to vise nije strategija, vise dota. Na laderu bronza-diamond nece moci da se zivi od cheese bildova,jos gore nego sad.

Ne znam koliko igras,ali znam sta pises. A to si napisao vezano za radnike; ako nesto ne mislis onda ne treba ni da napises, a ako se lose izrazis treba da se izvinis i priznas gresku,a ne da budes ironican.
 
Poslednja izmena:
Uzeh da obrnem još jednom WoL kampanju i ne rade mi achievementi, takođe neće da mi prikaže portrete u igri, ali ajde ove dve pojave nisu toliki problem, završio sam još jednom kampanju i namerio se da probam LotV. Imam pristup beti i hteo sam da odigram par partija, kad ono ne mogu uopšte da pristupim onom delu za ranked i unranked, kada uđem u taj deo samo nastavi onaj krug da se vrti i ništa se ne desi. Da li je možda neko imao sličan problem?
 
Jel' za sada jos uvek nije dostupna kampanja u beti?
 
Nije dostupna kampanja, dostupan je čini mi se prolog koji se sastoji od tri misije, ali pristup tome dobijaju samo oni koji su već kupili igru pre izlaska (pre-purchase), a ja nisam među njima. :)
 
Nju sam video, ono je neki smor prost prolog ;)
Nadam se da kampanja nece biti takva!

Ako bude kao WoL ili bolja, bice super. Ako bude kao HotS... smoricu se kao Garfild u veganskom restoranu :)
 
Mislim da je velik problem u HotS-u bila činjenica da su oni apgrejdi jedinica bili prejaki i da su se misije prelazile prostom masovnom proizvodnjom jedinica i ni sa čim više. Doduše nisam igrao kampanju na brutal, ali sam čitao negde da je mnogo lakša nego WoL. :)

Priroda protosa kao rase nije takva kao zerga, pa se nadam da neće ni kampanja biti takva. :) Čini mi se da kampanji, i uopšte single player iskustvu, više odgovara pristup baziran na više micro-a, a manje macro-a. Ja sam, koliko se sećam, HotS kampanju na hard prešao većinom sa A+move i to je to.
 
I Brutal se tako prelazi u HotSu, jedino treba da se odaberu prave jedinice.

U stvari ja sam probao nekoliko puta da je predjem samo da bi prepolovio vreme po misijama :D I uspeo sam za zadnje dve barem.
 
[YOUTUBE]qXB6sIVdg04[/YOUTUBE]
 
Ako bude kao WoL ili bolja, bice super. Ako bude kao HotS... smoricu se kao Garfild u veganskom restoranu :)

Ne mraci Protossi uvek imaju najbolju pricu, a po ocekivanjima izgleda da ce biti ubedljivo najbolja campaign-a. Inace sa LOTV je kraj price svih trenutnih karaktera u LOTV, ukoliko izadje Starcraft 3 bice novi karakteri. Iz ovog razloga verujem da nas ceka epic finale.

Btw. na prethodnoj strani ljudi spoiler-ovase pola igrice, pisite to u spoiler tagu.

@balance changes Pogledajte Red Bull Battlegrounds Washington DC Archon tournament (19 septembar), Huk i MC su pokazali da Protoss sve dobija u early game-u sa adeptima, sada su doticni dobili delimican nerf ali videcemo na sta ce to liciti. Prvi pravi balance se moze ocekivati od Dreamhack Winter na kome ce biti LOTV 50,000$ turnir, i tu se mogu ocekivati top igraci.

Sto se tice cheese-ova, QXC/BeastyQ (BeastyQ nase gore list) su na Red Bull Battlegrounds qualifier-u pokazali ghost rush build koji je mnogo op protiv Protoss-a.

PS. Ko hoce retail verziju igre bolje neka uradi preorder, 5000 Regular, 8000 Collectors, dok ce na launch-u cena biti 500 din veca. Btw. Collectors u sebi ima jednu jako lepu knjizicu Field Manual za koju se makar po meni isplati dodati 3000 dinara.

https://www.youtube.com/watch?v=5z38ZWI6RUs
 
A znači to je field manual, artwork jedinica.
Ja mislio neko glupo upustvo u kojem piše šta ima kolko HP-a i koliko se dugo gradi, što mogu od day 1 da promene.
 
Ne vidim šta smo spojlovali. Mislim, LotV i HotS su potpuno jasni - Amon se probudio i zaratiće sa svima, a dobri Džimi, biči Sara i fejtfl Zeratul se spremaju za konačni sukob sa zlim Zel Nagom, dok se moćni konklejv/pretori/admirali spremaju da ritejkuju Ajur. Ono, nije baš da su tajili šta će se dešavati :)
 
Ne vidim šta smo spojlovali. Mislim, LotV i HotS su potpuno jasni - Amon se probudio i zaratiće sa svima, a dobri Džimi, biči Sara i fejtfl Zeratul se spremaju za konačni sukob sa zlim Zel Nagom, dok se moćni konklejv/pretori/admirali spremaju da ritejkuju Ajur. Ono, nije baš da su tajili šta će se dešavati :)

Npr. koja se jedinica pojavila u SC Editoru :)?

@flingon82 Uz cinjenicu da ce se to pogledati jednom dva puta max, da ce biti neki scan ovoga treci dan, onda se generalno moze reci da ne vredi toliko, pa cak ni pola te vrednosti. Ako nekome nije neki preveliki problem da odvoji 3k, igra ponekad i ostale Blizz igre, onda mislim da je to ipak ok kupovina.
 
Nazad
Vrh Dno