Sh@rance
Slavan
- Učlanjen(a)
- 26.01.2009
- Poruke
- 417
- Poena
- 319
alfaunits Ja niti lazem sebe niti tebe niti bilo koga. Opet napominjem da svoko za svoj novac kupuje gde i kako njemu odgovara. Svako ima svoj rezon i misli da je ispravan, ti mislis da si ti u pravu ja mislim da sam ja u pravu i u ni jednom mom komentaru nisam nikoga ubedjuvao da sam ja u pravu, a po tvojim komentarima se moze dosta zakljuciti da na grub nacin pokusavas da nemtnes svoje misljenje. Misljenja su kod svakih drugacija i kada bi svako mislio isto gde bi ovom svetu bio kraj?
Dali znas kako uopste funcionice garancija? Za tehniku nisam siguran ali za kola znam.
Kupio sam nov automobil 2011 godine u ovlascenom servisu, a vlasnici tog ovlascenog servisa su moji kumovi. Imao sam problem sa kompresorom klime oterao auto u Ovlasceni servis na reklamaciju, ljudi ustanovili kvar, napravili zapisnik, za menili mi kompresor klime, zapisnik i spisak radova se salje Proizvodjacu i oni isplacuju Ovlasceni servis. Tu na steti nisam bio ni ja ni taj Ovlasceni servis nego samo Proizvodjac. Svi Ovlasceni servisi u autoindustriji imaju neki standard i svi servisi su isti i rade po istom standardu. Tebi ne garantuje Distributer za ispravnos vozila u garantnom roku nego proizvodjac. I svi rade potpuno isto bilo da si u Srbiji ili Madjarskoj ako umemo jedan tip vozila.
Onda da se vratim na telefon Lenovo P780 koje kupljen u Win Winu, odnesem ga na reklamaciju u WW koji je 200m od moje zgrade, sa zahtevom za povracaj novca tacnije zamenu uredjaja. Posle dva dana dobijam SMS od WW da je moj zahtev za zamenu odbijen i da je telefon poslat u OVLASCENI SERVIS i da ce biti popravljen u zakonskom roku. Kada je ustanovljeno da telefon verovatno ne moze da se popravi OVLASCENI SERVIS je odobrio zamnu uredjaja, odneo fiskalni racun u prodavnicu ljudi stornirali izabrao drugi uredjaj u istoj vrednosti sa novm fiskalnim racunom i garancijom.
Distributer ne daje garanciju na uredjaje nego samo proizvodjac preko servisa koje je on ovlastio da rade po njihovom standardu, sto se tice mog telefona na gubitki nisam ni ja ni WW ni ovlasceni servis nego iskljucivo Proizvodjac. Posto je model telefona strane proizvodnje ista procedura je i u Ovlascenom servisu i u inostranstvu.
E sada ide ono oko cene, na sam telefon platio u WW 30000 din na KP kod svercera je bio izmedju 220-230 eura iz madjarske, ja sam platio tu skuplju cenu da bi garanciju ostvario na meni laksi nacin, a prosao bih isto i u madjarskoj i srbiji jer telefoni idu u Ovlascene servise.
Sto se TV-a tice nedaj boze da mi zatreba garancija ne bih ni voleo da vidim kako funcionise ali sama pomisao da TV- treba da saljem u Panasonikov ovlasceni servis u Madjarsku tacno bi ga bacio u kantu ako imate predstavu kolika je kutija TV-a od 48" ili nedaj boze Ves masinu.
Dali je na ovom forumu neko kupio TV od ovih svercera sa KP ne ovi koji su pohapseni nego uopste od domacih svercera koji svercuju iz Majdarske?
Dali su dobili Fiskalni racun? A ako nisu kako mogu da ostvare pravo na garanciju u Madjarskom ovlascenom servisu bez fiskalnog racuna?
Dali znas kako uopste funcionice garancija? Za tehniku nisam siguran ali za kola znam.
Kupio sam nov automobil 2011 godine u ovlascenom servisu, a vlasnici tog ovlascenog servisa su moji kumovi. Imao sam problem sa kompresorom klime oterao auto u Ovlasceni servis na reklamaciju, ljudi ustanovili kvar, napravili zapisnik, za menili mi kompresor klime, zapisnik i spisak radova se salje Proizvodjacu i oni isplacuju Ovlasceni servis. Tu na steti nisam bio ni ja ni taj Ovlasceni servis nego samo Proizvodjac. Svi Ovlasceni servisi u autoindustriji imaju neki standard i svi servisi su isti i rade po istom standardu. Tebi ne garantuje Distributer za ispravnos vozila u garantnom roku nego proizvodjac. I svi rade potpuno isto bilo da si u Srbiji ili Madjarskoj ako umemo jedan tip vozila.
Onda da se vratim na telefon Lenovo P780 koje kupljen u Win Winu, odnesem ga na reklamaciju u WW koji je 200m od moje zgrade, sa zahtevom za povracaj novca tacnije zamenu uredjaja. Posle dva dana dobijam SMS od WW da je moj zahtev za zamenu odbijen i da je telefon poslat u OVLASCENI SERVIS i da ce biti popravljen u zakonskom roku. Kada je ustanovljeno da telefon verovatno ne moze da se popravi OVLASCENI SERVIS je odobrio zamnu uredjaja, odneo fiskalni racun u prodavnicu ljudi stornirali izabrao drugi uredjaj u istoj vrednosti sa novm fiskalnim racunom i garancijom.
Distributer ne daje garanciju na uredjaje nego samo proizvodjac preko servisa koje je on ovlastio da rade po njihovom standardu, sto se tice mog telefona na gubitki nisam ni ja ni WW ni ovlasceni servis nego iskljucivo Proizvodjac. Posto je model telefona strane proizvodnje ista procedura je i u Ovlascenom servisu i u inostranstvu.
E sada ide ono oko cene, na sam telefon platio u WW 30000 din na KP kod svercera je bio izmedju 220-230 eura iz madjarske, ja sam platio tu skuplju cenu da bi garanciju ostvario na meni laksi nacin, a prosao bih isto i u madjarskoj i srbiji jer telefoni idu u Ovlascene servise.
Sto se TV-a tice nedaj boze da mi zatreba garancija ne bih ni voleo da vidim kako funcionise ali sama pomisao da TV- treba da saljem u Panasonikov ovlasceni servis u Madjarsku tacno bi ga bacio u kantu ako imate predstavu kolika je kutija TV-a od 48" ili nedaj boze Ves masinu.
Dali je na ovom forumu neko kupio TV od ovih svercera sa KP ne ovi koji su pohapseni nego uopste od domacih svercera koji svercuju iz Majdarske?
Dali su dobili Fiskalni racun? A ako nisu kako mogu da ostvare pravo na garanciju u Madjarskom ovlascenom servisu bez fiskalnog racuna?
Poslednja izmena: