Šta je novo?

Slaba baterija i garancija?...

Znam da je kod mene na S7 baterija baš brzo počela da posustaje, posle godinu i koji mesec sam izvlačio 2.5 sati sot-a sa istom upotrebom kao i ranijih 5-6 sati. E sad šta je najviše kumovalo ne bih znao, fast charge više nisam nego jesam koristio pa ostaju kao dva glavna osumnjičena fabrički ne baš sjajne baterije i softver samsungov (u Italiji su im dosudili par miliona evra za namerno sakaćenje baterije i performansi kad izadje noviji model).
 
Slazem se sa svima, ali sve to negde mora PISATI! Ako fast punjenje ne treba koristiti stalno to mora pisati u uputstvu. Takodje ako garancija na bateriju traje 6 neseci to mora pisati u garantnom listu, kao sto pise za recimo automobile koje je neko naveo za pojedine delove. Ukazujem na to da ukoliko ne pise nista, zakonski imas 2 godine na saobraznost uredjaja, a to znaci da uredjaj i sve komponente u njemu RADE!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Mislim da u nekom Samsungovom prospektu piše koliko je šta pod garancijom.
Ja se sećam da sam pre recimo 4g kada sam kupio Nokiu 735 pročitao u prospektu koji sam dobio sa telefonom šta je pod različitom garancijom. Sećam se da je sam uređaj bio pod 24m garancije, ali neki delovi nisu, nešto je bilo pod 6m garancije, a nešto pod 12m. Inače legalno kupljen telefon. Dok mi u onom garantnom listu što sam dobio od prodavca to nije pisalo.
I mislim da se davno već vodila rasprava o tome i da je zaključak bio da pojedini "potrošni" delovi ne moraju biti pod istom garancijom kao uređaj i da su upravo baterije podložne najmanjoj garanciji jer ipak u neku ruku proizvođač ne može znati da li je neko punio 2000x (lupio sam) bateriju za 2meseca ili 2g ako je u njihovim opitnim ispitivanjima taj broj punjenja predstavlja garanciju.

Послато са HTC U12 life уз помоћ Тапатока
 
Evo upravo sam proverio. Garancija za Nokiu 735 je bila 24m i 6m za bateriju i to je pisalo u garantnom listu.
Nedavno kuplhen HTC U12life, garancija 24m na uređaj i 12m na bateriju i dodatke, i to piše u prospektu koji se zove Izjava o ograničenoj garanciji. Inače to sam izdvojio, ima još detalja garancija.
Što se tiče automobila kod njih ima ono "ili" toliko i toliko km, a kod baterije toliko i toliko ciklusa punjenja. Plus je dokazano da brzi punjač skraćuje vek trajanja baterije. Ako se dobro sećam to su i sami proizvođači izjavili.

Послато са HTC U12 life уз помоћ Тапатока
 
Ja sam pre par godina cuo da postoje neki podzakonski akti (uredbe, misljenja ministarstva i tako to) gde su baterije i sl. potrosna roba i za njih vazi 6 meseci garancije ukoliko drugacije nije navedeno u garanciji.

Mešaju ljudi punjive i one obične nepunjive. Obična baterija u daljinskom upravljaču je potrošni materijal. Ona svakim korišćenjem je sve manja. Punjiva, npr 4000mAh, mora da ima to svojstvo u zakonom propisanom roku.
 
Pa zakon ne razlikuje punjive i nepunjive kao ni mAh, u tome je problem.
 
Evo upravo sam proverio. Garancija za Nokiu 735 je bila 24m i 6m za bateriju i to je pisalo u garantnom listu.
Nedavno kuplhen HTC U12life, garancija 24m na uređaj i 12m na bateriju i dodatke, i to piše u prospektu koji se zove Izjava o ograničenoj garanciji. Inače to sam izdvojio, ima još detalja garancija.
Što se tiče automobila kod njih ima ono "ili" toliko i toliko km, a kod baterije toliko i toliko ciklusa punjenja. Plus je dokazano da brzi punjač skraćuje vek trajanja baterije. Ako se dobro sećam to su i sami proizvođači izjavili.

Послато са HTC U12 life уз помоћ Тапатока

Upravo o ovome pričam. Sve mora pisati negde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mešaju ljudi puno toga ovde.

Zakon ne poznaje izraz "potrošna roba". Poznaje robu čija je priroda da se trošenjem koristi, parafrazirano. Dakle: gorivo, hrana, lekovi, veštačko djubrivo, jednokratne baterije,...
U tom smislu, ne može se reklamirati takva roba kada se potroši, ali se može reklamirati pokvareno mleko (pre isteka roka važenja), farba koja nije crvena već narandžasta, itd. tj. neispunjavanje karakteristike robe koja se ne tiče prirode upotrebe.
Setite se vica: "Na flaši Vinjaka piše 'rok upotrebe neograničen', a ja je popio za pola sata."

Punjive baterije imaju karakteristiku da se iznova koriste. Njihova normalna upotreba je da se pune i prazne "strujom".
Svaka roba ima te svojstvene karakteristike koje mora da zadrži odredjeno vreme. To vreme je kod nas propisano zakonom na 2 godine.

Normalno je da će svaka roba vremenom da amortizuje i popušta u tim važnim karakteristikama. Medjutim, kada se to dogodi za manje od dve godine, a u svrhu u koju ju je potrošač nabavio značajno odstupi od originalnog stanja, onda mora da ima pravo da reklamira.
Kraći rok od ovoga je ništavan.

Apropo duže od dve godine: zakon ne ograničava dužu garanciju i ne prisiljava da uslovi iz zakon avaže duže. Trgovac može da postavi kakve uslove želi preko 2 godine, a na potrošaču je da pristane ili ne.
 
Poslednja izmena:
Moj savjet: Idi direktno u ProMobi sa reklamnim listom, reci da imaš velike probleme sa baterijom i da se telefon učestalo gasi. Ništa te ne košta da probaš..
Van garantnog roka zamena u ProMobi je 5000din čini mi se.

Da li bi mi priznali garanciju s obzirom da nisam kod njih kupio mobilni? Doduse, uzeo sam ga u telenoru, a na garantnom listu pise da je davalac garancije Impact Tel. :)
 
Fast charge unistava bateriju. Ako vam nije preka potreba punite sa nekim obicnim punjacem. Sacuvacete bateriju bar za duplo.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

Da li bi mi priznali garanciju s obzirom da nisam kod njih kupio mobilni? Doduse, uzeo sam ga u telenoru, a na garantnom listu pise da je davalac garancije Impact Tel. :)
Impact Tel nije servis već maloprodaja, tako da idi ti slobodno u Pro Mobi, zvanični su Samsung serviseri.
 
Da se nadovezem samo na temu svojim iskustvom..
Letos sam reklamirao S8+ u ProMobiju zbog blagog burn in efekta na ekranu i zamenjena mi je i baterija iako je bila u dobrom stanju. Otac ima S7 skoro ce mu 2 godine, baterija mu je ocajna, pojavio mu se taman blagi burn in pa planiram pod istim izgovorom da ga reklamiram, a da spomenem i bateriju i ako sve bude ok eto novog displeja i baterije.


Sent from my iPhone XS using Tapatalk
 
Punjenje samsungovim original adaptive punjacem, sa iskljucenom opcijom Fast cable charge je okej naravno, zar ne?
To puni do 100% za 2h bez cackanja telefona dok je na punjacu.
Jer ako se uzme bilo koji drugi "obican" punjac njemu do stotke treba i po 4-5h...
445cdefced7dc34fb1a1bdfe5fa309b5.jpg


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
To je ok. I kada ti hitno treba mozes fast da ukljucis, ali misljenja sam da treba povremeno ukljucivati i samo kada je neophodno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Procitao sam temu,vrlo je zanimljiva.Ja sam imao Galaxy S6, telefon je radio perfektno ali sam imao veliki problem sa baterijom,bukvalno telefon nije mogao da izdrzi 4 sati rada i to najnormalnijeg.Sada planiram da uzmem Galaxy A7 2018,video sam da nema opciju fast charge pa me zanima hoce li mu to sacuvati vek baterije ili ce mu Samsung softverski ubiti bateriju posle godinu dana koriscenja kao po obicaju?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Galaxy A7 2018 ima odličnu bateriju, 7-8h aktivnog rada, ali se puni skoro 2:20h... Mnogo bolja autonomija od S6 svakako. Nema tu pravila oko baterije, ali u prve 2 godine ne bi trebalo da imas problema.
 
