Šta je novo?

Starcraft 2: Legacy of the Void (LotV)

Au ako nesto cekam to je ovo... :) Samo zbog price da vidim sta ce se desiti dalje :)
 
Zar već ne možete da pretpostavite šta će da se desi? Ono što je bilo u viziji Zeratula + Sara + nečije žrtvovanje radi opstanka ostalih (Sarino verovatno)? :)
 
Ma... bitno je kako se stigne do toga, a ne da li se desi ;)
 
Beta je Live, ne dobija se beta key putem mail-a, vec Blizzard flag-uje acc. Da li je acc flag-ovan uoci se negde pored PTR realm-a (nemam pojma gde je to) na battle net desktop aplikaciji.



To je zapravo sekcija u desktop aplikaciji gde se bira Region. Umesto Europe, odabere se In Development Realm i tu se aktivira moguća instalacija bete :)

Da demonstriram (to je ovo gde piše Region/Account):

iDzMS1B.jpg
 
@filipenko

Au, Congrats :).

Koliko igras mesecno pa si dobio betu?
 
Poslednja izmena:
Nema veze sa količinom igranja, zapravo se sramim priznati da ima već godinu dana da nisam pokrenuo igru :( Dobio sam kao novinar za potrebe prikaza. Žao mi je samo što mi nijedan drugar nema betu pa da opikamo coop uz Skype.

Naravno, sve je nebalansirano, ali ovo sada zahteva mnooogo više pažnje i mikrovanja. Dva-tri Disruptora za 3 sekunde nepažnje pobiju celu armiju. Baš je zeznuto igrati, mora se biti 100% koncentrisan svo vreme.
 
A storyline nije dostupan u beti?
 
^ Nije samo testiranje MP-a i jedinica, isto kao i u HotS ko je imao pristup, al samo se nadam da nece izbaciti jedinice kao sto su uradili u HotS beti :) Zato necu igrati ovo dok ne izadje full verzija :)
 
Od mene para nece videti. Po meni, mp ide u losem pravcu, od strategije ka instant akciji u kojoj sreca igra veliku ulogu. Sto se SP tice, ne sumnjam da ce biti zanimljivo, ali sp igras jednom-dvaput, mp se igra godinama.
 
Po meni, mp ide u losem pravcu, od strategije ka instant akciji u kojoj sreca igra veliku ulogu.


Vidi, MP fajt bi bio savršen...kada ne bi bilo toliko smaranja sa bazom i menadžmentom svega i svačega i ekspanzijama baze u svim pravcima. Recept Dawn of Wara je tu meni izvanredan. Imaš glavne građevine, jedinice se prave brzo, obezbediš dovoljan priliv, a nakon toga je sve u taktici i u bustovanju trupa direktno na frontu, tako da si non stop u akciji. Ovde...zaista sreća igra veliku ulogu, jer ćeš pre ili kasnije da par sekundi posvetiš nečemu i baš u tih par sekundi će ti se vojska susresti sa neprijateljem. Plus, što uvek možeš da naletiš na njega i da izgubiš samo zbog lošeg ulaznog ugla.

E sad, to je u novoj ekspanziji još naglašenije. Ne znam...možda je bolje prilagođeno nekim igračima sa mnogo više skila. Ili pak novom načinu igranja gde će dva igrača kontrolisati jednu bazu, pa mogu da naprave više APM-a simultano i da vode računa o odvojenim stvarima. Sve u svemu, dobro je, ali ono što me je odbilo od HotS-a nije promenjeno u pravcu u kome bih ja želeo. Nadam se da će coop biti dobro iskustvo kada igra izađe. Biće ga u multiju, a biće i posebnih scenarija za njega u običnom coopu protiv AI-ja.
 
Buduci da je sc moja omiljena igra i serijal jos od 1998,ocigledno je da sam old school sto se tice ukusa, tako da je moguce da gresim. Ali vise volim strategije koje su u punom smislu strategije, taj heavy akcenat na borbu/akciju mene smara, podseca me na dotu, a takve igre u principu ne podnosim. Kod strategije je bitan makro [da iskoristim sc terminologiju] minimum koliko i micro, realno je cesto mnogo vazniji. Sad ce sc da postane igra za cheesere i early rushere, igra jednog dobrog poteza, koji ce da bude iznad superiornog bilda. Apm nadareni igraci ce imati prednost u odnosu na one koji imaju talenta za taktiku i strategiju, postace jos vise akciona u prakticnom smislu [refleksi na tastaturi]. Kontraverzan potez u najmanju ruku, mozda privuku neku novu publiku koja to voli, ali izgubice dobar deo stare [mene i mog kuma recimo, nama je omiljena vec 15 godina]. Jasno je sto to rade, da bi bilo zanimljivije gledati turnire starcrafta. Ali za mene, bice manje zanimljivo igrati.
 
