Šta je novo?

Star Wars: Outlaws

Skoro sam tek završio Jedi Survivor-a i ovo bih tako slatko preorderovao, ali ipak je to Ubisoft. Let the common sense prevail.
 
Skoro sam tek završio Jedi Survivor-a i ovo bih tako slatko preorderovao, ali ipak je to Ubisoft. Let the common sense prevail.
Jeste Ubi ali imajte u vidu da je na ovoj igri radio Massive, što je po meni verovatno najkvalitetniji studio koji je u vlasništvu Ubisofta. Ako ste igrali Division onda verovatno možete da skontate o čemu se ovde radi i otrpilike kako će neke stvari izgledati po pitanju gejmpleja. Prilično sam siguran da će igra biti zabavna i zategnuta maksimalno tj. da će raditi odlično. Što se tiče nekih drugih stvari to već ostaje da se vidi. Korporativni likovi koji stoje u pozadini su vrlo alavi na pare što znači da može svašta da im padne na pamet, uzavši u obzir naročito da je što šta postavljeno naopako, a da igra još nije ni izašla.
 
Kapiram da se zafrkavaš, ali ne, ne verujem da će biti klasičan service looter shooter pošto je ovo malo drugačiji koncept a i single player je igra, ali da će biti loota biće. Ono što može dodatno da zakomplikuje stvari a možda napravi i problem svima jeste Denuvo zaštita, kojoj su vidim vrlo naklonjeni u poslednje vreme. Ja nemam iskustva sa Denuvo zaštićenim igrama pošto takve igre ne kupujem iz principa, a ko je imao neka kaže kako to otprilike izgleda da se zna šta možemo da očekujemo u toj varijanti. :cool:
 


Luke Stephens: I got to play around 50 minutes of 'Star Wars Outlaws' and it was genuinely one of the best games I saw all this week at SGF and Ubisoft Forward. Super polished, super fluid, and surprisingly epic. If I had to describe it, it feels like a mix of Jedi Survivor and Uncharted 3, in mostly good ways.
 
Opa plot twist. A onaj novinar iznad se izložio samo tako.
 
Igrao je 50 minuta.
Super fluid, super polish, surprisingly epic.
Meni to baš jedno s drugim ne ide.
No dobro, svako zna šta radi i zašto.
Što ne znači da priželjkujem fail, ali mislim da Ubisoft igru s tim epitetima nije poodavno izdao.
 
Za 8 evra 1 mesec Ubi+ na turskom Xboxu cela igra može da se pređe, ne mora ni da se kupi. Šta je tu loše?
 
Svake godine neka kompanija dosegne novi ascended level of corporate greed.
To nam je poznato ima već neko vreme. Evidentno je reč o marketinškom šibicarenju pošto najverovatnije Ubisoft ima ovoga puta dobro zapakovanu igru plus što je to Star Wars, pa računaju da će to kupovati ljudi čak i ako se izapnu sa cenama. Potez sa zaključanim misijama je najprostije rečeno bezobrazluk i evidentno je da sa takvim manevrom ispipavaju teren. Ako im ovo prođe sada, postoji verovatnoća da će i drugi to početi da rade i može da se desi da čitava stvar bude standardizovana tokom vremena, što svakako neće valjati. Dobra analogija bi bila za to podizanje cena tokom godina za mobilne telefone, gde je iPhone od početnih 499$ koliko je koštao kada se pojavio, dostigao cenu od neverovatnih 1500€ koliko košta najjači model trenutno u EU. Taj trend se nije desio slučajno već su tome doprinele i ostale veće kompanije u tom domenu, što je svakako pokazatelj kako stvari funkcionišu kada se i ostali priklone forsiranom podizanju cena. Naravno situacija sa video igrama je malo drugačija pa će to svakako ovde ići teže, ali ovakvi potezi definitivno podižu temperaturu. Sve u svemu, ne verujem da će te dodatne misije otključati i dati za Dž, sve da im čak ni jedna jedina osoba ne kupi Gold ediciju, ali bi to svakako moglo da utiče na obaranje cena konkretno za taj paket. Ako prodaja ovih skupljih paketa ne bude išla kako valja (a ne verujem da će), osigurali su se ovom Ubi+ Premium varijantom za koju sam prilično siguran da će većina oberučke prihvatiti.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: Wuk
To gde je iPhone od početnih 499$ koliko je koštao kada se pojavio, dostigao cenu od neverovatnih 1500€ koliko košta najjači model trenutno u EU.
Ne možeš na taj način porediti cene iz 2007. i 2024... Ne funkcioniše ekonomija tako.

Mislim možeš, ali da radiš za plate iz 2007. Gledaj ovako, nikada nećeš moći da imaš više ili da obezbediš više, a da radiš isti posao ili posao istog ili sličnog nivoa. Novčani iznos je samo imagionarna cifra koja se usklađuje sa nečijim nivoom. A koja je ta brojka, nije bitno. Porastu cene, vremenom isprati inflatorni rast plata za isti posao i to je to.

Isto tako kada gledaš vrednost neke robe, gledaš šta je pružala nekada, a šta pruža sada. 2007. je IPhone bio zgodni gadget. Danas menja 99% posla koji prosečan korisnik obavlja na računaru + menja zilion uređaja za nivo dovoljan prosečnom korisniku.

1000014775.jpg
 
Ne možeš na taj način porediti cene iz 2007. i 2024... Ne funkcioniše ekonomija tako.

Mislim možeš, ali da radiš za plate iz 2007.
Pa vidi mogao sam da navedem i neki drugi primer kao što je slučaj Nvidije, ali mi je u tom momentu ovo prvo palo na pamet. Verujem da ova tablica koju si izbacio ima svoje utemeljenje u nekim parametrima i objektivno nema razloga da ovo ne uvažim, premda nisam siguran da su tu uračunati i ostali polazni parametri kao što je broj prodatih komada nečega. Apple je 2007. imao 0 prodatih iPhone telefona i cenu od 499$, a danas prodaju otprilike oko 80 miliona komada godišnje i imaju cenu od 1200$ u US i 1500€ u EU. Kako je onda moguće da su cene takve kakve su, ako znamo da realna vrednost robe najčešće opada kada dođe do zasićenja tržišta? Siguran sam da je tu više parametara u igri, kao što je poskupljenje proizvodnje određenih elemenata koji se nalaze unutar telefona, kao i momenat globalne inflacije i ko zna čega još ne, ali u samom startu je situacija bila malo drugačija na tom ekonomskom planu i nekako ne mogu da se otmem utisku da nije bilo forsiranog podizanja cena. Pored stvari koje sam spomenuo moja procena je da su to mogli da naprave između ostalog upravo i iz razloga koje si sam naveo. Nekada je kako si rekao sam to bio više gadžet, a danas je preko potrebna stvarčica, što u prevodu znači da ćeš ti kao krajnji korisnik biti prinuđen da to platiš malo više, čak i ako Apple objektivno naduva cenu. Situacija sa grafičkim karticama koju smo imali proteklih godina je rekao bih očigledan primer takve jedne situacije. Bilo bi lepo kada bi smo imali podatak koliko tačno košta kompaniju kao što je Apple da proizvede jedan iPhone telefon danas i to sve komplet sa svim uračunatim propratnim troškovima, pa da vidimo onda realno kolika je njihova zarada po prodatom komadu. Verujem da bi smo se itekako iznenadili kada bi smo imali ovaj podatak, kao i to koliko love uteruju od njihove prodavnice na dnevnom nivou na maržu od 30% koju vešto izbegavaju da umanje evo već godinama unazad i pored podignutih tužbi u prošlosti kojih je bilo (a neke su bogami još uvek u toku). Ali cenim da ipak malo previše iskačemo iz šina sa ovom polemikom, pa ću se ja ovde sada svakako zaustaviti. U suštini nije mi bio cilj sa tom analogijom da ulazim u ovakve debate, već sam čisto hteo da skrenem pažnju da je to nepisano pravilo i da se ovakve stvari redovno dešavaju onog momenta kada se stvore odeđeni uslovi za to. :cool:
 
Poslednja izmena:
Igrao je 50 minuta.
Super fluid, super polish, surprisingly epic.
Meni to baš jedno s drugim ne ide.
No dobro, svako zna šta radi i zašto.
Što ne znači da priželjkujem fail, ali mislim da Ubisoft igru s tim epitetima nije poodavno izdao.
Para buši di burgija neće,i ja bi nafalio igru kad bi me neko podmazao sa par iljada evra....tu dolazimo do onog čuvenog engleskog časopisa,iz kraja devedesetih...i podmazivanju

Ali SW+open world+neki popust...zašto ne :p
 
Zbog toga ce se ovako smece i dalje praviti... Very negative u najjavi, ali dobro, hype je hype.
Ja čekam recenzije ali me tematski više interesuje nego Odiseja i Valhala...
Čak je zapravo jedan od naslova koje čekam ove godine.
Možda posle dugo vremena pazarim i odigram neki Ubi naslov a da nije na deep sale-u
No ako bude žešći cashgrab i ne ispoštuju SW fanove, backlog mi je dovoljan još godinu dana čekanja GTA 6...
 
I meni deluje zanimljivo za sada.
Malo me mozak boli kada gledam ovog gore kako igra, ali vidim da moze dosta zanimljivije da se odigra, da ne moras da igras kao zombi.
 



Da dodam samo da mi za sada jedino Ai deluje malo low iq...
 