Meni su u mts-u odmah zamenili bateriju na tesli 6.2 koji je bio u garanciji. Prijavio sam da se telefon gasi sa 70% baterije, službenik ga pogledao, otvorio, vrati bateriju upiso generalise I spakovao. Za 3 dana vratili telefon sa promenjeno baterijom.
 
Tema je stara pa da je podignem iz mrtvih :) U kom slucaju priznaju garanciju na bateriju? Smanji mi se sot minimum za 30 %... U pitanju je poco x3nfc sa 2 god. garancije. Kad ga skinem sa punjaca za par minuta mu padna 5-8% bat.
 
To jeste, ali zakonska garancija na parce tehnike(i sve njegove sastavne delove, ukljucujuci bateriju) u Srbiji je 2 godine, mogu oni da daju 2 dana, nista im ne znaci.

Ako ta baterija onemogucava rad laptopa kao celine, to je to. Ako je potrebno da se baterija do kraja "pokvari", pa da ne moze ni da se ukljuci, nek ga koristi 24/7 na punjacu, eventualno neki blazi stress test za CPU i GPU u pozadini(sa naglaskom na blazi, da ne bi stetio samim cipovima).

Da vidim onda jel nece priznati garanciju na laptop koji NE RADI :)
Батерија се рачуна као потрошна роба, неће ти нико дати две године гаранције на батерију.
 
Ja sam mailom pitao mesc ovlasceni servis i rekli su mi da i za bateriju vazi garancija 2 godine kao i za telefon...
 
Upravo tako. Ako je baterija sastavni deo uređaja, tj zalepljena, ide garancija koliko i na uređaj. Na Huawei P10 lite zamenjena baterija mesec dana pre isteka garancije besplatno, na Samsung GW 46mm zamenjena baterija nakon nekih godinu dana korišćenja isto besplatno u ovlašćenom servisu.
 
Treba sestri da zamenim bateriju na P9 lite, gasi se sa 30-40% baterije. Šta uzeti? Zna li neko iole dobar servis u Nišu?
 
Pa tako je bilo pre tri godine 😁
 
Ne mislim, znam.
Nekoga možeš lepo da zaHebeš tom netačnom informacijom da ne ode da zameni bateriju a ima garanciju pune dve godine.
Baterije mobilnih telefona spadaju u potrošni materijal i imaju garanciju 120 dana.

Мислиш на ово ?

Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnim materijalom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), futrole, zaštitne maske i folije,… Garancija na sve te proizvode je 6 meseci, ukoliko proizvođač ili dobavljač nije drugačije propisao.

Или на ово ?
 
Ne mislim na to, ne znam ni ko su ti likovi sa orah garancijama. To ti isto kao da citiras uslove auto servisa iz svoje ulice. Mogu da daju garanciju i 2 dana.

Edit: hahahahah pa dal si realan da si citirao likove kojima je ovo stoji na sajtu 🤣🤣
"Novu bateriju punite neprekidno najmanje 12 časova. Posle toga bateriju možete dopunjavati po želji."

Ako već nisi uspeo da nadjes na Samsung sajtu, evo ti odsečak. A osim toga i menjao sam u garanciji bateriju nakon skoro 2 godine.
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220924_183053_Chrome.jpg
    SmartSelect_20220924_183053_Chrome.jpg
    72.4 KB · Pregleda: 16
Poslednja izmena:
Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnim materijalom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), futrole, zaštitne maske i folije,… Garancija na sve te proizvode je 6 meseci, ukoliko proizvođač ili dobavljač nije drugačije propisao.


Значи да није законом прописана обавезна гаранција на батерију две године, очигледно да си нешто погрешио.
 
Ne znam šta ti nije bilo jasno sa one slike? Jel hoćeš i link ili? Evo i sa Huawei sajta ako te mrzi sam da proveris.

Ne znam sta si zapeo ako si se već ispalio na poruku od pre 3 godine i citiras neke likove koji savetuju formiranje baterije.
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220926_204815_Chrome.jpg
    SmartSelect_20220926_204815_Chrome.jpg
    101.7 KB · Pregleda: 13
Nazad
Vrh Dno