Poslednja izmena:
Polako izmenice oni dosta stvari dok ne izadje full verzija to uvek radi Blizard :)
 
Buduci da je sc moja omiljena igra i serijal jos od 1998,ocigledno je da sam old school sto se tice ukusa, tako da je moguce da gresim. Ali vise volim strategije koje su u punom smislu strategije, taj heavy akcenat na borbu/akciju mene smara, podseca me na dotu, a takve igre u principu ne podnosim.

Ovde je akcenat na borbu dramatično povećan. Tu i jeste fora, teraju te da non stop paziš i mikruješ, ali da u isto vreme radiš i makro. Što kažeš, to rade zbog turnira, ali ***, kao da optimizuju igru za YouTube a ne za milione koji zapravo igraju :)
 
Da, ali dobro, neko i to voli. Ja licno to ne podnosim. Sto EA ne izbaci AOE IV...
 
Sve u svemu, istomišljenici smo i slažemo se. Osim toga da EA treba da izbaci nešto, ja mislim da bi sve bilo mnogo bolje kada više nikada ne bi izbacili ništa :p
 
Drago mi je da to cujem, sve mi se vise i vise cini da su vecini po volji ti novi SC trendovi. Ali nema veze, dok god je ziva SC2 WoL multi scena, imacu sta da igram ako mi se bude igralo.
 
Ne svidja se to nekome ili ne, vec umeju da naprave trend, tj. da oblikuju misljenje mase. >50% publike (sto igraca, sto gledalaca turnira) im je u Koreji - bice popularno ono sto pro igraci mogu da igraju, a da ne popi*de, a oni odluce da ce dobiti vecu gledanost :D
 
Ja sam odustao od SC 2 multiplejera kada sam malo probao ladder i shvatio da tokom svake partije imam adrenalinski šok i posle se osećam kao da su me tukli.
Previše zavisnosti od micro-a i brzine reakcije za moj ukus. To više ni nije strategija kakvu je ja shvatam. Držim se ja Hearts of Iron-a :D
 
Meni je najlakse kada je neprijatelj toliko bolji od mene da maltene gledam film, kao i da ne pokrecem jedinice - to me ne boli uopste, prosto, shvatam da je toliko bolji :)
Tesko mi je kad je tu negde, ili taman malo bolji, ali opet dostizan :D TO BOLI! :)
 
Ja sam odustao od SC 2 multiplejera kada sam malo probao ladder i shvatio da tokom svake partije imam adrenalinski šok i posle se osećam kao da su me tukli.
Previše zavisnosti od micro-a i brzine reakcije za moj ukus. To više ni nije strategija kakvu je ja shvatam. Držim se ja Hearts of Iron-a :D

Svi imaju taj problem. Ja sam ga se resio tako sto sam nekoliko dana igrao po 5-6 sati dnevno, i stalno imao u vidu tu pojavu, pa mi je postalo sve jedno posle nekog vremena. Kao kad startujes ribe, prvih dvadesetak je frka, posle te boli uvo :D :D ali ima kvaka, ako batalis na duze vreme pa ponovo krenes, opet ces biti anksiozan (u oba slucaja :D )
 
Kome smetaju brzi game-ovi evo Liquid Snute igra sada WCS vs toss-a, game je u proseku ~sat, BO3 traje skoro uvek 3 sata kada on igra, jednom je pomerio schedule ESL Toronto bese kada je u kvalifikacijama igrao 2 BO3 vs CJ hero. Inace SC nikada nije bio balansiraniji nego sto je trenutno, win rate sve 3 rase je prakticno isti.