 
Zbog toga ce se ovako smece i dalje praviti... Very negative u najjavi, ali dobro, hype je hype.
Kapiram da ljudi ne gotive Ubisoft igre zbog određenih generičkih rešenja koje su praktično standard i karakteristika kod solidnog broja njihovih igara, i naročito možda u zadnje vreme politike plaćanja i posedovanja njihovih igara, ali opet smatram da nema razloga da neko hejtuje sve što dolazi iz te kuće po defaultu a da još nije ni video praktično o čemu se tu tačno radi. Kad je nešto napravljeno valjano, onda je valjano, pa makar iza toga stajao i neko omražen kao što je Ubisoft! Ubisoft ima svoju priču koja očigledno kod jednog broja gejmera ne nalazi razumevanje. To je s jedne strane naizgled opravdano, ali s druge strane reklo bi se i da nije ništa neobično za današnje standarde. Ako pogledamo kako posluje recimo Adobe kompanija, ili Google i Apple, a koje su u mnogo čemu standardizovale određene modele plaćanja i posedovanja, onda postavljam sebi pitanje s kojim pravom neko može danas da zamera nekoj gejmerskoj kompaniji koja se odlučila da pribegne takvom jednom modelu, a koji se očigledno ustalio tokom vremena?! Da se razumemo, ni meni se to uopšte ne dopada, ali ne mogu da budem hejter samo zato što mi se to ne dopada, kada znam da mnogo poznatije i renomirane kompanije pribegavaju tom istom modelu posedovanja i naplate i to ladno godinama prolazi! To su iz mog ugla gledano dvostruki aršini i to nema veze s vezom! Opet bih ponovio da je Ubisoft jedna od najvećih gejmerskih kompanija koja ima u svojem vlasništvu nekoliko studija i pitaj boga koliko zaposlenih. Tako velike kompanije pribegavaju proverenim standardizovanim rešenjima i ne vidim šta tu nekome nije jasno! Ako ti se ne sviđa to što oni rade, nemoj kupovati njihove igre i molim lepo, ali onda nemoj ni da ih hejtuješ jer nemaš na to pravo, tim pre što su za razliku od drugih sličnih kompanija oni očigleno vrlo ambiciozni, a generalno njihove igre u načelu nisu ni uopšte loše napravljene! Da, jeste činjenica je da imaju određene generičke elemente, jer zaboga kao što sam to već jednom pomenuo oni izbacuju i do 10 igara godišnje, pa je onda logično da sve ne može uvek biti onako baš top sadržajem nafilovano. Međutim sve njihove igre su estetski gledano veoma kvalitetno zaokružene, prilično zabavne, imaju taj tzv. catchy momenat i mogu lako da uvuku veći broj igrača, što samo govori da oni itekako znaju šta rade, a to nije mala stvar. Da budem iskren kada vidim da je neko ovde ostavio komentar poput ovog momka gore, stičem sve više utisak da zapravo ogromna većina hejtuje Ubisoft reda radi. Ova kompanija se hejtuje po defaultu pa kako god da je što mi izgleda prilično dubiozno! I da me neko ne shvati pogrešno, nisam ja nikakav Ubisoft fan i apsolutno mi to nije bitno u životu! Takođe ne kažem da propusta s njihove strane nema, ali propuste svi prave i to nije ništa novo i tu Ubisoft nije izuzetak! Hoću da kažem sledeće: dokle više sa tim etiketiranjem i malećenjem prazne slame! Uopšteno govoreći, ako nemaš ništa konkretno da kažeš a da ide u prilog temi ili igri o kojoj se govori, a pri tom si još i tako hejterski u glavi setapiran, bolje onda nemoj ništa ni pisati i jednostano zaobiđi ovu temu! A ako želiš da učestvuješ u polemici, e onda budi spreman da napraviš taj minimalan mentalni napor i pokušaš da pre svega propisno sagledaš sve elemente koliko god možeš nepristrasno i na kraju argumentovano ostaviš svoja zapažanja. Ne vidim šta je tu problem! :rolleyes:
 
Poslednja izmena:
Ubisoft ljudi hejtuju jer je od kompanije koja je bila poznata po dobrim igrama, inovacijama i vrhunskom podrškom za igre koje izdaje, postala sinonim za mediokretne igre, copy/paste naslove i skoro pa bez trunke kreativnosti i inovacija.
Uvek, ali uvek se vratim na to šta su uradili od Assassin's Creed franšize i šta su napravili od nje.
Te jednog te istog Far Cry naslova, gde sve podseća na FC3 i gde je svaki negativac wannabe Vasa Crnogorčević.
Sve igre su im open world, sa sličnim gameplay mehanikama ( orao u AC, drone u Tom Clancy igrama ili Watch Dogs).
Priče u igrama su im osrednje, likovi za zaborav...
Ukratko, kompanija koja ima za cilj da pravi mediokretne igre, a ne može ni taj nivo da ispuni.
Tako da, s razlogom su postali predmet sprdnje i prozivanja.
Lično, voleo bih da izbace neki dobar naslov, ali onda bi opet imali navalu copy/paste uradaka jer su postigli uspeh sa određenom igrom.
 
Nazad
Vrh Dno