Šta je novo?

Slaba baterija i garancija?...

Ne znam šta ti nije bilo jasno sa one slike? Jel hoćeš i link ili? Evo i sa Huawei sajta ako te mrzi sam da proveris.

Ne znam sta si zapeo ako si se već ispalio na poruku od pre 3 godine i citiras neke likove koji savetuju formiranje baterije.
Хајде идемо редом.
Није обавеза сваког продавца да по закону да гаранцију од две године ? Шта желиш да докажеш са Самсунгом ? Да има изузетака ? Има.
Да ли то обавезује све продавце да буду као Самсунг ?
Не обавезује.
Јел наслов теме "Самсунг батерије". Није.
Ти наводиш који све продавци имају две године гаранције, што јесте тачно, али никакве везе нема са тим што то не обавезује друге продавце да ураде исто.
Стога законска обавеза продавца јесте или
1) да батерију третира као потрошну робу и не омогући две године гаранције, или
2) као што си навео, да одлучи да да две године гаранције.
Одлука је дакле на продавцу, а не на законској одредби која намеће продавцима обавезу да по закону морају да имају две године гаранције.
 
Koliko ja znam za telefone je garancija na ceo uredjaj 2 godine, a tu spada i baterija. Nosi telefon na reklamaciju i zamenice ti bateriju, sem u slucaju da si dobio negde napismeno da je garancija baterije 6 meseci. To ne moze i ne sme biti tako jer je u suprotnosti sa Zakonom o zastiti potrosača. Ponesi račun i ukoliko nece da zamene bateriju reci im da ces se obratiti centru za zaštitu potrošača.


Sent from my iPhone using Tapatalk
На жалост, неретко се мобилни купују са оним "папир" гаранцијама, тј. без фискалног.
Да ли се мало поправило стање од фискализације која је уведена пре пар месеци, има ли неко искуства ? Да ли се увек добија фискални рачун и гаранција на телефон од две године ?
 
Mešaš babe i žabe. Isključivo pričam o zvaničnim prodavnicama telefona sa zvaničnim garancijama koje su direktno ostvarive u ovlašćenim servisima, a ne nekih malih radnji koje nabavljaju telefone ko zna odakle. To ti je isto kao da kupiš na KP i da ti neko da radnu garanciju. Kod njih često ne možeš ni da ostvariš garanciju na popravku nečeg ozbiljnijeg od slušalice ili usb konektora. Da ne pričam o upitnosti zatvaranja telefona i zadržavanja vodootpornosti.

Gleda se isključivo šta je proizvođač propisao kao garantni rok a ne šta tamo neko u Balkanskoj napiše na papiru.
 
Koliko sam ja upoznat, stvari stoje ovako. (Kupovina uredjaja sa zvanicnom garancijom)

1. Baterija koja je '' integrisana'' i korisniku nije omogucena laka zamena podleze 2 god garancije, osim ukoliko u garantnom listu ne pise drugacije (recimo 6 ili 12m).
2. Zamenska baterija podleze garanciji od min 6m, (ukoliko u garantnom listu nije naznaceno drugacije , recimo 3 m).
 
Xiaomi 12c, baterija se ne puni do 100% već maksimum do 65% a celu noć bude na punjaču, probao sa drugim punjačem od istog telefona i ništa. tel je još u garanciji imam li osnova da im šaljem? mislim svakako ću ga reklamirati pa kako bude ali eto zanima me i vaše mišljenje.
 
Vrh Dno