SC2 scena je trenutno mnogo manja nego sto je to bilo pre, mnogo timova koji su tu bili 2012. danas nisu tu. SC2 cesto nije ni u top 10 game-ova na twitchu osim kada je neki veci turnir (i to njegovo finale). GSL gleda manej ljudi zbog low kvaliteta i to u proseku ~10 do max 15k ljudi, SSL izvuce isto toliko/vise jer daje High besplatno, ali opet za turnir tog kalibra to su male brojke. SC2 streamera skoro da i nema. Blizzard sa LOTV hoce da uradi bounce back Starcraftu i da povrati popularnost (CS GO je uspeo da povrati popularnost), i to ubrzati igru koliko je to moguce privuci ljudi da istu igru gledaju, privuci koliko je moguce igraca kroz archon mode itd. Jedino sto SC2 spasava je ogroman broj turnira, ponedeljak petak od 11-14 ili 15h uvek ima neki turnir, ili je Proleague, ili je SSL ili je GSL, i tako cele godine, vikendom je ili DH, ili ESL ili nesto trece.

Mi kao publika kojoj se ne svidja da igra SC2 i sto se ja licno (a vidim i drugi) tresu po game-u, pa jos ako izgube teze da nesto oko sebe razbiju, ocigledno nismo Blizzardova interesantna grupa. Za to postoji Hearthstone (retirement game), i sada Heroes of the Storm (krajnje opustena igra).

Ja sam licno back in WOL days igrao betu i season 1 kao nezdrav, posle toga za evo 4 do 5 godina pitanje da li sam odigrao game-ova koliko u periodu te bete i sezone 1. Za LOTV bih se vratio samo da isprobam ovaj novi ekonomski sistem.

PS. ko se trese neka igra 4v4, kada vidis 50 voidray-eva u 15 minutu zabole te uvo za sve :), a jos lepse je kada dodje pure marine vojska i te voidray-eve unisti :).

PS. I KT Flash se trese po nekom opasnom game-u, pre par meseci je bas nesto zeznuto, mozda HSC X finale vs Parting-a.
 
Poslednja izmena:
Kome smetaju brzi game-ovi evo Liquid Snute igra sada WCS vs toss-a, game je u proseku ~sat, BO3 traje skoro uvek 3 sata kada on igra, jednom je pomerio schedule ESL Toronto bese kada je u kvalifikacijama igrao 2 BO3 vs CJ hero. Inace SC nikada nije bio balansiraniji nego sto je trenutno, win rate sve 3 rase je prakticno isti.

Da, jer testiraju bildove, gameplay generalno, i slicno. Ne igraju da bi pobedili,zato nwema cheesa. Mozda im je i Blizz dao neku nadoknadu da testiraju kako igra funkcionise u lategame-u, da li je nesto broken. Early game se lako vidi sta ne valja, lategame zna da bude problem i da se detektuje, i da se izbalansira.
 
Gile na te brojke gledalaca zaboravljas live TV prenos u Kini:)
 
Da, jer testiraju bildove, gameplay generalno, i slicno. Ne igraju da bi pobedili,zato nwema cheesa. Mozda im je i Blizz dao neku nadoknadu da testiraju kako igra funkcionise u lategame-u, da li je nesto broken. Early game se lako vidi sta ne valja, lategame zna da bude problem i da se detektuje, i da se izbalansira.

WCS = Pro turnir u Heart of the Swarm, spori game-ovi su losi za turnire i za gledaoce, igraci ce se vremenom navici.

@alfa U Koreji po pitanju vremena provedenog u igri SC2 nije cak ni u top 10 igara, BW je negde oko 5-og ili 7-og mesta. Na kineskom stream-u je finale ProLeague 2014 u peak-u gledalo oko 150k ljudi, mislim da je to duplo veca brojka u odnosu na Twitch. SC2 finale na ESL Katowice 2015 je gledalo oko 150k ljudi i to je bila velika brojka ljudi sto su cekali LoL finale. Pre pocetka LoL finala u Kini je na dva razlicita stream-a bilo 2 miliona gledalaca, i je jedan streamer sam imao oko milion gledalaca.
 
Mislio sam na TV prenos u Kini. I u Koreji ali je Kina veca po broju gledalaca.
 
D fak??!
Nece valjda i ovo naplacivati kao ekspanziju?

 
^Nego sta nego da hoce, i to ne kao ekspanziju vec kao standalone igru kako su i vec najavili- nece biti potrebno WoL i HotS da bi se igralo... I jos ce ici kao alva... Zar sumnjas u Blizzard? :)
 
Pa koliko mogu da naplate 3 je**e misije?!?
 
Nisi dobro razumeo... Pustice za dzabe mini prolog koji ce biti kao "most" izmedju HotS i LoV (to sto ti sugerises sada)... Full standalone "ekspanzija" se ocekuje tokom-krajem leta... Po punoj ceni...
 
Nazad
Vrh Dno