Šta je novo?

Star Wars: Battlefront

Neko rece timska igra. Ovo nije ni pravljeno za timsku igru. Uslo nas cetvoro na neki server, niti mozes da biras server, niti mozes da napravis squad, niti mozes da promenis tim. Nismo uspeli da svi upadnemo u isti tim.
Mada nisam ni gledao Star Wars, a nesto me i ne vuce, svidja mi se atmosfera u igrici. Samo kao sto rekoh za ovo ne dam 60e, a dok padne na neku normalnu cenu vise niko nece ni da igra tj ostace samo hardcore igraci. Molice nas da igramo besplatno za godinu dana, kao bf3 :D
 
Timska igra i ova igra ne idu ruku pod ruku. Timski igraci preferiraju nesto konkretnije.
Zavisi od ostalih mapa, na Hoth-u je timska igra pod moranje da bi se dobilo.

I za Titanfall je išla priča da je igra za neozbiljno igranje i slično, a na kraju je ispalo da najviše nagrađuke skill i timsku igru od sličnih naslova...
 
Jel uspeo ovo neko da pokrene sa grafickom koja ima 1GB vrama? Procitao sam negde da neki nisu uspeli, a mene je mrzelo da skidam betu, nsm u SW fazonu... Jer ako ne moze, da znam da menjam grafu zbog buducih igara... Mislim sada sve pokrecem u velikim detaljima u solidnom fps-u, pa mi se nesto ne menja grafa...
 
Kako nema spawn pointa? ima ih, i otkirvas ih kako igru vise igras. U zavisnosti od dela partije, ali nisu toliko ocigledni kao kod drugih igara. S druge strane kada je spawn point sakriven tj nije na prvoj liniji fronta onda moras da se prosetas dobro ponovo do akcije.

Dominacija u vazduhu je presudna za hoth mapu.

Malo mi je igrivije posle dva tri dana
Iskljucicu fsaa veceras pa cu probati
Juce su rebelsi dobro prasili i bilo je pobeda u poslednjoj sekundi
 
Odigrao sam desetak partija i itekako mi se svidja igra, jesam stekao neki utisak da brzo dosadi, naprotiv. Cheateri su već počeli da se pojavljuju, ali mislim da to server sam rešava, ili pak imaju admine koji nadgledaju. Kao što neko reče, na rebel strani teško je pobediti, ja mislim da od nekoliko partija nijednu nisam dobio, čak smo prilično ubedljivo izgubili.

To je sto se tice one zimske mape. Onu drugu nisam ni igrao.
 
Poslednja izmena:
Jel uspeo ovo neko da pokrene sa grafickom koja ima 1GB vrama? Procitao sam negde da neki nisu uspeli, a mene je mrzelo da skidam betu, nsm u SW fazonu... Jer ako ne moze, da znam da menjam grafu zbog buducih igara... Mislim sada sve pokrecem u velikim detaljima u solidnom fps-u, pa mi se nesto ne menja grafa...

radi kod mene na 7850 1gb, medium settings, 80+ fps
 
Igra je vrh optimizovana, na high settings na GTX760, pri 900p rezoluciji ja izvlačim 80fps. Niti jedan jedini lag nisam osetio.
 
Još kad bi svaki studio ovako radio, gde bi nam kraj bio. Ali, činjenica je da je svaki naslov ustvari port sa neke od konzola.
 
Kod mene je broj fps-ova u totalnom neskladu sa osećajem u igranju, ali nije ni bitno toliko...veni, vidi, deinstalli, što bi rekli stari Romeji.
 
moze tim, moze squad.

malo baguje, svi morate upaliti igru bez da udjete u neku partiju, pozovete se u squad, i onda ko je pravio party, ide na join i svi morate prihvatiti na brzinu poziv. Svi cete biti na istoj strani.

Hvala, sada ima malo vise smisla :)
 
Simpaticna igrica i nista vise. Sigurno da nisam igrao sve na SW temu, ali zestoko mi se igra neki FPS/RPG ili kombinacija toga na SW temu. No, Jedi Outcast i oba KOTOR-a je stvarno mnogo tesko nadmasiti kada je scenario i duzina igranja u pitanju...
 
