marko_n
Slavan
- Učlanjen(a)
- 28.02.2006
- Poruke
- 2,313
- Poena
- 380
Napisaću ono što znam (ili mislim da znam), a vi budite slobodni da dopunite listu, kontakt informacije, kao i lična iskustva prilikom reklamacija u garantnom roku.
28.02.2011.
Acer - System One (011 313 1010), KimTec (011 20 70 677)
ASUS - KimTec (011 20 70 677)
Lenovo - PIN (021/489-1500, 011/30-93-100), KimTec (011 20 70 677)
MSI - Pakom (011/31-80-197)
Dell - Informatika AD (011/3215-254), PIN (021/489-1500, 011/30-93-100)
Toshiba - System One (011 313 1010)
HP - BSProcesor (011 275 40 75)
Fujitsu - System One (011 313 1010)
Sony - Nema ovlašćeni servis?
Apple - Nema ovlašćeni servis?
Dakle, mislim na servis u koji se laptop šalje u okviru garantnog roka, posle toga je, naravno, stvar izbora korisnika.
28.02.2011.
Acer - System One (011 313 1010), KimTec (011 20 70 677)
ASUS - KimTec (011 20 70 677)
Lenovo - PIN (021/489-1500, 011/30-93-100), KimTec (011 20 70 677)
MSI - Pakom (011/31-80-197)
Dell - Informatika AD (011/3215-254), PIN (021/489-1500, 011/30-93-100)
Toshiba - System One (011 313 1010)
HP - BSProcesor (011 275 40 75)
Fujitsu - System One (011 313 1010)
Sony - Nema ovlašćeni servis?
Apple - Nema ovlašćeni servis?
Dakle, mislim na servis u koji se laptop šalje u okviru garantnog roka, posle toga je, naravno, stvar izbora korisnika.
Poslednja izmena od urednika: