Ovako....
Neka moja skorija iskustva.....
1. Da ne ispada da branim Manchu, ali drugar je juce u MBsoftu kupio plocu. Sad vas molim da shvatite da je to velika firma, mislim vecito neka guzva, cekas u redu, pa je i sasvim moguce da se desi neka greska. Kao stvar koja mi je bila izuzetno simpaticna pomenuo bih bombone

u komercijali (cisto kao mali znak paznje, a ne da odmah zazalis sto si usao u tu radnju). Stvar koja mi se i nije bas dopala je ta sto na jednom mestu platis, a na drugom mestu podignes robu (jeste sve to jako blizu, ali ajde). Inace na tom mestu je bas bila guzva: musterije cekaju, da preuzmu robu, neki eventualno donose nesto na reklamaciju, momci koji rade opet donose novu robu.... Bas onako pristojna guzva, ali opsti utisak je OK.
2. List. zadnji put kad sam bio kod njih je bio onda kada su uveli porez i tad sam kod njih kupio zvucnu. Sve do juce. Kupio sam sa gore pomenutim drugom najobicniji kuler, ali firmu skoro da nisam mogao prepoznati. Osoblje u odelima, Samsung TFTovi na kojima rade, Ona prelepa,prelepa Chieftecova kucista koja odmah vidis po ulasku... Onako, bio sam prijatno iznenadjen (doduse nije bilo bombona



).
3. Iako sam pre izvesnog vremena na onom glasanju na Benchu izmedju odlucujucih faktora izabrao cenu, shvatio sam da je mozda bolje neki put i izdvojiti 2-3€ vise i otici u neku firmu koja ipak ima neko ime i tradiciju iza sebe (sa kojom se valjda ne zele igrati). Cini mi se da tu neku dodatnu sigurnost i neka kasnija baktanja sa garancijom i vredi platiti malo vise (pogotovo sto se sad cene medju firmama i ne razlikuju radikalno). Ovo se ne odnosi samo na firme nego i na one pojedince . Ono sto mi se nije dopalo je sva ta guzva, neki put i ubedjivanje sa prodavcima oko nekog dela (volim da mi se isporuci ono sto zelim) i objasnjavanja tipa "Uzmi taj Celeron 1.7 on je skoro isti kao P4 na 1.7 samo... (ostatak dopisite sami)". Zbog toga mi se i dopao onaj post u kome neko objasnjava kako Simpson "zapeni" objasnjavajuci nekom o znacaju odabira te i te komponente (iako mozda neki put i na svoju stetu, ali makar da lepo objasni kupcu kakva je stvar i sa sebe skloni neku kasniju odgovornost).
Za kraj, da li se ono "naj" u naslovu odnosilo na najgori ili najbolji. Ako najbolji, onda cu ubuduce svoje poverenje pokloniti nekome ko je strucan i OK (citaj korektan sto se tice cena i uslova garancije) kao prodavac.
Pozdrav
:wave;
P.S. Primetio sam da u nekim firmama su poceli ponovo da pecate kucista. Krajnje nepopularna mera.