Poslednja izmena:
Nadam se da će se neko u narednoj iteraciji EA igara dosetiti da ekspanzije skupa ne bi trebalo da koštaju manje od same igre, te da će cena Season Passa biti veća od 60 dolara. Vreme je za novi poslovni model. Kapiram da razmišljaju "4 ekspanzije, 50 dolara, to je samo 12.5 dolara po ekspanziji" i da se tome mora stati na put...
 
Doslo vreme da se prihvati cinjenica da AAA igre sa kvalitetnom multiplejer komponentom kostaju preko 100 dolara kada se uracunaju svi dodaci kojima krpe igru tokom godina. Ovde je glavni problem sto nema singleplayer kampanje, pa cena bas i nije opravdana. Cak i neke semi-indie igre rabe isti model (Elite: Dangerous na primer, kada je zavrse pod uslovom da kupujes svaki deo na premijeri, igra ce te izaci nekoliko puta vise od zamisljene AAA cene od 60 evra/dolara). Koliko vas izadje StarCraft II na kraju, posle tri ekspanzije koje cine jednu igru?
 
Za to sve su krive "F2P" igre, EA i ostali bace oko tamo vide igraci trose 100+ dolara godisnje i onda zacepe cene i oni, a nikog nije briga sto na jednog F2P igraca koji i potrosi toliko para dodje 10-20 igraca koji jedva da daju neku kintu na igru, ako i daju nesto. Bitno je da postoje ljudi spremni da daju 100+ dolara na full experience za MP i to je ciljna grupa. Bilo bi fino kad bi postojala neka pravila, tipa za sav naknadni content koji izadje u razmaku od godinu dana ne moze da se naplati vise od tipa 30 dolara ukupno ili sl. sto mu dodje na 2 godine 120 dolara. Mada je veci problem po meni tu sto su fakticki game modovi i mape deo tih dadataka koji izlaze u toku godine i koji ogranicavaju igrace vise nego da su u pitanju samo oruzija i klase. Mada da su u pitanju samo klase, oruzija, vozila,... i to bi imalo svoj drawback, ali daleko manji nego ovako kako trenutno posluju, da ne pominjem Valve model gde je samo kozmetika u pitanju i nema nikakav uticaj na gameplay ili game modove pa opet zaradjuju enormne kolicine novca. Dok god budu profitirali na ovom principu gurace ga i jos vise cepkati i razclanjavati na paid content. Sad su izbacili SP, ko zna bez cega nas ceka sledeca EA AAA za 60 dolara.

@filipenko Dok nedoguraju da prodaja samo launchera bude 60 dolara, a mogucnost kliktanja na start game itd. bude paid dlc ili expansion, nece biti zadovoljni i mislice da je cena ispod realne. :D
 
Ma to oni neka se nadaju. Samo kad se zainati neka ozbiljna kompanija i napravi AAA f2p igru, onda neće raditi tako.
 
Ne znam šta se čudite, DICE još od BF2 ima ovaj sistem... Sećam se da sam za BF2: Special Forces ekspanziju, koja je izašla neka 3 meseca po izlasku BF2, platio 30 evra, a da je BF2 Booster Pack koštao 10 evra, nema tu neke razlike osim što možeš da iskeširaš za isto to pre izlaska igre...
 
Poslednja izmena:
Ma niko se necudi, to je vec odavno realnost, nego pricamo ovako, posto je cutanje znak odobravanja, a mi ocigledno ne odobravamo. :)

Pre bih reko da to moz da se ocekuje kad se nagomila previse naslova sa istom politikom prodaje da jednostavno nema dovoljno novca na trzistu da svi zarade, pa budu primorani sa f2p da privlace igrace, nego sto ce neko da izbaci pravi f2p AAA kad drugima prolazi ovaj princip maximalnog muzenja novca iz dzepa. :/
 
Svaka čast :)
 
Bas si mu dao po autoaimu :)
 
9+ miliona ljudi je igralo betu, što je više igrača nego u bilo kojoj prethodnoj EA beti.
 
Vrh Dno